SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
[ Bericht 4% gewijzigd door Gibson88 op 15-02-2020 16:27:18 ]Ook in moeilijke tijden.
Heey pa biertje >?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je oma, zoon.
Ik had hem toevallig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijd om de LaPo ook altijd. Heb m paar x van Haags verlorenMaar vertel Fern wat was jouw idee voor de TT ? Dan pleur ik hem ff in de TT spoiler
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig.Maar toen opende jij, maakt ook niet uit.
Het was: Haags_Piertje in het Haags_Kwartiertje
Gewoon piertje had ook gekund natuurlijk.![]()
Hoiquote:
Gelukkig geen TT met iets van haags er inquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik had hem toevallig.Maar toen opende jij, maakt ook niet uit.
Het was: Haags_Piertje in het Haags_Kwartiertje
Gewoon piertje had ook gekund natuurlijk.![]()
Gibson ouwe bazige boef.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Strijd om de LaPo ook altijd. Heb m paar x van Haags verlorenMaar vertel Fern wat was jouw idee voor de TT ? Dan pleur ik hem ff in de TT spoiler
Is dat zo belangrijk hier?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig geen TT met iets van haags er in![]()
Die zit op half FOK! al continu te azen op lapo's ...en komt dan met de meest stompzinnige TT's
Nou ..belangrijk is weer een ander ding, maar ik vind het wel heel ergerlijk als iemand halve topics vol kalkt met niets als er bijna een lapo is .. en dan vervolgens niet eens iets leuks bedenkt jaquote:
Ditquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
voor Haagsie blijkbaar wel
Dan verzin ik de volgende keer wat anders. Deze keer kreeg ik de kans niet eensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ..belangrijk is weer een ander ding, maar ik vind het wel heel ergerlijk als iemand halve topics vol kalkt met niets als er bijna een lapo is .. en dan vervolgens niet eens iets leuks bedenkt ja
Ach ja
In dit geval ben ik Gibsie dan ook erg dankbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:32 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan verzin ik de volgende keer wat anders. Deze keer kreeg ik de kans niet eens
wegbiddenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef Fernweh het volgende:
Godver hele dag al koppijn morgen maar naar de kerk het wegbidden of zo.
Helpt bidden daartegen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef Fernweh het volgende:
Godver hele dag al koppijn morgen maar naar de kerk het wegbidden of zo.
Nee best wel hinderlijk. Of mijn TT' s afkraken en kut vinden. Aardige gast maar als het op TT;s aankomt is het of Haags God of die van een ande ris kutquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig geen TT met iets van haags er in![]()
Die zit op half FOK! al continu te azen op lapo's ...en komt dan met de meest stompzinnige TT's terug
Dr Mquote:
Koppijn van het te lang niet gaan biddenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helpt bidden daartegen?![]()
Koppijn van het zuipen of ?
Daarom goed gedaan!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee best wel hinderlijk. Of mijn TT' s afkraken en kut vinden. Aardige gast maar als het op TT;s aankomt is het of Haags God of die van een ande ris kut![]()
[..]
Dr M
Hoewel ik in de spoiler ook 2 aan mezelf heb besteed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval ben ik Gibsie dan ook erg dankbaar![]()
![]()
De kerk is haast gratis, dus ik ga het gewoon proberen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Helpt bidden daartegen?![]()
Koppijn van het zuipen of ?
Ik ben niet gelovigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koppijn van het te lang niet gaan bidden
Hey huppelmachine jij ook hier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hey Rab ik ben inderdaad een blauwe geweest trouwensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah ja! Ik voelde me gisteren , en de afgelopen dagen ook lichtelijk beroerd ..zonder drank en wiet gebruikt te hebben zelfsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De kerk is haast gratis, dus ik ga het gewoon proberen.![]()
Lijkt me stug ik zuip normaal makkelijk het drievoudige zonder problemen. Ik vermoed dat ik niet lekker in mijn vel zit en weer even moet kalibreren.
Wiet nooit gedaan, drank wel maar misschien moet ik ermee stoppen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah ja! Ik voelde me gisteren , en de afgelopen dagen ook lichtelijk beroerd ..zonder drank en wiet
Geen idee , ik drink ook wel, niet dagelijksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wiet nooit gedaan, drank wel maar misschien moet ik ermee stoppen.
Ik alleen op papier, al ben ik afgelopen jaar wel vaker in een kerk geweest om niet gelovige redenen.quote:
IK had het al gelezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hey Rab ik ben inderdaad een blauwe geweest trouwens
Ik ook niet meer sinds vorig jaar april teller staat nu op 97.8 van 115.6quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , ik drink ook wel, niet dagelijks
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds vorig jaar april teller staat nu op 97.8 van 115.6![]()
Krikken in het biechthokje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen op papier, al ben ik afgelopen jaar wel vaker in een kerk geweest om niet gelovige redenen.
Drink je veel?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds vorig jaar april teller staat nu op 97.8 van 115.6![]()
Wat is veel? Denk niet eens dat het aan de drank lag maar meer eten...lang verhaal kort...werk alleen maar laat. naja 2200 moet je nog 3uur werken heb je wel zin in iets warms 2 broodjes kroket hoppa !! Kwam ik thuis kip in de oven..of pizza slavinken in de pan etc...quote:
Daar is niks lekkers aan, meute zombies die allemaal voor de etalages staan te turen op zoek naar zingeving.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik duik zo weer lekker de stad in.
Nou zeg wat negatief !quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Daar is niks lekkers aan, meute zombies die allemaal voor de etalages staan te turen op zoek naar zingeving.
Gewoon gemakkelijk maken dus? Je hebt het roer echter wel omgedraaid toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is veel? Denk niet eens dat het aan de drank lag maar meer eten...lang verhaal kort...werk alleen maar laat. naja 2200 moet je nog 3uur werken heb je wel zin in iets warms 2 broodjes kroket hoppa !! Kwam ik thuis kip in de oven..of pizza slavinken in de pan etc...
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen op papier, al ben ik afgelopen jaar wel vaker in een kerk geweest om niet gelovige redenen.
Ja begon echt wel dik te worden..had het niet echt in de gaten ging geleidelijk ...elk jaar weer 2 kilo ofzo naja boeiend bestel je toch een maat groter...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Gewoon gemakkelijk maken dus? Je hebt het roer echter wel omgedraaid toch?Goed bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |