Dat mag. Ik vind het stuitend. Niet eens je eigen moerstaal beheersen en van 'eens' naar 'is' gaan etc.. Brrr..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:43 schreef Myraela het volgende:
Ik zie het liever als taalontwikkeling.
Tofquote:
Thanksquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:59 schreef Tele6 het volgende:
Teruglees:
@:uniekhoorn gefeliciteerd met je huis!ik gun het je zo!
@:derLudolf balen, maar hopelijk vind je wat anders goeds
@:Myraela klinkt spectaculair
@:Whiskers2009 beterschap!
Het paaldansen was - onverwachts - meer dansen dan paal. We hebben sexy gedanst; de bedoeling was dat we met de hele groep een Burlesque choreografie leerden. Daarbij moesten we een paar draaien doen aan de paal, maar niet heel veel. Vooral een hoop suggestief heupwiebelen en met handen over lichamen strijken![]()
Het ging me nog verrassend goed af als je rekening houdt met het feit dat ik links en rechts vaak nog niet uit elkaar kan houden en dat ik even sexy beweeg als een bezemsteel.![]()
Nu wil ik nog een keer, maar dan om de kunstjes te oefenen. Ik heb wel even nog ondersteboven gehangen in de paal, en we hebben ook geoefend met met twee personen tegelijk te draaien in de paal zonder elkaar dood te schoppen, maar ik wil ook graag andere trucjes leren.
Oh en ik denk dat een goede helft van de mensen >60 kilo was -- goede heupwiebels zijn ook een pré en zij wonnen daarin ruimschoots van mij
dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Rozey in Rotterdam was zo tof.![]()
![]()
Mediterraanse tarte tatin, zeewierbitterballen, broodje pulled jackfruit, krokant brood met een roomkaas en dadel. En nog zoveel meer. Alles waar ik nieuwsgierig naar was op de kaart wel geprobeerd, maar toch nog zoveel meer dingen die ik wil proberen. Ga zeker nog een keer.
Het was een gratis kaartje... Misschien maakt dat minder tegenstrijdigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig wel
Tijd voor een warme douche na de hete soep
Omg het klinkt allemaal lekker!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Mensen, Rozey in Rotterdam was zo tof.![]()
![]()
Mediterraanse tarte tatin, zeewierbitterballen, broodje pulled jackfruit, krokant brood met een roomkaas en dadel. En nog zoveel meer. Alles waar ik nieuwsgierig naar was op de kaart wel geprobeerd, maar toch nog zoveel meer dingen die ik wil proberen. Ga zeker nog een keer.
Klinkt leuk. Hoor graag hoe de volgende keer gaat. Ik zou met mijn heupen, wiebelend kunnen doden denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:59 schreef Tele6 het volgende:
Teruglees:
@:uniekhoorn gefeliciteerd met je huis!ik gun het je zo!
@:derLudolf balen, maar hopelijk vind je wat anders goeds
@:Myraela klinkt spectaculair
@:Whiskers2009 beterschap!
Het paaldansen was - onverwachts - meer dansen dan paal. We hebben sexy gedanst; de bedoeling was dat we met de hele groep een Burlesque choreografie leerden. Daarbij moesten we een paar draaien doen aan de paal, maar niet heel veel. Vooral een hoop suggestief heupwiebelen en met handen over lichamen strijken![]()
Het ging me nog verrassend goed af als je rekening houdt met het feit dat ik links en rechts vaak nog niet uit elkaar kan houden en dat ik even sexy beweeg als een bezemsteel.![]()
Nu wil ik nog een keer, maar dan om de kunstjes te oefenen. Ik heb wel even nog ondersteboven gehangen in de paal, en we hebben ook geoefend met met twee personen tegelijk te draaien in de paal zonder elkaar dood te schoppen, maar ik wil ook graag andere trucjes leren.
Oh en ik denk dat een goede helft van de mensen >60 kilo was -- goede heupwiebels zijn ook een pré en zij wonnen daarin ruimschoots van mij
Mag ik mijn favoriete saus nog een keer benoemen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Braziliaans, salades.. en inmiddels afgedwaald naar de site van amazing oriental.
Nog goede tips die ik echt niet mag overslaan bij dat laatste?
Dat mag zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik mijn favoriete saus nog een keer benoemen?Het is een pittige saus, maar daarnaast ook echt heel smaakvol. Lekker als dipsausje bij de hotpot, maar ook gewoon bij groenten, ei, vlees of kaas. Alles dus eigenlijk.
https://www.orientalwebsh(...)ese-suki-sauce-300ml
Hm dimsums staan er ook in... kan eens zien of er ook wat vegetarisch bij zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:23 schreef Myraela het volgende:
Als iemand tips heeft voor de lekkerste kant en klare vegetarische dim sum hoor ik het graag. Ik heb nu een paar soorten geprobeerd, maar nog niet helemaal enthousiast. Misschien toch maar zelf gaan maken.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:23 schreef Myraela het volgende:
Als iemand tips heeft voor de lekkerste kant en klare vegetarische dim sum hoor ik het graag. Ik heb nu een paar soorten geprobeerd, maar nog niet helemaal enthousiast. Misschien toch maar zelf gaan maken.
Die zien er wel goed uit ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef Myraela het volgende:
Van de website maken deze me wel nieuwsgierig: https://www.orientalwebsh(...)k-choy-mushroom-450g
Maar in de winkel hadden ze nog veel meer soorten liggen. Tot nu toe is mijn conclusie wel, net als bij andere producten, dat ik de varianten die gewoon echt met groenten zijn i.p.v. op vlees moeten lijken wel het lekkerste vind.
Oh tof! Hopelijk valt het bij jullie net zo in de smaak.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die zien er wel goed uit ja.
Net een vriendin enthousiast gekregen om naar Rozey te gaan.
Mja als niet-vegetarier vind ik vleesvervangers die daadwerkelijk op vlees lijken sowieso geen enorme aanwinstquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef Myraela het volgende:
Van de website maken deze me wel nieuwsgierig: https://www.orientalwebsh(...)k-choy-mushroom-450g
Maar in de winkel hadden ze nog veel meer soorten liggen. Tot nu toe is mijn conclusie wel, net als bij andere producten, dat ik de varianten die gewoon echt met groenten zijn i.p.v. op vlees moeten lijken wel het lekkerste vind.
Logisch.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:51 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja als niet-vegetarier vind ik vleesvervangers die daadwerkelijk op vlees lijken sowieso geen enorme aanwinst
Als ik iets wil dat lijkt op kip.. kan ik ook wel gewoon kip eten tenslotte. Is wat anders als je echt geen vlees eet maar in mijn geval voegt het niet echt wat toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |