abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191509523
Ik zie het liever als taalontwikkeling.
  vrijdag 14 februari 2020 @ 20:53:32 #102
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509723
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het liever als taalontwikkeling.
Dat mag. Ik vind het stuitend. Niet eens je eigen moerstaal beheersen en van 'eens' naar 'is' gaan etc.. Brrr.. :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191509855
Teruglees:
@uniekhoorn gefeliciteerd met je huis! *O* ik gun het je zo! O+
@derLudolf balen, maar hopelijk vind je wat anders goeds :Y
@Myraela klinkt spectaculair O+
@Whiskers2009 beterschap! :*

Het paaldansen was - onverwachts - meer dansen dan paal. We hebben sexy gedanst; de bedoeling was dat we met de hele groep een Burlesque choreografie leerden. Daarbij moesten we een paar draaien doen aan de paal, maar niet heel veel. Vooral een hoop suggestief heupwiebelen en met handen over lichamen strijken *;
Het ging me nog verrassend goed af als je rekening houdt met het feit dat ik links en rechts vaak nog niet uit elkaar kan houden en dat ik even sexy beweeg als een bezemsteel. :P
Nu wil ik nog een keer, maar dan om de kunstjes te oefenen. Ik heb wel even nog ondersteboven gehangen in de paal, en we hebben ook geoefend met met twee personen tegelijk te draaien in de paal zonder elkaar dood te schoppen, maar ik wil ook graag andere trucjes leren. O+
Oh en ik denk dat een goede helft van de mensen >60 kilo was -- goede heupwiebels zijn ook een pré en zij wonnen daarin ruimschoots van mij ;)
pi_191509870
Oh en @fietsie je bier is lekker. w/
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:00:13 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191509880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:59 schreef Tele6 het volgende:
Oh en @:fietsie je bier is lekker. w/
Tof :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191509885
Hmm commercieel of niet...
wij zitten al heel de avond op de bank met elk ons eigen nieuwe kookboek :)
Mijne kreeg ik vorige week... hij kreeg de zijne vandaag voor valentijn.
Braziliaans, salades.. en inmiddels afgedwaald naar de site van amazing oriental.
Nog goede tips die ik echt niet mag overslaan bij dat laatste?

Dan maar commercieel O+
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:01:34 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191509915
quote:
Teruglees:
@:uniekhoorn gefeliciteerd met je huis! *O* ik gun het je zo! O+
@:derLudolf balen, maar hopelijk vind je wat anders goeds :Y
@:Myraela klinkt spectaculair O+
@:Whiskers2009 beterschap! :*

Het paaldansen was - onverwachts - meer dansen dan paal. We hebben sexy gedanst; de bedoeling was dat we met de hele groep een Burlesque choreografie leerden. Daarbij moesten we een paar draaien doen aan de paal, maar niet heel veel. Vooral een hoop suggestief heupwiebelen en met handen over lichamen strijken *;
Het ging me nog verrassend goed af als je rekening houdt met het feit dat ik links en rechts vaak nog niet uit elkaar kan houden en dat ik even sexy beweeg als een bezemsteel. :P
Nu wil ik nog een keer, maar dan om de kunstjes te oefenen. Ik heb wel even nog ondersteboven gehangen in de paal, en we hebben ook geoefend met met twee personen tegelijk te draaien in de paal zonder elkaar dood te schoppen, maar ik wil ook graag andere trucjes leren. O+
Oh en ik denk dat een goede helft van de mensen >60 kilo was -- goede heupwiebels zijn ook een pré en zij wonnen daarin ruimschoots van mij ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:01:58 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_191509928
Ik zou echt moeite hebben om dat niet vanalles te gaan bestellen bij de bezorgdiensten als ik kookboeken ging zitten lezen rond deze tijd van de dag....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191509974
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Rozey in Rotterdam was zo tof. _O_ _O_

Mediterraanse tarte tatin, zeewierbitterballen, broodje pulled jackfruit, krokant brood met een roomkaas en dadel. En nog zoveel meer. Alles waar ik nieuwsgierig naar was op de kaart wel geprobeerd, maar toch nog zoveel meer dingen die ik wil proberen. Ga zeker nog een keer. :9
dat klinkt heerlijk! :9

Hier geen Valentijnsdaden. De man doet er niet aan ondanks expliciet uitgesproken wens van mij :P Andere jaren bakte ik wel eens wat lekkers, maakte ik een leuke lunch om mee te nemen met een kaartje erbij ofzo. Dit jaar kwam het er niet van. Maar geen kwaad woord over hem vandaag. Ik voelde me niet lekker en hij is eerder van werk vertrokken om me bij te staan. Inmiddels flinke koorts.. niks aan :N

@minilot: bij meer puf beantwoord ik nog wel eens je vraag over de combi kimd/werk. Nu eerst slapen. :W
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:06:47 #110
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_191510041
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig wel :P

Tijd voor een warme douche na de hete soep ^O^
Het was een gratis kaartje... Misschien maakt dat minder tegenstrijdig :P
(Het is gewoon superleuk om kaartjes\briefjes te schrijven en ontvangen.)
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:07:35 #111
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_191510059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Rozey in Rotterdam was zo tof. _O_ _O_

Mediterraanse tarte tatin, zeewierbitterballen, broodje pulled jackfruit, krokant brood met een roomkaas en dadel. En nog zoveel meer. Alles waar ik nieuwsgierig naar was op de kaart wel geprobeerd, maar toch nog zoveel meer dingen die ik wil proberen. Ga zeker nog een keer. :9
Omg het klinkt allemaal lekker!
  vrijdag 14 februari 2020 @ 21:08:52 #112
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_191510085
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG YES, HEBBENNN!
pi_191510162
quote:
Teruglees:

Klinkt leuk. Hoor graag hoe de volgende keer gaat. Ik zou met mijn heupen, wiebelend kunnen doden denk ik _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_191510194
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Braziliaans, salades.. en inmiddels afgedwaald naar de site van amazing oriental.
Nog goede tips die ik echt niet mag overslaan bij dat laatste?
Mag ik mijn favoriete saus nog een keer benoemen? O+ Het is een pittige saus, maar daarnaast ook echt heel smaakvol. Lekker als dipsausje bij de hotpot, maar ook gewoon bij groenten, ei, vlees of kaas. Alles dus eigenlijk. :D

https://www.orientalwebsh(...)ese-suki-sauce-300ml
pi_191510286
Oh, maar een nog lekkerder sausje bij de hotpot is deze. Of sowieso gewoon bij noodles oid. Zo'n bakje is te groot, dus ik had mijn bakjes ingevroren in een ijsblokjesvorm. En toen er een portie stond te ontdooien, bleef ik maar de hele tijd mijn vinger erin dippen. :') Ondanks behoorlijk pittig.

https://www.orientalwebsh(...)licious-flavour-100g
pi_191510349
Wat ik ook altijd wel meeneem is de citroengras uit de vriezer. Gewoon handig om te hebben liggen.

Oh, en de diepvries dim sum natuurlijk niet vergeten. Al heb je daar met je kookboek niet zoveel aan. :D Nu zit ik ook weer op de website te kijken. :9
pi_191510382
Als iemand tips heeft voor de lekkerste kant en klare vegetarische dim sum hoor ik het graag. Ik heb nu een paar soorten geprobeerd, maar nog niet helemaal enthousiast. Misschien toch maar zelf gaan maken.
pi_191510395
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mag ik mijn favoriete saus nog een keer benoemen? O+ Het is een pittige saus, maar daarnaast ook echt heel smaakvol. Lekker als dipsausje bij de hotpot, maar ook gewoon bij groenten, ei, vlees of kaas. Alles dus eigenlijk. :D

https://www.orientalwebsh(...)ese-suki-sauce-300ml
Dat mag zeker :D
pi_191510429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:23 schreef Myraela het volgende:
Als iemand tips heeft voor de lekkerste kant en klare vegetarische dim sum hoor ik het graag. Ik heb nu een paar soorten geprobeerd, maar nog niet helemaal enthousiast. Misschien toch maar zelf gaan maken.
Hm dimsums staan er ook in... kan eens zien of er ook wat vegetarisch bij zit.

En die ingelegde groenren wil ik ook eens maken... maar zo’n handy glazen pot is dan wel eh... handy denk ik
Zonder dat lukte het vorige keer niet onwijs goed.
pi_191510534
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:23 schreef Myraela het volgende:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Spoilers!
pi_191510667
Van de website maken deze me wel nieuwsgierig: https://www.orientalwebsh(...)k-choy-mushroom-450g

Maar in de winkel hadden ze nog veel meer soorten liggen. Tot nu toe is mijn conclusie wel, net als bij andere producten, dat ik de varianten die gewoon echt met groenten zijn i.p.v. op vlees moeten lijken wel het lekkerste vind.
pi_191510943
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef Myraela het volgende:
Van de website maken deze me wel nieuwsgierig: https://www.orientalwebsh(...)k-choy-mushroom-450g

Maar in de winkel hadden ze nog veel meer soorten liggen. Tot nu toe is mijn conclusie wel, net als bij andere producten, dat ik de varianten die gewoon echt met groenten zijn i.p.v. op vlees moeten lijken wel het lekkerste vind.
Die zien er wel goed uit ja.

Net een vriendin enthousiast gekregen om naar Rozey te gaan.
Spoilers!
pi_191510997
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die zien er wel goed uit ja.

Net een vriendin enthousiast gekregen om naar Rozey te gaan.
Oh tof! Hopelijk valt het bij jullie net zo in de smaak. O+
pi_191510999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef Myraela het volgende:

Mja als niet-vegetarier vind ik vleesvervangers die daadwerkelijk op vlees lijken sowieso geen enorme aanwinst :)
Als ik iets wil dat lijkt op kip.. kan ik ook wel gewoon kip eten tenslotte. Is wat anders als je echt geen vlees eet maar in mijn geval voegt het niet echt wat toe.
Van kaasschnitzels word ik dan wel weer heel blij...
en die gevulde schnitzels vond ik ook altijd wel lekker.
(Maar dochterlief niet en mijn lief.. kan ze niet eten.. dus die eet ik eigenlijk nooit meer)

Even lichte frustraties: bij de AH2go was het enige vlees zonder aardappelzetmeel: laffe kipschnitzels. :(
pi_191511149
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja als niet-vegetarier vind ik vleesvervangers die daadwerkelijk op vlees lijken sowieso geen enorme aanwinst :)
Als ik iets wil dat lijkt op kip.. kan ik ook wel gewoon kip eten tenslotte. Is wat anders als je echt geen vlees eet maar in mijn geval voegt het niet echt wat toe.
Logisch. :Y Al zijn er een paar dingen die ik, ondanks dat ze op vlees willen lijken, wel een toevoeging vind. Maar die vind ik dan gewoon echt lekkerder dan de vleesvariant. Zoals de vega filet americain. Eigenlijk is dat tot nu toe wel de enige. :D Maar in veel burgers of kipstuckjes oid proef ik vooral de soja. En dat is niet lekker. En wat stukjes kipfilet door een nasi oid vind ik eigenlijk sowieso niets toevoegen. Een lekker kippenkluifje oid, dat dan weer wel. :9
pi_191511311
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 21:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh tof! Hopelijk valt het bij jullie net zo in de smaak. O+
Datum geprikt voor 18 maart. Ik vind het altijd lastig om een restaurant voor haar en mij te vinden. Ik hou van tapas, Mexicaans, Indiaas, Indonesisch, etc. Zij vindt dat allemaal te kruidig en is bang dat ze alles wat dan nog overblijft niet lekker vindt. Dan is het al snel saai voor mij.

Maar dit zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn :)
Spoilers!
pi_191511606
Dan zou dit wel een goede combi kunnen zijn, ja. Ik vond de gerechtjes verrassend en lekker, maar bijvoorbeeld de curry heel mild, de springrol bescheiden met de koriander en ook voldoende opties die sowieso niet zo spannend zijn.
pi_191512406
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne @:Krea *O*

Koopcontract getekend, gebeld met eigenaar
Tof iemand! Zondag samen dingen bespreken. Hoe mooi is dat dat dit zo spontaan kan ^O^
Fijn Uniek *O*
Fijne vakantie Krea *O*
Spareribs en biercake van Sarabi O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_191512438
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:36 schreef derLudolf het volgende:
Oja, gefeliciteerd Uniek.

Oh ja, bedrijf waar ik enthausiast over was, denkt dat andere kandidaten geschikter waren. Heb om nadere toelichting gevraagd en gezegd dat ik graag het tegendeel had bewezen.
Shit -O- jammer Ludolf :{
pi_191512554
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 22:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Datum geprikt voor 18 maart. Ik vind het altijd lastig om een restaurant voor haar en mij te vinden. Ik hou van tapas, Mexicaans, Indiaas, Indonesisch, etc. Zij vindt dat allemaal te kruidig en is bang dat ze alles wat dan nog overblijft niet lekker vindt. Dan is het al snel saai voor mij.

Maar dit zou wel eens een schot in de roos kunnen zijn :)
Tapas of Mexicaans is niet altijd kruidig.
Wel jammer trouwens :P
pi_191512569
quote:
Teruglees:

Ik had dit wel willen zien :D
Klinkt wel gezellig in ieder geval.
pi_191512610
Saunadag was fantastisch. Van 10u tot 18u en tijd vloog voorbij. Toen gedoucht/gescrubd en Valentijnsdiner gereserveerd bij Brams Gourmet.
Voor 14 euro proeverij van 4 stoofs, 8 stuks bittergarnituur, glaasje champagne en fles frisdrank (we hadden groene ice tea en vitamin water). Hele fijne prijs en veels te veel eten.

Topdag O+
pi_191512641
Morgenochtend helemaal rijden naar Breda.. voor een babyshower :X high tea..(ook niet mijn favo maar ja, gaat om vriendin, niet om mij).
En terug iemand in Den Haag afzetten en naar huis. Hoop 16u terug te zijn.
pi_191512675
Thuis van koorrepetitie.
Komt een lid naar mijn clubje toe met een losse pil. Had ze in het lokaal gevonden en ze vroeg zich af of iemand wist wat het was.
Wij drietjes in koor: ‘Temazepam’ B-)

Handig, twee apothekersassistentes en een verzorgende op een rijtje _O- Meeste pillen kan ik los niet onderscheiden maar dit pammetje is de mooiste capsule die ooit gemaakt is O+ Qua vorm dan. En als lichte slaappil doet hij het ook wel leuk, volgens de verhalen.

We hebben hem nu toch maar een enkeltje prullenbak gegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_191512937
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Saunadag was fantastisch. Van 10u tot 18u en tijd vloog voorbij. Toen gedoucht/gescrubd en Valentijnsdiner gereserveerd bij Brams Gourmet.
Voor 14 euro proeverij van 4 stoofs, 8 stuks bittergarnituur, glaasje champagne en fles frisdrank (we hadden groene ice tea en vitamin water). Hele fijne prijs en veels te veel eten.

Topdag O+
Tof valentijdsdiner. Welke stoof vond je het lekkerst?

Succes morgen. Het valt vast mee.
Spoilers!
pi_191513282
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tof valentijdsdiner. Welke stoof vond je het lekkerst?

Succes morgen. Het valt vast mee.
Pulled pork en saté want was ook zacht vlees. Zaten trouwens ook 2 sausjes nog bij en 14 euro was totaalbedrag voor een boel eten, 2 sausjes en 2 drankjes p.p.
Speciaal vanwege de 14e. Tafel was met rozenblaadjes en rozen in pot versierd em er hingen overal hartjesslingers en ballonnen. Was in een kas :D

Thanks gaat om de gezelligheid en Brabanders vind ik heel gezellig :)
pi_191514282
Rodekoolsoep: was OK. Niet geweldig.
Ik had ook wel het idee dat de bouillon en gember nogal overheersten, want hoe rode kool nu écht zelf smaakt.....
Het had wel een grappige paarse kleur. Dat dan weer wel.

Ach ja, je moet soms iets een keer proberen hè :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 15 februari 2020 @ 00:41:20 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191514744
Mogge :W

Het werd een vrijdagse borrel bij ML. :+. Nu nog even de 500 meter kijken op de WK afstanden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 01:22:50 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191515312
_O- _O-
Er is iemand in een Facebook verkoopgroep die vraagt of mensen haar gratis van puin af kunnen helpen.

Ze hebben d'r doen geloven dat puin geld waard is en het zonde is om gratis op te laten halen :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 15 februari 2020 @ 06:24:16 #140
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191516479
Goedemorgen ! 1 minuut voor de wekker wakker geworden O+
Gister 3 sollicitaties verstuurd. Vandaag de laatste afmaken ^O^
En dan in het verlof eens verder kijken..of er nog andere opties zijn.

FFT wat een leuk idee voor diner! Ga je nou nog een keer terug naar dat restaurant?

Whiskers, voel je je al een beetje beter na een nachtje slapen?

En Tele in de paal ! _O_
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191516537
Het klinkt wel tof Tele! Lijkt mij wel zwaar, in zo'n paal hangen.

Spannend Barrel, succes met hrt schrijven van je laatste.

Dat diner klinkt ook goed FFT :Y

Ik ben al een uur wakker zonder reden, ik had gewoon uit kunnen slapen }:|
pi_191516556
Goedemorgen!
c_/ , kachel brandt, katten op schoot, weekend!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_191516650
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 17:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik was net bij de Bruna, moest even kaartje kopen (voor m'n nicht, die is bevallen). Daar zag ik toch twee stomme kaartjes :o
leukestommemie
"There is a can in cancer"
Het sterrenbeeld?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Official ESF Kreviewer zaterdag 15 februari 2020 @ 07:33:26 #144
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191516701
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 06:45 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
c_/ , kachel brandt, katten op schoot, weekend!
Kat op schoot. Check. Gedoucht. Wachten.
pi_191516722
Koffie met slagroom. Want weekend.

Of eigenlijk omdat koffiemelk op was.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191516725
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2020 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zou kunnen. Taalverloedering gaat hard idd.
Zo vriendelijk dat ik er zelfs van onder de indruk ben. Chapeau.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_191516747
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 07:38 schreef Lonaa het volgende:
Koffie met slagroom. Want weekend.

Of eigenlijk omdat koffiemelk op was.
Dan eet ik de slagroom en mik de koffie weg :@
pi_191516759
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 07:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dan eet ik de slagroom en mik de koffie weg :@
:D Ik hou niet van (opgeklopte) slagroom. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191516896
Mogguh!

Oh Tele, ik had je burlesque/paaldans-les gemist. Lijkt me erg leuk!
Burlesque workshop wel eens gedaan op een vrijgezellenfeest. Tikkie ongemakkelijk in het begin, daarna wel erg leuk :Y . Paaldansen; ik vrees dat ik vooral uit de paal donder omdat ik niet zoveel spierkracht meer over heb sinds ik niet meer sport :D .
  Moderator zaterdag 15 februari 2020 @ 08:21:08 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191516952
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 07:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Het sterrenbeeld?
Ja je stuurt iemand een kaartje omdat er een blikje in zijn sterrenbeeld zit :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties