Mwa. Zit weer met een gehoorgangontsteking en moet oordruppels druppelen, en heb nog last van mijn been/rug dat niet zo opschietquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:39 schreef ato het volgende:
Ivm eigen gezondheid ben ik meer veganistische gaan eten, iemand ervaringen mee?
Op zich niet slecht hoor. Betekend niet, dat ik af en toe een satekroketje en biertje oversla.
Ach ja, ‘t-is de leeftijd hèquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa. Zit weer met een gehoorgangontsteking en moet oordruppels druppelen, en heb nog last van mijn been/rug dat niet zo opschiet
Jeetje ik lijk wel Ria van om de hoek met allemaal gezeur over kwalen
Had ik ook gedaan hoor, sterker nog, ik had het waarschijnlijk 24 uur in een zak in de vriezer gelegd of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:42 schreef Greys het volgende:
Ik schaam me echt maar heb toch ff extra m'n handen gewassen na het openen van m'n pakketje.![]()
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:42 schreef Greys het volgende:
Ik schaam me echt maar heb toch ff extra m'n handen gewassen na het openen van m'n pakketje.![]()
[ afbeelding ]
Heej ato!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:39 schreef ato het volgende:
Ivm eigen gezondheid ben ik meer veganistische gaan eten, iemand ervaringen mee?
Op zich niet slecht hoor. Betekend niet, dat ik af en toe een satekroketje en biertje oversla.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mwa. Zit weer met een gehoorgangontsteking en moet oordruppels druppelen, en heb nog last van mijn been/rug dat niet zo opschiet
O nee wat rotquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb serieus getwijfeld of ik het niet ff een paar dagen nog in de schuur ofzo zou leggen. Maar ik heb het er maar op gewaagd.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan hoor, sterker nog, ik had het waarschijnlijk 24 uur in een zak in de vriezer gelegd of iets dergelijks.
Mentaal mwe, maar dat is een ongoing thing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nouja ik snap het welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mentaal mwe, maar dat is een ongoing thing.Fijn dat eraan gewerkt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb hem nog steeds niet gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga vanavond wel Frozen 2 kijken nog een keer, met mijn vriend erbij, dus dat wordt genot![]()
Ja dat vind ik ook walgelijk. Slaat ook echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik snap het welVind het alleen wel heel sneu voor al die Chinese Nederlanders die keihard uitgescholden worden de laatste tijd
Maar hier merkt niemand iets van
Ja, dan krijg je weer zo'n overpriced quiche ofzo. Die ik zelf thuis lekkerder en goedkoper maak.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:41 schreef Meke het volgende:
[..]Mijn broertje eet helemaal veganistisch, dus als hij langskomt wij ook
![]()
En verder bijna geen vlees meer, maar nog wel andere dierlijke producten![]()
(Ik ben alleen veel te kieskeurig om het ook buitenshuis te eten![]()
Vind heel vaak bij restaurants de vegetarische optie niet lekker en dan vind ik het zo zonde van m'n geld
)
Haha dat tweede jaquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog steeds niet gezien![]()
Ga je naar de bios of heb je hem 'bij de buurvrouw geleend'?
Ooo dat wordt zeker genotquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga vanavond wel Frozen 2 kijken nog een keer, met mijn vriend erbij, dus dat wordt genot![]()
Nee, precies, dat scheelt dan toch weerquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook walgelijk. Slaat ook echt helemaal nergens op.
Dit van mij ook niet echt maar dat kan niet echt kwaad denk ik of kwetst niemand heel erg als het goed is.
Nou, ik lust vooral geen kaasquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je weer zo'n overpriced quiche ofzo. Die ik zelf thuis lekkerder en goedkoper maak.
Buitenshuis doe ik ook niet veel moeite. Ook niet als we bij mijn ouders eten, dan eet ik ook gewoon vlees.
Is die kwaliteit al een beetje oké? Dan ga ik misschien binnenkort ook maar eens langs bij de buurvrouwquote:
Aaaawhhh wat liefquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:47 schreef Guanabana het volgende:
Oja trouwens, naast de afbakbroodjes had hij ook echt nog een cadeautje voor me (een Etosbon, ja dat lijkt supersuf, maar ik wil dat dus altijd krijgen, ben ik superblij mee![]()
) maar ik had niks voor hem omdat ik dacht dat Valentijnsdag een beetje een gepasseerd station was, ZIELIG HE OMG IK VERDIEN HEM NIET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |