Niet, in wat voor gehucht woon jij?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef I het volgende:
[..]
Ja maar, er rijdt geen paard en wagen die kant op.![]()
Ah, zo. Tja, dan zit er niets anders op he? Die bloemen willen ook ruimte!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef I het volgende:
[..]
Die zitten al veel te lang in kleine potjes.
Niet je eigen paard en wagen hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:29 schreef I het volgende:
[..]
Ja maar, er rijdt geen paard en wagen die kant op.![]()
Dit verzin je ter plekkequote:
Oh, dat sowieso!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
@:Cee's filmpje stond eerder online en was langer, met meer love's.![]()
Dus kunnen we imo concluderen dat de officiële eurovision twitter de ESF_FOK twitter achterna loopt.![]()
Dus vind ik ook wel dat we nu kunnen stellen dat ESF_FOK twitter een echte Eurovision trendsetter is geworden.
Vannacht even een nachtje doorhalen dus, kan je dit weekend werken aan je nieuwe ritme.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel goed van je dat het eindelijk gelukt is!Nu ik nog
Ja, je bent een slechte SC'er zo!Misschien moet jij maar de nieuwe kreviewer worden als straf
In een durp waar je 'vroeger' nog met een u schrijft.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet, in wat voor gehucht woon jij?
twitter:ColinBrowning14 twitterde op donderdag 13-02-2020 om 11:46:40Absolutely disgusting service at Schiphol airport. 55 minutes we have been stood in the immigration queue. This isn’t the Brexit I voted for. https://t.co/QcSne9d4qW reageer retweet
Mijn avocado snakt naar meer potgrond jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo. Tja, dan zit er niets anders op he? Die bloemen willen ook ruimte!
Die zijn hier schaars, dus alleen voor de echte elite.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet je eigen paard en wagen hebben
Oei dat gaat lastig worden, daar ben ik wel echt te moe voor volgens mijquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:39 schreef I het volgende:
[..]
Vannacht even een nachtje doorhalen dus, kan je dit weekend werken aan je nieuwe ritme.![]()
Dat kan ik niet aan hoor.
Gewoon een leuke podcast op en gaanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:27 schreef I het volgende:
[..]
Maar, da's 1.5 uur intotaalDa's niet te doen.
Maar jij bent toch elite?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:44 schreef I het volgende:
[..]
Die zijn hier schaars, dus alleen voor de echte elite.
Ah je avocadoquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:42 schreef I het volgende:
[..]
Mijn avocado snakt naar meer potgrond ja
Ik ben al aan het proberen m'n broer over te halen, want die komt morgen toch langs om mij op te pikken.
In dat geval; morgen weer een poging.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oei dat gaat lastig worden, daar ben ik wel echt te moe voor volgens mijEn ik red het ook niet zonder nachtbrigade hier!
Het zijn maar 6 nummers!Dat kan je wel aan toch?
Weet niet of ik dat wel volhoud.quote:
Precies!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:53 schreef I het volgende:
[..]
In dat geval; morgen weer een poging.
Hmmm, moeilijk moeilijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Nou ja zeg, lokaal moet maar wat liever zijn voor de GVRquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:54 schreef I het volgende:
[..]
Daar denken ze hier lokaal helaas anders over denk ik.
quote:Waylon moet echt naar het Songfestival, dan maken we tenminste nog kans!
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je avocadoIk ben zo slim geweest om gelijk een grote pot te gebruiken
(er komt nu blad aan bij die van mij!
)
Oh dat is al helemaal handigGewoon morgen langs het tuincentrum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi dat er bij jou nu blad aan komtGaat de goede kant op dus.
Ja preciesMorgen gaan we bij m'n ouders langs, dus kunnen we daarvoor nog even langs het tuincentrum. Hij heeft net akkoord gegeven.
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies!Het moet en zal me lukken!
Misschien geneest je oog er wel door
Daar heb ik alle vertrouwen in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou het ja?
Oei, ik weet niet of ik dat wel moet willen.![]()
Vind ik ook, maar jammer genoeg houdt men hier geen rekening met elkaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou ja zeg, lokaal moet maar wat liever zijn voor de GVR
Ah, hoezo dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:04 schreef I het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar jammer genoeg houdt men hier geen rekening met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |