Is het alweer kerst?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef Karzai het volgende:
Kadootje van de kerstman, ruikt lekker heur.
Nee nog nietquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Hebben we de zomer overgeslagen.
Klopt. Het is nu weer herfst.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Hebben we de zomer overgeslagen.
Ja kap nou!quote:Op zondag 16 februari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Het is nu weer herfst.
Je bent toch geen plant.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zou sterven aan gebrek door warmte en zonlicht :p
Zelfs ik als notoire slechtweerliefhebber verlang wel weer naar wat zonneschijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zou sterven aan gebrek door warmte en zonlicht :p
Nou dan zie je wat voor kutweer het wel niet isquote:Op zondag 16 februari 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs ik als notoire slechtweerliefhebber verlang wel weer naar wat zonneschijn.
Wat ik niet weg krijg van mijn terrasquote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo’n mos dat altijd aan de noordkant tegen muren groeit
Ik ben onkruidquote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo’n mos dat altijd aan de noordkant tegen muren groeit
Ja, alleen liever niet die 41 graden van afgelopen zomer.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan zie je wat voor kutweer het wel niet is
Ik moet ineens aan een quote denken van iemandquote:
Klinkt plausibel.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een quote denken van iemand![]()
"Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je giet er elke dag wat Red Bull bij, krijg je een Havo-scholier die Mitchell heet."
Ik vind jou wel een mangoboom.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou iets palmigs zijn of een ananasplant als ik een plant was
Ja ik hou alleen niet van mango :pquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een mangoboom.
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Uitstraling is die gekke penisplant die maar een keer in de duizend jaar ofzo bloeit
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik niet weg krijg van mijn terras
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je giet er elke dag wat Red Bull bij, krijg je een Havo-scholier die Mitchell heet."
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik niet weg krijg van mijn terras
Ik gooi altijd liters schoonmaakazijnquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?
Cocosnoot. Dan kun je gewoon deze UI houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou iets palmigs zijn of een ananasplant als ik een plant was
Zonde, je proeft echt de jungle bij ieder sappig hapje.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hou alleen niet van mango :p
Ja die vermoorden ook nog wel eens mensenquote:Op zondag 16 februari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cocosnoot. Dan kun je gewoon deze UI houden.
ja doe ik tegen gras weleens. Drie liter over straat, paar dagen later weer, net zo lang tot ht geel wordt. Lekker voor de miljeusquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik gooi altijd liters schoonmaakazijn
Anti-algenmiddel van HG. Werkt perfect.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?
En dan de hogedrukspuit maar goed zo sloop je ook weer het houtquote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe ik tegen gras weleens. Drie liter over straat, paar dagen later weer, net zo lang tot ht geel wordt. Lekker voor de miljeus![]()
Heeft de Plus dat ook?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anti-algenmiddel van HG. Werkt perfect.
Tering wat een wansmaakquote:Op zondag 16 februari 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Tering. Kijk deze schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Al heeft de mooiste vrouw ter wereld die schoenen aan dan duw ik ze nog een kanaal in.
Ja, door haar in het kanaal te duwen zekerquote:Op zondag 16 februari 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check wel even of ze kan zwemmen hoor.
Goede smaak leer je niet zomaar eventjes aanquote:Op zondag 16 februari 2020 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, door haar in het kanaal te duwen zeker
Zijn serieus mooite patta'squote:Op zondag 16 februari 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede smaak leer je niet zomaar eventjes aan
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die kleurtjes, alsof een motorisch gestoorde peuter de viltstiften heeft gevonden.
Voor een bepaalde leeftijdsgroep is het wat geschikter dan voor een andere. Ik zie mijn moeder er nog niet in lopen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die kleurtjes, alsof een motorisch gestoorde peuter de viltstiften heeft gevonden.
Briljant, die sla ik even opquote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een keer dure schoenen gekocht. Dacht iets van 150 euro ofzo voor dezequote:Op zondag 16 februari 2020 12:14 schreef Molo het volgende:
En toch wil ik ze, want zo werkt dat in mijn brein
Deze vind ik wel wat hebben, die zie ik wel in de lucht steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een keer dure schoenen gekocht. Dacht iets van 150 euro ofzo voor deze
[ afbeelding ]
had het laatste paar in berlijn weten te scoren
Zit ook een hak inquote:Op zondag 16 februari 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vind ik wel wat hebben, die zie ik wel in de lucht steken.
DIE zijn pas lelijk. Alleen het model alquote:Op zondag 16 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIE zijn pas lelijk. Alleen het model al![]()
Ja deze horen bij een astronautenpak voor astronauten met een klompvoet.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Dan vind je deze helemaal verschrikkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja deze horen bij een astronautenpak voor astronauten met een klompvoet.
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is preppy?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh jezus, die en diegenen die je erna postte, zijn niet echt mijn ding
Op mijn verlanglijstje staan die docs, en een zooi pumps in verschillende kleuren, beetje preppy style
Bescheiden.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Deze draag ik op dagelijkse basis
[ afbeelding ]
Doe er 5 a 6 maanden mee en koop ik weer nieuwe![]()
[ afbeelding ]
Dus kom op met die zonquote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
De meeste van die schoenen staan echt alleen maar als je een tintje hebt.
Zoiets, en dan voor mij beetje gemixt met mijn saaie persoonlijkheid, opgefleurd door wat heftige oogmakeup en rockmuziekquote:
Rubberen kaplaarzen zou voor jou het beste zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi zoveel eten en drankwaren op mijn schoenen dat ik daar geen dure of mooie patta;s voor kan gebruiken
oh je bedoeld kakquote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoiets, en dan voor mij beetje gemixt met mijn saaie persoonlijkheid, opgefleurd door wat heftige oogmakeup en rockmuziek
http://abxdesigner.com/preppy-style-clothing-for-women/
Ja een hazmat pak maar mag denk ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rubberen kaplaarzen zou voor jou het beste zijn
Heb je daar geen speciale horecaschoenen voor die tegen vette vloeren kunnen enzo?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi zoveel eten en drankwaren op mijn schoenen dat ik daar geen dure of mooie patta;s voor kan gebruiken
Ja alleen dan bij mij, en ik ben geen kakmeisjequote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je bedoeld kak![]()
Ziet er wel sjiek uit ja.
Wat een onzin. Beetje hoerig erbij gaan lopen onder het mom van "geīnspireerd op een duur kostschool-uniform".quote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoiets, en dan voor mij beetje gemixt met mijn saaie persoonlijkheid, opgefleurd door wat heftige oogmakeup en rockmuziek
http://abxdesigner.com/preppy-style-clothing-for-women/
Oh zeker wel maar ik gooi het op de schoenenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je daar geen speciale horecaschoenen voor die tegen vette vloeren kunnen enzo?
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een onzin. Beetje hoerig erbij gaan lopen onder het mom van "geīnspireerd op een duur kostschool-uniform".
Deze ook tochquote:Op zondag 16 februari 2020 12:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh zeker wel maar ik gooi het op de schoenen![]()
Die horecaschoenen zijn gruwelijk lelijk
Yep!quote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Vind de middelste wel tof
[ afbeelding ]
Ja maar zijquote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Vind de middelste wel tof
[ afbeelding ]
Die wijven op die modeplaatjes trekken vaak zo'n verongelijkt grafsmoel. Dat heet dan "de zelfbewuste vrouw" of zo. Ophouden.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Kleding is op zich sowieso onzingedoe
Gewoon iedereen naakt
Chili is toch niks mis meequote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef Muck het volgende:
Oef, gisteren sushi en ik was bijna vergeten dat ik vanavond Chili-schotel zou maken voor vriend&vader![]()
Mijn aderen, ik hoor ze dichtslibben![]()
Morgen weer braaf havermout en fruit
Desigual?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik heb die preppy jas ook maar dan iets anders
[ afbeelding ]
Waar had ze die nou weer in gestopt dan?quote:
Ik heb standaard al een lepe smoel, dat scheeltquote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wijven op die modeplaatjes trekken vaak zo'n verongelijkt grafsmoel. Dat heet dan "de zelfbewuste vrouw" of zo. Ophouden.
Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 16 februari 2020 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die wijven op die modeplaatjes trekken vaak zo'n verongelijkt grafsmoel. Dat heet dan "de zelfbewuste vrouw" of zo. Ophouden.
Nou... het is een ‘recept’ uit mijn studententijd, maar iedereen is er dol op...quote:Op zondag 16 februari 2020 12:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Chili is toch niks mis mee![]()
Is de banaan al terecht?
Lekker johquote:Op zondag 16 februari 2020 12:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou... het is een ‘recept’ uit mijn studententijd, maar iedereen is er dol op...
Chili con carne onder een dakje van aardappelpuree, nacho’s erin geprikt en dan kaas erover![]()
Liefst nog guac of een klodder crčme fraîche erbij
Ieuwwwwquote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Muck het volgende:
Oh, en nee, ik heb niets meer gehoord over de banaan, dus ik vrees dat hij nog aan de kapstok hangt![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga weer jalapeņotosti's maken trouwens. Nu want lunchtijd
Het is er wel weer voorquote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker joh
Extra veel kaas, want proteīnerijk
Yes!quote:
Als je je verveelt:quote:Op zondag 16 februari 2020 12:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes!
Wij zijn inmiddels in Middelburg aangekomen, net niet van de weg gewaaid
Gaan op familiebezoek, hele schoonfamilie is Zeeuwsquote:Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je je verveelt:
De stamhoeve van mijn familie staat daar in de buurt en is nog steeds in gebruik
Stug.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan op familiebezoek, hele schoonfamilie is Zeeuws
Anders vermijd ik deze provincie eigenlijk best graag. Strand is leuk, natuur ook, maar de mensen zijn wat meh
O tofquote:Op zondag 16 februari 2020 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je je verveelt:
De stamhoeve van mijn familie staat daar in de buurt en is nog steeds in gebruik
Heel stugquote:Op zondag 16 februari 2020 13:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan op familiebezoek, hele schoonfamilie is Zeeuws
Anders vermijd ik deze provincie eigenlijk best graag. Strand is leuk, natuur ook, maar de mensen zijn wat meh
Dikke Dennis?quote:Op zondag 16 februari 2020 13:14 schreef Karzai het volgende:
Ja ik ken alleen de Dennis van mijn werk met een wolventattoo, beetje een tokkie met zwaar overgewicht en twee vechthonden
Maar aardige gozer
Blijf-uit-mijn-buurt-want-ik-ben-gevaarlijk-tattoo’s.quote:Op zondag 16 februari 2020 13:49 schreef Karzai het volgende:
Hij is pas 22 maar laat zijn lijf ook vol tatoeeren, om stoer te zijn denk ik
Maar eigenlijk is het een lief en onzeker jochie
Wat moet daar aantrekkelijk aan zijn dan? Ik heb veel meer met een guitig lachebekje hoorquote:
De boerderij toen:quote:Op zondag 16 februari 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O tofMijn familie bestaat uit stadsmensen
vlieg voorzichtigquote:Op zondag 16 februari 2020 14:20 schreef Karzai het volgende:
Even naar de zeeman nieuw dekbed hoes halen, ben ik er toch even uit, woei!
The flying Franticquote:Op zondag 16 februari 2020 15:19 schreef FranticDJ het volgende:
Dennis in de Kont
Met windkracht 11 op z’n Grieks vliegen. we t kanaal door.
Komt dit mee met Dennis?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:43 schreef Toekito het volgende:
Ik vloog naar de super. Was net op tijd terug voordat het regenseizoen begon.
Kan nagaan wat er allemaal niet wordt onderscheptquote:Op zondag 16 februari 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
Dat arresteren van taghi heeft niet echt geholpen
Zwaait Bitterballie uitquote:Op zondag 16 februari 2020 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vlieg zo weg uit sweet lake city. :p
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef Koen66 het volgende:
Mijn zwager was serieus laatst een dame tegengekomen die Ciara heet
Mijn zwager heet Dennis
Mijn zoontjequote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef Koen66 het volgende:
Mijn zwager heet Dennis
Z'n relatie is net weer voorbij dus ik kijk nergens van opquote:Op zondag 16 februari 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Als ze zouden gaan daten zou dat een stormige relatie worden :p
Kwam zeker zo aangewaaidquote:Op zondag 16 februari 2020 17:21 schreef Koen66 het volgende:
Mijn zwager heet Dennis
Dat had ik woensdagquote:Op zondag 16 februari 2020 16:58 schreef Karzai het volgende:
Zeg dat, en ik ben koffie vergeten te halen.
Denk dat ik net genoeg heb voor een kopje voor morgenochtend, ik wil niet naar de supermarkt nu
De vader van mijn vriend is al jaren weduwnaar en heeft volgende week een datequote:Op zondag 16 februari 2020 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Z'n relatie is net weer voorbij dus ik kijk nergens van op
Voetjes omhoogquote:Op zondag 16 februari 2020 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben eindelijk thuis na een dienst van 10 uur en kijn knie heeft al sinds vanmorgen op slot gezeten![]()
Morgen gelukkig wel lekker uitslapen
Tofjesquote:Op zondag 16 februari 2020 17:29 schreef Muck het volgende:
[..]
De vader van mijn vriend is al jaren weduwnaar en heeft volgende week een date![]()
Ik vind het echt leuk voor hem!
Ok las het.quote:Op zondag 16 februari 2020 17:42 schreef bitterbal het volgende:
Kijk die film uncut gems op netflix.
God wat een chaotische film is dat
quote:. Uncut Gems is like having a panic attack. It's frantic, unpredictable, exhausting, anxious, paranoid, visceral, and I still don't know if I can say I actually enjoyed the actual movie.
quote:Op zondag 16 februari 2020 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Thuis. Wat een takkeweer het laatste stukje
quote:Op zondag 16 februari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Hertjes van slag door storm Dennis: ze schieten verdwaald door de wijken
Meerdere herten rennen door de wijken van Leidschendam-Voorburg omdat zij van slag zijn geraakt door storm Dennis. De politie adviseert inwoners de beesten niet op te jagen, omdat zij anders door de stress kunnen overlijden.
https://www.ad.nl/den-haa(...)xbPFfncNSrWcZ4uCbDyI
wekker maar een kwartiertje later gezet, als ik maar 1 kop koffie heb hoef ik ook niet zo vroeg op te staanquote:Op zondag 16 februari 2020 17:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had ik woensdag![]()
Nog één kopje koffie in huis, maar echt echt echt de deur niet uit willen, haha
Ik heb mijn Chili-schotel in de oven geschoven, daar is het echt weer voor. Pittig, stevig, troostrijk voer
Wut waar komen die beesten dan vandaanquote:Op zondag 16 februari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Meerdere herten rennen door de wijken van Leidschendam-Voorburg omdat zij van slag zijn geraakt door storm Dennis. De politie adviseert inwoners de beesten niet op te jagen, omdat zij anders door de stress kunnen overlijden.
Ja de duinen en zo geloof ikquote:Op zondag 16 februari 2020 18:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wut waar komen die beesten dan vandaan
Tijdens fietsen in de duinen net onder kijkduin deze gemaakt.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
Heb ook wel eens vosjes gezien![]()
Die zijn echt super schattig
Awwwquote:Op zondag 16 februari 2020 18:06 schreef bitterbal het volgende:
![]()
awwwwquote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tijdens fietsen in de duinen net onder kijkduin deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Dan ben je behoorlijk dichtbij gekomen!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Tijdens fietsen in de duinen net onder kijkduin deze gemaakt.
[ afbeelding ]
Hahaha, ik overweeg ook weleens om naar buiten te rennen jaquote:Op zondag 16 februari 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo voel ik mij ook welles op werk
' jaag ze niet op, ze kunnen overlijden door de stres'quote:Op zondag 16 februari 2020 18:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Hahaha, ik overweeg ook weleens om naar buiten te rennen ja
Dat wil ik op onze baliequote:Op zondag 16 februari 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' jaag ze niet op, ze kunnen overlijden door de stres'
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:07 schreef Toekito het volgende:
[..]ik heb je al genoeg stress gebracht.
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 16 februari 2020 19:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dus een beetje stress overleef je wel
Als je nu aan stress ten onder gaat ben ik niet meer de dader hoorquote:
Haha, nu ligt het aan de rechtbank waar ik zit johquote:Op zondag 16 februari 2020 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je nu aan stress ten onder gaat ben ik niet meer de dader hoor
Ja, die dingen waren bijna tam.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk dichtbij gekomen!
Wat doe je daar eigk?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Haha, nu ligt het aan de rechtbank waar ik zit joh
Me ergeren...quote:
Ict op een plek met veel rimpelsauriërs, jij durft.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Me ergeren...
Nah, ict’er voor regio Midden
Gouda maar wellicht zelfde eigenaar. Want op website 2 hetzelfde verhaal.quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
jaja de griffo's kopen kinderwagens per tien, dus dat ze daar het goedkoopste zijn snap ik wel ja.
Ze hebben over het algemeen gestudeerd en zijn redelijk bij de tijd, dus het valt meequote:Op zondag 16 februari 2020 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ict op een plek met veel rimpelsauriërs, jij durft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik zeg niks....quote:Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Gebeurt bij vrouwen ook vaak toch? In de ventilatiesleuf rammen?
Wat zie jij als ventilatiesleuf dan...want dan denk ik aan de neus.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2020 19:16 schreef Toekito het volgende:
Wilde even iemand de kinderwagen die we gekocht hebben laten zien. Is de site ivm zondagsrust offline. Hou op met mij hoor.
Ieder zijn ding maar ik was wel verbaasd.quote:
De site werkt half zie ikquote:Op zondag 16 februari 2020 19:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ieder zijn ding maar ik was wel verbaasd.
Ja er zit een half slot op. Echt zo 1951...quote:
Wel tof om foto's van te maken!quote:Op zondag 16 februari 2020 19:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, die dingen waren bijna tam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was oprecht verbaasd toen ik zei dat we geen cd-rom-spelers meer gebruikenquote:
Wat is dat voor een downy dan?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb stiefmonster een keer wijsgemaakt dat je cd-roms ook met je telefoon kan afspelen.
vroeg ze hoe dan dus ik zei je moet de cd dubbelvouwen en dan kan je hem er stoppen. Ze heeft het bijna geprobeerd
Hoe weet ik dat nouquote:Op zondag 16 februari 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Woonde je daar al lang?quote:Op zondag 16 februari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
oud
https://www.funda.nl/koop(...)4-dibbetsstraat-111/
nieuw:
https://www.funda.nl/koop(...)2-dibbetsstraat-111/
Wat zal zon renovatie kosten. 30 duizend?
Nee is niet van mijquote:
Oh ik las: ik heb het jaar geleden verkocht voor 2 ton.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee is niet van mijZie ik op funda
Nog geen jaar geleden is dat gekocht voor 2 ton, hebben ze het geupgrade en zetten het nu te kopen voor 325 duizend. Stel dat ze alles hebben uitbesteed aan de renovatie, kost misschien 30 duizend? maken ze flinke winst.
New joh, opsomming:quote:Op zondag 16 februari 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
oud
https://www.funda.nl/koop(...)4-dibbetsstraat-111/
nieuw:
https://www.funda.nl/koop(...)2-dibbetsstraat-111/
Wat zal zon renovatie kosten. 30 duizend?
Oke dus laten we zeggen 50 duizend. Lekkere winst welquote:Op zondag 16 februari 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
New joh, opsomming:
Schilderwerk ¤ 4500
Traprenovatie ¤ 2000
Stalen binnen deuren ¤ 5000
Stucwerk ¤ 3000
Vloeren ¤ 5500
Keuken ¤ 14500
Badkamer ¤ 12000
Deuren verv ¤ 2500
Algemeen ¤ 5000
Als je alles zoveel mogelijk zelf doet. Kost je wel een half jaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus laten we zeggen 50 duizend. Lekkere winst wel
Sinds wanneer maakt etische zaken nog uit?!quote:Op zondag 16 februari 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed dit is niet echt etisch verantwoord
Ja goed maar laten we zeggen dat je 50 duizend winst maakt. Das best veel voor een half jaarquote:Op zondag 16 februari 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je alles zoveel mogelijk zelf doet. Kost je wel een half jaar.
ja toch wel een beete. Je haalt een betaalbaar appartement van de woningmarkt om het zo terug te plaatsenquote:Op zondag 16 februari 2020 19:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt etische zaken nog uit?!
Dat boeit tegenwoordig hooguit jou en mij nog. Alles draait om eurootjes.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wel een beete. Je haalt een betaalbaar appartement van de woningbouw om het zo terug te plaatsen
Cv zie ik ook .quote:Op zondag 16 februari 2020 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je alles zoveel mogelijk zelf doet. Kost je wel een half jaar.
Edit ik zie nog wat dingen.
De vloer is duurder. Zeg 8000 en ik vergat de kachel met ombouw 7500.
Verder zijn wat zaken niet meegenomen. Ik denk kort aan 100.000 euro.
Nou en. Opknappen die handel.quote:Op zondag 16 februari 2020 19:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat boeit tegenwoordig hooguit jou en mij nog. Alles draait om eurootjes.
Ik ben het wel met BB eens.quote:
ja maar niet te snel juichenquote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben het wel met BB eens.
Men denkt alleen aan euro en niet aan de gevolgen. Voor mens en milieu.
Heb je het zelf gedaan?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee maar uit tijdsbesteding wel eens gedaan.
Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar niet te snel juichen![]()
Ik zit er aan te denken om ditr ook te doen, daarom kijk ik :p
Maar het is niet netjes.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Tsja, ik kan het je niet kwalijk nemen.
Jesus echt?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben het wel met BB eens.
Men denkt alleen aan euro en niet aan de gevolgen. Voor mens en milieu.
Ja. Maar vooral veel regelen, bevriende stucadoor, traprenovatie, keuken eerst 10 offertes enz.quote:
ik ben van mening dat we soms best wel dingen doen die nergens, behalve status of euro, voor nodig zijn.quote:
Ja en? Die hadden m ook kunnen kopen toch?quote:Op zondag 16 februari 2020 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou je haalt wel een bereikbare woning voor veel mensen van de markt
Ja terwijl er hoge woningnood is. Sociaal is het nietquote:Op zondag 16 februari 2020 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en? Die hadden m ook kunnen kopen toch?
En hoeveel mensen zoeken een "nette opgeknapte" woning. Omdat niemand meer iets met zijn/haar handen kan.
Je eigen succes van losers laten afhangenquote:Op zondag 16 februari 2020 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja terwijl er hoge woningnood is. Sociaal is het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |