Is het alweer kerst?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:11 schreef Karzai het volgende:
Kadootje van de kerstman, ruikt lekker heur.
Nee nog nietquote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Hebben we de zomer overgeslagen.
Klopt. Het is nu weer herfst.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Hebben we de zomer overgeslagen.
Ja kap nou!quote:Op zondag 16 februari 2020 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Het is nu weer herfst.
Je bent toch geen plant.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zou sterven aan gebrek door warmte en zonlicht :p
Zelfs ik als notoire slechtweerliefhebber verlang wel weer naar wat zonneschijn.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan zou sterven aan gebrek door warmte en zonlicht :p
Nou dan zie je wat voor kutweer het wel niet isquote:Op zondag 16 februari 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zelfs ik als notoire slechtweerliefhebber verlang wel weer naar wat zonneschijn.
Wat ik niet weg krijg van mijn terrasquote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo’n mos dat altijd aan de noordkant tegen muren groeit
Ik ben onkruidquote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben zo’n mos dat altijd aan de noordkant tegen muren groeit
Ja, alleen liever niet die 41 graden van afgelopen zomer.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dan zie je wat voor kutweer het wel niet is
Ik moet ineens aan een quote denken van iemandquote:
Klinkt plausibel.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een quote denken van iemand![]()
"Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je giet er elke dag wat Red Bull bij, krijg je een Havo-scholier die Mitchell heet."
Ik vind jou wel een mangoboom.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou iets palmigs zijn of een ananasplant als ik een plant was
Ja ik hou alleen niet van mango :pquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een mangoboom.
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Uitstraling is die gekke penisplant die maar een keer in de duizend jaar ofzo bloeit
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik niet weg krijg van mijn terras
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een quote denken van iemand![]()
"Als je een frikandelbroodje in de grond stopt en je giet er elke dag wat Red Bull bij, krijg je een Havo-scholier die Mitchell heet."
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik niet weg krijg van mijn terras
Ik gooi altijd liters schoonmaakazijnquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?
Cocosnoot. Dan kun je gewoon deze UI houden.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Ik zou iets palmigs zijn of een ananasplant als ik een plant was
Zonde, je proeft echt de jungle bij ieder sappig hapje.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik hou alleen niet van mango :p
Ja die vermoorden ook nog wel eens mensenquote:Op zondag 16 februari 2020 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Cocosnoot. Dan kun je gewoon deze UI houden.
ja doe ik tegen gras weleens. Drie liter over straat, paar dagen later weer, net zo lang tot ht geel wordt. Lekker voor de miljeusquote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik gooi altijd liters schoonmaakazijn
Anti-algenmiddel van HG. Werkt perfect.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar moet ik ook nog wat op verzinnen. Zout, azijn, schuurborstel? Alles?
En dan de hogedrukspuit maar goed zo sloop je ook weer het houtquote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja doe ik tegen gras weleens. Drie liter over straat, paar dagen later weer, net zo lang tot ht geel wordt. Lekker voor de miljeus![]()
Heeft de Plus dat ook?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Anti-algenmiddel van HG. Werkt perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |