SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Fernweh het volgende:
Geen tieten zijn het beste? Pakistaanse paddentieten bedoel je?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:01 schreef Fernweh het volgende:
Liever 2 tieten in de hand dan geen tieten.
"+quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Hoezo geen tiet beste tiet![]()
Wat een rare tietel
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb ik een keer een TT is het weer niet goed
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:05 schreef Fernweh het volgende:
Vind het ook wel een lompe titel voor met Valentijn. Arme vrouwen hebben hun borst moeten afzetten en begint Haags met zoiets. Lompe hork!
Wanneer ga je aan de zuip? Je moest werken toch, dat loopt nu langzaam af.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Geerd het volgende:
Beetje geilen op melkklieren doe niet zo kinderachtig man![]()
![]()
![]()
![]()
Deze snap ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
HOMOquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:10 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waar melk uit komtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:57 schreef Fernweh het volgende:
Geen tieten zijn het beste? Pakistaanse paddentieten bedoel je?
7 dagen gewerkt nu 3 vrij...vanaaf met collega's naar de kroeg...2000 ofzo..anders was ik nu allang begonnen ..misschien 2 biertjes bij het eten ofzoquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wanneer ga je aan de zuip? Je moest werken toch, dat loopt nu langzaam af.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dralla's met spierballen alsof ze een anabolenkuurtje hebben gehad![]()
Ik ben een beetje misselijkquote:
Zwanger?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik zet voor de zekerheid toch maar een emmer bij mijn bed![]()
Altijd die mannen weer. Of ik ben een homo of ik zit in een ander levensfase dat ik er ook niks mee heb bruine hulken en zo. Een homo ben ik denk ik niet, want ik hou van tietjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje misselijk![]()
Heb het gevoel dat ik zo moet overgeven![]()
Weet alleen niet of dat komt omdat ik zelf nog niet helemaal beter ben of dat ik misselijk ben van al die poep / 'dralla' praatjes en de daarbij horende geuren![]()
Niet je collega's uitnodigen bij je witte tuinstoelen en dan samen kut roepen naar je buufquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
7 dagen gewerkt nu 3 vrij...vanaaf met collega's naar de kroeg...2000 ofzo..anders was ik nu allang begonnen ..misschien 2 biertjes bij het eten ofzo
Zijn er nog wat veel geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet je collega's uitnodigen bij je witte tuinstoelen en dan samen kut roepen naar je buuf
Doe je rustig aan! Even rustig liggen en misschien dat de misselijkheid wat zakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een beetje misselijk![]()
Heb het gevoel dat ik zo moet overgeven![]()
Weet alleen niet of dat komt omdat ik zelf nog niet helemaal beter ben of dat ik misselijk ben van al die poep / 'dralla' praatjes en de daarbij horende geuren![]()
Klasse! Ze moesten hier een sport van makenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Net wel weer ff een bruine Hulk omgelegd
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Altijd die mannen weer. Of ik ben een homo of ik zit in een ander levensfase dat ik er ook niks mee heb bruine hulken en zo. Een homo ben ik denk ik niet, want ik hou van tietjes.
Absoluut mee eens !quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Klasse! Ze moesten hier een sport van maken
Goed plan ..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe je rustig aan! Even rustig liggen en misschien dat de misselijkheid wat zakt.
Op de wc gaan zitten met de deksel omlaag helpt altijd wel bij mij..gelukkig al jaren niet meer misselijk geweestquote:
Dat heb ik ook wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Op de wc gaan zitten met de deksel omlaag helpt altijd wel bij mij..gelukkig al jaren niet meer misselijk geweest
Dat kan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Het was behoorlijk druk van de week in de omgeving van Loosduinsekade.
Sterkte!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan ja![]()
Als ik me zo beroerd en onbestemd blijf voelen dan steek ik mijn vinger in mijn keel in de hoop dat ik me daarna beter zal voelen. Heb nu de hele tijd het gevoel dat ik elk moment moet overgeven , maar dan toch weer niet. Dat is een rot gevoel
Een breedbekpaki dus?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
DAAR MOET IETS IN
Ik ga Kluun halen.
Ghehequote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:17 schreef Fernweh het volgende:
[..]
DAAR MOET IETS IN
Ik ga Kluun halen.
Die vent kan volgens mij zelfs 2 olifanten tegelijk pijpen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Uiteraard overigens hoe zou die uitzien als die gaapt?!
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vent kan volgens mij zelfs 2 olifanten tegelijk pijpen.
Je weet over wie het gaat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Twee olifanten nog wel......
Met een bek waar met gemak 2 olifantenlullen tegelijk in passen!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
gatver wat een engerd!!
To much informationquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een bek waar met gemak 2 olifantenlullen tegelijk in passen!
Godver schoot keihard in de lach iedereen keek me aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vent kan volgens mij zelfs 2 olifanten tegelijk pijpen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Godver schoot keihard in de lach iedereen keek me aan.
Ze waardeerde het niet de docente geloof ik. Ik kan dit vak op mijn buik schrijven.quote:
Dan toch maar agrariër worden?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ze waardeerde het niet de docente geloof ik. Ik kan dit vak op mijn buik schrijven.
Whehe, jij wil dat Kluun op je gaat geilen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik word moslim en ga tokkelen op een instrument met een beetje zang.
Dat niet, maar misschien kan ik die breedpaki zo ontmoeten en wraak nemen dat hij mijn opleiding verziekt heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, jij wil dat Kluun op je gaat geilen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dat niet, maar misschien kan ik die breedpaki zo ontmoeten en wraak nemen dat hij mijn opleiding verziekt heeft.
Wat een knappe man.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloontje Kluun heeft al een paar maand een schpiel dat hij zogenaamd verliefd op deze vent is en hem steeds zit te stalken.
minpunten ditquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wat een knappe man.Ik ga terug opletten.
Een fleshlight voor jezelf?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo valentijnscadeautje gekocht. Lol
Als je wat krijgt wel jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En toch is het stiekem best leuk als je wat krijgt
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als je wat krijgt wel ja
???quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
Zo, Egypte is ook al verloren door het virus.
Althans de mannen, aangezien 99% van de getroffenen man is.
Zie topic in NWS.quote:
Wat een watjes met hun mannengriepquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:05 schreef ToT het volgende:
Zo, Egypte is ook al verloren door het virus.
Althans de mannen, aangezien 99% van de getroffenen man is.
Kans op permanente longschade, nieruitval, bijna 10.000 mensen in kritieke toestand op dit moment.....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat een watjes met hun mannengriep
1 geval en 99% is man. Lolquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie topic in NWS.
Eerste geval in Egypte, en daarnaast wordt opgemerkt dat van alle slachtoffers, 99% man is.
Maar nog steeds vooral in Chinaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Kans op permanente longschade, nieruitval, bijna 10.000 mensen in kritieke toestand op dit moment.....
[ afbeelding ]
Nee, 99% van de slachtoffers van het virus tot nu toe.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 geval en 99% is man. Lol
Ohquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, 99% van de slachtoffers van het virus tot nu toe.
Het is wel aan het verspreiden, maar ik ben blij dat ze al die lockdowns daar hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar nog steeds vooral in China![]()
Ongelooflijk
Ik denk niet dat we ons hier veel zorgen hoeven te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is wel aan het verspreiden, maar ik ben blij dat ze al die lockdowns daar hebben.
Maar ook Singapore en Vietnam hebben steden op slot gegooid.
We gaan het merken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we ons hier veel zorgen hoeven te maken.
Neejoh dan is het al voorbijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
We gaan het merken.
Zeker komende zomer in Giethoorn en Madurodam enzo.
Maar toch zijn blijkbaar de mannen vatbaarder dan vrouwen....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Kans op permanente longschade, nieruitval, bijna 10.000 mensen in kritieke toestand op dit moment.....
[ afbeelding ]
Dat virus is hier al lang joh. Vermengd met de griepgolf die nu heerstquote:
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat virus is hier al lang joh. Vermengd met de griepgolf die nu heerst
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Net een stuk gelezen dat het te maken heeft met wat voor griep je als kind gehad hebt.
Heb je een linkie? kan het nergens vinden in NWSquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie topic in NWS.
Eerste geval in Egypte, en daarnaast wordt opgemerkt dat van alle slachtoffers, 99% man is.
Iets beter, niet meer dat misselijke gevoel gelukkigquote:
Ja niet heel gekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Vooral op de zaterdagen is het op de Haagse Markt heel druk.
Cheers alvast!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:03 schreef Fernweh het volgende:
Straks thuis over uurtje of zo. Pils wacht op mij.
Gelukkig, dat scheelt op zicht! Rust goed uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets beter, niet meer dat misselijke gevoel gelukkig
Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sta in de kou op een door God vergeten station.
Jeetje, wat doe je daar?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Sta in de kou op een door God vergeten station.
quote:
Ik wacht op een trein. Had vertraging. Ik bied er geen seksuele diensten aan of zo als jullie dat willen insinueren.quote:
gemiste kansquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op een trein. Had vertraging. Ik bied er geen seksuele diensten aan of zo als jullie dat willen insinueren.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Had je interesse dan?jij mag gratis.
Jij ook!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt op zicht! Rust goed uit.
Ja okay....kom hier ook weinig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee, ben er eigenlijk nooit op vrijdagavond en in het weekend.....
eega verplichtingen in het weekend?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:15 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ja okay....kom hier ook weinig.
we zijn niet meer samen.....quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe staat het met de vriend? Weer op pad?
Nouja, in het donker val je minder op als je bepaalde diensten wilt aanbieden. En tegenwoordig gaat het niet zo goed met de economie volgens oom Mark dus we begrijpen het wel hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op een trein. Had vertraging. Ik bied er geen seksuele diensten aan of zo als jullie dat willen insinueren.
Jammerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
we zijn niet meer samen.....
Nu net thuis. Oom Mark had beter voor een baantje als clown kunnen gaan. Wel geen cliniclown dan zouden de kinderen er alleen maar erger op worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Nouja, in het donker val je minder op als je bepaalde diensten wilt aanbieden. En tegenwoordig gaat het niet zo goed met de economie volgens oom Mark dus we begrijpen het wel hoor![]()
Ben je al in de trein/thuis?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nu net thuis. Oom Mark had beter voor een baantje als clown kunnen gaan. Wel geen cliniclown dan zouden de kinderen er alleen maar erger op worden.
Stel je voor dat je Mark Rutte als dokter hebt. Dan zegt die keihard dat je niks hebt lacht die lekker met je dag later ben je dood.
Nee, ben er niet een tegenkomen die wel leuk isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
komt goed.....jij nog een leuke dame op het oog?
Precies ditquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:44 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nu net thuis. Oom Mark had beter voor een baantje als clown kunnen gaan. Wel geen cliniclown dan zouden de kinderen er alleen maar erger op worden.
Stel je voor dat je Mark Rutte als dokter hebt. Dan zegt die keihard dat je niks hebt lacht die lekker met je dag later ben je dood.
zwaar leven.....kusje van mij dan op deze bijzondere dagquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, ben er niet een tegenkomen die wel leuk is![]()
Wat ik voor valentijn heb gekregen: ochtendinlichtingen, dossiers, handtekeningen zetten, nadenken over de opvolging van iemand die ontslag heeft genomen en zojuist de avondinlichtingen bestudeerd.
Het lijkt een beetje op het fok forum.quote:
Ha ha Mark heeft Fok opgerichtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op het fok forum.
Daar hebben we ook van die lachsalvo'squote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op het fok forum.
Heb je nou wel een beetje weekend?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar hebben we ook van die lachsalvo's
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
zwaar leven.....kusje van mij dan op deze bijzondere dag
Ik hoop zondag wat aan ontspanning te doen. Ik denk dat het ook een periode is omdat er nu veel gebeurt en alles opeens even belangrijk is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je nou wel een beetje weekend?
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
op tijd naar bed dan...
Ja ach ja, moeheid hou je toch niet tegen. Energy drank doe ik niet aan.quote:
morgen naar de bios met dochterlief en verder lekker uitrusten....en jij?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Zag dit .gif op Youtube toevallig en vond het wel grappig.
Wat ga jij van het weekend doen?
Naast de inlichtingen en dossiers boodschappen doen, misschien vis eten en daarna en route op werkbezoek.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
morgen naar de bios met dochterlief en verder lekker uitrusten....en jij?
Ook op tijd ontspannen hèquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Naast de inlichtingen en dossiers boodschappen doen, misschien vis eten en daarna en route op werkbezoek.
Ik probeer het op tijd te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook op tijd ontspannen hè
Aha, is het weer zo een nacht geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag me dat over 3 bakken koffie!
En hoe is het daar?
Yup, hier zitten nu weer 2 zombies en een koter die met de huistelefoon waarschijnlijk met iemand op de Azoren aan het bellen is of zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, is het weer zo een nacht geweest![]()
Hier zijn net de boodschappen gedaan. En het is relatief rustig nog. De ochtendinlichtingen vertellen gelukkig niet zo veel schokkends.
Hoe hou je het vol, dag in dag uit?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, hier zitten nu weer 2 zombies en een koter die met de huistelefoon waarschijnlijk met iemand op de Azoren aan het bellen is of zo.
Bier.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol, dag in dag uit?
Ik vaak op mn macbook :p Cindasexy 😍quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik Fok altijd mobiel.....mogguh Gibbetje!
Kan ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik vaak op mn macbook :p Cindasexy 😍
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh......die MiniToT toch![]()
Ach ik ken het.....hier kon zoonlief om 5 uur wakker zijn op zondag en mij dan wakker met zijn politieauto mét sirenequote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Haha, echt wel he!
En dan ligt hij je weer speels te schoppen enzo.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach ik ken het.....hier kon zoonlief om 5 uur wakker zijn op zondag en mij dan wakker met zijn politieauto mét sirene
Dat zijn de beste ochtendenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]Fijn!
Ja dat soort verhalen hoor ik wel vaker:
"Papa, mag ik een glas water?"
Kwartier later: "Papa, ik heb honger!"
Half uur later: "Papa, ik wil tv kijken."
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zijn de beste ochtenden
Doen! Dubbel feestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
We zitten er nog aan te denken om ooit in de toekomst aan een 2e te beginnen!
quote:
Haha gelukkig is het maar een periode.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:35 schreef ToT het volgende:
Nee de dagen verschillen wel flink hoor; vaak is het manneke super vrolijk en lief, en dat geeft weer heel veel energie!![]()
De nachtelijke probleempjes zijn er ook lang niet altijd, maar de laatste tijd is het wel ff wat erger, ja.
Meneertje wilde ook niet voor twaalven in slaap vallen. (Kan ook een stuk later geweest zijn).
Dan heb je weer een koter over je heen kruipen, stinkende voetjes in je gezicht, naast je gezicht ineens een bips waar meerdere scheetjes uit komen enz.
die van mij schelen maar 14 maanden.....dat waren echt tropenjarenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik de buurman verteld had dat we een kleine op komst hadden.
Even later belde hij ons op met een videocall om samen met zijn vrouw ons te feliciteren...........met duidelijk op de achtergrond hun 2 kinderen die met elkaar aan het vechten waren!"Gefeliciteerd!"
Inderdaad, en ach; ik lag echt de hele tijd te lachen!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha gelukkig is het maar een periode.
Donders!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
die van mij schelen maar 14 maanden.....dat waren echt tropenjaren
Ach.....heb het overleefdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Donders!Kan ik me wel wat bij voorstellen, ja!
Blijkbaar!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach.....heb het overleefd
Ha ha, spierballen kwekenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Blijkbaar!![]()
Pfffff maar hij wordt steeds moeilijker om te tillen. En hij wil echt VAAK getild worden!
Het is mijn rug, die is aardig naar de klote. Mijn armen kunnen het makkelijk aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, spierballen kweken
Dan toch maar uitleggen aan MiniToT dat papa hem te zwaar vindquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is mijn rug, die is aardig naar de klote. Mijn armen kunnen het makkelijk aan.
Ik heb volgende week een afspraak met de fysio. Hopelijk dat die wat kan betekenen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan toch maar uitleggen aan MiniToT dat papa hem te zwaar vind
Succes!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een afspraak met de fysio. Hopelijk dat die wat kan betekenen.
Thanks!quote:
Nu wel, later worden ze een baasquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad, en ach; ik lag echt de hele tijd te lachen!
🤣😂😅 was dat bewust😛quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik de buurman verteld had dat we een kleine op komst hadden.
Even later belde hij ons op met een videocall om samen met zijn vrouw ons te feliciteren...........met duidelijk op de achtergrond hun 2 kinderen die met elkaar aan het vechten waren!"Gefeliciteerd!"
Haha wel grappig.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik gevraagd, maar het kwam toevallig zo uit, maar ze legden er toen wel nadruk op!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha wel grappig.
Ik weet nog dat bij de tandeloze heks alle vier kindjes continu met elkaar in de clinch lagen (maar wat wil je ook met 4 verschillende vaders).
Gewoon laten flikkeren zodat er deuken in zitten. Bij de Appie 35% er afquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:04 schreef Fernweh het volgende:
Nergens halve liters in de aanbieding wat is er mis met dit land.
Eentje van de snijboon bij haar bijbaantje, eentje van een asielzoeker die ze met het uitgaan heeft leren kennen, eentje van een andere asielzoeker en eentje van haar huisbaas waar ze toen op kamers woonde. Nu pakt ze haar studie weer op en dumpt ze de kinderen bij haar ma.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:00 schreef ToT het volgende:
[..]Okee dan!
Eentje van de vrachtwagenchauffeur van de kringloop die een tafel kwam brengen, eentje van Ali de shoarmaboer in de stad, eentje van de leraar toen ze nog op school zat en eentje die ze zich niet kan herinneren omdat ze nogal dronken was op dat feestje?
Wat voor planten had je in gedachte?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Shit bedenk mij net dat ik vergeten planten te kopen bij de App :") Nah goed, later maar weer. Eerst even uitbrakken.
Gewoon een paar traytjes Gladiator inslaan man.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:04 schreef Fernweh het volgende:
Nergens halve liters in de aanbieding wat is er mis met dit land.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Eentje van de snijboon bij haar bijbaantje, eentje van een asielzoeker die ze met het uitgaan heeft leren kennen, eentje van een andere asielzoeker en eentje van haar huisbaas waar ze toen op kamers woonde. Nu pakt ze haar studie weer op en dumpt ze de kinderen bij haar ma.
Inderdaad, gewoon bulkaankopen doen!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een paar traytjes Gladiator inslaan man.Kun je weer een weekje er tegenaan!
Weet niet man. Moet je altijd een ander filiaal zoeken. Na een tijdje ben je zo ver aan het rijden dat het niet meer loont.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gewoon laten flikkeren zodat er deuken in zitten. Bij de Appie 35% er af![]()
Altijd in de bonus dus
Ken de namen niet, maar gewoon wat kamerplantjes die ik voor het raam kan zetten. Volgende week even bij Ikea kijken voor wat grotere planten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat voor planten had je in gedachte?
Dit is geen slecht idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een paar traytjes Gladiator inslaan man.Kun je weer een weekje er tegenaan!
Gaaaaaaayquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ken de namen niet, maar gewoon wat kamerplantjes die ik voor het raam kan zetten. Volgende week even bij Ikea kijken voor wat grotere planten.
Welnee joh. Valt mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Weet niet man. Moet je altijd een ander filiaal zoeken. Na een tijdje ben je zo ver aan het rijden dat het niet meer loont.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ken de namen niet, maar gewoon wat kamerplantjes die ik voor het raam kan zetten. Volgende week even bij Ikea kijken voor wat grotere planten.
Overweeg een vleesetende plant, dan heb je geen last van beestjes. De plant eet het voor jou opquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dan moeten ze het er niet zetten. Vroeger ging ik wel eens met iemand die een eigen zaak had naar de Sligro. Dan waren daar balletjes te proeven maar soms stond er enkel een lege bak. Die gast waar ik mee was die trok gewoon een nieuwe bak open.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Welnee joh. Valt mee.
Trouwens ik heb een keer een half jaar verbod gehad bij een appie hier in de binnenstadDe afdeling waar die bakjes staan met lijven e.d. Heb een keer smoorbezopen een bakje opengetrokken en zitten vreten. Echter stond er een bordje bij waarop " Proef gerust" geschreven stond. Enerzijds konden ze mij helemaal niks maken want het bordje stond er immers. Aan de andere kant....
Gelukkig kunnen zij er nu ook om lachen.
Oh dat is wel een goed idee ! Die fruitvliegjes van afgelopen zomer waren niet te doen. Ook al flikkerde ik koffiefilters in de prullenabk, nog barstte mijn keuken v/d vliegjesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:14 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Overweeg een vleesetende plant, dan heb je geen last van beestjes. De plant eet het voor jou op
Je moet wel heel erg uitkijken met het water dat je ze geeft. Volgens mij moet je het water eerst koken en dan laten afkoelen, iets met hardheid en zo.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:14 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Overweeg een vleesetende plant, dan heb je geen last van beestjes. De plant eet het voor jou op
Ja en als je last krijgt van mieren en zilvervisjes dan is het helemaal feestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goed idee ! Die fruitvliegjes van afgelopen zomer waren niet te doen. Ook al flikkerde ik koffiefilters in de prullenabk, nog barstte mijn keuken v/d vliegjes
Vetplantjes, cactussen, bonsai. Soms heb je van die kantoorplanten die er niet uitzien en het bedrijf zich blauw betaalt om 'speciaal' water te geven door het plantenbedrijf dat om de drie maanden langskomt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je moet wel heel erg uitkijken met het water dat je ze geeft. Volgens mij moet je het water eerst koken en dan laten afkoelen, iets met hardheid en zo.
Ik persoonlijk ben meer van de cactussen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:17 schreef Fernweh het volgende:
Heb het opgezocht:
De meeste Vleesetende planten houden van volle zon en natte voeten. Zet ze tijdens de groei dus gerust in een grote schaal in zure potgrond in een paar centimeter water. Regenwater is favoriet, maar gedestilleerd water of zacht kraanwater lusten ze ook. Liever geen hard water, want door ophoping van zouten in de grond gaan de wortels rotten. Plantenvoeding hebben ze niet nodig, ze vangen ten slotte hun eigen eten. Wel handig: haal dode bruine blaadjes en kelken weg, deze zijn namelijk favoriet bij schimmels.
Ik heb ooit een Gekko gehad en die deed ook alles vangen wat zo'n beetje het terrarium inkwam.quote:
Als je het een beetje goed aanpakt begin je gewoon een kantoor in een tuinkas.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Vetplantjes, cactussen, bonsai. Soms heb je van die kantoorplanten die er niet uitzien en het bedrijf zich blauw betaalt om 'speciaal' water te geven door het plantenbedrijf dat om de drie maanden langskomt.
Thanks voor de tip !quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:17 schreef Fernweh het volgende:
Heb het opgezocht:
De meeste Vleesetende planten houden van volle zon en natte voeten. Zet ze tijdens de groei dus gerust in een grote schaal in zure potgrond in een paar centimeter water. Regenwater is favoriet, maar gedestilleerd water of zacht kraanwater lusten ze ook. Liever geen hard water, want door ophoping van zouten in de grond gaan de wortels rotten. Plantenvoeding hebben ze niet nodig, ze vangen ten slotte hun eigen eten. Wel handig: haal dode bruine blaadjes en kelken weg, deze zijn namelijk favoriet bij schimmels.
Zit 3 hoog, mieren heb ik niet zo gauw last van denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en als je last krijgt van mieren en zilvervisjes dan is het helemaal feest
Bonsai lijkt mij ook mooi !quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Vetplantjes, cactussen, bonsai. Soms heb je van die kantoorplanten die er niet uitzien en het bedrijf zich blauw betaalt om 'speciaal' water te geven door het plantenbedrijf dat om de drie maanden langskomt.
YES!quote:
Ken ik nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
YES!
Ja was mooi belgische keizer nog ff ging dicht en toen heel fout naar de blauwvinger![]()
![]()
Kijk dat beest kijken dan met zo een blik van "ik ga je opeten".quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Gekko gehad en die deed ook alles vangen wat zo'n beetje het terrarium inkwam.
[ afbeelding ]
Klopt, maar dan wel met kwaliteitsplanten!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed aanpakt begin je gewoon een kantoor in een tuinkas.
Is dat niet dat kleine ding in een steegje dichtbij t Paard ? Dartcafeetje of zoietsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
YES!
Ja was mooi belgische keizer nog ff ging dicht en toen heel fout naar de blauwvinger![]()
![]()
Is dat in het centrum?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is dat niet dat kleine ding in een steegje dichtbij t Paard ? Dartcafeetje of zoiets
jupquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Is dat niet dat kleine ding in een steegje dichtbij t Paard ? Dartcafeetje of zoiets
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je al vrij snel he dat het in het centrum is
Heb ik vorige week nog gebad, komt dichtbij zo!quote:
lekker biertje welquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik vorige week nog gebad, komt dichtbij zo!
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik vorige week nog gebad, komt dichtbij zo!
Ik? Neequote:
nieuwe ui dus ...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik? Nee![]()
Deze had ik al een jaar of 2, maar mijn gekleurde beentjes heb ik al heel lang.
Moet die wat veranderen , heb 3 verschillende UI's met die beentjes
Zodra ik minder glitter op mijn beentjes heb verander ik hem weerquote:
Nu is het net een tongetje die een bef emotie ?? doet zoals je tong tussen wijs en duimquote:
Wow!! Jij ziet rare dingen in mijn UIquote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu is het net een tongetje die een bef emotie ?? doet zoals je tong tussen wijs en duim
Waar het hart van is....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! Jij ziet rare dingen in mijn UI
Het is een duim en wijsvinger toch??quote:Op zaterdag 15 februari 2020 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow!! Jij ziet rare dingen in mijn UI
Het is een hand iddquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het is een duim en wijsvinger toch??
Gelezenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Probeer ik ook eens een keer een lemming te maken. Wordt het niet herkend
Gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:48 schreef Geerd het volgende:
gadver....hoe dan
Danny Ghosen gaat in ‘Danny op straat’ in gesprek met pedoactivist Nelson die de politiek in wil
Wat een bizarre uitspraken van die creep!!!!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:48 schreef Geerd het volgende:
gadver....hoe dan
Danny Ghosen gaat in ‘Danny op straat’ in gesprek met pedoactivist Nelson die de politiek in wil
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik er van vind...ene kant mooi...oke hij is eerlijk kunnen we hem in de gaten houden maja justitie van ned kennende .....quote:Op zaterdag 15 februari 2020 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een bizarre uitspraken van die creep!!!!
Walgelijk
Mooiheid heeft zijn grenzen. Ik vind dit zeer zorgwekkend. Niks moois aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik er van vind...ene kant mooi...oke hij is eerlijk kunnen we hem in de gaten houden maja justitie van ned kennende .....
Ik vind dit best wel eng...zijn er dus sws duizenden mensen die zo denken
Ik vind er heel veel van, en door het uit te zenden weten we iig hoe ziek bepaalde mensen zijn/denken. Dat is dan ook het enige kleine pluspuntje in dit hele verhaal.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te bedenken wat ik er van vind...ene kant mooi...oke hij is eerlijk kunnen we hem in de gaten houden maja justitie van ned kennende .....
Ik vind dit best wel eng...zijn er dus sws duizenden mensen die zo denken
Heb je mijn post wel helemaal gelezen ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mooiheid heeft zijn grenzen. Ik vind dit zeer zorgwekkend. Niks moois aan.
Ja zeker heb ik dat. Ik vind het ook eng zulke figurenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je mijn post wel helemaal gelezen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |