Leg eens uit wat er niet neutraal was aan het verhaal.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:16 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ook human interest kan neutraal gebracht worden, en wat Thierry en Geert ermee te maken hebben is mij een raadsel.
De pruikentijdquote:Op maandag 17 februari 2020 17:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En toch hebben mannen in het verleden lang haar gehad en make-up gedragen. Dus je kunt eigenlijk zeggen dat mensen makke schaapjes zijn die gewoon de mode volgen.
En die waren zonder uitzondering positief. Het was een groot Halleluja-verhaal. Niemand die zelfs maar een kritische kanttekening plaatste over de sociale wenselijkheid van kinderen die makeup dragen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:47 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er niet neutraal was aan het verhaal.
Gewoon een portret van hoe Mats met zijn make-up omgaat. En een paar reacties van klasgenoten op de vraag wat ze van Mats zijn make-up vinden.
en mensen die makeup op doenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:48 schreef Eiwitshake het volgende:
alleen vrouwen en kontenacrobaten dragen makeup.
het interesseert hen geen ene rotmoer, vinden het niet vreemd ene nemen het voor kennisgeving aanquote:Op maandag 17 februari 2020 17:53 schreef Zilverberk het volgende:
Mijn zoon is 9 en heeft dit jeugdjournaal gezien. Blijkbaar was het niet verbazingwekkend genoeg om er thuis nog vragen over te stellen of opmerkingen over te plaatsen.
Maar ja, hij heeft op t moment ook een make-uploze moeder, dus zal t mijn schuld wel zijn ofzo.
Zijn die dikgetekende wenkbrauwen nog steeds hip? Dat is echt zo'n trend waar we over een aantal jaar moeten lachen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en mensen die makeup op doen
[ afbeelding ]
Wel flawless skinquote:Op maandag 17 februari 2020 18:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zijn die dikgetekende wenkbrauwen nog steeds hip? Dat is echt zo'n trend waar we over een aantal jaar moeten lachen.
Sommige mannen worden daar blijkbaar ontzettend onzeker van. Zijn bang dat ze dat ook moeten doen ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:47 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er niet neutraal was aan het verhaal.
Gewoon een portret van hoe Mats met zijn make-up omgaat. En een paar reacties van klasgenoten op de vraag wat ze van Mats zijn make-up vinden.
Het is het Jeugdjournaal, geen diepgravend journalistiek programma. Je wilt dat een psycholoog (of een politicus) het kijkerspubliek vertelt over de 'sociale wenselijkheid' van het gedrag van dat kereltje?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En die waren zonder uitzondering positief. Het was een groot Halleluja-verhaal. Niemand die zelfs maar een kritische kanttekening plaatste over de sociale wenselijkheid van kinderen die makeup dragen.
Het is net zoiets als een reportage maken over Israel en alleen 3 pro-Palestijnse activisten aan het woord laten.
Sowieso wat is er sociaal onwenselijk aan. Niemand heeft er last van. Behalve een groepje getriggerde FvD-figuren op internetquote:Op maandag 17 februari 2020 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is het Jeugdjournaal, geen diepgravend journalistiek programma. Je wilt dat een psycholoog (of een politicus) het kijkerspubliek vertelt over de 'sociale wenselijkheid' van het gedrag van dat kereltje?
En dat het ‘entartet’ gedrag is!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is het Jeugdjournaal, geen diepgravend journalistiek programma. Je wilt dat een psycholoog (of een politicus) het kijkerspubliek vertelt over de 'sociale wenselijkheid' van het gedrag van dat kereltje?
Het is vooral jij die gigantisch aan het overreageren is.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sowieso wat is er sociaal onwenselijk aan. Niemand heeft er last van. Behalve een groepje getriggerde FvD-figuren op internet
Ik vind het inderdaad vrij ernstig dat de FvD-jeugd oproept tot censuur om alles dat ze niet bevalt van de tv af te krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is vooral jij die gigantisch aan het overreageren bent.
Dat is wat ik ook wilde zeggen met mijn post.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:43 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En toch hebben mannen in het verleden lang haar gehad en make-up gedragen. Dus je kunt eigenlijk zeggen dat mensen makke schaapjes zijn die gewoon de mode volgen.
Voors en tegens belichten lijkt me alleen relevant als er ook daadwerkelijk ‘tegens’ zijn. En die zijn er niet. Niemand lijdt eronder als Mats zijn make-up op doet.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
En die waren zonder uitzondering positief. Het was een groot Halleluja-verhaal. Niemand die zelfs maar een kritische kanttekening plaatste over de sociale wenselijkheid van kinderen die makeup dragen.
Het is net zoiets als een reportage maken over Israel en alleen 3 pro-Palestijnse activisten aan het woord laten.
Maar dat doet hij wel, lees ik. Feminisering. Hij legt ons open voor verovering. De ondergang van de beschaving as we know it.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:26 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Voors en tegens belichten lijkt me alleen relevant als er ook daadwerkelijk ‘tegens’ zijn. En die zijn er niet. Niemand lijdt eronder als Mats zijn make-up op doet.
Dus waarom zou men zich moeten afvragen ‘of dit wel moet kunnen’ als hij er verder niemand kwaad mee doet?
Uiteraard, de mannelijke jeugd moet alleen nog maar een oorlog en geweld denken en de meisjes vooral zo jong mogelijk achter het aanrecht en baren voor de natie. Zo moet dan in borealistan.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar dat doet hij wel, lees ik. Feminisering. Hij legt ons open voor verovering. De ondergang van de beschaving as we know it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Tengano op 17-02-2020 18:58:57 ]Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
We hebben het over middelbare scholen, waar het vol zit met machogedrag. Als ouder en leraar doe je daar weinig aan.quote:Op maandag 17 februari 2020 07:29 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
De hypocrisie is dat het pesten niet door de make-up komt, maar door de bekrompen en kortzichtige blik van de tegenstanders. Een beetje tolerantie zou dit probleem oplossen.
Alleen geen manquote:Op maandag 17 februari 2020 18:41 schreef Tengano het volgende:
Ik vind make-up bij mannen altijd wel iets geils hebben eigenlijk.
[ afbeelding ]
De jongen wat make up op doet zal er last van krijgen.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:15 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso wat is er sociaal onwenselijk aan. Niemand heeft er last van.
Ja je zal jezelf maar moeten gedragen naar iemand die er niet naar jouw smaak uitziet. Dat is wel heel lastig blijkbaar.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:46 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De jongen wat make up op doet zal er last van krijgen.
En daarna zeker gaan huilen dat iedereen zich maar aan hem moet gaan aanpassen, tolerantie tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |