We gaan dit gewoon winnen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan er ook nog wel eentje tegen krijgen vandaag. Staan echt te schutteren achterin.
Prima toch, lekker 18 miljoen voor vangen en spelertje andere kant op overnemen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef aTypisch het volgende:
denk dat Berghuis na dit seizoen wel weg is
Zal wel een gelimiteerde transfersom hebben denk ik.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prima toch, lekker 18 miljoen voor vangen en spelertje andere kant op overnemen.
Je zou zeggen dat PEC toch ook wel een keer een kans gaat missen? Ze zijn bijzonder effectief.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan er ook nog wel eentje tegen krijgen vandaag. Staan echt te schutteren achterin.
Ik snap echt niks van die aankoop. Straalt niets uit.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook wel een gozer die erg onzeker overkomt
Hij moet alleen leren koppen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Senesi is veruit de beste cv die Feyenoord heeft
Nog veel te bescheiden.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
volgens mij is het ook geen spits die effe de ballen neerlegt en opeist
ja leukquote:
dat mannetje dat we verhuurd hebben straalt nog meer uit.quote:
da's geen spitsquote:Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat mannetje dat we verhuurd hebben straalt nog meer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |