quote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef fetX het volgende:
Benieuwd hoeveel minuten het duurt voordat Bozenik wordt afgeschreven
ook een fantastische transfer van GEELGODquote:Op zondag 16 februari 2020 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn de Berghuis haters heen?
Je bedoelt toch gewoon de Ajax/PSV-zuigertjes?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waar zijn de Berghuis haters heen?
Hoe is de premier league?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bedoelt toch gewoon de Ajax/PSV-zuigertjes?
Mad.quote:
marsmanquote:Op zondag 16 februari 2020 18:01 schreef R-woud93 het volgende:
Toornstra wisselen aub
Voor wie maakt mij geen donder uit
hoezo?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:02 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar een middenveld Fer - Ozyakup - Kokcu. Denk té aanvallend.
Ah, ok. Dat zou prettig zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo?
volgens mij is ozyakup gewoon een fellere/betere jens qua type spel
meer ervaren Kokcu toch.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hoezo?
volgens mij is ozyakup gewoon een fellere/betere jens qua type spel
Is al maanden heel kut. Eigenlijk vind ik sinds de winterstop Fer de best spelende middenvelderquote:Op zondag 16 februari 2020 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat zou prettig zijn.
Toornstra speelt de laatste tijd wel matig.
Valt wel mee toch, pakt heel regelmatig zijn goaltje en assists mee. Dat is juist het irritante.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat zou prettig zijn.
Toornstra speelt de laatste tijd wel matig.
Hemeltergend vandaag inderdaad. Kunstgras is niet zijn ding.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Senesi speelt ook dramatisch slecht.
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:07 schreef Duveldrinker het volgende:
Senesi speelt ook dramatisch slecht.
GEEF DIE JONGEN NOU EVEN DE TIJD. SPEELDE GEWOON GOED DE AFGELOPEN 6,5 wedstrijd.quote:
Senesi is veruit de beste cv die Feyenoord heeftquote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
GEEF DIE JONGEN NOU EVEN DE TIJD. SPEELDE GEWOON GOED DE AFGELOPEN 6,5 wedstrijd.
Dat klopt. Speelde ook gewoon goed.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
GEEF DIE JONGEN NOU EVEN DE TIJD. SPEELDE GEWOON GOED DE AFGELOPEN 6,5 wedstrijd.
Wij ook niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze creëren ook helemaal niks.
ditquote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Senesi is veruit de beste cv die Feyenoord heeft
Dat zegt wat.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Kijk eens aan, je hebt gewoon maar dezelfde PF genomen als Herqules. Goed dat je het niet meer probeert te ontkennen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:07 schreef kapiteintje het volgende:
We scoren nog wel.
Dit wordt nog KNOTSGEK
Ach gossie.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
We gaan dit gewoon winnen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan er ook nog wel eentje tegen krijgen vandaag. Staan echt te schutteren achterin.
Prima toch, lekker 18 miljoen voor vangen en spelertje andere kant op overnemen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef aTypisch het volgende:
denk dat Berghuis na dit seizoen wel weg is
Zal wel een gelimiteerde transfersom hebben denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima toch, lekker 18 miljoen voor vangen en spelertje andere kant op overnemen.
Je zou zeggen dat PEC toch ook wel een keer een kans gaat missen? Ze zijn bijzonder effectief.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan er ook nog wel eentje tegen krijgen vandaag. Staan echt te schutteren achterin.
Ik snap echt niks van die aankoop. Straalt niets uit.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook wel een gozer die erg onzeker overkomt
Hij moet alleen leren koppen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nog veel te bescheiden.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij is het ook geen spits die effe de ballen neerlegt en opeist
ja leukquote:
dat mannetje dat we verhuurd hebben straalt nog meer uit.quote:
da's geen spitsquote:Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat mannetje dat we verhuurd hebben straalt nog meer uit.
Ventequote:
onlogisch gonna onlogischquote:Op zondag 16 februari 2020 18:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja leuk
kijk anders de vorige pot nog even terug, kun je ook een paar goede momenten pakken om je 'argument' tegen te spreken
zegt meer over Bozenikquote:Op zondag 16 februari 2020 18:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh
punt staat nog steeds
dat is ook een zak met hooi
Inderdaadquote:Op zondag 16 februari 2020 18:28 schreef aTypisch het volgende:
ik dacht even dat de commentator Johnston bedoelde
nietquote:Op zondag 16 februari 2020 18:29 schreef Maastoren het volgende:
Ben benieuwd op welke knullige manier we dit nog gaan verliezen.
Wie?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:28 schreef aTypisch het volgende:
ik dacht even dat de commentator Johnston bedoelde
Magic Dick slaat weer toe.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Godverrreedomme Dick.
Hoe doe je het.
jup, aan beide kantenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een mazzelgoaltjes man man man
Rot toch op joh. Heb je de eerste twee tegengoals gezien mafkees.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Goede trollquote:Op zondag 16 februari 2020 18:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat zei je ?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Bozenik gaat niet scoren die moet eerst 2 jaar wennen.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:37 schreef aTypisch het volgende:
Pistolero als Feyenoord achter staat: het geluk is op!
Pistolero als Feyenoord voor staat: het geluk is er weer!
genot
berghuisgodquote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef aTypisch het volgende:
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
mijn snelle google search laat zien dat de wind in de 2e helft ongeveer net zo hard blijft gaan
HET KAN NOG en goeie keuze van BERGGOD
Messinisteraquote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel hopen dat het meevalt met Sinisterra overigens.
Thanks maat, voor dit stukje voortschrijdend inzichtquote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mooi om te zien dat het geluk bij jullie op is en jullie weer naar kunnen presteren
Eens. Is een van onze betere spelers.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel hopen dat het meevalt met Sinisterra overigens.
mag je jaap stam voor bedanken dat we niet ietsje dichterbij staanquote:Op zondag 16 februari 2020 18:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voelt een beetje aan als het kampioensjaar, dit soort wedstrijden.
Moe hoe Berghuis hem even aanspoorde.quote:
Windje mee de tweede helft maakte ook wel een verschil. En Zwolle kwam gewoon via wat kutgoals op een 2-0 voorsprong, daarvan was Feyenoord nogal van slag. Na de 2-1 was Feyenoord gewoon veel beter.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:46 schreef fetX het volgende:
Zwolle heeft eigenlijk ook amper wat laten zien (op het eerste kwartier na). Wij waren de eerste helft echt bedroevend. Tweede helft was Zwolle ook wel moe en was het eigenlijk erop en erover.
Dronkemanspraatquote:Op zondag 16 februari 2020 18:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Bozenik gaat niet scoren die moet eerst 2 jaar wennen.
Klopt, belangrijk was natuurlijk wel dat de 3-3 viel kort na de 3-2. Toen had Feyenoord nog bijna een half uur om de winnende te maken. Sowieso maakte Zwolle daar in de tweede helft eigenlijk geen moment aanspraak op.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:46 schreef fetX het volgende:
Zwolle heeft eigenlijk ook amper wat laten zien (op het eerste kwartier na). Wij waren de eerste helft echt bedroevend. Tweede helft was Zwolle ook wel moe en was het eigenlijk erop en erover.
Eens. Krijgen nu vast weer wat madheid ‘gElUk’. Maar overall gezien is deze overwinning wel terecht. Al vond ik ons de eerste helft (tot de 2-1) zo ontzettend zwakquote:Op zondag 16 februari 2020 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Windje mee de tweede helft maakte ook wel een verschil. En Zwolle kwam gewoon via wat kutgoals op een 2-0 voorsprong, daarvan was Feyenoord nogal van slag. Na de 2-1 was Feyenoord gewoon veel beter.
Waren een paar wel zwak aan onze kant, met name Senesi en Toornstra. Maar Berghuis is vandaag zijn gewicht in goud waard.
Het is wel zo dat Feyenoord al een paar keer prima averij had kunnen oplopen in die reeks van zes zeges. Onder Stam waren we ook vaak de betere en wonnen we ook niet, das onder Advocaat wel anders. Ik vond het echter een dikverdiende zege, ondanks de slappe start. PEC deed gewoon te weinig met de 2-0 voorsprong die ze in de schoot geworpen kregen. Dat Feyenoord zich onder de barre omstandigheden terug heeft geknokt vind ik gewoon heel sterkquote:Op zondag 16 februari 2020 18:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Krijgen nu vast weer wat madheid ‘gElUk’. Maar overall gezien is deze overwinning wel terecht. Al vond ik ons de eerste helft (tot de 2-1) zo ontzettend zwak
Aan de andere kant was die goal van vDuinen ook niet onfortuinlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel zo dat Feyenoord al een paar keer prima averij had kunnen oplopen in die reeks van zes zeges. Onder Stam waren we ook vaak de betere en wonnen we ook niet, das onder Advocaat wel anders. Ik vond het echter een dikverdiende zege, ondanks de slappe start. PEC deed gewoon te weinig met de 2-0 voorsprong die ze in de schoot geworpen kregen. Dat Feyenoord zich onder de barre omstandigheden terug heeft geknokt vind ik gewoon heel sterk. En ook daar zat wel wat geluk bij ja, met name hoe de 3-4 viel. De goals van Berghuis waren ook gewoon ontzettend mooi ingeschoten.
Ik vond dat PEC sowieso heel veel mazzel had met hoe die eerste twee goals vielen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Aan de andere kant was die goal van vDuinen ook niet onfortuinlijk.
Feyenoord had ook een paar lucky goals dus kun je tegen elkaar wegstrepen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond dat PEC sowieso heel veel mazzel had met hoe die eerste twee goals vielen.
Die gaat lekker mee met het EK.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat was Berghuis vandaag goed. Ik zou bijna zeggen, zo goed is ie nog niet geweest sinds de aanvoerdersband, maar dat weet ik niet zeker.
Onder Stam was dit 4-0 gewordenquote:Op zondag 16 februari 2020 19:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat een energie heeft die Dick zeg. Als je dan die Stam zag die werd elke week een jaar ouder.
Opgelucht nu?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:30 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is die Bozenik slecht zegMijn god. Hartstikke leuk voor die jongen dat hij de winnende maakt maar het was echt in alle opzichten ver ondermaats.
Ik vond hem niet eens zo slechtquote:
Het is ook onzin om na 45 minuten te concluderen dat iemand slecht is. Zeker bij zo’n jonge gozer. Laten we ff afwachten.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet eens zo slecht.
Paar prima loop acties, paar prima kaatsjes, redelijk balvast.
Ik zie er wel wat in.
Eens.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook onzin om na 45 minuten te concluderen dat iemand slecht is. Zeker bij zo’n jonge gozer. Laten we ff afwachten.
Los van het feit dat hij inderdaad niet heel slecht speelde. Deed het redelijk al had hij die eerste kans echt moeten maken.
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:39 schreef KillemWieft het volgende:
Hier moest ik natuurlijk gifjes van maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Robert Bozenik
Over wat?quote:
Dit is toch niet het niveau wat je nastreeft als Feyenoord zijndequote:Op zondag 16 februari 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vond hem niet eens zo slecht.
Paar prima loop acties, paar prima kaatsjes, redelijk balvast.
Ik zie er wel wat in.
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 16 februari 2020 19:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Over wat?
[..]
Dit is toch niet het niveau wat je nastreeft als Feyenoord zijndeDit is een soort light versie van Luuk de Jong. Bizar lage handelingssnelheid, weinig (start)snelheid en ook niet echt een actie in huis. Als aanspeelpunt/kaatser is het misschien wel ok, maar dat kan Jorgensen ook prima.
Gast gedraag je eens niet als een 5 jarig kindquote:
Hou toch op man. Alsof jij binnen 45 minuten (op kunstgras) kan zien bij een jong jochie dat hij slecht is, terwijl hij niet eens zo slecht speeldequote:Op zondag 16 februari 2020 19:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Over wat?
[..]
Dit is toch niet het niveau wat je nastreeft als Feyenoord zijndeDit is een soort light versie van Luuk de Jong. Bizar lage handelingssnelheid, weinig (start)snelheid en ook niet echt een actie in huis. Als aanspeelpunt/kaatser is het misschien wel ok, maar dat kan Jorgensen ook prima.
Oké man.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Over wat?
[..]
GGMM doet de soosjul miedia van Feyenoord.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 16-02-2020 om 19:53:34Of is het: ‘Blijeník’? 👀 ❤️ = JA! 😆#pecfey #RoboRedAndWhite https://t.co/8xKWhxZwHt reageer retweet
@GGMM spartelt nog na om die UI van @El-Stinhoquote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef De_Kraam het volgende:
GGMM doet de soosjul miedia van Feyenoord.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 16-02-2020 om 19:53:34Of is het: ‘Blijeník’? 👀 ❤️ = JA! 😆#pecfey #RoboRedAndWhite https://t.co/8xKWhxZwHt reageer retweet
Rare obsessie heeft hij met die jongen. Hij weet toch wel dat Stijn inmiddels meerderjarig is?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:GGMM spartelt nog na om die UI van @:el-stinho
Had een grap van Koert Westerman kunnen zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dit wel ja.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:04 schreef aTypisch het volgende:
bozenik speelde niet per se goed en die eerste kans moet zitten
maarrrrr
volgens mij al meer goede voortzettingen middels een kaatsje e.d. dan de_jorg de laatste paar potten
Het is wel enigszins relevant om bij Bozenik niet 'kunstgras' als argument te gebruiken, immers speelt Zilina ook haar thuiswedstrijden op kunstgras. Daar moet ie gewoon gewend aan zijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou toch op man. Alsof jij binnen 45 minuten (op kunstgras) kan zien bij een jong jochie dat hij slecht is, terwijl hij niet eens zo slecht speelde![]()
Wacht misschien even af? Sinisterra heeft men ook uitgelachen en is inmiddels een vd betere spelers van de Eredivisie.
Smakelijk gelachen, bedankt.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Over wat?
[..]
Laten we aub een wedstrijd op kunstgras met windkracht 9 alsjeblieft niet als graadmeter gaan gebruiken voor hoe goed een speler is.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel enigszins relevant om bij Bozenik niet 'kunstgras' als argument te gebruiken, immers speelt Zilina ook haar thuiswedstrijden op kunstgras. Daar moet ie gewoon gewend aan zijn.
O nee Nick zet zich compleet voor lul natuurlijk. Alleen is het wel gewoon zo dat Bozenik al gewend is aan kunstgras, dat is anders dan bij Senesi bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we aub een wedstrijd op kunstgras met windkracht 9 alsjeblieft niet als graadmeter gaan gebruiken voor hoe goed een speler is.
Denk dat er weinig slechtere kunstgrasvelden zijn dan bij PEC en VVVquote:Op zondag 16 februari 2020 20:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel enigszins relevant om bij Bozenik niet 'kunstgras' als argument te gebruiken, immers speelt Zilina ook haar thuiswedstrijden op kunstgras. Daar moet ie gewoon gewend aan zijn.
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Rare obsessie heeft hij met die jongen. Hij weet toch wel dat Stijn inmiddels meerderjarig is?
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 16-02-2020 om 20:25:46Steven Berghuis has now been involved in 27 goals this season for Feyenoord in all leagues - 34 games, 17 goals, 10 assists.Captain. https://t.co/HrAVtdwFNg reageer retweet
Wereld van verschil vandaag inderdaad. Malacia vond ik de tweede helft ook wel sterk trouwens.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:37 schreef Haringkop het volgende:
Karsdorp is ook een verbetering tov Geertruida.
Hij is jong, nieuw, en moet nog wennen aan het systeem. Maar ben wel eens dat hij (op de goal na) niet zo heel best was.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gast gedraag je eens niet als een 5 jarig kindNogmaals; echt tof voor die gozer dat hij bij z'n debuut scoort, maar los van dat doelpunt was het compleet kut. Anders gesteld: wat voegt deze knaap toe t.a.v. Jörgensen?
Dat is wel echt zo. Het voetbal is verre van oogstrelend maar er zit sinds Dick er is wel weer winnaarsmentaliteit in de ploeg, ook als het even tegen zit. Dat merkten we al bij die 3-2 tegen RKC en dat heeft Feyenoord prima doorgezet. PEC staat natuurlijk niet voor niets 16e maar de ploeg mag toch wel trots zijn hoe ze dit hebben omgedraaid. Geluk dwing je echt af.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:37 schreef Haringkop het volgende:
Wat een week zeg. Echt karakter getoond.
Wat dat betreft kan ik weer genieten van dit Feyenoord.
Kutzooiquote:Luis Sinisterra viel in Zwolle na 45 minuten spelen geblesseerd uit. Het lijkt erop dat Feyenoord de Colombiaan voorlopig zal moeten gaan missen, zo valt op te maken uit de persconferentie van Dick Advocaat na de wedstrijd.
"Het ziet er niet goed. Ik kan niet exact zeggen wat het is. Dat weten we pas morgen. Maar de vooruitzichten zijn niet positief", aldus Advocaat.
Zou ontzettend balen zijn, zeker nu Sini zo lekker bezig was. Gelukkig is Larsson niet de slechtste vervanger die er is. Zou je Senesi, Bijlow of Berghuis voor de lange termijn kwijtraken dan lever je wel héél veel kwaliteit in.quote:
Doe maar niet meer.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Have you ever Sini my bruine Sterra?
Maar het is zo'n vervelend ventjequote:Op zondag 16 februari 2020 20:46 schreef Haringkop het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 16-02-2020 om 20:25:46Steven Berghuis has now been involved in 27 goals this season for Feyenoord in all leagues - 34 games, 17 goals, 10 assists.Captain. https://t.co/HrAVtdwFNg reageer retweet
Calvin Stengs is veel beter, die heeft al 5 keer gescoord!quote:Op zondag 16 februari 2020 23:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar het is zo'n vervelend ventje.
Dit interviewtwitter:Feyenoord twitterde op zondag 16-02-2020 om 20:05:33‘Bizar... Dit gevoel wil ik iedere wedstrijd wel hebben’ 🥰Matchwinner Róbert Bozeník was door het dolle heen na zijn eerste Feyenoord-goal: #pecfey https://t.co/SCwgONMyV1 reageer retweet
Dickgodtwitter:OptaJohan twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:49:2829 - Dick Advocaat won 29 points in his first 11 league games with Feyenoord, after Jaap Stam won just 14 points in as many Eredivisie games with the club. General. https://t.co/2399D4UFar reageer retweet
Lol Zwolle scoort 3 keer tegen je, prima team jaquote:Op maandag 17 februari 2020 01:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima team beginnen we te krijgen wel
Dit seizoen beduidend minder dan het seizoen ervoor. Minder met zichzelf bezig.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar het is zo'n vervelend ventje.
quote:
Dat zou wel ontzettend zuur en jammer zijn zeg.quote:De knappe 3-4 zege van Feyenoord bij PEC Zwolle krijgt mogelijk een zwart randje. De zondag uitgevallen Luis Sinisterra lijkt een kruisbandblessure te hebben opgelopen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Mogelijk moeten de Rotterdammers het lang stellen zonder de Colombiaanse vleugelaanvaller.
Geen moment echt het gevoel gehad dat je ging verliezen, op moment van de 2-0 na. Je hoopt alleen even dat het geen gekke 3 of 4-0 wordt in de eerste helft met die wind.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:51 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijke week was dit
Na die 3-2 had je deze wedstrijd elk ander seizoen niet gewonnen
@onlogisch ‘Missen we niks aan’quote:Op maandag 17 februari 2020 08:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zou wel ontzettend zuur en jammer zijn zeg.
scheelde wel dat de 2-1 al voor de rust vielquote:Op maandag 17 februari 2020 09:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen moment het gevoel gehad dat je ging verliezen, op moment van de 2-0 na. Je hoopt alleen even dat het geen gekke 3 of 4-0 wordt in de eerste helft met die wind.
#prayforSiniquote:Op maandag 17 februari 2020 08:56 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat zou wel ontzettend zuur en jammer zijn zeg.
Van tevoren lekker biertje bij de Beren. Lekker man!quote:Op maandag 17 februari 2020 09:20 schreef jorienvdherik het volgende:
Bij Heerenveen op de hoofdtribune gezeten, na afloop kwamen er 200 Heerenveen fans even langs op de hoofdtribune, en dan Feyenoord de schuld geven...
Wat een overwinning gisteren heerlijk.
Zaterdag naar Feyenoord - Fortuna, hoelaat gaat het maasgebouw open? Zaterdag ook nog na afloop naar het spelershome
Voor de wedstrijd, rust en na afloop toegang tot het maasgebouw waar alles gratis is, baco's drinken en hapjes etenquote:Op maandag 17 februari 2020 09:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Van tevoren lekker biertje bij de Beren. Lekker man!
Goed geregeld.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd, rust en na afloop toegang tot het maasgebouw waar alles gratis is, baco's drinken en hapjes eten
Het is voor Feyenoord wel een seizoen met veel van dit soort lekkere nipte overwinningen. Alleen in de beker al 3 keer, en in de competitie inmiddels ook een stuk of 5 met die overwinningen bij Utrecht, Heracles en nu Zwolle.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:51 schreef Caland het volgende:
Wat een heerlijke week was dit
Na die 3-2 had je deze wedstrijd elk ander seizoen niet gewonnen
quote:Op maandag 17 februari 2020 08:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk gaat het om het feit dat je er met z'n allen aan hebt proberen te werken waar je aan moet werken maar als het dan uiteindelijk niet loopt moet je ook eerlijk zijn naar elkaar toe en elkaar in de ógen durven te kijken en uiteindelijk moet je dan tot de conclusie komen dat het er niet van is geworden waar we met z'n allen wel op gehoopt hadden. Uiteindelijk.
Echt ongelooflijke mazzel hadden we die eerste helft ja, toen we 2-0 achterkwamen door twee pechgoals en een van onze beste spelers uitviel met een kruisbandblessure. Mazzelaars!quote:
Die "botsing" was toch gewoon een penalty? Sinisterra wordt gewoon geschoffeld.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt ongelooflijke mazzel hadden we die eerste helft ja, toen we 2-0 achterkwamen door twee pechgoals en een van onze beste spelers uitviel met een kruisbandblessure. Mazzelaars!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |