Is het alweer kerst?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef Karzai het volgende:
Kadootje van de kerstman, ruikt lekker heur.
Nee nog nietquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Hebben we de zomer overgeslagen.
Klopt. Het is nu weer herfst.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Hebben we de zomer overgeslagen.
Ja kap nou!quote:Op zondag 16 februari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Het is nu weer herfst.
Je bent toch geen plant.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zou sterven aan gebrek door warmte en zonlicht :p
Zelfs ik als notoire slechtweerliefhebber verlang wel weer naar wat zonneschijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zou sterven aan gebrek door warmte en zonlicht :p
Nou dan zie je wat voor kutweer het wel niet isquote:Op zondag 16 februari 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs ik als notoire slechtweerliefhebber verlang wel weer naar wat zonneschijn.
Wat ik niet weg krijg van mijn terrasquote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo’n mos dat altijd aan de noordkant tegen muren groeit
Ik ben onkruidquote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo’n mos dat altijd aan de noordkant tegen muren groeit
Ja, alleen liever niet die 41 graden van afgelopen zomer.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan zie je wat voor kutweer het wel niet is
Ik moet ineens aan een quote denken van iemandquote:
Klinkt plausibel.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een quote denken van iemand![]()
"Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je giet er elke dag wat Red Bull bij, krijg je een Havo-scholier die Mitchell heet."
Ik vind jou wel een mangoboom.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou iets palmigs zijn of een ananasplant als ik een plant was
Ja ik hou alleen niet van mango :pquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een mangoboom.
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Uitstraling is die gekke penisplant die maar een keer in de duizend jaar ofzo bloeit
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik niet weg krijg van mijn terras
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je giet er elke dag wat Red Bull bij, krijg je een Havo-scholier die Mitchell heet."
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik niet weg krijg van mijn terras
Ik gooi altijd liters schoonmaakazijnquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?
Cocosnoot. Dan kun je gewoon deze UI houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou iets palmigs zijn of een ananasplant als ik een plant was
Zonde, je proeft echt de jungle bij ieder sappig hapje.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hou alleen niet van mango :p
Ja die vermoorden ook nog wel eens mensenquote:Op zondag 16 februari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cocosnoot. Dan kun je gewoon deze UI houden.
ja doe ik tegen gras weleens. Drie liter over straat, paar dagen later weer, net zo lang tot ht geel wordt. Lekker voor de miljeusquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik gooi altijd liters schoonmaakazijn
Anti-algenmiddel van HG. Werkt perfect.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?
En dan de hogedrukspuit maar goed zo sloop je ook weer het houtquote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe ik tegen gras weleens. Drie liter over straat, paar dagen later weer, net zo lang tot ht geel wordt. Lekker voor de miljeus![]()
Heeft de Plus dat ook?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anti-algenmiddel van HG. Werkt perfect.
Tering wat een wansmaakquote:Op zondag 16 februari 2020 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Tering. Kijk deze schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
Al heeft de mooiste vrouw ter wereld die schoenen aan dan duw ik ze nog een kanaal in.
Ja, door haar in het kanaal te duwen zekerquote:Op zondag 16 februari 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Check wel even of ze kan zwemmen hoor.
Goede smaak leer je niet zomaar eventjes aanquote:Op zondag 16 februari 2020 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, door haar in het kanaal te duwen zeker
Zijn serieus mooite patta'squote:Op zondag 16 februari 2020 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goede smaak leer je niet zomaar eventjes aan
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die kleurtjes, alsof een motorisch gestoorde peuter de viltstiften heeft gevonden.
Voor een bepaalde leeftijdsgroep is het wat geschikter dan voor een andere. Ik zie mijn moeder er nog niet in lopen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al die kleurtjes, alsof een motorisch gestoorde peuter de viltstiften heeft gevonden.
Briljant, die sla ik even opquote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een keer dure schoenen gekocht. Dacht iets van 150 euro ofzo voor dezequote:Op zondag 16 februari 2020 12:14 schreef Molo het volgende:
En toch wil ik ze, want zo werkt dat in mijn brein
Deze vind ik wel wat hebben, die zie ik wel in de lucht steken.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb een keer dure schoenen gekocht. Dacht iets van 150 euro ofzo voor deze
[ afbeelding ]
had het laatste paar in berlijn weten te scoren
Zit ook een hak inquote:Op zondag 16 februari 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze vind ik wel wat hebben, die zie ik wel in de lucht steken.
DIE zijn pas lelijk. Alleen het model alquote:Op zondag 16 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt nietquote:Op zondag 16 februari 2020 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DIE zijn pas lelijk. Alleen het model al![]()
Ja deze horen bij een astronautenpak voor astronauten met een klompvoet.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
Dan vind je deze helemaal verschrikkelijk![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja deze horen bij een astronautenpak voor astronauten met een klompvoet.
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is preppy?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Oh jezus, die en diegenen die je erna postte, zijn niet echt mijn ding
Op mijn verlanglijstje staan die docs, en een zooi pumps in verschillende kleuren, beetje preppy style
Bescheiden.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:33 schreef bitterbal het volgende:
Deze draag ik op dagelijkse basis
[ afbeelding ]
Doe er 5 a 6 maanden mee en koop ik weer nieuwe![]()
[ afbeelding ]
Dus kom op met die zonquote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
De meeste van die schoenen staan echt alleen maar als je een tintje hebt.
Zoiets, en dan voor mij beetje gemixt met mijn saaie persoonlijkheid, opgefleurd door wat heftige oogmakeup en rockmuziekquote:
Rubberen kaplaarzen zou voor jou het beste zijnquote:Op zondag 16 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi zoveel eten en drankwaren op mijn schoenen dat ik daar geen dure of mooie patta;s voor kan gebruiken
oh je bedoeld kakquote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoiets, en dan voor mij beetje gemixt met mijn saaie persoonlijkheid, opgefleurd door wat heftige oogmakeup en rockmuziek
http://abxdesigner.com/preppy-style-clothing-for-women/
Ja een hazmat pak maar mag denk ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rubberen kaplaarzen zou voor jou het beste zijn
Heb je daar geen speciale horecaschoenen voor die tegen vette vloeren kunnen enzo?quote:Op zondag 16 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
ik gooi zoveel eten en drankwaren op mijn schoenen dat ik daar geen dure of mooie patta;s voor kan gebruiken
Ja alleen dan bij mij, en ik ben geen kakmeisjequote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh je bedoeld kak![]()
Ziet er wel sjiek uit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |