SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
[ Bericht 4% gewijzigd door Gibson88 op 15-02-2020 16:27:18 ]Ook in moeilijke tijden.
Heey pa biertje >?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je oma, zoon.
Ik had hem toevallig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijd om de LaPo ook altijd. Heb m paar x van Haags verlorenMaar vertel Fern wat was jouw idee voor de TT ? Dan pleur ik hem ff in de TT spoiler
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig.Maar toen opende jij, maakt ook niet uit.
Het was: Haags_Piertje in het Haags_Kwartiertje
Gewoon piertje had ook gekund natuurlijk.![]()
Hoiquote:
Gelukkig geen TT met iets van haags er inquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig.Maar toen opende jij, maakt ook niet uit.
Het was: Haags_Piertje in het Haags_Kwartiertje
Gewoon piertje had ook gekund natuurlijk.![]()
Gibson ouwe bazige boef.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijd om de LaPo ook altijd. Heb m paar x van Haags verlorenMaar vertel Fern wat was jouw idee voor de TT ? Dan pleur ik hem ff in de TT spoiler
Is dat zo belangrijk hier?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig geen TT met iets van haags er in![]()
Die zit op half FOK! al continu te azen op lapo's ...en komt dan met de meest stompzinnige TT's
Nou ..belangrijk is weer een ander ding, maar ik vind het wel heel ergerlijk als iemand halve topics vol kalkt met niets als er bijna een lapo is .. en dan vervolgens niet eens iets leuks bedenkt jaquote:
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
voor Haagsie blijkbaar wel
Dan verzin ik de volgende keer wat anders. Deze keer kreeg ik de kans niet eensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ..belangrijk is weer een ander ding, maar ik vind het wel heel ergerlijk als iemand halve topics vol kalkt met niets als er bijna een lapo is .. en dan vervolgens niet eens iets leuks bedenkt ja
Ach ja
In dit geval ben ik Gibsie dan ook erg dankbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan verzin ik de volgende keer wat anders. Deze keer kreeg ik de kans niet eens
wegbiddenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef Fernweh het volgende:
Godver hele dag al koppijn morgen maar naar de kerk het wegbidden of zo.
Helpt bidden daartegen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef Fernweh het volgende:
Godver hele dag al koppijn morgen maar naar de kerk het wegbidden of zo.
Nee best wel hinderlijk. Of mijn TT' s afkraken en kut vinden. Aardige gast maar als het op TT;s aankomt is het of Haags God of die van een ande ris kutquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig geen TT met iets van haags er in![]()
Die zit op half FOK! al continu te azen op lapo's ...en komt dan met de meest stompzinnige TT's terug
Dr Mquote:
Koppijn van het te lang niet gaan biddenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helpt bidden daartegen?![]()
Koppijn van het zuipen of ?
Daarom goed gedaan!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee best wel hinderlijk. Of mijn TT' s afkraken en kut vinden. Aardige gast maar als het op TT;s aankomt is het of Haags God of die van een ande ris kut![]()
[..]
Dr M
Hoewel ik in de spoiler ook 2 aan mezelf heb besteed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval ben ik Gibsie dan ook erg dankbaar![]()
![]()
De kerk is haast gratis, dus ik ga het gewoon proberen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helpt bidden daartegen?![]()
Koppijn van het zuipen of ?
Ik ben niet gelovigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koppijn van het te lang niet gaan bidden
Hey huppelmachine jij ook hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey Rab ik ben inderdaad een blauwe geweest trouwensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah ja! Ik voelde me gisteren , en de afgelopen dagen ook lichtelijk beroerd ..zonder drank en wiet gebruikt te hebben zelfsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De kerk is haast gratis, dus ik ga het gewoon proberen.![]()
Lijkt me stug ik zuip normaal makkelijk het drievoudige zonder problemen. Ik vermoed dat ik niet lekker in mijn vel zit en weer even moet kalibreren.
Wiet nooit gedaan, drank wel maar misschien moet ik ermee stoppen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ja! Ik voelde me gisteren , en de afgelopen dagen ook lichtelijk beroerd ..zonder drank en wiet
Geen idee , ik drink ook wel, niet dagelijksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wiet nooit gedaan, drank wel maar misschien moet ik ermee stoppen.
Ik alleen op papier, al ben ik afgelopen jaar wel vaker in een kerk geweest om niet gelovige redenen.quote:
IK had het al gelezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hey Rab ik ben inderdaad een blauwe geweest trouwens
Ik ook niet meer sinds vorig jaar april teller staat nu op 97.8 van 115.6quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , ik drink ook wel, niet dagelijks
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds vorig jaar april teller staat nu op 97.8 van 115.6![]()
Krikken in het biechthokje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen op papier, al ben ik afgelopen jaar wel vaker in een kerk geweest om niet gelovige redenen.
Drink je veel?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds vorig jaar april teller staat nu op 97.8 van 115.6![]()
Wat is veel? Denk niet eens dat het aan de drank lag maar meer eten...lang verhaal kort...werk alleen maar laat. naja 2200 moet je nog 3uur werken heb je wel zin in iets warms 2 broodjes kroket hoppa !! Kwam ik thuis kip in de oven..of pizza slavinken in de pan etc...quote:
Daar is niks lekkers aan, meute zombies die allemaal voor de etalages staan te turen op zoek naar zingeving.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik duik zo weer lekker de stad in.
Nou zeg wat negatief !quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Daar is niks lekkers aan, meute zombies die allemaal voor de etalages staan te turen op zoek naar zingeving.
Gewoon gemakkelijk maken dus? Je hebt het roer echter wel omgedraaid toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is veel? Denk niet eens dat het aan de drank lag maar meer eten...lang verhaal kort...werk alleen maar laat. naja 2200 moet je nog 3uur werken heb je wel zin in iets warms 2 broodjes kroket hoppa !! Kwam ik thuis kip in de oven..of pizza slavinken in de pan etc...
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen op papier, al ben ik afgelopen jaar wel vaker in een kerk geweest om niet gelovige redenen.
Ja begon echt wel dik te worden..had het niet echt in de gaten ging geleidelijk ...elk jaar weer 2 kilo ofzo naja boeiend bestel je toch een maat groter...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gewoon gemakkelijk maken dus? Je hebt het roer echter wel omgedraaid toch?Goed bezig.
Ik droeg mijn roze bril toen ik de kamer zwart verfde.quote:
Ja zo gaat het wel. Ik draag bijna altijd t-shirts dan is het heel verleidelijk om een maatje groter te gaan. Van M naar L en dan XL en dan maak je je pas zorgen eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja begon echt wel dik te worden..had het niet echt in de gaten ging geleidelijk ...elk jaar weer 2 kilo ofzo naja boeiend bestel je toch een maat groter...
Die dramatiek en rituelen vind ik dan wel weer heek tof, al heb ik totaal niets met de gelovige teksten en zulks.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mijn moeder is Brabantse , en daar is alles katholiek . ik ben ook wel naar dat soort begrafenissen geweest ,van o.a mijn opa. Heb ook wel gesproken in de kerk voor het 'publiek'Was best wel een kick
![]()
Wel heftig die lui bij een begrafenis : hele rokende wierook potten en gedoe tijdens die dienst ..
Ik moet het ze wel nageven : Ze hebben absoluut gevoel voor drama
Ik keek mijn ogen uit bij de begrafenis van mijn opaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die dramatiek en rituelen vind ik dan wel weer heek tof, al heb ik totaal niets met de gelovige teksten en zulks.
En het interieur van katholieke kerken vol met blad goud en marmer zijn
Hij draagt goudblad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die dramatiek en rituelen vind ik dan wel weer heek tof, al heb ik totaal niets met de gelovige teksten en zulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve verwijderen
Ooit eens in Cambodja een begrafenisstoet gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spoiler graag!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij draagt goudblad.
[ afbeelding ]
Als Mini-ToT bij je zit, is er dan een kans dat hij op jouw monitor de Paki kan zien? Misschien slaapt hij daarom moeilijk?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja verdorie, krijg ik vannacht weer nachtmerries!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als Mini-ToT bij je zit, is er dan een kans dat hij op jouw monitor de Paki kan zien? Misschien slaapt hij daarom moeilijk?
Zoiets is wel lastig ja, die angst ken ik van toen ik misdienaar was. Toen had ik dat bij begrafenissen en bruiloften en zulks ook, dat ik alles goed moest doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek mijn ogen uit bij de begrafenis van mijn opaVond het ook mooi om te zien, al was mijn neefje compleet van de kook door dat wierook ritueel
![]()
Ik spreek sowieso altijd bij een begrafenis of crematie van iemand waar ik om gaf. En al vond ik dat de eerste keer bij de dood van mijn oma doodeng en best wel moeilijk omdat ik zo'n hechte band met haar had: Je kan zoiets nooit meer overnieuw doen, en ik zou spijt hebben gehad als ik niets had voorgedragen
Joah.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hij draagt goudblad.Oh verrek!! Ik heb ook nog ergens bladgoud liggen voor mijn 'creatieve uitspattingen'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik ben ook misdienaar geweest, maar heb van kleins af aan nooit in God of Jezus geloofd!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoiets is wel lastig ja, die angst ken ik van toen ik misdienaar was. Toen had ik dat bij begrafenissen en bruiloften en zulks ook, dat ik alles goed moest doen.
Ik heb zo'n goudkleurige warmtedeken voor achtergrond met fotografie.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh verrek!! Ik heb ook nog ergens bladgoud liggen voor mijn 'creatieve uitspattingen'
Controleren op aambeien?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook misdienaar geweest, maar heb van kleins af aan nooit in God of Jezus geloofd!
Maar ja; moest van papa en mama he!"Want meneer pastoor doet ook zo veel voor jou!"
Ehhh......zoals.....?
Vader? en zoonquote:
Ik moet nog boodschappen doen maar ik stel het uit, maar je hebt dus een geslaagd dagje gehad? Mooi mooi kameraad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Joah.
Verder beetje boodschappen gedaan, Corona opgelopen van alle Chinese zooi bij de Action, en nog ff naar Big Bazar geweest.
Niet alles kunnen vinden wat we zochten (nachtlampje voor de kleine, en een speelgoedzwaardje dat geluid maakt voor hem.)
Oh dat is ook handig idd!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n goudkleurige warmtedeken voor achtergrond met fotografie.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vader? en zoon![]()
Wat een cutie is dat knulletje van jullie
Jawel, maar we waren ook wel echt zwaar vermoeid.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik moet nog boodschappen doen maar ik stel het uit, maar je hebt dus een geslaagd dagje gehad? Mooi mooi kameraad.
Plaatje toegevoegd aan die post!quote:
Haha ja helaas wel de verkeerde kleur, maar dat krijg je als je het via internet bestelt!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oehhh zo schattig met dat speentje![]()
Ja ik ook, vandaag voel ik me als een slak die van zijn huis ontheemd is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar we waren ook wel echt zwaar vermoeid.
Nog steeds wel eigenlijk!
Those good old argumentsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook misdienaar geweest, maar heb van kleins af aan nooit in God of Jezus geloofd!
Maar ja; moest van papa en mama he!"Want meneer pastoor doet ook zo veel voor jou!"
Ehhh......zoals.....?
Ik zag het later iddquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Plaatje toegevoegd aan die post!
Ik had een tip gezien van als je daar kerstverlichting voor hangt en het verkreukelt, dat je allemaal leuke kleine lichtjes op de achtergrond kan hebben.
Klopt wel, maar je moet genoeg afstand hebben tussen de persoon die je fotografeert en die achtergrond.
Ach roze is best een hip kleurtje.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja helaas wel de verkeerde kleur, maar dat krijg je als je het via internet bestelt!
Dat is best aardig dan van hem. Latijn zou ik ook nog eens willen leren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Those good old arguments![]()
Al heeft de pastoor in mijn oude dorp me nog geholpen om latijn te leren
Da's de vraag die ik mezelf ook steeds stel, en steeds blijf ik kopen!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ook, vandaag voel ik me als een slak die van zijn huis ontheemd is.Tegelijkertijd voel ik mij als een slak die niet uit zijn huis wil komen. Tegenstrijdigheden allemaal. ToT zal ik stoppen met alcohol of alcohol gaan kopen, ik zit door mijn bier heen.
Hij kwam me, toen ik eenmaal misdienaar was, wel een keer in het ziekenhuis opzoeken toen ik daar langdurig verbleef.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Those good old arguments![]()
Al heeft de pastoor in mijn oude dorp me nog geholpen om latijn te leren
Ah tof!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag het later idd![]()
Ik heb zelf ook wat met fotografie gedaan![]()
Mijn moeder heeft zo'n heerlijk goud glim ding in de auto liggen tegen afkoeling
Je hebt tegenwoordig zoveel keuze qua spenenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja helaas wel de verkeerde kleur, maar dat krijg je als je het via internet bestelt!
Dan ben ik niet alleen, ik stel me deze vraag elke keer als ik weer door mijn kratten heen zit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's de vraag die ik mezelf ook steeds stel, en steeds blijf ik kopen!![]()
Haha die ken ik wel ja!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig zoveel keuze qua spenen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik houw durrrvan![]()
![]()
Ik denk niet dat mijn schoondochter gecharmeerd zou zijn als ik zo'n speen geef aan hun baby![]()
Ik snap datquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha die ken ik wel ja!
We hebben er ook eentje met een snor!
Maar hij heeft het liefste van die MAM-speentjes.
Zo ken(de) ik ook mensen die na elk pakkie shag zeiden dat ze zouden stoppen met roken, en elke keer als de wiet op was, zouden ze stoppen met roken!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan ben ik niet alleen, ik stel me deze vraag elke keer als ik weer door mijn kratten heen zit.
We hebben hier ook een Avent speentje. Pas sinds kort kan hij die redelijk gebruiken, maar die is veel te hard en de hals is te dik, wat weer niet goed voor de tanden is.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:21 schreef puzziepie het volgende:
Of bedoel je niet mama der echte spenen?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik al jaren uit de speen merken en soorten benquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:21 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier ook een Avent speentje. Pas sinds kort kan hij die redelijk gebruiken, maar die is veel te hard en de hals is te dik, wat weer niet goed voor de tanden is.
Ik dacht al zoiets na mijn reactiequote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:22 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!
Nee, het merk MAM!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets na mijn reactie![]()
Echt wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een drama was dat altijd als die krengen weer kwijt of vergeten waren
Heel erg herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Deze spenen zijn 4 - 5 euro per stuk en we hebben een hele bak vol van die krengen.
Als die bak weer leeg is en we kunnen er geen meer vinden, wordt het tijd om onder de bank en kasten enzo te kijken!
Ja en die goedkope zijn ook niet goed voor de ontwikkeling van de tandjes. Die gaan dan snel scheef staan vanwege de vorm.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel erg herkenbaar![]()
![]()
Die spenen waren in mijn tijd ook nog eens 4x zo duur![]()
Je had ook wel van die mega goedkope dingen ,maar die moesten ze dan weer niet
Mijn zoon is net 30 , in die tijd waren spenen mega duur . En idd de vorm van de speen is heel belangrijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en die goedkope zijn ook niet goed voor de ontwikkeling van de tandjes. Die gaan dan snel scheef staan vanwege de vorm.
Maar veel baby's moeten er ook niks van hebben. Deze van MAM zijn veel zachter en prettiger.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ken(de) ik ook mensen die na elk pakkie shag zeiden dat ze zouden stoppen met roken, en elke keer als de wiet op was, zouden ze stoppen met roken!
Ik stel mezelf enkel de vraag, en deze keer stelde ik hem jou want ik wilde er niets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo ken(de) ik ook mensen die na elk pakkie shag zeiden dat ze zouden stoppen met roken, en elke keer als de wiet op was, zouden ze stoppen met roken!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Ik stel mezelf enkel de vraag, en deze keer stelde ik hem jou want ik wilde er niets mee te maken hebben.Maar ik ga zo maar die kant op een krantje scoren.
Pooh ik ben 32 !! AL dronken !!! GaAN W E zUIPON!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon is net 30 , in die tijd waren spenen mega duur . En idd de vorm van de speen is heel belangrijk.
Al 32?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh ik ben 32 !! AL dronken !!! GaAN W E zUIPON!!!!
Ik doe zo na het eten mee!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pooh ik ben 32 !! AL dronken !!! GaAN W E zUIPON!!!!
Lekker man ik ook !!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al 32?![]()
Ik ben al aan de zuip jonguh!
Wel goed lezen hee....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Al 32?![]()
Ik ben al aan de zuip jonguh!
Neuh we beginnen met een wijntje (tijdens het eten al trouwens) en als dessert neem ik een bescheiden glaasje Berenburg.quote:
Latijn is heel mooie taal en je hebt er taalkundig best veel aan qua creatief omgaan met taal, maar wel tering lastig door alle meervousige betekenissen en zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat is best aardig dan van hem. Latijn zou ik ook nog eens willen leren.
Dat is nog grootser idd in die regionen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ooit eens in Cambodja een begrafenisstoet gezien.
Sjezus, over drama gesproken zeg!
Maar ook de muziek, Jezus! Dat gaat echt DIRECT RECHT door je flikker!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog grootser idd in die regionen.
Alles uitverkocht, nu een of ander vaag Duits merk. Baal wel want het was twee kratten Warsteiner voor 18 euro.quote:
Ja heb jij het vroeger op je school gehad? Ik neem aan dat die pastoor je enkel bijles gaf?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Latijn is heel mooie taal en je hebt er taalkundig best veel aan qua creatief omgaan met taal, maar wel tering lastig door alle meervousige betekenissen en zo.
Jep, ik heb het de laatste 4 jaar op de middelbare gehad, was alleen in latijn een 6jes studentquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja heb jij het vroeger op je school gehad? Ik neem aan dat die pastoor je enkel bijles gaf?
Godver het is geen lekker bier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Alles uitverkocht, nu een of ander vaag Duits merk. Baal wel want het was twee kratten Warsteiner voor 18 euro.
Mag ik vragen wat ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb vadsig bier gekocht, ik baal.
Als je een anus likt en die proeft zo...dan weet je wat er isquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:23 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De hop hij is nogal bitter. Echt een bitter biertje.
Probeer maar eens een vrouw te vinden waar je de anus van mag likken. Dat is haast niet te doen, anuslikken is echt alleen voor homo's en porno weggelegd. Ja soms vind je een kinky vrouw.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je een anus likt en die proeft zo...dan weet je wat er is
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik ga wel ff op mijn handen zitten
Jij wil wel graag aan je anus gelikt worden dus?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Betekend die uitdrukking dat voor jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wil wel graag aan je anus gelikt worden dus?
Ja wel in de context waarin je het plaatstequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Betekend die uitdrukking dat voor jou?![]()
Nou neequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja wel in de context waarin je het plaatste
En ik maar denken dat jij zo kinky was. Jammer weerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou neeZeker niet in die context
Ik ben in shock..
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo kinky was. Jammer weer
Ik zei het toch, stelletje klungels.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Probeer maar eens een vrouw te vinden waar je de anus van mag likken. Dat is haast niet te doen, anuslikken is echt alleen voor homo's en porno weggelegd. Ja soms vind je een kinky vrouw.
Is dit een soort verbastering van: Op de tong bijten?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik welquote:
quote:
EN je snapt die opmerking niet...val je wel beetje door de mandquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Probeer maar eens een vrouw te vinden waar je de anus van mag likken. Dat is haast niet te doen, anuslikken is echt alleen voor homo's en porno weggelegd. Ja soms vind je een kinky vrouw.
Gast serieusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is dit een soort verbastering van: Op de tong bijten?
Of betekend het: 'ik zeg niks?'
Dat is weer een heel ander onderwerpquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo kinky was. Jammer weer
Zoiets jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is dit een soort verbastering van: Op de tong bijten?
Of betekend het: 'ik zeg niks?'
Ohquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander onderwerp
Vertel me meerquote:
Is jouw 'vriendin'zo lenig dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:52 schreef Geerd het volgende:
Niet gewoon je vriendin de enkels in de nek drukken en heel die slee uitlikken als een bouvier een kwark bak uit eet![]()
![]()
![]()
Jammer. Ik denk dan heb ik vanavond wat om te fantaseren maar helaas dusquote:
quote:
Dus als je een opmerking niet snapt ben je direct maagd? Dan zal ik wel wat verkeerd hebben gedaan tijdens de seks. Er is mij nooit een scala aan uitdrukkingen en woorden ingeprent tijdens het neuken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
EN je snapt die opmerking niet...val je wel beetje door de mand![]()
![]()
Vrouwen die niet lenig zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is jouw 'vriendin'zo lenig dan?![]()
Respect!!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dan heb ik vanavond wat om te fantaseren maar helaas dus
Beetje lucht uit die pop laten lopen en je kan haar zelfs de andere kant op vouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Respect!!
Ik ben een fokker . vrouwen bestaan niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Respect!!
Ja ik weet...Het is net zoiets als die denkbeeldige 30 cm van fokkersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ben een fokker . vrouwen bestaan niet.
Minder dan 45 centimeter noemen we hier op den FOK! gewoon een micropenisquote:
Onder de 30cm is een ontstoken clitorisquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder dan 45 centimeter noemen we hier op den FOK! gewoon een micropenis
k denk dat ik de 20 niet haalquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik weet...Het is net zoiets als die denkbeeldige 30 cm van fokkers
Ik snap je hoor
Gadverdammequote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onder de 30cm is een ontstoken clitoris
quote:
Poh!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:24 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nooob niet gewoon uitzuigen in de anus terugspugen pannekoekbakken en eroverheen laten uit poepen
Maar als je aan het beffen bent...het is maar wat 3 cm verder dan raakt toch automatisch je tong de anus wel ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:27 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik woon in het oostenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
je weet wat poepen wat zuidelijker betekent ?
Probeer het zelf eens uitquote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar als je aan het beffen bent...het is maar wat 3 cm verder dan raakt toch automatisch je tong de anus wel ?
Of zit echt iedereen als een mongool op die clit te roderen ?
Ik denk niet dat ik ooit in die situatie terecht kom..dus daarom vraag ik hetquote:
Hoe zie je dit beffen voor je? Als zij op haar rug ligt dan komt je echt niet bij haar anus uit. Als ze op je gezicht gaat zitten zou je technisch gezien wel bij de anus kunnen komen, maar dat gaat ze voelen en als ze er niet van gediend is blijft ze echt niet stil zitten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 21:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar als je aan het beffen bent...het is maar wat 3 cm verder dan raakt toch automatisch je tong de anus wel ?
Of zit echt iedereen als een mongool op die clit te roderen ?
Dit inderdaad....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoe zie je dit beffen voor je? Als zij op haar rug ligt dan komt je echt niet bij haar anus uit. Als ze op je gezicht gaat zitten zou je technisch gezien wel bij de anus kunnen komen, maar dat gaat ze voelen en als ze er niet van gediend is blijft ze echt niet stil zitten.
Je komt in ieder geval niet automatisch bij de anus uit. Bij 69 heb je de meeste kans.
dan is het niet belangrijk meer om te wetenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ooit in die situatie terecht kom..dus daarom vraag ik het
Je laat je tong niet compleet ontspannen soms om een zo groot mogelijke haal te maken...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:06 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hoe zie je dit beffen voor je? Als zij op haar rug ligt dan komt je echt niet bij haar anus uit. Als ze op je gezicht gaat zitten zou je technisch gezien wel bij de anus kunnen komen, maar dat gaat ze voelen en als ze er niet van gediend is blijft ze echt niet stil zitten.
Je komt in ieder geval niet automatisch bij de anus uit. Bij 69 heb je de meeste kans.
Kijk maar beffilmpjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je laat je tong niet compleet ontspannen soms om een zo groot mogelijke haal te maken...
neem je niet dat stukje perineum niet mee..en dan binnendoor de dijen links omhoog etc![]()
Het ligt eraan in welke positie je zit en nee dat stukje perineum heb ik nooit meegenomen. Geloof me ik heb wel eens geprobeerd in de buurt te komen van de ster, meeste vrouwen zijn er niet van gediend. Ze willen erna ook niet meer met je zoenen als het je dan eindelijk lukt. Lose-Lose situation.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je laat je tong niet compleet ontspannen soms om een zo groot mogelijke haal te maken...
neem je niet dat stukje perineum niet mee..en dan binnendoor de dijen links omhoog etc![]()
Ja je kijkt een filmpje... Als je een kutje voor je ziet wil je er ook in met je lul. Je gaat ook geen uren likken aan een broodje kroket, nee die wil je gewoon in je mond steken. Dat is het probleem met die filmpjes, een filmpje is een los staande actie.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja helemaal los op de clitoris is toch saai...
AAh oke...best wel saai dus eigenlijk sexquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het ligt eraan in welke positie je zit en nee dat stukje perineum heb ik nooit meegenomen. Geloof me ik heb wel eens geprobeerd in de buurt te komen van de ster, meeste vrouwen zijn er niet van gediend. Ze willen erna ook niet meer met je zoenen als het je dan eindelijk lukt. Lose-Lose situation.
En qua grote halen maken, maak je handpalm eens een beetje nat en streel met je handpalm over je eikel. De wrijving zal je gevoelig maken. Lange halen is niet genoeg. Ook met vingeren wil je niet hele lange halen maken, je wil gewoon met je vingers wrijving veroorzaken waar het goed voor haar voelt. Lange halen kan ze misschien wel van genieten maar je wil wat efficiënter zijn.
Kijk als je een uur met je tong wil beffen is het prima, maar ik heb daar het geduld niet voor... Ik bedoel je zit met je tong in een kutje te woelen terwijl je ook gewoon je pik erin kan steken? Wie gaat daar een uur de tijd voor nemen? Ik wil ook wel weer een stukje verder. Dat hele pijpen hoeft van mij nooit, ik vind beffen lekkerder dan gepijpt worden. Maar ik wil daarna ook wel weer verder.
Na de seks beffen dan boeit het mij niet. Ik vind het het fijnst als ze gewoon op me gaat zitten en dat kutje vol in mijn gezicht duwt. Alleen omdat ze dan echt op me zit kan ik ook niet even gaan bewegen of omhoog en omlaag likken, ik moet dan al zorgen dat ik adem krijg.
Nogmaals als je anus wil likken geeft 69 je de beste kans.
Ligt eraan wat je wil, als je een griet van straat trekt en een quickie ervan maakt, ja dat is saai. Is niets meer en niets minder dan jezelf aftrekken eigenlijk. Je kent het wel als je mega geil bent en jezelf aftrekt op porno en dan denkt 'wtf ben ik aan het doen?'quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
AAh oke...best wel saai dus eigenlijk sex
Ik zit aan de zuip, dan ben ik de beroerdste niet.quote:
In plaats van iets op steken moeten ze eens iets ergens insteken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
Ja de fokmaagdjes steken eens wat op hier
Het is maar goed dat een man dit nog een keer uitlegt , want er schijnen geen vrouwen op FOK! te zittenquote:
Schijn bedriegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is maar goed dat een man dit nog een keer uitlegt , want er schijnen geen vrouwen op FOK! te zitten
Proost man, ik heb net een biertje open getrokken!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik zit aan de zuip, dan ben ik de beroerdste niet.
[..]
In plaats van iets op steken moeten ze eens iets ergens insteken.
Ik hou op FOK! rekening met alles.... man kan vrouw zijn en een vrouw manquote:
Als alles kan dan doe ik nu een wens, als die niet uitkomt ben jij het schuld.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou op FOK! rekening met alles.... man kan vrouw zijn en een vrouw man
Op FOK! kan alles![]()
Proost kameraad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost man, ik heb net een biertje open getrokken!
Zeg dan wel eerst je wens ff, kan ik het checken .Wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als alles kan dan doe ik nu een wens, als die niet uitkomt ben jij het schuld.
Als je zegt wat je wenst komt die per voorbaat uit. Regel 1 van wensen is dat je niet over de wens praat. En waar komt het idee vandaan dat alles eerlijk moet zijn, het hele leven is oneerlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeg dan wel eerst je wens ff, kan ik het checken .Wel zo eerlijk
Dus ik krijg straks wel of niet de schuld van iets terwijl ik nergens van weetquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:49 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je zegt wat je wenst komt die per voorbaat uit. Regel 1 van wensen is dat je niet over de wens praat. En waar komt het idee vandaan dat alles eerlijk moet zijn, het hele leven is oneerlijk.
Het leven is hard.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus ik krijg straks wel of niet de schuld van iets terwijl ik nergens van weet![]()
Daarom geloof ik hier ook (vrijwel) niets van mensen ...ik lees liever tussen de regels, zegt me veel meerquote:
Sta ik positief of negatief in je boekje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daarom geloof ik hier ook (vrijwel) niets van mensen ...ik lees liever tussen de regels, zegt me veel meer
Zeg ik niet , straks ga je er naar postenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sta ik positief of negatief in je boekje?
Je vertrouwd me niet en vind me een rare snuiter, duidelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zeg ik niet , straks ga je er naar posten
Ik vind vertrouwen best wel een groot woord voor hierquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je vertrouwd me niet en vind me een rare snuiter, duidelijk.
Zodra je ook maar een woord met iemand spreekt stap je in een spelletje Russische roulette.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind vertrouwen best wel een groot woord voor hier![]()
Een rare snuiter vind ik je niet
Nou dat ook weer nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zodra je ook maar een woord met iemand spreekt stap je in een spelletje Russische roulette.
Niet veelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Mijn kop doet pijn wat heb ik allemaal gezegd.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan kan het plafond zakken.
Ga je slapen? Slaap lekker.quote:
Jij ook.quote:
Oh nee ik ook niet, met het plafond bedoelde ik dat de zware sfeer die ik voel wel over me heen mag komen.quote:
Zware sfeer?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh nee ik ook niet, met het plafond bedoelde ik dat de zware sfeer die ik voel wel over me heen mag komen.
Ja soms als je slecht nieuws of zo krijgt dan voel je zo'n zware sfeer toch? Als je met mensen in een kamer zit en opeens hoor je die of die is dood, dan schrikt iedereen en slaat de sfeer om en valt het als een zwaar deken over de kamer. Zoiets.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zware sfeer?
Dat klinkt donker
Ik herken dat ja ..,. ben daar zeer gevoelig voorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja soms als je slecht nieuws of zo krijgt dan voel je zo'n zware sfeer toch? Als je met mensen in een kamer zit en opeens hoor je die of die is dood, dan schrikt iedereen en slaat de sfeer om en valt het als een zwaar deken over de kamer. Zoiets.
Ja precies nu is het goed en vecht ik er niet tegen het mag over me heen vallen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik herken dat ja ..,. ben daar zeer gevoelig voor
Aha!! ik begreep het al hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja precies nu is het goed en vecht ik er niet tegen het mag over me heen vallen.Dat bedoelde ik.
Chill!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh sorry mijn begrip is aan het vertragen.
Ja ik ben gewoon zo chill dat ik het soort boon ben die nog in koude gebieden groeit, Rusland en zo.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:59 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon zo chill dat ik het soort boon ben die nog in koude gebieden groeit, Rusland en zo.
Oh Dennis ja ...volgens mij gaat het allemaal wel meevallenquote:Op zondag 16 februari 2020 00:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat ben jij aan het doen? Nog niet bang voor Dennis?
Ik weet het niet, ik kende iemand die Dennis heette. Maar ik denk niet dat hij dit allemaal doet. Dan moet die wel hele sterke longen hebben. Wat luister je?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh Dennis ja ...volgens mij gaat het allemaal wel meevallen![]()
Ik ben nergens bang voor![]()
Ik ben muziek aan het luisteren
Ik ben mijn speellijsten aan het doornemen , en verwijder tegelijk een hoop waarvan ik niet snap dat dat in mijn speellijsten stond. Heb nu een lijst die 'mooi'heet . Maar van zulke lijsten heb ik er zoveelquote:Op zondag 16 februari 2020 00:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kende iemand die Dennis heette. Maar ik denk niet dat hij dit allemaal doet. Dan moet die wel hele sterke longen hebben. Wat luister je?
Je moet beter labelen, ik luister Duitse muziek.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben mijn speellijsten aan het doornemen , en verwijder tegelijk een hoop waarvan ik niet snap dat dat in mijn speellijsten stond. Heb nu een lijst die 'mooi'heet . Maar van zulke lijsten heb ik er zoveel![]()
Enige Dennis wat nu in mij opkomt is van dat programma ADHDennis of zow ...maar dat komt omdat ik daar toevallig een aflevering van heb gezien
Huh?quote:Op zondag 16 februari 2020 00:13 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je moet beter labelen, ik luister Duitse muziek.
Ik doe alsof we vrienden zijn
Alsof het me niet kan schelen hoe je naar me kijkt
Ik doe alsof we niet langer bestaan
Daarbij maakt het mij kapot wat jij hier klaarspeelt
En ik verdraag het enkel omdat ik jou dan niet verlies.
En daarom doe ik alsof we vrienden blijven.
Ook al weet ik dat ik het niet aankan, het niet aankan het niet aankan.
Nee zo gaat het liedje halfgebakken vertaald. Het gaat over een gebroken relatie en dat ze teruggaan naar gewoon vrienden en een van de twee kan daar niet mee omgaan.quote:
Oh zoquote:Op zondag 16 februari 2020 00:16 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee zo gaat het liedje halfgebakken vertaald. Het gaat over een gebroken relatie en dat ze teruggaan naar gewoon vrienden en een van de twee kan daar niet mee omgaan.
Ja zat nu ook in zo'n soort situatie.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zoEn En terug naar 'gewoon vrienden' gaat vaak uiteindelijk toch mis
Wat ook wel weer logisch lijkt
Dat van die nummers op repeat zetten heb ik ookquote:Op zondag 16 februari 2020 00:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja zat nu ook in zo'n soort situatie.Daarom luister ik dat liedje gewoon op repeat de hele dag. Maar je hebt gelijk het zal wel misgaan. Ach ja dan gooien we gewoon nog wat alcohol in de tank.
Haha de mooi lijst.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van die nummers op repeat zetten heb ik ook![]()
Vaak een bepaalde mood waarin ik een halve dag in dat nummer blijf hangen![]()
Heerlijk![]()
Nu is het lastige dat ik dat met een hele playlist met alleen maar dat soort nummers heb (de mooi list)
Baggermaatquote:
Hi ToTquote:
En goedemorgen CDquote:
Nog nietquote:
Oh succes dan maar!quote:Op zondag 16 februari 2020 10:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nog niet
Hoop vooral dat het vliegtuig niet wegwaait... weinig zin in vertraging.
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
Gisteren tijdens het werkbezoek in Den- @:haags_kwartiertje is de dienstauto bijna weggewaaid. Er was een stukje vanuit Den-Haag Bezuidenhout naar de snelweg waar het flink waaide.
Bovendien was dit werkbezoek teleurstellend. Ik mocht een sportevenement bezoeken en de ontvangstdame (leuke dame, pittig kapsel maar wel goede manieren) vertelde dat ik in de rust van het evenement een drankje zou krijgen en na het evenement ook een drankje en een koekje.
Ik dacht bij mijzelf van "ik ben geen hond hoor".
![]()
![]()
TooooooTjuh HEUJ !quote:
Cinzinquote:
Bro-torblokquote:Op zondag 16 februari 2020 10:44 schreef engine het volgende:
[..]
Baggermaat
[..]
Hi ToT
[..]
En goedemorgen CD
Merk er weinig van.quote:
Dat moet denigrerend gevoeld hebbenquote:Op zondag 16 februari 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
Gisteren tijdens het werkbezoek in Den- @:haags_kwartiertje is de dienstauto bijna weggewaaid. Er was een stukje vanuit Den-Haag Bezuidenhout naar de snelweg waar het flink waaide.
Bovendien was dit werkbezoek teleurstellend. Ik mocht een sportevenement bezoeken en de ontvangstdame (leuke dame, pittig kapsel maar wel goede manieren) vertelde dat ik in de rust van het evenement een drankje zou krijgen en na het evenement ook een drankje en een koekje.
Ik dacht bij mijzelf van "ik ben geen hond hoor".
![]()
![]()
Ik vond het wel leuk om te zien hoe zorgelijk ze deed totdat ik me bij "krijg je een koekje" gelijk dacht van dat ik geen hond ben.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat moet denigrerend gevoeld hebbenAlsof je een glaasje limonade en een koekje mag hebben
@ToT praat jij soms zo tegen mini-ToT? Zoals die vrouw tegen mij?quote:Op zondag 16 februari 2020 11:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat moet denigrerend gevoeld hebbenAlsof je een glaasje limonade en een koekje mag hebben
Dat is wel aardig van je. Ze weet immers ook niet beter natuurlijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om te zien hoe zorgelijk ze deed totdat ik me bij "krijg je een koekje" gelijk dacht van dat ik geen hond ben.
Ik heb het maar zo gelaten omdat ze haar best deed om het me naar mijn zin te maken.
"Hey, mot je wat te vröt'n hebben, kleine?"quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Tot praat jij soms zo tegen mini-ToT? Zoals die vrouw tegen mij?
Zeker, als ze het op een hele gebiedende juffrouw achtige toon had gedaan dan had ik wel mijn ongenoegen laten merken.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat is wel aardig van je. Ze weet immers ook niet beter natuurlijk.
Als ik mini-ToT was geweest zou ik allang op je hebben geplast bij het verschonen van de luierquote:Op zondag 16 februari 2020 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hey, mot je wat te vröt'n hebben, kleine?"
Hij laat soms wel wat lopen tijdens het verschonen, zo gisteren ook weer......na het badje!quote:Op zondag 16 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik mini-ToT was geweest zou ik allang op je hebben geplast bij het verschonen van de luier![]()
![]()
![]()
Snap ik. Als ik word aangesproken alsof ik een puppie ben krijg je het ook wel te horen inderdaad.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, als ze het op een hele gebiedende juffrouw achtige toon had gedaan dan had ik wel mijn ongenoegen laten merken.
Oh ik weet zeker dat mini dat allang gedaan heeft. Of zijn luier volgeplemd terwijl ie net verschoond wasquote:Op zondag 16 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik mini-ToT was geweest zou ik allang op je hebben geplast bij het verschonen van de luier![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
TooooooTjuh HEUJ !
[..]
Cinzin
[..]
Bro-torblok
[..]
Merk er weinig van.
Hij heeft nog nooit over me heen gepiest, maar in een nieuwe schone luier poepen is eigenlijk dagelijkse prik. Hij poept niet vaak in een luier die hij al een paar uurtjes aan heeft.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh ik weet zeker dat mini dat allang gedaan heeft. Of zijn luier volgeplemd terwijl ie net verschoond was
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij laat soms wel wat lopen tijdens het verschonen, zo gisteren ook weer......na het badje!
En nu wilde hij zichzelf douchen met een bekertje water!Mevrouw ToT kon hem net op tijd tegenhouden!
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Snap ik. Als ik word aangesproken alsof ik een puppie ben krijg je het ook wel te horen inderdaad.
[..]
Oh ik weet zeker dat mini dat allang gedaan heeft. Of zijn luier volgeplemd terwijl ie net verschoond was
quote:
quote:Op zondag 16 februari 2020 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit over me heen gepiest, maar in een nieuwe schone luier poepen is eigenlijk dagelijkse prik. Hij poept niet vaak in een luier die hij al een paar uurtjes aan heeft.
Zo sterk is hij nog niet, maar hij doet wel "kiekeboe" met de gordijnen!quote:Op zondag 16 februari 2020 11:55 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
ondeugende jongen. Klimt hij al in gordijnen?
Snap ik wel. Zou ik ook niet doen.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit over me heen gepiest, maar in een nieuwe schone luier poepen is eigenlijk dagelijkse prik. Hij poept niet vaak in een luier die hij al een paar uurtjes aan heeft.
Ik kokhals wel steeds als een hoer die onverwachts gedeepthroat wordt.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ook goed om af te vallen, kinderen krijgen. Je kotst je een ongeluk van de stank die die kleine stinkfabriekjes produceren
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kokhals wel steeds als een hoer die onverwachts gedeepthroat wordt.
En nu uitgeput van z'n eigen rommelquote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
En ja, dat hij ondeugend is:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2020 12:37 schreef engine het volgende:
[..]
En nu uitgeput van z'n eigen rommel
quote:
quote:
Haha!quote:Op zondag 16 februari 2020 12:42 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Lekker rommel maken en weten dat iemand anders het wel opruimt... Mis ik wel
Schattigquote:Op zondag 16 februari 2020 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Het ligt hier ook altijd helemaal bezaaid met speelgoed!
En elke keer MOET hij gewoon wat nieuws hebben om mee te spelen; laatst was de spatel echt zijn allerbeste vriendje, gisteren zat hij met een flessenopener te spelen, vaak een theelepel of een gewone lepel. Soms een flesje enz.
Cutequote:Op zondag 16 februari 2020 12:34 schreef ToT het volgende:
En ja, dat hij ondeugend is:
[ afbeelding ]
Snap ik ha haquote:Op zondag 16 februari 2020 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, echt wel!
We hebben hier echt duizenden en duizenden schattige foto's van hem!
Ahw!! Wat een knapperd ook.....zou bijna zelf weer aan kinderen be...oh wacht....quote:Op zondag 16 februari 2020 14:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier dacht hij bijvoorbeeld dat hij eten aan zijn voetje had zitten!
quote:Op zondag 16 februari 2020 14:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw!! Wat een knapperd ook.....zou bijna zelf weer aan kinderen be...oh wacht....
maar ik hou me nog steeds aanbevolen om een keer op te passen hoorquote:Op zondag 16 februari 2020 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]Whehe!
Da's uiteraard al wel een oude foto.
Haha, nou je bent welkom om ons een keertje te bezoeken als je in de buurt van Drenthe bent hoor!quote:Op zondag 16 februari 2020 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
maar ik hou me nog steeds aanbevolen om een keer op te passen hoor
Ha ha okee danquote:Op zondag 16 februari 2020 15:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou je bent welkom om ons een keertje te bezoeken als je in de buurt van Drenthe bent hoor!
quote:Op zondag 16 februari 2020 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
maar ik hou me nog steeds aanbevolen om een keer op te passen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |