SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Lijkt mij wel leukquote:
Ha ha, vast wel tochquote:Op zondag 16 februari 2020 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk![]()
maar weet niet of ToT het daar ook mee eens is
Haha no worries, ook jij bent welkom hoor!quote:Op zondag 16 februari 2020 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt mij wel leuk![]()
maar weet niet of ToT het daar ook mee eens is
quote:Op zondag 16 februari 2020 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha no worries, ook jij bent welkom hoor!
Net ff boodschappen gedaan ,gelukkig had ik wind meequote:
Okee dan!quote:Op zondag 16 februari 2020 17:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net ff boodschappen gedaan ,gelukkig had ik wind mee![]()
Fijn valt wel mee momenteel , hoop dat dat van tijdelijke aard is![]()
Het is qua temperatuur trouwens heerlijk ...alleen een beetje winderig
het gaat hier nu helemaal flink tekeer qua regen en windquote:Op zondag 16 februari 2020 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Hier gaat het ook wel aardig. Beetje een loze zondag rustdag.
gaan we er ongeschonden uitkomen?quote:
Mini-ToT zat er vannacht weer een aantal in mijn gezicht te laten!quote:
Hi Borrel chickaquote:Op zondag 16 februari 2020 17:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gaan we er ongeschonden uitkomen?
Hey puzzielady
boefje is hetquote:Op zondag 16 februari 2020 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zat er vannacht weer een aantal in mijn gezicht te laten!
En STINKEN man!Ik dacht echt dat hij zijn luier volgescheten had!
echt hequote:Op zondag 16 februari 2020 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi Borrel chicka![]()
Ik hoop van welMoet er niet aandenken om nu nog weer naar buiten te moeten
creatief topic welquote:Op zondag 16 februari 2020 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij later conducteur!
ONZ / [Paint] De avonturen van Emo.gif
Zo lekker op de bank hangen ..dekbedje heb ik standaard over me heen als ik tv kijkquote:Op zondag 16 februari 2020 17:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt he
lekker binnen blijven, lekker onder een dekentje
Jij weet wat fijn isquote:Op zondag 16 februari 2020 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo lekker op de bank hangen ..dekbedje heb ik standaard over me heen als ik tv kijk
Echt hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij weet wat fijn is
heeeeeeeeeeeeeeerlijk is dat. Wij vrouwen hebben dat nodig![]()
een beetje een kijk in iemand zijn gedachtegang ook welquote:Op zondag 16 februari 2020 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha sowieso alle paint en photoshop topics!
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2 Leef je uit!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
een beetje een kijk in iemand zijn gedachtegang ook wel
hahahaquote:Op zondag 16 februari 2020 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2 Leef je uit!
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
daarom is vakantie of weekend zo fijnquote:
Tong80quote:Op zondag 16 februari 2020 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
ONZ / [PAINT] Onzin Paints! #2 Leef je uit!
Voorbeeldje:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk!!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
daarom is vakantie of weekend zo fijn
tijd in overvloed niks moet
Ik mis hem op FOK! ...quote:Op zondag 16 februari 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zijn echt talloze paintjes van gemaakt!
Topicreeks: [PAINT] tong80 #2
Hij zit soms nog wel op de Frontpage, maar ik mis hem idd ook wel op het forum.quote:
Voor Kluun heb ik ook een zwakquote:Op zondag 16 februari 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit soms nog wel op de Frontpage, maar ik mis hem idd ook wel op het forum.Nu hebben we types als Kluun.
ik voel em ook hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 18:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik voel de liefdehaha andersom ook he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:12 schreef ToT het volgende:
Maar ik heb wel ontdekt waarom hij niet meer op het forum komt; hij is te druk met andere dingen!dan heeft hij het goed voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Zeker!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan heeft hij het goed voor elkaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ja hij wordt echt aanbeden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:12 schreef ToT het volgende:
Maar ik heb wel ontdekt waarom hij niet meer op het forum komt; hij is te druk met andere dingen!WeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Zeker!
Ja hij wordt echt aanbeden!Kan hij daarmee ook de duivel uitdrijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
[..]
Zeker!
Ja hij wordt echt aanbeden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee geintjequote:Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
geen verandering toch?niet echt
Vast wel!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan hij daarmee ook de duivel uitdrijven?
lolquote:Op zondag 16 februari 2020 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Vast wel!
Hmmmm volgens mij heb ik ook een tong80-duivel gemaakt. Ik geloof met die South Park duivel met Saddam Hussein er naast in bed.
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fijne zondag nog jullie
ik ga chillen
met een dekentje
en lekker niks meer doen![]()
peace out
Lekker chillen en waai niet wegquote:Op zondag 16 februari 2020 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fijne zondag nog jullie
ik ga chillen
met een dekentje
peace out
chill zequote:Op zondag 16 februari 2020 18:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
fijne zondag nog jullie
ik ga chillen
met een dekentje
peace out
Tja, deugniet en dan kan papa het inderdaad opruimen.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo sterk is hij nog niet, maar hij doet wel "kiekeboe" met de gordijnen!Zo cute!
Dan trekt hij het gordijn voor zijn gezichtje, en dan KIEKEBOE!!!
Verder klimt hij als een malle de trap op, gooit minstens 3x per dag alle schoenen in de gang overhoop, haalt de sokken in de klerenkast overhoop, gooit alles uit de voorraadkast hier in de kamer enz enz enz.
Whehe idd!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Tja, deugniet en dan kan papa het inderdaad opruimen.
Wel toepasselijke TT![]()
![]()
Misschien weggewaaid door Dennis Stormquote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe idd!
Over TT's gesproken; ik heb haags vandaag nog niet gezien?Heeft hij ineens een leven of zo?
Niet Jan de Wind?quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Misschien weggewaaid door Dennis Storm
Die logt vaker uit in het weekend. Is er morgen vast weer, misschien zelfs klokslag 0.00quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe idd!
Over TT's gesproken; ik heb haags vandaag nog niet gezien?Heeft hij ineens een leven of zo?
Je zou het bijna denkenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe idd!
Moet vast verplicht bij het vrouwtje thuis zittenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die logt vaker uit in het weekend. Is er morgen vast weer, misschien zelfs klokslag 0.00
Die kijkt dan wel HEUL erg strak op de klok!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moet vast verplicht bij het vrouwtje thuis zitten
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kijkt dan wel HEUL erg strak op de klok!
Met timer erbijquote:Op zondag 16 februari 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kijkt dan wel HEUL erg strak op de klok!
Maar je kunt nog wel berichtjes posten, of zelfs dat niet meer?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:41 schreef engine het volgende:
Kunnen jullie mobiel nog quoten en/of afbeeldingen plaatsen?
Die buttons zijn hier gewoon verdwenen![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:45 schreef engine het volgende:
Ja dat welmaar ik kan jouw post dus niet quoten
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:46 schreef ToT het volgende:
Die waterverdampers die je aan de radiator hangt?
Geen succes als je een baby hebt.
Gelukkig hebben we een tegelvloer en geen laminaat!
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
"DAT WAS 4 MINUTEN EN 31 SECONDEN TE VROEG!!!JIJ SLAAPT VANNACHT OP DE BANK!!!!"
Yeaahhhquote:
Ik bijna altijd mobielquote:Op zondag 16 februari 2020 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeaahhh![]()
Niet dat ik überhaupt mobiel op FOK! zit..maar toch
Yesshquote:Op zondag 16 februari 2020 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hey.....motorblokje is weer veilig geland
Ook dat nog....quote:Op zondag 16 februari 2020 20:23 schreef engine het volgende:
[..]
Yesshwel nog twee uur in de trein nu
Ik gebruik mijn mobiel zeldenquote:Op zondag 16 februari 2020 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bijna altijd mobieltegen de verveling enzo
Ik speel er vooral wat domme spelletjes op als ik ff niks te doen heb, maar typen vind ik echt kut op zo'n klein schermpje!quote:
Beter eigenlijkquote:
Grotere mobiel kopen?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik speel er vooral wat domme spelletjes op als ik ff niks te doen heb, maar typen vind ik echt kut op zo'n klein schermpje!
Oh zie dat nu pasquote:Op zondag 16 februari 2020 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet toch even in topic 300 van deze geniale reeks gepost hebben
Wel een stap dichterbij #450, fantastisch is dat toch!quote:
Goed weekend gehad?quote:
Geweldig gewoon!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een stap dichterbij #450, fantastisch is dat toch!
Redelijk, veel gewerkt. Jij?quote:
Wel goed eigenlijk. Veel onderweg geweest maar kreeg complimentjes over m'n werk gisteren dus voelt goedquote:
Complimentjes krijgen is altijd lekkerquote:Op zondag 16 februari 2020 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Wel goed eigenlijk. Veel onderweg geweest maar kreeg complimentjes over m'n werk gisteren dus voelt goed
Technisch adviseur in mooie woorden. Lasser/monteur eigenlijk. Dit weekend monteur. Ben zo'n beetje de enige in ons team die in de machine kanquote:Op zondag 16 februari 2020 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Complimentjes krijgen is altijd lekker![]()
Wat doe je voor werk?
Handig dat jij de enige bentquote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Technisch adviseur in mooie woorden. Lasser/monteur eigenlijk. Dit weekend monteur. Ben zo'n beetje de enige in ons team die in de machine kanstelletje vetzakken verder
Valt ook niet mee hoor. Heb eigenlijk maar twee uur gewerkt gisteren maar zit helemaal onder de blauwe plekken.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Handig dat jij de enige bent![]()
Lijkt me wel een leuke baan tough!
Komt dat regelmatig voor dat je door je werk blauwe plekken krijgt?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Valt ook niet mee hoor. Heb eigenlijk maar twee uur gewerkt gisteren maar zit helemaal onder de blauwe plekken.
Maar heb er verder wel plezier in ja![]()
Hoe gaat het met de studie?
Valt normaal gesproken wel mee. Werk meestal aan grotere machines dus ook meer ruimte. Is gewoon echt een kut klusje maar hoort erbij.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt dat regelmatig voor dat je door je werk blauwe plekken krijgt?![]()
Met de studie gaat het wel prima. Lig aardig op schema qua werk, zelfs al beetje voor.
Ah oké. Ik was al even bang dat je op dagelijkse basis mishandeld werdquote:Op zondag 16 februari 2020 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Valt normaal gesproken wel mee. Werk meestal aan grotere machines dus ook meer ruimte. Is gewoon echt een kut klusje maar hoort erbij.
Hoelang moet je nog?
quote:Op zondag 16 februari 2020 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Ik was al even bang dat je op dagelijkse basis mishandeld werd![]()
Ik moet nog 2,5 jaar als alles meezit, al is het laatste half jaar wel een traineeship icm master scriptie.
Goedemorgen rise and shine. Heb er zelf wat moeite mee tering moe 😭 overleefmode aan 😜quote:
Die heb ik ook ingeschakeldquote:Op maandag 17 februari 2020 05:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goedemorgen rise and shine. Heb er zelf wat moeite mee tering moe 😭 overleefmode aan 😜
The struggle is real, sterkte iig en hopelijk gaat de dag snel voorbij. Veel koffie erin gieten 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 05:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die heb ik ook ingeschakeld
Komt goed, jij werkse / sterkte vandaag hehehequote:Op maandag 17 februari 2020 05:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
The struggle is real, sterkte iig en hopelijk gaat de dag snel voorbij. Veel koffie erin gieten 😜
Dankjewel. Komt wel goed zo niet ja jammer dan shit happens 💩quote:Op maandag 17 februari 2020 05:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Komt goed, jij werkse / sterkte vandaag hehehe
quote:Op maandag 17 februari 2020 06:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Buuhhhhhhh. Maandag ellende. Toch wens ik jullie een gezegende dag maandag 😜 peace
Veel succes en sterkte vandaag!quote:Op maandag 17 februari 2020 07:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat kan een mens weinig zin hebben. Dit is zo'n dag
Thanks ! Begin weer te kwakkelen van wel zien niet ziekquote:Op maandag 17 februari 2020 07:40 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Veel succes en sterkte vandaag!
Postteefjequote:
Die zit even onder mijn bureauquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 07:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Cinder-oelalalaaaaah fjiet fjieuw
Ik dacht dat je hem als levend toilet gebruikte?quote:Op maandag 17 februari 2020 07:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die zit even onder mijn bureauKreeg mijn gulp niet dicht en hij kon dat zonder handen zei hij
Dat was een geheimpjequote:Op maandag 17 februari 2020 07:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem als levend toilet gebruikte?
Moi eem TOOTquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 08:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat was een geheimpje
[..]
Moi eem TOOT
Ja, moest ff op en neer naar Schiphol en door naar Utrecht. Het liep een beetje uit.quote:
Ah oke oke. Wel een beetje prima dag of beetje mweh ?quote:Op maandag 17 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, moest ff op en neer naar Schiphol en door naar Utrecht. Het liep een beetje uit.
Mweeeeehhhhquote:Op maandag 17 februari 2020 09:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah oke oke. Wel een beetje prima dag of beetje mweh ?
Meen je niets vanquote:Op maandag 17 februari 2020 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
JOU NA HET WEEKEND HIER WEER TERUG ZIEN IS EIGENLIJK BEST WEL WEER FIJN
18quote:Op maandag 17 februari 2020 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Jomanda, ben jij het?
Hoeveel vingers steek ik opp?
Ik heb 2 colleges per week van 4 uur in totaal en daarnaast is het vooral thuiswerk. Zo'n 10 tot 15 uur per week.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:14 schreef engine het volgende:
[..]nah valt mee. Maar ben de jongste in het team dus wil je jezelf toch een beetje bewijzen
Moet je ook naar de universiteit of is dat vooral thuis studeren?
Rabbitgodquote:Op maandag 17 februari 2020 10:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb 2 colleges per week van 4 uur in totaal en daarnaast is het vooral thuiswerk. Zo'n 10 tot 15 uur per week.
Haagsmodquote:
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ChillLekker een bak zwart goud aan het drinken
Voorbij bedoel je?quote:
Ja dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voorbij bedoel je?
Weekend?![]()
Mja ...en nu is het alweer maandag
Ja weekenden gaan altijd zo snel ...doordeweekse dagen ook eigenlijk welquote:
Ja dat wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja weekenden gaan altijd zo snel ...doordeweekse dagen ook eigenlijk wel
Echt he?quote:Op maandag 17 februari 2020 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat wordt alleen maar erger.
Ja preciesquote:Op maandag 17 februari 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]naarmate we ouder worden
Ook jaquote:Op maandag 17 februari 2020 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En met het hebben van kinderen.
Nee .. Ik ga zo wat ruimen en schoonmaken in huis ...quote:Op maandag 17 februari 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog wilde plannen vandaag?
Ah de grote voorjaars schoonmaakquote:Op maandag 17 februari 2020 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee .. Ik ga zo wat ruimen en schoonmaken in huis ...
Nou groot nietquote:Op maandag 17 februari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah de grote voorjaars schoonmaak
Overwinterenquote:Op maandag 17 februari 2020 11:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou groot niet![]()
Ik ben geen poetsmiep![]()
Maar zoon en schoondochter komen binnenkort een maand overwinteren met de katten , dus een beetje voorbereidend puinruimen en zo.
Haagsie.....moet je nou echt perse dagelijks laten weten in het 'hoe voel je je nutopic' dat het goed met je gaat? Vind ik een beetje jammer van dat topic....quote:
Ja.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie.....moet je nou echt perse dagelijks laten weten in het 'hoe voel je je nutopic' dat het goed met je gaat? Vind ik een beetje jammer van dat topic....![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 11:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie.....moet je nou echt perse dagelijks laten weten in het 'hoe voel je je nutopic' dat het goed met je gaat? Vind ik een beetje jammer van dat topic....![]()
Iemand moet het doenquote:Op maandag 17 februari 2020 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
vind het persoonlijk irritant.....niemand anders laat daar dagelijks weten hoe het gaat......
Vandaag vrij dagje ja. Komt ook beter uit want lekker weerquote:
Mindurrr ! Beterschapquote:Op maandag 17 februari 2020 12:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben weer thuis. Toch niet helemaal tip top. Ff wat bij slapen en hopen dat ik morgen weer fit ben.
Nice, enjoyquote:Op maandag 17 februari 2020 12:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaag vrij dagje ja. Komt ook beter uit want lekker weer
Voor het werk kom ik daar regelmatig en een aantal familieleden wonen daar waar we vroeger vaker op bezoek gingen.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij veel weet van Den Haag. Hoe komt dat?
Ah zoquote:Op maandag 17 februari 2020 16:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Voor het werk kom ik daar regelmatig en een aantal familieleden wonen daar waar we vroeger vaker op bezoek gingen.
quote:
Nice.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:18 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bovendien is Den-Haag dé politieke hoofdstad dus daarom ben ik ook goed op de hoogte van wat er speelt.
Voel me niet meer ziek iigquote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie hoe gaat het ondertussen met je? Al wat beter?
@:kopjechino kom L4D spelen dan
@:Geerd Geerdje kom L4D spelen. Hoe is het met Samson
@:gibsonlespaul88 ik had begrepen dat collega J van het weekend paal heeft gezeten want ze liep moeilijk en is een beetje gescheurd. Laten we verder kijken.
![]()
![]()
Oh sterktequote:Op maandag 17 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voel me niet meer ziek iig![]()
En jij? Goede dag vandaag?
Laat maar.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Tijd om over condooms te praten?(Ik kan die reclame ff niet vinden.)
Geen reden om mijn keu niet op haar te krijttenquote:Op maandag 17 februari 2020 16:19 schreef stokj het volgende:
@:puzziepie hoe gaat het ondertussen met je? Al wat beter?
@:kopjechino kom L4D spelen dan
@:Geerd Geerdje kom L4D spelen. Hoe is het met Samson
@:gibsonlespaul88 ik had begrepen dat collega J van het weekend paal heeft gezeten want ze liep moeilijk en is een beetje gescheurd. Laten we verder kijken.
![]()
![]()
Matskiequote:Op maandag 17 februari 2020 17:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen reden om mijn keu niet op haar te krijttenNee goed dat je het zegt. Ik kijk wel effe verder. Ze was toch al niet heel veel soeps als ik jouw verhalen mag geloven
Ik weet het nog niet. Mijn strot voelt alsof ik lepels zand heb zitten vretenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenochtend ben ik er weer op tijd bij.
Oh jee...quote:Op maandag 17 februari 2020 17:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Mijn strot voelt alsof ik lepels zand heb zitten vretenfucked up dat gevoel.
En hoesten doet zeer op mijn borst en hoofd. Lijkt er op dat ik nog wel ff zoet ben met deze ongein.quote:
Hopelijk geen Mexicaans biertje.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En hoesten doet zeer op mijn borst en hoofd. Lijkt er op dat ik nog wel ff zoet ben met deze ongein.
Je hebt toch niet een of ander virus te pakken?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En hoesten doet zeer op mijn borst en hoofd. Lijkt er op dat ik nog wel ff zoet ben met deze ongein.
Sterkte!quote:Op maandag 17 februari 2020 17:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee hoop het ook niet !quote:
Hopelijk nietquote:Op maandag 17 februari 2020 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt toch niet een of ander virus te pakken?![]()
Sterkte iig![]()
Je weet het maar nooit met die virussen van tegenwoordigquote:Op maandag 17 februari 2020 17:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee hoop het ook niet !
[..]
Hopelijk nietLijkt me iig geen Corootje
Ben niet in de buurt van China geweest afgelopen tijd.
Nee oke, da's waar. Als ik morgen nog niet beter ben zal ik de huisarts eens even bellen.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met die virussen van tegenwoordig
Misschien ook meteen 2 weken thuisblijven ?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee oke, da's waar. Als ik morgen nog niet beter ben zal ik de huisarts eens even bellen.
2 weken fappen... Ik ben geen 16 meerquote:Op maandag 17 februari 2020 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien ook meteen 2 weken thuisblijven ?
Aaneengeslotenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
2 weken fappen... Ik ben geen 16 meer![]()
![]()
Jij wil 1 overbelaste spier oplopenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
2 weken fappen... Ik ben geen 16 meer![]()
![]()
Ja, zijn kringspierquote:Op maandag 17 februari 2020 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij wil 1 overbelaste spier oplopen
Met buikgriep heb je daar sowieso last van lijkt mijquote:Op maandag 17 februari 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zijn kringspier
Hahahahahaha
= blaren de Le Pielquote:
'Klopt'quote:Op maandag 17 februari 2020 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij wil 1 overbelaste spier oplopen
Waar is Geerd als je hem nodig hebt.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zijn kringspier
Hahahahahaha
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
= blaren de Le Piel
[..]
'Klopt'
[..]
Waar is Geerd als je hem nodig hebt.
GEKOMEN !
Xdquote:Op maandag 17 februari 2020 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met buikgriep heb je daar sowieso last van lijkt mij
Nu krijg ik zin in Moodsquote:
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nu krijg ik zin in MoodsMaar wil niet naar buiten. Gelukkig heb ik mini pizaatjes in huis
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Puzz en ik moeten wat bekennen vrees ik.
Panters eten?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Panters, ook lekker. Vooral bij een slobberwijntje of een Tripel.
Ojee...quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Er is een mini-Gibsje op komst bij haar?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Van sigaren ga ik vrijwel altijd over mijn nek, maar dat is waarschijnlijk omdat ik uit pure gewenning die dingen ook over mijn longen ga rokenquote:Op maandag 17 februari 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]pure aantrekkingskracht jij
[..]Nee lieve schat. Sigaartjes
Ach natuurlijk poepescheetjequote:Op maandag 17 februari 2020 17:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]pure aantrekkingskracht jij
[..]Nee lieve schat. Sigaartjes
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een mini-Gibsje op komst bij haar?
Dat gaat wat lastig wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is een mini-Gibsje op komst bij haar?
Eieren zijn om te vreten , of om op te broedenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt geen eitjes in de vriezer liggen?
quote:Op maandag 17 februari 2020 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eieren zijn om te vreten , of om op te broedenniet om in de vriezer te gooien
[ONZ], welkom!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Waar ben ik nu weer in verzeild geraakt
Bedankt. Nauwelijks overleeft 😜 jij ook de dag overleeft?quote:Op maandag 17 februari 2020 07:40 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Veel succes en sterkte vandaag!
Geen last van, deze hebben filtertjes, dat paft wat lekkerderquote:Op maandag 17 februari 2020 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van sigaren ga ik vrijwel altijd over mijn nek, maar dat is waarschijnlijk omdat ik uit pure gewenning die dingen ook over mijn longen ga roken
Niet echt vunzig wel liefkozend jullie 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Val ik zomaar in een vunzig gesprek hier. Ff teruglezen 🐣
Zijn temperament is onvoorspelbaar 😜quote:Op maandag 17 februari 2020 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de sfeer wordt altijd erg geladen als hij het topic weer in komt idd.Kil ook!
Jij begintquote:Op maandag 17 februari 2020 18:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zijn temperament is onvoorspelbaar 😜
Het is haast Mini-ToT idd!quote:Op maandag 17 februari 2020 18:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zijn temperament is onvoorspelbaar 😜
Zo doe jij tegen mij, eerst komt de wolk en dan begint je spoken uit het niets 😜quote:
Over Geerd zwijg ikquote:Op maandag 17 februari 2020 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve als we het over @:Geerd z'n uitgewoonde anus hebben!
Er was niets aan de handquote:Op maandag 17 februari 2020 18:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zo doe jij tegen mij, eerst komt de wolk en dan begint je spoken uit het niets 😜
Ok dan is er vrede ✌ 🕺🏿quote:Op maandag 17 februari 2020 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was niets aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |