Dan hoef je ook nooit meer iemand uit te leggen waarom de Eredivisie iets aan niveau ontbeertquote:
Hoeft nu ook nietquote:Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hoef je ook nooit meer iemand uit te leggen waarom de Eredivisie iets aan niveau ontbeert
Niet zo overdrijven.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is en blijft een waardeloze ploeg. Dit team hoort buiten de top 5 te staan.
ze mogen van geluk spreken
Nu wel danquote:Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hoef je ook nooit meer iemand uit te leggen waarom de Eredivisie iets aan niveau ontbeert
Gelul.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Feyenoord achter staat posten ze altijd in hun eigen topic he.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Inderdaad, men huilt daar nu over de "onterechte" strafschop.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Was terechtquote:Op zondag 16 februari 2020 17:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
Inderdaad, men huilt daar nu over de "onterechte" strafschop.
Was dat inderdaad zo?
Ben jij een voorstander van de BeNeLiga?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet een heel erg uitgesproken mening overquote:Op zondag 16 februari 2020 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij een voorstander van de BeNeLiga?
Als zelfs ajax met gemak kampioen kan worden kan het ook niet veel voorstellen.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgende week gaan ze er in Arnhem gewoon af...quote:
Maar het is onzin dat ze hier niet posten hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 17:09 schreef KingRoland het volgende:
Het feyenoordtopic op dit moment helemaal naar de tyfus![]()
Nog nooit verloren in het GelreDomequote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende week gaan ze er in Arnhem gewoon af...
Dag Yatsquote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Het geluk van Dick houd een keer op natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 16:59 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is en blijft een waardeloze ploeg. Dit team hoort buiten de top 5 te staan.
ze mogen van geluk spreken
Neequote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef yats het volgende:
[..]
Hier gaat iets misquote:Op zondag 16 februari 2020 17:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Feyenoord kan niet eens een vrije bal voorgevel
Goh, geven ze dat soort penalties ook tegen de topclubs? Dat soort penalties ziet de rest van de clubs namelijk regelmatig tegen zich gegeven worden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:08 schreef _UserName_ het volgende:
Niet terecht, speler ligt op de grond, arm houdt hem van de grond af, bal komt tegen die arm > penal. Bullshit dus. Zo kan je tegen elke arm schieten om maar een penal te krijgen.
Daarom juist. Jullie kunnen niet elk jaar door Guzubuyuk gered worden.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nog nooit verloren in het GelreDome
PSV ookquote:Op zondag 16 februari 2020 17:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dag Yats
Vitesse is slecht hoor
Nee, Feyenoord is geen topclub.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:14 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, geven ze dat soort penalties ook tegen de topclubs? Dat soort penalties ziet de rest van de clubs namelijk regelmatig tegen zich gegeven worden.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord is meer topclub dan de provincieclub PSV
Zijn er best wat toch Rensiequote:Op zondag 16 februari 2020 17:19 schreef RensAjacied het volgende:
Wat zijn kakkies toch altijd triest om niet hier te posten
Mwah, dat vind ik toch ook maar een matig team, wel met een paar grote talenten.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Psv heeft toch gewoon de tweede selectie van Nederland? Hebben ondermaats gepresteerd
Wie dan? Feyenoord of az?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik toch ook maar een matig team, wel met een paar grote talenten.
whahahahaquote:Op zondag 16 februari 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AZ, al is dat op het moment ook niet veel meer, maar die hebben toch een tijd lang echt leuk gespeeld.quote:
Ze spelen de pannen van het dakquote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
AZ, al is dat op het moment ook niet veel meer, maar die hebben toch een tijd lang echt leuk gespeeld.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze spelen de pannen van het dak
Ze kunnen altijd nog meedoen met .....quote:Op zondag 16 februari 2020 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
AZ, al is dat op het moment ook niet veel meer, maar die hebben toch een tijd lang echt leuk gespeeld.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog meedoen met .....
https://www.wkdaklozen.nl/
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef De_Kraam het volgende:
Tweede helft wind mee, dan gaat Dickie gewoon winnen.
Dat is als een afrika-reclame met zielige negertjesquote:Op zondag 16 februari 2020 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
loterij reclames met BN'rs zijn altijd zo cringy.
Zo klaar.quote:
Brengt me wel op een idee, misschien moet Feyenoord zich focussen op loterijen winnen ipv voetbalprijzen. Grotere kans op in ieder geval.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
loterij reclames met BN'rs zijn altijd zo cringy.
Stichting dierenlot.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is als een afrika-reclame met zielige negertjes
hihahoquote:Op zondag 16 februari 2020 17:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Brengt me wel op een idee, misschien moet Feyenoord zich focussen op loterijen winnen ipv voetbalprijzen. Grotere kans op in ieder geval.
Nog erger. Wie de zieligste stem heeft mag het inspreken.quote:
Wanneer moet PSV in de beker? xDDDDquote:Op zondag 16 februari 2020 17:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Brengt me wel op een idee, misschien moet Feyenoord zich focussen op loterijen winnen ipv voetbalprijzen. Grotere kans op in ieder geval.
Martijn Koning is er niks bijquote:Op zondag 16 februari 2020 17:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ook al die kinderen?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:51 schreef Zipportal het volgende:
Dat tering publiek wel een hoosbui gegund.
Schildhont zit droogquote:Op zondag 16 februari 2020 17:51 schreef Zipportal het volgende:
Dat tering publiek wel een hoosbui gegund.
Waarom ben jij zo boos?quote:Op zondag 16 februari 2020 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja.
Die kut kinderen van tegenwoordig zijn toch niks meer gewend. Bui eroverheen.
Doen ze zelfquote:Op zondag 16 februari 2020 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
Zielig voor kinderen en opa's op de tribune
Drie inderdaad, de rest heeft een grote bek ergens anders.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele tijd hoor maatje.
Laat ze hier lekker vieren dat ze vierde worden in deze geweldige competitie joh.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Drie inderdaad, de rest heeft een grote bek ergens anders.
Ik denk derde.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:04 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Laat ze hier lekker vieren dat ze vierde worden in deze geweldige competitie joh.
Az heeft el ook nogquote:Op zondag 16 februari 2020 18:04 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Hangt er inderdaad vanaf of AZ weer normaal gaat doen.
Die zitten altijd in het Feyenoordtopic, ook als ze niet achterstaan. Maar dat zie je ook in het Ajaxtopic. Helft van de figuren daar posten alleen in dat topic en daarbuiten helemaal niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Drie inderdaad, de rest heeft een grote bek ergens anders.
Prima, Kraam. Ik geloof je.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:06 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zitten altijd in het Feyenoordtopic, ook als ze niet achterstaan. Maar dat zie je ook in het Ajaxtopic. Helft van de figuren daar posten alleen in dat topic en daarbuiten helemaal niet.
Senesi eruit en sensi erinquote:Op zondag 16 februari 2020 18:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Senesi kan er toch ook weinig van.
Je begint bijna te verlangen naar Theo Reitsmaquote:Op zondag 16 februari 2020 18:16 schreef T3hTommay het volgende:
Ik wil jullie deze zin van Ragnar Niemeijer niet onthouden. Bij een 0-0 stand bij Arsenal - Newcastle: ARSENAL HEEFT DIT NOG NIET GEWONNEN
kutragnar
Dat is niet prettig voor ploegen die willen voetballen. Gelukkig willen alle vier deze teams dat niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Dat weer in Zwolle en Tilburg
Ongelooflijk wat een regen, lijkt wel een tropenbui
Beter geen één van allenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:25 schreef _UserName_ het volgende:
Liever een trommel dan een megafoonhomo of een toeterjan
Maar ajax werd afgelast..het waait harder dan vorig weekquote:Op zondag 16 februari 2020 18:20 schreef RensAjacied het volgende:
Dat weer in Zwolle en Tilburg
Ongelooflijk wat een regen, lijkt wel een tropenbui
Feit, maar als je dan moet kiezen, liever regen zoals nuquote:
Geeft niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:26 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord supporter Gozu zal feyenoord zo wel helpen
Cash outquote:Op zondag 16 februari 2020 18:25 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord gratis geld allen.
quote:
Wat gebeurde er?quote:
Hij kreeg een tegengoalquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij kreeg een tegengoal
Natuurlijk was dat de schuld van de arbitrage (een speler van Utrecht kreeg een minuut voor die tegengoal een schouderduwtje/tackle)
Jij dacht serieus dat Feyenoord punten zou verspelen tegen een degradatiekandidaat?quote:
Ik krijg flashbacksquote:Op zondag 16 februari 2020 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja dacht serieus dat Feyenoord punten zou verspelen tegen een degradatiekandidaat?
Dan heb je er erg weinig verstand van.
Misschien moet hij de hulp vanquote:Op zondag 16 februari 2020 18:41 schreef Tagliano het volgende:
"Als hij fluit is er toch niks aan de hand?"
En dat is dus de reden waarom Vd Brom een kuttrainer is
Hoe gaan jullie het eigenlijk doen qua begroting als jullie geen CL/EL spelen volgend seizoen?quote:
Kenner.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:40 schreef De_Kraam het volgende:
Tweede helft wind mee, dan gaat Dickie gewoon winnen.
Sjon Troost!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien moet hij de hulp van
Kut ik ben zijn naam kwijt.
Die ene gast die hij bij Anderlecht inschakelde met die maffe dansjes enzo.
Dit gaat me de rest van de avond dwarszitten.
twitter:troostjohn twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:26:02#ajax #afcajax #psv #dwdd #adsport #nossport #feyenoord #ajaxlife #op1 #jinek #az #psvsupnl #foxsports #ajarkc #adopsv #tweaz #pecfey Bij PSV heb ik uit mijn hart op afstand vooraf aangekondigd de zware deken van energie omgedraaid naar positief. Mede daarom loopt het nu weer https://t.co/rQQBujMEIj reageer retweet
quote:
quote:
Ik snapte al niet hoe het kon dat PSV opeens een uitwedstrijd won, maar nu is het duidelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:45 schreef RipCity het volgende:
[..]twitter:troostjohn twitterde op zondag 16-02-2020 om 13:26:02#ajax #afcajax #psv #dwdd #adsport #nossport #feyenoord #ajaxlife #op1 #jinek #az #psvsupnl #foxsports #ajarkc #adopsv #tweaz #pecfey Bij PSV heb ik uit mijn hart op afstand vooraf aangekondigd de zware deken van energie omgedraaid naar positief. Mede daarom loopt het nu weer https://t.co/rQQBujMEIj reageer retweet
Prima! Kunnen we volgende week eindelijk willem 2 weer voorbij en ook kort achter PSV staan.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:36 schreef T3hTommay het volgende:
Oh hey, Willem II gelijk tegen Utrecht. rip Paul.
Stukje sneeuw op het dak genot.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:51 schreef Zipportal het volgende:
Ajax heeft een dak en dus geen last van de weersomstandigheden.
~@:PSVCL
Of je het leuk vindt of niet, over de gehele wedstrijd genomen was Feyenoord gewoon de betere ploeg. Je kan net zo goed zeggen dat de goals van PEC ''gelukkig'' vielen.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een gracht, daar hebben een paar supporters al kennis meegemaakt.
Mwah, normaliter zou 2-0 voor voldoende moeten zijn. Dat bedoel ik meer met geluk. Feyenoord wint ook slechte wedstrijden.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Of je het leuk vindt of niet, over de gehele wedstrijd genomen was Feyenoord gewoon de betere ploeg. Je kan net zo goed zeggen dat de goals van PEC ''gelukkig'' vielen.
Je hebt het over PEC hè, niet over Vitesse, Utrecht of Groningen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, normaliter zou 2-0 voor voldoende moeten zijn. Dat bedoel ik meer met geluk. Feyenoord wint ook slechte wedstrijden.
In Schiedam kan je ook langs de grachten lopen.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kan er langs de grachten lopen, dat zou je eigenlijk wel eens moeten doen.
Ik zou PEC niet missen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hebt het over PEC hè, niet over Vitesse, Utrecht of Groningen.
Kans is aanwezig dat PEC gewoon degradeert einde van het seizoen.
Wat een kutmoment. Enige leuke herinnering is dat ik met m'n maten bijna vol in beeld sta wanneer hij die kaart krijgtquote:
Eens met yats.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou PEC niet missen eerlijk gezegd.
Iedereen riep tegelijkertijd GODVERDOMME toen hij dat deed. GuidettiGod.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat een kutmoment. Enige leuke herinnering is dat ik met m'n maten bijna vol in beeld sta wanneer hij die kaart krijgt.
Eens. Kutclub met een kutveld. Dat stadion is net alsof je in carpetright staat (lol).quote:Op zondag 16 februari 2020 19:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou PEC niet missen eerlijk gezegd.
Soms vervloek ik ons stadion en soms ben ik er heel blij mee. Vandaag was een dag waarin ik blij was met ons @%%#$stadion.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens met yats.
Ik ben net weg van het stadion. GRUWELIJK NAT.
@:doublepain
Het is jammer dat RKC en ADO al zo ver achter staan. Als het aan mij ligt vliegen PEC, VVV en Twente eruit, maar ik vrees dat ik al blij mag zijn als een van die 3 eruit vliegt.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Kutclub met een kutveld. Dat stadion is net alsof je in carpetright staat (lol).
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:48:10Erg jammer dat het erg mooie PEC Zwolle onnodig een 2-0 voorsprong heeft weggegeven tegen het erg lelijke klote Feyenoord en met 3-4 heeft verloren. Ik hoop dat Feyenoord dit jaar geen Europees voetbal gaat halen reageer retweet
Erg mooie PEC Zwollequote:Op zondag 16 februari 2020 20:48 schreef Zipportal het volgende:
@:calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:48:10Erg jammer dat het erg mooie PEC Zwolle onnodig een 2-0 voorsprong heeft weggegeven tegen het erg lelijke klote Feyenoord en met 3-4 heeft verloren. Ik hoop dat Feyenoord dit jaar geen Europees voetbal gaat halen reageer retweet
Goeiste reacties.
Hij zal in ieder geval niet het veld bedoeld hebben, dat is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg mooie PEC Zwolle
Nee, dit kan niet.
Dacht dat Feyenoorders op dit forum snel boos worden. Maar op Twitter kunnen ze er ook wat van.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:48 schreef Zipportal het volgende:
@:calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 16-02-2020 om 18:48:10Erg jammer dat het erg mooie PEC Zwolle onnodig een 2-0 voorsprong heeft weggegeven tegen het erg lelijke klote Feyenoord en met 3-4 heeft verloren. Ik hoop dat Feyenoord dit jaar geen Europees voetbal gaat halen reageer retweet
Goeiste reacties.
Ik ben niet verbaasd...quote:Op zondag 16 februari 2020 21:51 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Dacht dat Feyenoorders op dit forum snel boos worden. Maar op Twitter kunnen ze er ook wat van.
Gelukkig is dat volgend seizoen weg daar.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal in ieder geval niet het veld bedoeld hebben, dat is echt verschrikkelijk.
Krijgen ze weer echt gras?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is dat volgend seizoen weg daar.
Beter, dit kan echt niet.quote:
Inderdaad, kennelijk als je terugkomt van een 2-0 achterstand en uiteindelijk wint dat heet dat tegenwoordig ''mazzel''. Dat slaat nergens op natuurlijk, die 2-5 overwinning van Ajax op Twente was dan zeker ook mazzel.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon goed gedaan uiteindelijk.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leo Driessen
Wat een ongekende vermoeiende man. Tering.
En alweerquote:
Dat was echt categorie open deur jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:46 schreef De_Kraam het volgende:
Als je vaak genoeg wint verlies je vanzelf wel een keer.
Oké Fons, dank je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |