abonnement Unibet Coolblue
pi_191519341
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:12 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Klopt. Al ben ik er niet over uit of het nou zo'n probleem is. Je best doen om er leuk uit te zien vind ik zelf niet bezwaarlijk.
Ik zie het ook niet als een groot probleem, het is nu eenmaal zo. Maar het heeft ook iets beklemmends, die verschillende uiterlijke normen voor man en vrouw.
J’ai faim.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 12:54:24 #152
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_191519342
quote:
Hmmm, je hebt een verschil tussen een beetje opmaken of dusdanig veel opsmeren dat je onherkenbaar wordt.

Vindt bij deze dames echt te veel.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_191519363
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:42 schreef FYazz het volgende:

[..]

Wat een flauwekul.

Tja, misschien onder de onzekere dames en vrouwen, maar make-uploos zijn wordt echt niet raar gevonden.
Je kunt je aan de norm onttrekken, maar niet in alle beroepen, en voordat men aan je make-uploze gezicht gewend is, moet je eerst door een fase heen waarin men denkt dat je een statement maakt door iedereen je blote kop te tonen.
J’ai faim.
pi_191519373


Ach ja.

De NOS.

Na de halve lofzang op de genderfluïde 9 jarige Keegan hierboven kijk ik nergens meer van op.

Ik wens onze Hollandse knul Mats, die volgens sommigen door met make up en plak wimpers in de klas te zitten het nieuwe normaal blijkbaar vertegenwoordigd, wel veel sterkte als hij later te maken krijgt met het bepaalde gedrag van bepaalde bevolkingsgroepen.

Het bepaalde gedrag en bepaalde bevolkingsgroepen waar we de NOS helaas niet zo vaak / zo graag over horen melden.
pi_191519393
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 12:36 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Kom jij wel eens in de echte wereld?
Ow jawel hoor, maar ik begin langzaam te denken dat de mensen die eigenlijk 0 argumenten aanleveren en weer overgaan op aanvallen onder een steen leven? Misschien je oogjes eens opendoen.

Deze transgender-meisjes hebben spijt van hun transitie: "Het was de meest ellendige periode uit mijn leven"

Hoe noemen deze meisjes het: slachtoffer zijn van een progressieve transgender-ideologie

Staan nog veel meer verhalen als je zoekt op google, zelf ga ik ze niet allemaal linken omdat we allemaal weten dat het volkje wat vast zit in hun bubbel toch nooit hun ongelijk zal toegeven. Tijdsverspilling.

Eens zien, ow het ADHD stukje: We moeten jongens laten stoeien en druk doen, waarschuwt SIRE

quote:
44 procent van de ouders zegt dat specifiek jongensgedrag, zoals druk doen en stoer doen, wordt onderdrukt in de huidige maatschappij.
quote:
Jongens krijgen ook vier keer vaker de diagnose adhd dan meisjes en krijgen vijf keer vaker medicijnen daarvoor.
quote:
Op school worden jongens volgens wetenschappers drie keer zo vaak berispt voor hetzelfde gedrag als meisjes en drie keer zoveel jongens als meisjes volgen speciaal onderwijs voor kinderen met gedragsproblemen.
Zoveeeeel voorbeelden: Jongens komen in onze sterk gefeminiseerde cultuur gemakkelijker in de knel dan meisjes

Ik kan er heel FOK! mee vullen, dus wie moet er eens buitenkomen? Nja laat ik mij niet verlagen tot "buitenkomen", ik denk dat enkelen hier eens uit hun safe space bubbeltje moeten stappen? Maar het is mij al jaren duidelijk dat een bepaald kliekje in deze samenleving, het kliekje met de grootste mond, het grootste kabaal, het meeste geschreeuw en 0 argumenten zo'n 10 tot 20 jaar achterloopt. De laatste maanden wordt het steeds duidelijker dat argumenten die iemand zoals mij al 10 tot 20 jaar roept langzaam komen bovendrijven, eigenlijk kan ik de conclusie trekken dat die onderbuik van mij in 99,9% van de gevallen gelijk heeft gehad de laatste 20 jaar. En toch zijn het de mensen die al 20 jaar het tegenovergestelde roepen, en in 99,9% van de gevallen ongelijk blijkt te hebben, de mensen die totaal wereldvreemd zijn geworden, maar wel lekker doorgaan met die grote mond. Laat deze reactie maar staan, attendeer mij er nog maar eens op achter enkele jaren, ik ben overtuigd dat deze stront ook wel weer komt bovendrijven. Maar dan hebben mensen zoals jou natuurlijk weer een ander onderwerp gevonden om realisten zoals mij de mond proberen te snoeren.
pi_191519398
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:11 schreef Magica het volgende:

[..]

Wat heeft make up met seks te maken :?
Vrouwen doen makeup op om mannen aan te trekken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 13:05:38 #157
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191519431
Het is toch vreselijk! Een jeugdprogramma besteedt geheel objectief aandacht aan het feit dat er ook jongens zin die make up (willen) dragen. It is the end of civilisation as we know it!
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_191519436
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is toch vreselijk! Een jeugdprogramma besteedt geheel objectief aandacht aan het feit dat er ook jongens zin die make up (willen) dragen. It is the end of civilisation as we know it!
Moreel verval dit dat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_191519617
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ow jawel hoor, maar ik begin langzaam te denken dat de mensen die eigenlijk 0 argumenten aanleveren en weer overgaan op aanvallen onder een steen leven? Misschien je oogjes eens opendoen.

Deze transgender-meisjes hebben spijt van hun transitie: "Het was de meest ellendige periode uit mijn leven"

Hoe noemen deze meisjes het: slachtoffer zijn van een progressieve transgender-ideologie

Staan nog veel meer verhalen als je zoekt op google, zelf ga ik ze niet allemaal linken omdat we allemaal weten dat het volkje wat vast zit in hun bubbel toch nooit hun ongelijk zal toegeven. Tijdsverspilling.

Eens zien, ow het ADHD stukje: We moeten jongens laten stoeien en druk doen, waarschuwt SIRE
[..]

[..]

[..]

Zoveeeeel voorbeelden: Jongens komen in onze sterk gefeminiseerde cultuur gemakkelijker in de knel dan meisjes

Ik kan er heel FOK! mee vullen, dus wie moet er eens buitenkomen? Nja laat ik mij niet verlagen tot "buitenkomen", ik denk dat enkelen hier eens uit hun safe space bubbeltje moeten stappen? Maar het is mij al jaren duidelijk dat een bepaald kliekje in deze samenleving, het kliekje met de grootste mond, het grootste kabaal, het meeste geschreeuw en 0 argumenten zo'n 10 tot 20 jaar achterloopt. De laatste maanden wordt het steeds duidelijker dat argumenten die iemand zoals mij al 10 tot 20 jaar roept langzaam komen bovendrijven, eigenlijk kan ik de conclusie trekken dat die onderbuik van mij in 99,9% van de gevallen gelijk heeft gehad de laatste 20 jaar. En toch zijn het de mensen die al 20 jaar het tegenovergestelde roepen, en in 99,9% van de gevallen ongelijk blijkt te hebben, de mensen die totaal wereldvreemd zijn geworden, maar wel lekker doorgaan met die grote mond. Laat deze reactie maar staan, attendeer mij er nog maar eens op achter enkele jaren, ik ben overtuigd dat deze stront ook wel weer komt bovendrijven. Maar dan hebben mensen zoals jou natuurlijk weer een ander onderwerp gevonden om realisten zoals mij de mond proberen te snoeren.
Ik deelde ooit op FOK dat ik vanwege het nader kennismaken met onze twee onderbuurvrouwen en hun kind (een jongetje) samen met mijn vriendin bij hen ging eten.

Toen we aan tafel zaten kwam hun 8 jarig zoontje in ballet jurkje / tutu een dansje voor ons doen.

Dat mijn vriendin en ik bij dit gebeuren enigszins verbaasd waren, zo'n knul in meisjes pakje was voor ons de eerste keer, nou dat lag volgens sommigen hier echt geheel aan ons / onze bekrompenheid.

Dus ik kijk verbaas me nergens meer over hier.

Alles is meteen prima, alles mag en kan meteen en zo'n knul Keegan en zo'n knul Mats die zijn het nieuwe normaal blijkbaar.
pi_191519789
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:22 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik deelde ooit op FOK dat ik vanwege het nader kennismaken met onze twee onderbuurvrouwen en hun kind (een jongetje) samen met mijn vriendin bij hen ging eten.

Toen we aan tafel zaten kwam hun 8 jarig zoontje in ballet jurkje / tutu een dansje voor ons doen.

Dat mijn vriendin en ik bij dit gebeuren enigszins verbaasd waren, zo'n knul in meisjes pakje was voor ons de eerste keer, nou dat lag volgens sommigen hier echt geheel aan ons / onze bekrompenheid.

Dus ik kijk verbaas me nergens meer over hier.

Alles is meteen prima, alles mag en kan meteen en zo'n knul Keegan en zo'n knul Mats die zijn het nieuwe normaal blijkbaar.
Het nieuwe normaal zal ooit hard terugslaan met alle gevolgen van dien. Kinderen bij zo'n volk zijn geen kinderen meer maar mode accessoires om mee te pronken op hun instagram of hun SJW vrienden. Ze worden meteen in een hokje gedrukt, en laten we vooral niet vergeten dat de invloed van ouders heel erg veel impact heeft op kinderen. Hoe velen hebben niet de gewoontes, de muzieksmaak etc. van hun ouders overgenomen? Dus we hebben al ontspoorde volwassenen, waarvan ik steeds meer overtuigd raak dat ze helemaal mentaal de weg kwijt zijn en dat volk krijgt ook nog kinderen.

Je leest hier ook geen tegenargumenten buiten het standaard gehuil "ow kijk ze zich weer druk maken om zulke pietluttigheden", jammer dat dat argument nooit blijft hangen zodra exact hetzelfde volk weer hysterisch en massaal losgaat als Baudet een romannetje schrijft, of een president aan de andere kant van de oceaan een Twitter bericht plaatst. Een complete generatie wordt verneukt, verwijfd en onderdrukt, en ondertussen staan de grenzen open voor crimineel gewelddadig volk waar onze toekomstige verwijfde generatie geen antwoord op zal weten in de toekomst buiten het huilen in hun safe space.
pi_191519909
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:22 schreef DrMabuse het volgende:
Toen we aan tafel zaten kwam hun 8 jarig zoontje in ballet jurkje / tutu een dansje voor ons doen.

Ik volg een aantal vloggers in de UK en USA en daar is de Frozen gekte ook bij jochies van 6, 7, 8 aanwezig hoor! Ze halen bij de Walmart allemaal van die Frozen kostuumpjes en dansen maar, thuis!
Sommige jongens spelen met auto's en anderen met poppen en verkleden zich... verkleedpartijen zijn toch leuk?!
pi_191520156
Er is niks mis met jongetjes die graag met poppen spelen of jurkjes willen dragen.
Er rust nog wel steeds een cultureel taboe op, mensen voelen zich er vaak ongemakkelijk bij, moeten eraan wennen.
De haast waarmee sommigen dat gewenningsproces bij anderen willen versnellen is wel ergerlijk.
Aan de andere kant, doe ook maar lekker je best om zulk ʼnormafwijkendʼ gedrag gewoon te vinden.
J’ai faim.
  zaterdag 15 februari 2020 @ 14:06:15 #163
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191520161
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Maar het is mij al jaren duidelijk dat een bepaald kliekje in deze samenleving, het kliekje met de grootste mond, het grootste kabaal, het meeste geschreeuw en 0 argumenten zo'n 10 tot 20 jaar achterloopt. De laatste maanden wordt het steeds duidelijker dat argumenten die iemand zoals mij al 10 tot 20 jaar roept langzaam komen bovendrijven, eigenlijk kan ik de conclusie trekken dat die onderbuik van mij in 99,9% van de gevallen gelijk heeft gehad de laatste 20 jaar.
Even buiten de vraag of ik het met je punt eens ben om, vertoon je hier natuurlijk gewoon ernstige confirmation bias. Progressieve mensen kunnen makkelijk hetzelfde beweren en doen dat dan ook.
pi_191521135
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het nieuwe normaal zal ooit hard terugslaan met alle gevolgen van dien. Kinderen bij zo'n volk zijn geen kinderen meer maar mode accessoires om mee te pronken op hun instagram of hun SJW vrienden. Ze worden meteen in een hokje gedrukt, en laten we vooral niet vergeten dat de invloed van ouders heel erg veel impact heeft op kinderen. Hoe velen hebben niet de gewoontes, de muzieksmaak etc. van hun ouders overgenomen? Dus we hebben al ontspoorde volwassenen, waarvan ik steeds meer overtuigd raak dat ze helemaal mentaal de weg kwijt zijn en dat volk krijgt ook nog kinderen.

Je leest hier ook geen tegenargumenten buiten het standaard gehuil "ow kijk ze zich weer druk maken om zulke pietluttigheden", jammer dat dat argument nooit blijft hangen zodra exact hetzelfde volk weer hysterisch en massaal losgaat als Baudet een romannetje schrijft, of een president aan de andere kant van de oceaan een Twitter bericht plaatst. Een complete generatie wordt verneukt, verwijfd en onderdrukt, en ondertussen staan de grenzen open voor crimineel gewelddadig volk waar onze toekomstige verwijfde generatie geen antwoord op zal weten in de toekomst buiten het huilen in hun safe space.
Het probleem is naar mijn mening vooral het "iedereen is uniek - iedereen heeft een mening en die moet en zal gehoord en tevens ingewilligd worden - iedereen moet en zal zichzelf overal (zo ook in de publieke ruimte) kunnen zijn - iedereen mag en zal niet beledigd / gekwetst worden ook al betreft het alleen de overtuiging van die ene persoon" syndroom dat we de laatste jaren sterk zien groeien.

In de VS heeft dat inmiddels hele kwalijke vormen aangenomen. O.a. in de politiek, maar ook op bijvoorbeeld universiteiten waar docenten regelrecht monddood worden gemaakt, aangevallen en belaagd worden omdat zo goed als altijd linkse / extreem linkse en of gender activistische studenten vinden dat de docent een andere mening / lesstof deelt die de studenten niet bevalt.

Met verbazing zag ik laatst de beelden van een kwestie van twee jaar geleden waar een meute WOKE studenten zo'n docent uitscholden, uitjoelden en opjoegen. Zonder enige schaamte en zonder bedenkingen worden zo de anti racisten / anti fascisten de grootste racisten / fascisten.

De kwesties betreffende de genderfluïde 9 jarige Keegan die o.a. verkleed ging dansen in een homo club en deze jongen Mats die (vrouwelijk) opgemaakt en met aanplak wimpers in de klas zit en vertelt dat dit zijn aller grootse wens is sinds zijn 11e maakt het "iedereen is uniek - iedereen heeft een mening en die moet en zal gehoord en tevens ingewilligd worden - iedereen moet en zal zichzelf overal (zo ook in de publieke ruimte) kunnen zijn - iedereen mag en zal niet beledigd / gekwetst worden ook al betreft het alleen de overtuiging van die ene persoon" syndroom heel duidelijk.

Het MOET en ZAL gebeuren , thuis (wat wat mij betreft prima is) maar ook zeker in de homo club of op school want deze knulletjes (en ouders) vinden dat en bepalen dat. Zo simpel is het.

Als op een gegeven moment een kind zich geheel wil identificeren als Smurf , dan zal ook die op een gegeven moment als blauw geschminkte Smurf in de klas zitten.

Niet alleen omdat dat kind dat wil maar ook omdat de ouders dat willen. En omdat de school / het systeem / een deel van de samenleving niet willen worden gezien als ouderwets en gretig dan maar de eisen inwilligen.

Je over dit soort ontwikkelingen enigszins verbazen, (enige) bedenkingen erbij hebben en / of geldende regelgeving op los laten wordt gezien als intens ouderwets en gretig weggezet als een idiote / rechtse / alt-right mening.

De rollen worden zo snel, heel / veel te snel omgedraaid : het niet normale MOET en ZAL het normale worden.

Of je het als meerderheid wil of niet, de piepkleine minderheid zal het met drogredenen en regelrecht drammen en dreigen voor elkaar krijgen.
pi_191521206
Nou nou, de paniek is groot hier. Dat er sommige jongens graag in een jurkje rondlopen en dat ze daartoe nog de kans krijgen ook, betekent niet het einde van de wereldorde.
J’ai faim.
pi_191521362
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 13:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Een jeugdprogramma besteedt geheel objectief aandacht aan het feit dat er ook jongens zin die make up (willen) dragen.
:')
pi_191521998
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:47 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Het probleem is naar mijn mening vooral het "iedereen is uniek - iedereen heeft een mening en die moet en zal gehoord en tevens ingewilligd worden - iedereen moet en zal zichzelf overal (zo ook in de publieke ruimte) kunnen zijn - iedereen mag en zal niet beledigd / gekwetst worden ook al betreft het alleen de overtuiging van die ene persoon" syndroom dat we de laatste jaren sterk zien groeien.

In de VS heeft dat inmiddels hele kwalijke vormen aangenomen. O.a. in de politiek, maar ook op bijvoorbeeld universiteiten waar docenten regelrecht monddood worden gemaakt, aangevallen en belaagd worden omdat zo goed als altijd linkse / extreem linkse en of gender activistische studenten vinden dat de docent een andere mening / lesstof deelt die de studenten niet bevalt.

Met verbazing zag ik laatst de beelden van een kwestie van twee jaar geleden waar een meute WOKE studenten zo'n docent uitscholden, uitjoelden en opjoegen. Zonder enige schaamte en zonder bedenkingen worden zo de anti racisten / anti fascisten de grootste racisten / fascisten.

De kwesties betreffende de genderfluïde 9 jarige Keegan die o.a. verkleed ging dansen in een homo club en deze jongen Mats die (vrouwelijk) opgemaakt en met aanplak wimpers in de klas zit en vertelt dat dit zijn aller grootse wens is sinds zijn 11e maakt het "iedereen is uniek - iedereen heeft een mening en die moet en zal gehoord en tevens ingewilligd worden - iedereen moet en zal zichzelf overal (zo ook in de publieke ruimte) kunnen zijn - iedereen mag en zal niet beledigd / gekwetst worden ook al betreft het alleen de overtuiging van die ene persoon" syndroom heel duidelijk.

Het MOET en ZAL gebeuren , thuis (wat wat mij betreft prima is) maar ook zeker in de homo club of op school want deze knulletjes (en ouders) vinden dat en bepalen dat. Zo simpel is het.

Als op een gegeven moment een kind zich geheel wil identificeren als Smurf , dan zal ook die op een gegeven moment als blauw geschminkte Smurf in de klas zitten.

Niet alleen omdat dat kind dat wil maar ook omdat de ouders dat willen. En omdat de school / het systeem / een deel van de samenleving niet willen worden gezien als ouderwets en gretig dan maar de eisen inwilligen.

Je over dit soort ontwikkelingen enigszins verbazen, (enige) bedenkingen erbij hebben en / of geldende regelgeving op los laten wordt gezien als intens ouderwets en gretig weggezet als een idiote / rechtse / alt-right mening.

De rollen worden zo snel, heel / veel te snel omgedraaid : het niet normale MOET en ZAL het normale worden.

Of je het als meerderheid wil of niet, de piepkleine minderheid zal het met drogredenen en regelrecht drammen en dreigen voor elkaar krijgen.
Ik ga even niet in op het eerste deel van je post over identity-politics in Amerika. (Imho een idiote, inconsequente ideologie)
Maar overdrijf je niet door te stellen dat zo'n knul als Mats het nieuwe normaal is, dat aan iedereen wordt opgedrongen?
Het is toch niet zo dat alle jongetjes in de klas zich nu eigenlijk ook zouden moeten optutten?
Als het 'nieuwe normaal' zou zijn dat kinderen mogen dragen wat ze willen, ook buitenshuis, dan zie ik dat als positief.
Nieuwe tolerantie, zou ik het noemen.

Het probleem wat J.A.R.V.I.S. aansnijdt wb ADHD diagnoses bij jongetjes herken ik. Daar zou inderdaad wel sprake kunnen zijn van het afdwingen van bepaald gedrag, zelfs via medicalisering. Maar of daar nou een complot achter zit als in 'feminisering van de man' betwijfel ik. Ouders krijgen minder kinderen, en zijn angstiger dat hun kind iets overkomt, dus zijn ze minder van wilde spelletjes. Plus dat er minder mannen voor de klas staan, vanwege macro-economische redenen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_191522054
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 15:56 schreef rododendronneke het volgende:
Nou nou, de paniek is groot hier. Dat er sommige jongens graag in een jurkje rondlopen en dat ze daartoe nog de kans krijgen ook, betekent niet het einde van de wereldorde.
En als je kind na het zien van beelden van nazi's helemaal weg is van een bloksnor en bruinhemd, moet dat dan ook kunnen of is hoe de buitenwereld daarover denkt dan ineens wel van belang? En als het alles in de pyama, onderbroek of blote kont wil doen?

In welke gevallen moet een bevlieging/wens van een kind precies absoluut en leidend zijn en in welke niet?
pi_191522110
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:49 schreef LXIV het volgende:

[..]


Ik heb een dochter
waar zijn die pics?
quote:
van 13
o oke nevermind

Make up wordt sinds jaar en dag door beide alle genders gedragen. Niks nieuws daar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2020 17:23:05 ]
pi_191522123
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:22 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Niks nieuws daar
Dus eigenlijk hoort het helemaal niet thuis in een journaal?
pi_191522127
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hoort het helemaal niet thuis in een journaal?
Eens
  zaterdag 15 februari 2020 @ 17:32:32 #172
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191522237
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker boeiend, als ze daar gelukkig van worden moeten ze dat lekker doen.
als ze maar niet hun piemels gaan tatoeëren , dat vind ik wel raar, ben je opgewonden dan staat er opeens hagedis in plaats van gehad

Maar ik rook niet


quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:11 schreef Magica het volgende:

[..]

Wat heeft make up met seks te maken :?
nou als je het op je piemel smeert wel , krijg je een vuurrode eikel met lippenstift

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 15-02-2020 17:53:05 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_191524402
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zolang ze er maar niet uit gaan zien als Nikkie Tutorials
Waarom maakt het voor jou zoveel uit dat een ander erbijloopt zoals diegene wilt?
pi_191525045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 19:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waren er in de jaren 80 ook niet al van die subculturen waarbij jongens mascara opdeden? Weinig nieuws aan, het komt en het gaat.
Eyeliner toch? Johnny Depp vind ik het prima staan.
pi_191525062
Lekker toch, more bitches on this planet :P
pi_191531064
Rob Davis, Freddie Mercury, Marylin Manson, Boy George, Johnny Depp ...

Zoals Prediker al zei: niks nieuws onder de zon :P
-
  zondag 16 februari 2020 @ 01:46:19 #177
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_191532207
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
En bij punk de veiligheidsspelden ook.
Hilarisch. Verzonnen door Malcolm McLaren en Vivienne Westwood
Scratch a liberal and you will find a fascist
  † In Memoriam † zondag 16 februari 2020 @ 06:52:50 #178
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_191532923
Waar 'mensen' zich al niet druk om maken zeg, wie wil nou een doorsnee grijze muis zijn die door niemand opgemerkt wordt.....en waarom je druk maken om wat anderen doen of juist laten?
In de 80's was het heel normaal, en wat mij betreft nog steeds, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
En daarbij heeft het ook niets met gender te maken.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  zondag 16 februari 2020 @ 09:49:50 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191533539
Wat een ouwe mannen klaagtopic weer.
pi_191533618
quote:
10s.gif Op zondag 16 februari 2020 06:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Waar 'mensen' zich al niet druk om maken zeg, wie wil nou een doorsnee grijze muis zijn die door niemand opgemerkt wordt.....en waarom je druk maken om wat anderen doen of juist laten?
In de 80's was het heel normaal, en wat mij betreft nog steeds, gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
En daarbij heeft het ook niets met gender te maken.
Er zijn meer dan genoeg mensen die niet zo extravert zijn, gaan liever onopgemerkt hun eigen gangetje. Die doorsnee grijze muizen, zoals jij hen noemt, mogen toch ook gewoon doen en laten waar zij zin in hebben? Waaronder het speculeren over de extraverten omdat die perse de leiding willen hebben over grijze muizen.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:08:26 #181
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191535025
Ik speelde vroeger ook met mijn zus met barbies, en ik jatte als peuter de make up van mn moeder en smeerde mijn gezicht ermee in. Het is allemaal goedgekomen uiteindelijk.
  zondag 16 februari 2020 @ 12:11:15 #182
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191535065
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 12:08 schreef kaasplankje het volgende:
Ik speelde vroeger ook met mijn zus met barbies, en ik jatte als peuter de make up van mn moeder en smeerde mijn gezicht ermee in. Het is allemaal goedgekomen uiteindelijk.
ik kon vroeger breien , van min zus geleerd, , daarna kon ik alleen maar naaien , ,ook van mijn zus geleerd , die haalde haar lekkerste vriendinnen naar huis

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 16-02-2020 12:46:00 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 16 februari 2020 @ 12:51:59 #183
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_191535777
Kids in de pubertijd hebben ook vaak sterk de behoefte om zich te onderscheiden van de massa, vrij normaal niet gelijk op de kast gaan springen als ouder. Het hoort bij het groot worden.
pi_191536350
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 17:13 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ik ga even niet in op het eerste deel van je post over identity-politics in Amerika. (Imho een idiote, inconsequente ideologie)
Maar overdrijf je niet door te stellen dat zo'n knul als Mats het nieuwe normaal is, dat aan iedereen wordt opgedrongen?
Het is toch niet zo dat alle jongetjes in de klas zich nu eigenlijk ook zouden moeten optutten?
Als het 'nieuwe normaal' zou zijn dat kinderen mogen dragen wat ze willen, ook buitenshuis, dan zie ik dat als positief.
Nieuwe tolerantie, zou ik het noemen.

Het probleem wat J.A.R.V.I.S. aansnijdt wb ADHD diagnoses bij jongetjes herken ik. Daar zou inderdaad wel sprake kunnen zijn van het afdwingen van bepaald gedrag, zelfs via medicalisering. Maar of daar nou een complot achter zit als in 'feminisering van de man' betwijfel ik. Ouders krijgen minder kinderen, en zijn angstiger dat hun kind iets overkomt, dus zijn ze minder van wilde spelletjes. Plus dat er minder mannen voor de klas staan, vanwege macro-economische redenen.




Het wordt niet per definitie direct opgedrongen.

Maar iets dat niet normaal is / niet normaal was en zo werd ervaren en beschouwd wordt plots neergezet / gepresenteerd als zijnde het lang verwachte en onvermijdelijke nieuwe normaal.

Over wat normaal en niet normaal is kunnen we lang discussiëren dat erken ik, en geloof ik me ik beschouw mezelf als mens met weinig taboes en geloof in heel veel vrijheden, maar ik vermoed dat J.A.R.V.I.S. hetzelfde voelt en ervaart als ik.

Jonge kinderen / jongetjes zoals zeker de Amerikaanse Keegan maar ook Mats die zich zo publiekelijk tonen (wat ze achter hun deur doen zal me grotendeels een zorg zijn) die zijn volgens een bepaalde minderheid heel gewoon, wenselijk en bijna regelrecht helden.

Maar als vervolgens de meerderheid / een persoon uit die meerderheid er anders over denkt en bedenkingen bij heeft en dat duidelijk maakt worden ze gretig en direct weggezet in een bepaalde onverdraagzame en niet gewenste hoek.

Dat zie ik steeds vaker gebeuren.

Diegenen (de minderheid) met de grootste bek (die altijd pretenderen tegen iedereen met een grote bek te strijden) proberen zo de ander monddood te maken.

Wat ik i.v.m. de WOKE gekte al zei : Zonder enige schaamte en zonder bedenkingen worden zo de anti racisten / anti fascisten de grootste racisten / fascisten.

Ik vind het zorgwekkend

En ik blijf zeggen dat dit soort kinderen die publiekelijk / op school zich zo willen uiten niet per definitie als normaal en gemiddeld MOETEN worden gezien omdat een minderheid dat zo vindt.

Ik denk dat je als ouders en omgeving even iets langer kan en moet nadenken of je het echt wenselijk moet vinden dat je jonge kind / zoon zich zo aan de buitenwereld per se MOET en ZAL kunnen tonen.

Af en toe ook nee zeggen, of je kind uitleggen dat het niet altijd maar kan lijkt me ook een optie.

Maar dat is mijn mening.

En van meningen kunnen we verschillen, dat is prima.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 februari 2020 @ 13:37:04 #185
319979 Fok-it
All is well
pi_191536478
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:30 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het wordt niet per definitie direct opgedrongen.

Maar iets dat niet normaal is / niet normaal was en zo werd ervaren en beschouwd wordt plots neergezet / gepresenteerd als zijnde het lang verwachte en onvermijdelijke nieuwe normaal.

Over wat normaal en niet normaal is kunnen we lang discussiëren dat erken ik, en geloof ik me ik beschouw mezelf als mens met weinig taboes en geloof in heel veel vrijheden, maar ik vermoed dat J.A.R.V.I.S. hetzelfde voelt en ervaart als ik.

Jonge kinderen / jongetjes zoals zeker de Amerikaanse Keegan maar ook Mats die zich zo publiekelijk tonen (wat ze achter hun deur doen zal me grotendeels een zorg zijn) die zijn volgens een bepaalde minderheid heel gewoon, wenselijk en bijna regelrecht helden.

Maar als vervolgens de meerderheid / een persoon uit die meerderheid er anders over denkt en bedenkingen bij heeft en dat duidelijk maakt worden ze gretig en direct weggezet in een bepaalde onverdraagzame en niet gewenste hoek.

Dat zie ik steeds vaker gebeuren.

Diegenen (de minderheid) met de grootste bek (die altijd pretenderen tegen iedereen met een grote bek te strijden) proberen zo de ander monddood te maken.

Wat ik i.v.m. de WOKE gekte al zei : Zonder enige schaamte en zonder bedenkingen worden zo de anti racisten / anti fascisten de grootste racisten / fascisten.

Ik vind het zorgwekkend

En ik blijf zeggen dat dit soort kinderen die publiekelijk / op school zich zo willen uiten niet per definitie als normaal en gemiddeld MOETEN worden gezien omdat een minderheid dat zo vindt.

Ik denk dat je als ouders en omgeving even iets langer kan en moet nadenken of je het echt wenselijk moet vinden dat je jonge kind / zoon zich zo aan de buitenwereld per se MOET en ZAL kunnen tonen.

Af en toe ook nee zeggen, of je kind uitleggen dat het niet altijd maar kan lijkt me ook een optie.

Maar dat is mijn mening.

En van meningen kunnen we verschillen, dat is prima.
Dus als jouw zoon makeup wilt dragen zou je zeggen: Nou zoon van me, je moet wel even beseffen dat niet alles zomaar moet kunnen hier? :(
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191536525
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 14:05 schreef rododendronneke het volgende:
Er is niks mis met jongetjes die graag met poppen spelen of jurkjes willen dragen.
Er rust nog wel steeds een cultureel taboe op, mensen voelen zich er vaak ongemakkelijk bij, moeten eraan wennen.
De haast waarmee sommigen dat gewenningsproces bij anderen willen versnellen is wel ergerlijk.
Aan de andere kant, doe ook maar lekker je best om zulk ʼnormafwijkendʼ gedrag gewoon te vinden.
Het is ook vreemd, want meisjes die met autootjes spelen, een racebaan hebben, dat is verder helemaal niet gek. Zeker omdat ze daarnaast ook vaak nog met poppen spelen, de meisjesdingen doen.
De frozenjongens zullen naast poppen, waarschijnlijk ook gewoon met hun brandweerauto spelen.
pi_191536567
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus als jouw zoon makeup wilt dragen zou je zeggen: Nou zoon van me, je moet wel even beseffen dat niet alles zomaar moet kunnen hier? :(
You are lost in the nothingness inside of you.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 februari 2020 @ 13:44:10 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_191536578
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:43 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

You are lost in the nothingness inside of you.
Ik stel je gewoon een vraag. Reageer gewoon inhoudelijk
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191536660
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dus als jouw zoon makeup wilt dragen zou je zeggen: Nou zoon van me, je moet wel even beseffen dat niet alles zomaar moet kunnen hier? :(
De kans dat zíjn zoon zoiets doet is waarschijnlijk sowieso al kleiner.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 februari 2020 @ 13:50:41 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_191536675
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:49 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

De kans dat zíjn zoon zoiets doet is waarschijnlijk sowieso al kleiner.
Juist kinderen van aartsconservatieven gaan rebelleren lijkt me
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  † In Memoriam † zondag 16 februari 2020 @ 14:15:21 #191
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_191537025
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 09:59 schreef torentje het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg mensen die niet zo extravert zijn, gaan liever onopgemerkt hun eigen gangetje. Die doorsnee grijze muizen, zoals jij hen noemt, mogen toch ook gewoon doen en laten waar zij zin in hebben? Waaronder het speculeren over de extraverten omdat die perse de leiding willen hebben over grijze muizen.
Lees eens goed, en liefst begrijpend, ik heb het nergens over extraverte mensen die per se de leiding willen hebben, en noemde zelfs wat anderen doen of juist LATEN.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_191537144
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Juist kinderen van aartsconservatieven gaan rebelleren lijkt me
Wacht even, als je er niet om staat te springen dat je zoon make-up draagt ben je aartsconservatief?

Godverdomme zeg. :') 8)7
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 februari 2020 @ 14:30:10 #193
319979 Fok-it
All is well
pi_191537188
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:26 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wacht even, als je er niet om staat te springen dat je zoon make-up draagt ben je aartsconservatief?

Godverdomme zeg. :') 8)7
Dat zeg ik niet. Snap wel dat begrijpend lezen vreselijk lastig is verder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191537190
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:26 schreef Hamzoef het volgende:
Wacht even, als je er niet om staat te springen dat je zoon make-up draagt ben je aartsconservatief?

Godverdomme zeg. :') 8)7
Enige conservatieve burgerlulligheid kan je niet ontzegd worden, nee.
J’ai faim.
pi_191537232
quote:
3s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:15 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Lees eens goed, en liefst begrijpend, ik heb het nergens over extraverte mensen die per se de leiding willen hebben, en noemde zelfs wat anderen doen of juist LATEN.
En ik heb het over extraverte mannen/jongens die graag opvallen. bijv, door make-up te gebruiken, en opvallen is iets dat grijze muizen niet willen. En een nare eigenschap van extraverte mannen/jongens is dat zij leiding willen geven. Of zitten wij nu allebei over iets geheel anders te schrijven?
  zondag 16 februari 2020 @ 14:50:48 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191537474
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste/leukste mod 2022 zondag 16 februari 2020 @ 14:51:23 #198
319979 Fok-it
All is well
pi_191537486
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zou het eerder ziek willen noemen. ;(
Ik zou jou eerder ziek willen noemen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zondag 16 februari 2020 @ 14:51:41 #199
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191537491
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 14:50 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik zou het eerder ziek willen noemen. ;(
Ik denk dat het woord dat je zoekt 'entartet' is.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 16 februari 2020 @ 14:52:38 #200
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191537506
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 13:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Juist kinderen van aartsconservatieven gaan rebelleren lijkt me
Meestal op een veel andere manier.
Die gaan geen berg plamuur op hun gezicht smeren.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')