Ik kan de boog via de club leasen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan je beter laten adviseren bij een goede winkel dan bij google
Ik heb gewoon 2 eigen bogenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan de boog via de club leasen.btw
Eén voor elke hand.quote:
1 voor thuis en 1 voor onderwegquote:
Ach mag hij een badje nemen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Hier staat de kip alweer te juichen voor de kippensoep.
Dat is waar..quote:
Lekker kippensoepquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Hier staat de kip alweer te juichen voor de kippensoep.
Dan moet je het helaas zelf pakken/maken..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was aan het wachten tot er ontbijt arriveerde, en toen realiseerde ik me dat ik alleen woon en dat ik ook niet in een sprookje leef waar de vogels het voor je maken.
Ja, hij ligt al uren te dobberenquote:
Oh lekker. Dat ruikt zo lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hij ligt al uren te dobberen
Het is zaterdag....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:54 schreef drakin het volgende:
Ik ben verdorie wakker geworden, maar ben nog zooo moe
moet ik ook weer eens een keer doenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even afstoffen en stofzuigen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gepofte aardappel gegeten met eiersalade![]()
was lekker...
straks neem ik er nog ééntje
Veel succes alvast.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag training en morgen Witte Nonnenloop.
Nonnen lopen niet die schrijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag training en morgen Witte Nonnenloop.
Als je er één ziet rennen dan weet je dat die moet piesen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nonnen lopen niet die schrijden![]()
(langzaam lopen vooral bij een plechtige gelegenheid)
Nonnen piesen niet... die plassenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er één ziet rennen dan weet je dat die moet piesen.
Ja die had een deuk opgelopen, zo ongeveer midden in de kamer natuurlijkquote:
Heft ie snel gedaan die Donald van je.... bij ons duurt het altijd járenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja die had een deuk opgelopen, zo ongeveer midden in de kamer natuurlijk![]()
Maar vervangen![]()
Straks een lekker soepje maken
Daar krijgt hij de kans niet voorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Heft ie snel gedaan die Donald van je.... bij ons duurt het altijd járen
Netjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar krijgt hij de kans niet voor![]()
En ik heb geholpen hoor.
Brigitte? Dat lijkt me juist een vrouwennaamquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Netjes![]()
Ik wil ook zo'n man als Brigitte
zo'n man dus.....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brigitte? Dat lijkt me juist een vrouwennaam
Sas en Scrut in ANWB jassenquote:
Gezellig in dezelfde jassen, twinnyload achterop enzoquote:
quote:Storm Dennis raast onze kant op en brengt hoge temperaturen mee: tot wel 17 graden
Nu even niet, ik ga soep maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet wel effe het clipje bekijken... anders kan je niet snappen wat ik bedoel.........
Voorlopig was het tyfeskoudquote:
Het waait al de hele dag keihard en koud en dit is ergens onder een warmte lampje denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In welk land ben je nu?
As we speak.
[ afbeelding ]
De wind gaat nog meer aantrekken in de loop van de avond en nacht en morgen zal het niet anders worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het waait al de hele dag keihard enkoud en dit is ergens onder een warmte lampje denk ik
Dit is in mijn woonplaats, gevoelstemperatuur is 11 gradenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het waait al de hele dag keihard enkoud en dit is ergens onder een warmte lampje denk ik
Vanmorgen met een zonnetje in de tuin bezig geweest, was heerlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Het waait al de hele dag keihard en koud en dit is ergens onder een warmte lampje denk ik
Nee en bij mij is het wel uit eigen waarneming, de hele dag buiten zelfs, maar ik was wat te optimistisch geweest met kleden vanwege die voorspelling en dat pakte wat kouder uit dan verwachtquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is in mijn woonplaats, gevoelstemperatuur is 11 graden![]()
Ik ben niet buiten geweest vandaag, dus deze gegevens zijn persoonlijk niet gecheckt.
Ik vind haar wel één vd betere maar vrouwelijk cabaret is vaak ronduit slecht.quote:
De wind en aan het water, dat scheelt zo een jas.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en bij mij is het wel uit eigen waarneming, de hele dag buiten zelfs, maar ik was wat te optimistisch geweest met kleden vanwege die voorspelling en dat pakte wat kouder uit dan verwacht
Als buitensport coach zou je beter moeten weten ...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en bij mij is het wel uit eigen waarneming, de hele dag buiten zelfs, maar ik was wat te optimistisch geweest met kleden vanwege die voorspelling en dat pakte wat kouder uit dan verwacht
Trap er nog maar af en toe in.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als buitensport coach zou je beter moeten weten ...
Door schade en schande wordt men wijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Trap er nog maar af en toe in.
Ik was veel eigenwijzer
Jij had toch een nieuwe lover, dan kun je dat prima doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu wil ik ook onderdeel zijn van het ANWB koppel![]()
En hier was het ook wel warm hoor. Overal vogels fluiten.
Jij moet echt eens leren lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij had toch een nieuwe lover, dan kun je dat prima doen.
Jij loopt echt steeds een half jaar achter volgens mij, en presteert het dan ook nog om een half jaar later met precies hetzelfde op de proppen te komenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij had toch een nieuwe lover, dan kun je dat prima doen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:10 schreef Deisyy het volgende:
En het wordt mosterdsoep, voor degenen die er benieuwd naar zijn.
Niemand waarschijnlijk
Happie uit eten in 'de hangar' in Amsterdam Noordquote:
Volgens mij zei je dat wel maar ik ga het niet weer opzoekenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij moet echt eens leren lezen
Ik heb helemaal niets.
Zoek het op zou ik zeggen. Ik wil wel eens lezen dat ik gezegd heb dat ik een nieuwe vriend zou hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat wel maar ik ga het niet weer opzoeken
Skeet je bent een domme eikel. Maar dat wist je welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij zei je dat wel maar ik ga het niet weer opzoeken
Nou eigenlijk zit er niet zo veel vis in. Ook aardappels en spekjes vermecelli , koolvis en garnalen. En een toefje komkommer op het eindresultaatquote:
Nog nooit gegeten, maar staat wel op mijn lijstje. Toch maar een keer proberen te maken.quote:
Ok , valt nog mee idd maar niet zo mn dingquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zit er niet zo veel vis in. Ook aardappels en spekjes vermecelli , koolvis en garnalen. En een toefje komkommer op het eindresultaat
Ik heb nooit zin in het huishouden maar als ik eenmaal bezig ben.quote:
dan ben je er gauw weer klaar mee ...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in het huishouden maar als ik eenmaal bezig ben.
Ik laat de mosselen eruit. Ik trek dat nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, maar staat wel op mijn lijstje. Toch maar een keer proberen te maken.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
dan ben je er gauw weer klaar mee ...
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat de mosselen eruit. Ik trek dat niet
Niet dat ik ze niet lekker vind hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:53 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook niet.
@:notturna, dit dus.
Ben ik ook niet echt een fan van.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat de mosselen eruit. Ik trek dat niet
Ik wel maar ik kan er niet tegenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:56 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben ik ook niet echt een fan van.
Huttepetutquote:
Oh, dat is vervelend. Mijn zus houd van garnalen, maar die is daar allergisch voor.quote:
Ben gek op vis, behalve haring. En mosselen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet dat ik ze niet lekker vind hoor
Haringquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben gek op vis, behalve haring. En mosselen.
Ik ga morgen wel verder moet nog iets teveelquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in het huishouden maar als ik eenmaal bezig ben.
Nou dat was het wel voor de rest eet ik allesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is klote. Iets lekker vinden maar er niet tegen kunnen.
Ik dacht misscien leuk een normaal iemand...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:00 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dingen te zeggen. Dusseeehh..
Je woont alleen geen huisdieren ofzo. Wat is het grote probleem dan behalve stofquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel verder moet nog iets teveel
Hier??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik dacht misscien leuk een normaal iemand...
Dat scheelt dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was het wel voor de rest eet ik alles
Oh, die zijn er wel hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:01 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik dacht misscien leuk een normaal iemand...
nieuwe l.aptopquote:
Stillerquote:
Ach, het is een sc. We lachen elkaar uit en soms steunen we elkaar.quote:
Die gast is slimquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Breng maar terug. Hij zet een punt tussen de l en de a.
Een optie?quote:
Ik had ook vis bij mijn mosterdsoep, gerookte zalm op Turks brood besmeerd met kruidenkaas en een gekookt eitje er bovenopquote:
Als in salaris, oke.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:17 schreef chufi het volgende:
180.000 pond per week.. niet slecht .. ik doe het er voor
Het water loopt me in de mond.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook vis bij mijn mosterdsoep, gerookte zalm op Turks brood besmeerd met kruidenkaas en een gekookt eitje er bovenop
OK, het kan nog gekker dan ik dacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had ook vis bij mijn mosterdsoep, gerookte zalm op Turks brood besmeerd met kruidenkaas en een gekookt eitje er bovenop
Kook zelf wat danquote:
Willen ze Virgil van Dijk gaan geven ... Zitten ze bij Ziggo te zeuren dat ie meer kan krijgenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als in salaris, oke.
Maar als het om gewicht gaat moet ik even nadenken hoor.
quote:
Echt absurd dat soort bedragen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Willen ze Virgil van Dijk gaan geven ... Zitten ze bij Ziggo te zeuren dat ie meer kan krijgen
Lekker gek lekker!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
OK, het kan nog gekker dan ik dacht.
Wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Willen ze Virgil van Dijk gaan geven ... Zitten ze bij Ziggo te zeuren dat ie meer kan krijgen
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef notturna het volgende:
[..]![]()
Ze noemen me hier ook wel de gifmenger. Dus of het verstandig is dat ik ga koken.
Ben je een vent ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:20 schreef notturna het volgende:
[..]![]()
Ze noemen me hier ook wel de gifmenger. Dus of het verstandig is dat ik ga koken.
Vrouwen kunnen net zo goed gifmenger zijn hoor.quote:
Daarom staat er ook een vraagteken achter.quote:
Beter maar dat zeggen we niet hardopquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen net zo goed gifmenger zijn hoor.
ja en wil je nu weten wie het is ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom staat er ook een vraagteken achter.
De geschiedenis laat zien dat vrouwen daar zelfs beter in zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen net zo goed gifmenger zijn hoor.
Nee, het boeit mij geen reet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ja en wil je nu weten wie het is ?
Ienie is daar en goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef notturna het volgende:
[..]
De geschiedenis laat zien dat vrouwen daar zelfs beter in zijn.
OK want ik ging het je ook niet vertellenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, het boeit mij geen reet.
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:26 schreef notturna het volgende:
[..]
De geschiedenis laat zien dat vrouwen daar zelfs beter in zijn.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ienie is daar en goed voorbeeld van.
is dat je kloon?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarvan akte.
@:mannenkokengewoonbeter
Ik denk dat haar baas haar stiekem met suiker laat kloten. Dat scheelt werknemersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ienie is daar en goed voorbeeld van.
Ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je woont alleen geen huisdieren ofzo. Wat is het grote probleem dan behalve stof
De topkoks zijn ook mannen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Waarvan akte.
@:mannenkokengewoonbeter
Verrekquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, is een bestaande user. Maar al even niet meer actief volgens mij.
Jep. Dat is inderdaad zoquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De topkoks zijn ook mannen.
Omdat vrouwen heel lang niet serieus werden genomen als kok en ook gewoon geen baan kregen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De topkoks zijn ook mannen.
ja dat was bekend in mn achterhoofdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben zelf een kloon.
Van @:CarManiac
Nee het waren wel mannen die in de keuken de koe haar strot doorsneed. Keukensquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat vrouwen heel lang niet serieus werden genomen als kok en ook gewoon geen baan kregen.
Terwijl juist in grote huizen in de geschiedenis altijd een vrouw de leiding had in de keuken omdat koken toch wel een vrouwen beroep was.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat vrouwen heel lang niet serieus werden genomen als kok en ook gewoon geen baan kregen.
Terwijl juist in grote huizen in de geschiedenis altijd een vrouw de leiding had in de keuken omdat koken toch wel een vrouwen beroep was.
Gefeliciteerd Saar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
En de eigen boog is een feit. Weliswaar moet er nog vanalles geregeld worden maar ik heb hem mee naar huis gekregen.
Foto volgt nog
Jajaja, alsof mannen geen verzorgende taken kunnen uitvoeren en alleen maar goed zijn om geld in het laatje te brengen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schiet een koe door zijn harsesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
En de eigen boog is een feit. Weliswaar moet er nog vanalles geregeld worden maar ik heb hem mee naar huis gekregen.
Foto volgt nog
Gefeliciteerd! Veel plezier ervan!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Foto volgt nog
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jajaja, alsof mannen geen verzorgende taken kunnen uitvoeren en alleen maar goed zijn om geld in het laatje te brengen.
Daar ben ik het mee eens, het ene staat niet boven het andere.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Het maakt verder niets uit maar het argument professionals zijn vaak mannen of vrouwrn en daardoor beter in dat dan het andere geslacht vind ik een waardeloos argument. En daar laat ik het bij.
* notturna trekt nog een flesje wijn open.quote:
Dat doe ik zelf wel, lul.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Ik laat mijn buurman vandaag nog een taart bakken.
Zak in de stront.quote:
Oh ja, mannen kunnen ook verzorgen heb jij me geleerd. Hoop ik wel dat ie te vreten is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf wel, lul.
Oh laat je het eens zienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gescheld is echt zo strontvervelend.quote:
Ahh is een garpjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat gescheld is echt zo strontvervelend.
Het begint hier nu wel een beetje te ruiken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Jouw buurman bakt wel vaker taarten voor jequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut. Ik laat mijn buurman vandaag nog een taart bakken.
Zolang hij zijn taarten er niet mee vult kan ik er mee leven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
laat eens zien dan !?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach generalisatie vind ik gewoonweg fout, niemand is beter dan de ander.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh ja, mannen kunnen ook verzorgen heb jij me geleerd. Hoop ik wel dat ie te vreten is.
Ik ga hem dit heugelijke nieuws direct mededelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jouw buurman bakt wel vaker taarten voor je
Snap de context Dees.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Doe jij ook nog een duit in het zakje.quote:
Ik ben het in grote lijnen ook met je eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach generalisatie vind ik gewoonweg fout, niemand is beter dan de ander.
Uhh whut???quote:
Zo'n strontzakje?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Doe jij ook nog een duit in het zakje.
Waar is mijn vraagteken naartoe gegaan?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ga hem dit heugelijke nieuws direct mededelen.
Proostquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:46 schreef Soury het volgende:
Ok ik had een valentijnskaart van BelhamelEven wat biertjes doen
LOLquote:
Op nalevering waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar is mijn vraagteken naartoe gegaan?
Is dat een Fokker?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:46 schreef Soury het volgende:
Ok ik had een valentijnskaart van BelhamelEven wat biertjes doen
Beter laat dan nooitquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Op nalevering waarschijnlijk.
? Ja, hij is binnen!
Vissoep?quote:
Moed verzamelen kan even duren. Zeker als je Soury het hof gaat maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
wel 11 posts ooit in een ver verleden ...
ja daar heb je een punt ..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Moed verzamelen kan even duren. Zeker als je Soury het hof gaat maken.
Binnen 1 post wilde ze me me trouwen hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mosterdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vissoep?Soep maken van radijsblad is lekker. Krijg je een zachte soep van, met lichte mosterdsmaak.
Ik vertel het je net!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mosterd![]()
Soep van radijsblad, daar heb ik nog nooit van gehoord
Die mazzel heb ik nou nooit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnen 1 post wilde ze me me trouwen hoor
Daar wil ik het recept wel van. Kan Sodeknetters dat eens voor me maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vissoep?Soep maken van radijsblad is lekker. Krijg je een zachte soep van, met lichte mosterdsmaak.
Ja nog steeds hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Binnen 1 post wilde ze me me trouwen hoor
Nog nooit gehoord dusquote:
Only the bravequote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Iets toch niet goed gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Godver, had ik een fake Facebook account gemaakt, ben ik blijkbaar ontdekt, want ik heb twee uitnodigingen van bekenden
Bladeren van een tweetal bossen radijs afpulken, uitje fruiten, teentje knoflook & bouillon toevoegen en flink wat zwarte peper.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:57 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar wil ik het recept wel van. Kan Sodeknetters dat eens voor me maken.
Pak een andere browser, incognito, en geen geschiedenis opslaan (ik weet verder van nix trouwens)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Godver, had ik een fake Facebook account gemaakt, ben ik blijkbaar ontdekt, want ik heb twee uitnodigingen van bekenden
Berichtje terug sturen. Ken ik u? Zou k u moeten kennen? U ziet er namelijk erg onaangenaam uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Genoteerd. Thanks!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bladeren van een tweetal bossen radijs afpulken, uitje fruiten, teentje knoflook & bouillon toevoegen en flink wat zwarte peper.
Als je het wat dikker wil hebben kan je er eventueel aardappel door raspen. Dat wast.
@Sodeknetters je weet wat je te doen staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bladeren van een tweetal bossen radijs afpulken, uitje fruiten, teentje knoflook & bouillon toevoegen en flink wat zwarte peper.
Als je het wat dikker wil hebben kan je er eventueel aardappel door raspen. Dat wast.
Je was net te laat, hij heeft het al bijna af.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef notturna het volgende:
[..]
@:Sodeknetters je weet wat je te doen staat.
Nee blijkbaar, dus maar weer verwijderd en een blonde foto van internet gepluktquote:
hoeveel liter soep is dat?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent op de hoogtequote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Pak een andere browser, incognito, en geen geschiedenis opslaan (ik weet verder van nix trouwens)
Mag hopen van wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je was net te laat, hij heeft het al bijna af.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Berichtje terug sturen. Ken ik u? Zou k u moeten kennen? U ziet er namelijk erg onaangenaam uit.
Volhouden dat jij het niet bent en je komt overal mee weg.
Dit klinkt wel leuker dan mijn gestequote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Berichtje terug sturen. Ken ik u? Zou k u moeten kennen? U ziet er namelijk erg onaangenaam uit.
Volhouden dat jij het niet bent en je komt overal mee weg.
Die mensen hebben dezelfde kontakten en zien dat die jou hebben toegevoegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee blijkbaar, dus maar weer verwijderd en een blonde foto van internet geplukt
Denk niet dat je er makkelijk mee wegkomt. Facebook herkent het en geeft het nieuwe account door aan je familie.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Het waren toevallig wel twee uitnodigingen van exen![]()
Niet van mij, maar één van mijn zus en één van mijn dochter.
Ik heb niemand toegevoegd, ik hoef geen vriendenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die mensen hebben dezelfde kontakten en zien dat die jou hebben toegevoegd.
Verraders zijn het, maar ik ben nu blond, niemand die me herkentquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk niet dat je er makkelijk mee wegkomt. Facebook herkent het en geeft het nieuwe account door aan je familie.
Ik heb er maar een paar op fb. Ik gebruik het alleen maar voor hobbiegroepen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb niemand toegevoegd, ik hoef geen vrienden
Reeds gevonden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verraders zijn het, maar ik ben nu blond, niemand die me herkent
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Reeds gevonden.
[ afbeelding ]
Foto van je schoonmoeder in je profiel zetten en zeggen dat je wel wil daten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:05 schreef Deisyy het volgende:
Het waren toevallig wel twee uitnodigingen van exen![]()
Niet van mij, maar één van mijn zus en één van mijn dochter.
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Foto van je schoonmoeder in je profiel zetten en zeggen dat je wel wil daten.
Wat dan weer lastig is voor de pms-Facebookpaginaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Of als vrouw een mannelijk fake account aanmaken en visa versa
Koesteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, die van mij is een scheet van een mens. Maar ik heb ook andere ervaringen.
Ik ken wel een paar honden ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hebben we hier hondenkenners?
Ik ken wel iemand die ik als een hond zou classificeren. Weet alleen niet of je dat bedoelt?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
dat is best asociaal toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee blijkbaar, dus maar weer verwijderd en een blonde foto van internet geplukt
quote:
Lol.. wie weet!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die ik als een hond zou classificeren. Weet alleen niet of je dat bedoelt?
Ik kom er behoorlijk wat tegen. Van veel weet ik de naam ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er zijn wel hondenrassen die voor de leek aangezien kunnen worden als wolf ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Lol.. wie weet!
Mijn zoon kwam daarstraks thuis met de mededeling dat hij twee wolfen tegen kwam op straat. Loslopend, geen halsband enzo.. Hij fietste er vlak langs dacht van hè... dat is vreemd.. is gestopt voor een foto.. en toen snel verder gefiets, de beesten maakte hem erg ongemakkelijk.
En wat wil je dan van een hondenkenner...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Lol.. wie weet!
Mijn zoon kwam daarstraks thuis met de mededeling dat hij twee wolfen tegen kwam op straat. Loslopend, geen halsband enzo.. Hij fietste er vlak langs dacht van hè... dat is vreemd.. is gestopt voor een foto.. en toen snel verder gefiets, de beesten maakte hem erg ongemakkelijk.
Ik ga natuurlijk geen foto van iemand persoonlijk jatten, ik heb een reclamefoto gejatquote:
Ik denk niet dat wolven gezellig met zijn tweeën op stap gaan in de stad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Lol.. wie weet!
Dat denk ik ook... aan de andere kant... ook een wolf kan de weg kwijt raken hè ; )quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn wel hondenrassen die voor de leek aangezien kunnen worden als wolf ja.
Een wolf is echt groot hoor en die gaat niet op straat lopen
Pam, je haar danst😍quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk geen foto van iemand persoonlijk jatten, ik heb een reclamefoto gejat
Dat is gewoon een hond johquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat denk ik ook... aan de andere kant... ook een wolf kan de weg kwijt raken hè ; )
Maar , ik pleur de foto hier neer... en dan kan iedereen zijn kennis er op los laten
[ afbeelding ]
Dat is gewoon een herdershond man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |