SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik denk dat het ook telt als je zo'n sticker op je fiets hebt.quote:
Wij waren vandaag in Plopsaland, vandaar die lekkernij als lunch, en daar waren ook genoeg referenties naar Samson en Gert (in het Frans heten die trouwens Samson et Fred).quote:
Drukte had ik wel verwacht op zaterdag. Maar normaal zoef ik overal tussendoor en pak ik haast blindelings de producten uit het schap. Maar nu liep ik als een verloren schaap tussen de schappenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh wat vreselijk, een drukke supermarktJe hebt nu in ieder geval iets, maar wel echt jammer van de curry...
Dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij waren vandaag in Plopsaland, vandaar die lekkernij als lunch, en daar waren ook genoeg referenties naar Samson en Gert (in het Frans heten die trouwens Samson et Fred).
Maar Bumba is tegenwoordig wel de échte held. Ook bij onze kleine man.
Ik heb achter op mijn jas zo’n sticker “als je dit kan lezen, ben ik mijn caravan verloren.”quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook telt als je zo'n sticker op je fiets hebt.
Of gewoon achterop je jas als je loopt.
Haha, mooiquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb achter op mijn jas zo’n sticker “als je dit kan lezen, ben ik mijn caravan verloren.”
Satekroketten uit de automaat na het uitgaan sla ik nog niet af hoor.quote:
Ja goed zo he? Verstoot ik gelijk ook minder CO2 meequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan valt het allemaal nog wel mee inderdaad
Ik ga toch niet zo'n lelijke sticker op me plakken?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook telt als je zo'n sticker op je fiets hebt.
Of gewoon achterop je jas als je loopt.
Net nu we hier weer zitten na te denken om na een jaar of 12 zonder auto misschien toch maar weer eens aan de auto te gaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja goed zo he? Verstoot ik gelijk ook minder CO2 mee
Niet echt natuurlijk, maar het lijkt me nog best een leuk ideequote:
Wat een helquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Drukte had ik wel verwacht op zaterdag. Maar normaal zoef ik overal tussendoor en pak ik haast blindelings de producten uit het schap. Maar nu liep ik als een verloren schaap tussen de schappen
Zekerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, maar het lijkt me nog best een leuk idee
Ook heerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:14 schreef ato het volgende:
[..]
Satekroketten uit de automaat na het uitgaan sla ik nog niet af hoor.
Die moet ik nog zien!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:13 schreef ato het volgende:
@:Aoibhin wel ik hou het vol hoor, maar zoals ik al eerder zei. Ik ga af en toe nog wel zondigen, alleen een stuk minder. All you eat is wel een typisch Amerikaanse docu, Maar man wat er allemaal voor rotzooi in vlees wordt gegooid en dat het je gezondheid beïnvloedt geloof ik wel.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb achter op mijn jas zo’n sticker “als je dit kan lezen, ben ik mijn caravan verloren.”
Greta still not approvesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Net nu we hier weer zitten na te denken om na een jaar of 12 zonder auto misschien toch maar weer eens aan de auto te gaanEn ik eet vlees. Maar geen kinderplannen dus zó erg kan het nooit zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |