Hoe was Getafe vandaag? Heb niet kunnen kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Getafe, Sheffield, Atalanta. Genoeg keus.
Tot de 1-0 van Barça sterk en nadat Ángel erin kwam in de tweede helft waren ze ook weer prima.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:40 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hoe was Getafe vandaag? Heb niet kunnen kijken.
Realistisch. Ze stonden ook 2-0 voor tegen Ajax en dat ging ook mis. En zeer benieuwd hoe de trainer straks gaat wisselen. Dat wordt bepalend.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:39 schreef Lenny_Leonard het volgende: [..] Altijd dat negatieve gedoe over je eigen club
Ofja eigen club.
![]()
Ajax is wel beter dan AZquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Realistisch. Ze stonden ook 2-0 voor tegen Ajax en dat ging ook mis. En zeer benieuwd hoe de trainer straks gaat wisselen. Dat wordt bepalend.
Ongelofelijk dat dit kan. Knjbquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ow ja..opnieuw 2x achter elkaar dus
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een lelijk accent blijft dit toch
quote:
Realistisch? Ben je wel aan het kijken?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Realistisch. Ze stonden ook 2-0 voor tegen Ajax en dat ging ook mis. En zeer benieuwd hoe de trainer straks gaat wisselen. Dat wordt bepalend.
Geen stress. Komt goed.quote:
Verwacht er ook bijzonder weinig van jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die zijn zo vreselijk slecht, alleen Summerville kan een beetje ballen.
Jij weet hoe de trainer de laatste tijd gewisseld heeft? Met welk idee hij dat gedaan heeft?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Realistisch? Ben je wel aan het kijken?
Je moet wel echt debiel zijn als je er nu nog geen vertrouwen in hebt.
Summerville is een mooiweervoetballerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volumia!quote:
quote:Ik wil jou, voor altijd
Ik wil jou echt nooit meer kwijt
Ga niet weg, blijf je hier, blijf je bij me
Nee ik wil niet dat je gaat
Misschien is morgen wel te laat
Dus blijf bij mij
Blijf bij mij
PSV ook, dus kan nog best vermakelijk worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oh, vandaar die naamquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Summerville is een mooiweervoetballer
Midsommar gezien? Komt binnenkort op Netflix ook meen ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Summerville is een mooiweervoetballer
Nee. Hmm wellicht vanavond kijken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Midsommar gezien? Komt binnenkort op Netflix ook meen ik.
Top Boy is een goede serie op Netflixquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Midsommar gezien? Komt binnenkort op Netflix ook meen ik.
Ja, allang gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Top Boy is een goede serie op Netflix
Die serie is racistisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oud nieuws Jrquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens trekken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De racisme kaart trekkenzwakkeling
Misselijkmakendquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
Lang heeft echt een kop als een bak met wurmen he
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
Echt een rotkop ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef Caland het volgende:
Lijkt een beetje op het VBL motto.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
We zijn gehaaaaaaaaat en asociaaaaaal.
We zijn de allermooiste club van allemaaaaal.
Bis bis bis.
Verrek ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op het VBL motto.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:zipportal @:wereldgozer
Kneuzenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
We zijn gehaaaaaaaaat en asociaaaaaal.
We zijn de allermooiste club van allemaaaaal.
Bis bis bis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |