Klopt, het lijkt ook ijs waar een ontspannende slag noodzakelijk is. Dat zag je ook op de andere afstanden.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de happen die veel anderen er vanaf halen zeggen ook wat.
Als andere landen eens serieus gaan opleiden zou het toch gewoon makkelijk kunnen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Wel apart dat die Russen alleen maar harder gaan schaatsen sinds ze onder een vergrootglas liggen
Maar Bowe is in waardeloze vorm uit de winterstop gekomen, daar valt niet zoveel aan af te lezen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa ik kijk ook vooral naar vrouwen als Takagi en Bowe.
Bowe is zeer matig in vorm de laatste weken, dat is niet een goede referentie.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa ik kijk ook vooral naar vrouwen als Takagi en Bowe.
Dat ook inderdaad. Misschien zit er een soort sweet spot in dit ijs, en wordt het met al behoorlijk goede tijden erg lastig om daar nog onder te gaan.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hadden ook meer ruimte tot verbetering
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Bowe is in waardeloze vorm uit de winterstop gekomen, daar valt niet zoveel aan af te lezen.
Fair enough.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bowe is zeer matig in vorm de laatste weken, dat is niet een goede referentie.
Klopt, maar dit verschil is wel heel groot.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hadden ook meer ruimte tot verbetering
Gaat lastig worden, vrees ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoop op een opstekertje voor Roest, het was tot nu toe wel erg treurig dit weekend.
Pics? Ik hoop dat ze niet zo'n aandachtshoer wordt. Ik zou eigenlijk nog wel keer naar Friesland willen verhuizen, waar nog wat normale mensen wonen.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die ziet er stuk beter uit
Blijkbaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Hebben jullie allemaal bittere pilletjes geslikt vanochtend of zo?
Die is geknaktquote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoop op een opstekertje voor Roest, het was tot nu toe wel erg treurig dit weekend.
Nou ja, hij hoeft niet meer 12,5 of 25 rondjes, maar het zal geen topprestatie worden vrees ik.quote:
Ik vind Ellie echt zo bloedirrirant in dat programma.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
Ellie op Patrouille is wel een prima programma trouwens.
Precies. Ik snap ook wel dat een record harstikke leuk is maar hoe men hier reageert op gewoon nóg een wereldtitel voor Wust vind ik een beetje... apart.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Records tellen niet of nauwelijks, titels wel.
Iemand als Eric Heiden heeft in zijn loopbaan nauwelijks een WR gereden, maar hij is wel de beste aller tijden.
Verrassend.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind Ellie echt zo bloedirrirant in dat programma.
Ik hoop het ook! Ben benieuwd of hij zichzelf bij elkaar heeft kunnen rapen, misschien... de druk kan er vanaf zijn (mensen verwachten nu waarschijnlijk niet zoveel meer van 'm) of juist niet... als hij minder in zichzelf gelooft nuquote:Op zondag 16 februari 2020 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
Ze legt zelf zoveel nadruk op een WR rijden.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Ik snap ook wel dat een record harstikke leuk is maar hoe men hier reageert op gewoon nóg een wereldtitel voor Wust vind ik een beetje... apart.
Meh Wust zou ook wel een deel(tje) palmares in willen ruilen voor een toptijd.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Ik snap ook wel dat een record harstikke leuk is maar hoe men hier reageert op gewoon nóg een wereldtitel voor Wust vind ik een beetje... apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |