Ik kan de boog via de club leasen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 02:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan je beter laten adviseren bij een goede winkel dan bij google
Ik heb gewoon 2 eigen bogenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan de boog via de club leasen.btw
Eén voor elke hand.quote:
1 voor thuis en 1 voor onderwegquote:
Ach mag hij een badje nemen?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Hier staat de kip alweer te juichen voor de kippensoep.
Dat is waar..quote:
Lekker kippensoepquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Hier staat de kip alweer te juichen voor de kippensoep.
Dan moet je het helaas zelf pakken/maken..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was aan het wachten tot er ontbijt arriveerde, en toen realiseerde ik me dat ik alleen woon en dat ik ook niet in een sprookje leef waar de vogels het voor je maken.
Ja, hij ligt al uren te dobberenquote:
Oh lekker. Dat ruikt zo lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, hij ligt al uren te dobberen
Het is zaterdag....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:54 schreef drakin het volgende:
Ik ben verdorie wakker geworden, maar ben nog zooo moe
moet ik ook weer eens een keer doenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even afstoffen en stofzuigen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
Ik heb een gepofte aardappel gegeten met eiersalade![]()
was lekker...
straks neem ik er nog ééntje
Veel succes alvast.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag training en morgen Witte Nonnenloop.
Nonnen lopen niet die schrijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag training en morgen Witte Nonnenloop.
Als je er één ziet rennen dan weet je dat die moet piesen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nonnen lopen niet die schrijden![]()
(langzaam lopen vooral bij een plechtige gelegenheid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |