Moest lachen.quote:
SPT / [Shorttrack] #4: Suzanne schroeit en Sjinkie ookquote:
Was me niet eens opgevallen terwijl ik daar zoveel in postquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
SPT / [Shorttrack] #4: Suzanne schroeit en Sjinkie ook
Was ook een tijd lang de TT van het shorttracktopic.
Die met die klapdeurtjes?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gif waar Sjink crystal mad is was altijd wel genot. Kan m niet meer vinden.
Jazeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met die klapdeurtjes?
Heerlijke gif is dat ja
Volgens mij wel, ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hierover ging:
[ afbeelding ]
Of is dat dezelfde wedstrijd?
Wij juichen voor het extreem sympathieke Borussia Dortmund met mooie jongens Sancho en Haaland.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:23 schreef hhh38 het volgende:
Bayern München
Stuk minder sympathie voor Beckert nu
Dat ie de deur intrapt is later die wedstrijd inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hierover ging:
[ afbeelding ]
Of is dat dezelfde wedstrijd?
Ik heb gezocht.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mani heeft klapdeurtjes.gif ongetwijfeld nog ergens.
Altijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:27 schreef LekkerWeertje het volgende:
Pff, Beckert heeft wel heel veel over.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef heywoodu het volgende:
Op vijf na snelste rijder ooit nu, eerste niet in Nederland geboren man ooit onder de 12:50
Bergsma gun ik het wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Wie gunnen jullie het meer?
Bergsma of TJ Flowers?
Kan ze allebei niet uitstaan, maar dan gun ik met Bergsma het toch iets meer.
Flowersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Bergsma of TJ Flowers?
Dan maar Bloemen, maar allebei verschrikkelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Bergsma of TJ Flowers?
Ja, die versnelde ook altijd te laat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook nog een Dittrichje als slotronde.
Kodaira en Mushtakovquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens.
Bergsma is een proleet, TJ is een landverrader.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Bergsma of TJ Flowers?
Wij hopen op de extreem sympathieke Marja Vis.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:28 schreef AgnesGru het volgende:
Bergsma of TJ Flowers?
Same.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hopen op de extreem sympathieke Marja Vis.
Denk dat de opening ook niet klopte.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:31 schreef foktim het volgende:
De tijd doet het weer eens niet. De commentatoren zijn echt blind/
Die hebben het wiel niet uitgevonden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:31 schreef foktim het volgende:
De tijd doet het weer eens niet. De commentatoren zijn echt blind/
Klopt. Opening was 1.5 ofzo te langzaam qua tijd,eerste ronde 1.5 te snel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk dat de opening ook niet klopte.
Dit is het beste duo die ze hebben. De alternatieven zijn pure horrorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze commentatoren kloppen ook niet, wanneer gaat de NOS daar eens iets aan doen.
Urben als commentator zou wel top TV zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is het beste duo die ze hebben. De alternatieven zijn pure horror
Oh de rest heeft dat al gereden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:26 schreef hhh38 het volgende:
Het rijtje sub-13 gaat flink groeien vandaag
Als ze die een 500m laten becommentariëren is ie pas met een zin klaar als de rijders al gefinished zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Urben als commentator zou wel top TV zijn.
Zijn commentaar bij de rit van Kramer met de verkeerde wissel was veelbelovend. Maar daarna volgens mij niet meer veel gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Urben als commentator zou wel top TV zijn.
Daar maak ik me geen zorgen over, eerder zijn bandje weerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ik hoop wel dat Roest nou niet ineens zijn transponders vergeet
Nu was dat ook wel een van de meest enerverende races ooit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn commentaar bij de rit van Kramer met de verkeerde wissel was veelbelovend. Maar daarna volgens mij niet meer veel gedaan.
Daar ging mijn wijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze die een 500m laten becommentariëren is ie pas met een zin klaar als de rijders al gefinished zijn
Ziet er altijd heel inefficient uitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:34 schreef Peterselieman het volgende:
Jorrit haalt het maximale uit de wegenbelasting
Hij ging ook weg op 12:46 zei Anema geloof ik?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
30.5 is eigenlijk te langzaam...daarmee rijd je 12:45 ofzo
Komt dat ie 11 km schaatst.quote:
Omstandigheden zijn duidelijk beter dan gister...voor goud moet je denk ik dik onder de 12:40 rijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging ook weg op 12:46 zei Anema geloof ik?
Dat was waar ie op uit zou komen als je z'n 5km x2 +20s zou doen. Volgens mij zei hij niet expliciet dat ie daarop vertrokquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij ging ook weg op 12:46 zei Anema geloof ik?
Ik denk onder de 12.36quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn duidelijk beter dan gister...voor goud moet je denk ik dik onder de 12:40 rijden.
Hij kan ook nog fout wisselenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Roest is zijn accreditatie vergeten, dat wordt weer niks vandaag
Happy Socks tegen de zenuwenquote:
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jorrit versnelt volgens de heren commentatoren al rondenlang van 30.2 naar 30.2
Klavertjes vierquote:
Denk dat het dan wel een eyeopener is om eens met een mental coach aan de slag te gaan of om je seizoen anders op te bouwen, want zo ging het al wel vaker met Roestquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoop dat Roest niet helemaal afgaat, dat zou ik pijnlijk vinden om te zien.
Bergsma ligt die 5 kilometer gewoon niet zo. Die rondjes 28 laag dat lukt hem gewoon niet. Teveel druk op de benen. Rondjes 30.2 daarentegen is heel goed voor hem te doen. Niet al teveel druk. Dit kan hij de hele race volhouden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:39 schreef pietkanarie het volgende:
Bergsma gaat toch wel heel wat beter dan gisteren. Hopelijk bij Roest ook, maar ik kan het me bijna niet voorstellen, die leek zo kapot... maar ja, topsporters herstellen waarschijnlijk redelijk snel.
En niet naar 30.2quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:40 schreef heywoodu het volgende:
Komt door in 9:41 met constante rondjes 30+, nog zes te gaan.
"Die 12:40 zit erin!"
Ja, maar dan moet hij wel nog even gaan versnellen he.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
nee, PR gaat niet lukken, commentatoren
Neuh, net niet.quote:
Ik hoop dat ie wat anders breekt eigenlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:41 schreef Ericr het volgende:
Bloemen mag straks zijn eigen wereldrecord van het bord halen breken. Mooi.
Hahahahahahaha.quote:
Doe eens liefquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat anders breekt eigenlijk
Die gun ik dit ook wel... verschrikkelijke kwal van een ventquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Anema breekt zn notitieblok even doormidden.
Fish kan ook nog.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het Sjinkie gifje opnieuw gemaakt, vereeuwig hem in je archief voor het te laat is.
[ afbeelding ]
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het Sjinkie gifje opnieuw gemaakt, vereeuwig hem in je archief voor het te laat is.
[ afbeelding ]
Bedankt ouwe reusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie wat anders breekt eigenlijk
Is dat Poetin langs de baan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Coronaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
De Nederlandse ploeg heeft niet echt lekker gepiekt geloof ik
Hij heeft wel een beetje last van een lelijk onsympathiek hoofd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:45 schreef Ericr het volgende:
[..]Dat gehaat hier. TJ is een topkerel, kan er ook niks aan doen dat team NL bestaat uit een stel falers.
Het gaat me er niet om dat team NL hier faalt, maar ik vind Bloemen gewoon een onsympathieke kutkneusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:45 schreef Ericr het volgende:
[..]Dat gehaat hier. TJ is een topkerel, kan er ook niks aan doen dat team NL bestaat uit een stel falers.
Keek je nou net in de spiegel?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje last van een lelijk onsympathiek hoofd.
Bloemen onsympathiekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat team NL hier faalt, maar ik vind Bloemen gewoon een onsympathieke kutkneus
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Keek je nou net in de spiegel?
Kan de beste overkomen hoor.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die gun ik het wel![]()
Flowers en Bergsma gun ik beiden niet zoveel.
Heel sympathiek inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:47 schreef danos het volgende:
[..]
Bloemen onsympathiekwat is Kramer dan?
Die komt in ieder geval een stuk sympathieker overquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:47 schreef danos het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt er ook weer niet zo heel veel te analyseren halverwegequote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:49 schreef BasEnAad het volgende:
Het valt een beetje in herhaling nu over kapot gaan.
Sympathieker dan Bloemenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:47 schreef danos het volgende:
[..]
Sympathiekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:47 schreef danos het volgende:
[..]
Och iemand die blij is, en ook een heerser op de 10KM heeft onttroond, die mag ff los gaan. Niks mis mee, niks onsympatieks aan imo.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heel sympathiek inderdaad
[ afbeelding ]
Ff los gaan is wel wat anders dan zo’n bord kapot breken, was totaal niet nodig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:53 schreef danos het volgende:
[..]
Och iemand die blij is, en ook een heerser op de 10KM heeft onttroond, die mag ff los gaan. Niks mis mee, niks onsympatieks aan imo.
Kop maaiveld.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:53 schreef danos het volgende:
[..]
Och iemand die blij is, en ook een heerser op de 10KM heeft onttroond, die mag ff los gaan. Niks mis mee, niks onsympatieks aan imo.
Ook wel waar, een topsporter sympathiek noemen is sowieso vrij tegenstrijdig. Topsporters zijn de grootste egoïsten, anders waren ze niet zo ver gekomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:53 schreef pietkanarie het volgende:
Ik vind Kramer echt niet onsympathiek overkomen (de laatste jaren). Juist wel heel volwassen. Hij haat verliezen natuurlijk, maar hij gaat er netjes mee om (naar buiten toe in ieder geval, geen idee hoe hij dan 'echt' is). En inderdaad wel keuzes maken om de kans op winst zo veel mogelijk te vergroten (zoals dat privevliegtuig). Maar dat vind ik ook niet onsympathiek. Dat is professioneel, al gaat het verder dan de meesten zouden doen. Vandaar ook waarschijnlijk z'n indrukwekkende carrière.
Hoe die Heather heeft gefixt blijft een raadselquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bergsma blijft ook altijd zo'n lulletje Rozenwater om te zien
Dit was na een 5 km hèquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:53 schreef danos het volgende:
[..]
Ik vond dat wel een mooie actie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ff los gaan is wel wat anders dan zo’n bord kapot breken, was totaal niet nodig.
Gelukkig trek jij volle zalenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Bergsma blijft ook altijd zo'n lulletje Rozenwater om te zien
Als Kramer het had gedaan na Fabris, hadden 'we' het geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef superniger het volgende:
[..]
Kop maaiveld.
Dat vinden Nederlanders niet leuk
Gelukkig nietquote:
Ik niet.quote:
Paulien van Deutekom had wel de minst zinnige teksten ooit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben wel blij met Erben. Veel liever dan Ritsma of Annette Gerritsen, daar komt echt niks zinnigs uit. Erben kan zich lekker opwinden.
Ik vind hem ook wel goed te pruimen, Kramer hebben we al gehad en komt niet meer, daarbuiten is die wel aardig neutraal.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:01 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben wel blij met Erben. Veel liever dan Ritsma of Annette Gerritsen, daar komt echt niks zinnigs uit. Erben kan zich lekker opwinden.
Paulienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paulien van Deutekom had wel de minst zinnige teksten ooit.
Die zal er in ieder geval niet meer zitten.
RIP Paulien en Thijsje.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paulien van Deutekom had wel de minst zinnige teksten ooit.
Die zal er in ieder geval niet meer zitten.
Ja, gemaakt... dat zou kunnen. Maar als hij een paar minuten na een verloren race geïnterviewd wordt, snap ik wel dat hij niet het achterste van z'n tong laat zien. Uit emotie reageren is niet altijd het beste idee. Vind het wel knap hoe hij de bandje kan afdraaienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef danos het volgende:
[..]
Ook wel waar, een topsporter sympathiek noemen is sowieso vrij tegenstrijdig. Topsporters zijn de grootste egoïsten, anders waren ze niet zo ver gekomen.
Ik vind Kramer arrogant en gemaakt overkomen, speelt een bandje af tijdens interviews. Maarja tegen de beste ooit trap je misschien ook sneller.
De door jou gequote post deed me even schrikken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oenema is gelukkig wel weer gezond.
https://www.ad.nl/schaats(...)-heb-gered~a72fae0f/
Ik vroeg me daardoor wel af hoe het met haar ging ja, al had ik het sowieso wel geweten als ze werkelijk zou zijn overleden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De door jou gequote post deed me even schrikken.
Dat is heel fijn voor Thijsje.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oenema is gelukkig wel weer gezond.
https://www.ad.nl/schaats(...)-heb-gered~a72fae0f/
Fish gaat iedereen in mootjes schaatsen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal weinig tactisch worden als Fish die rit ervoor gaat schroeien.
Tot nu toe won altijd een Nederlander dus Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ooit eerder geweest dat er geen Nederlander een medalje pakte op de 10 km?
quote:
Met alleen maar gouden medailles voor Nederlanders op deze afstand bij vorige WK’s, is dat dus nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ooit eerder geweest dat er geen Nederlander een medalje pakte op de 10 km?
quote:
Dan is Bloemen al weg denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:09 schreef foktim het volgende:
Gewoon de eerste 15 rondjes 31.0 rijden Roest.
Dit is koren op de molen van ISU ja, niet goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:10 schreef superniger het volgende:
ISU krijgt steeds meer gelijk.
De 10 kilometer afschaffen.
juist vaker rijdenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:10 schreef superniger het volgende:
ISU krijgt steeds meer gelijk.
De 10 kilometer afschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |