Heb ooit de CL een keer gewonnen met Kowet, kwam in de achtste finale Inter tegen, die versloeg ik uit met 8-1quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vind hun stadion vooral wel tof en ik had er ooit een leuke FM-game mee.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je met je 2-2 gelijk krijgen.
Volgens mij open kanaal van FOXquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:08 schreef JanCees het volgende:
wordt dat knvb beker ergens uitzonden? niet op betaalzender zeg maar
dank je nielsquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volgens mij open kanaal van FOX
Zeker die ene waarin Hans Kraay Jr zegt dat Heerenveen een groot probleem heeft?quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:21 schreef JanCees het volgende:
HET PROBLEEM VAN HEERENVEEN
doet me denken aan een vi filmpje
lopt :")quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker die ene waarin Hans Kraay Jr zegt dat Heerenveen een groot probleem heeft?
Even regelen dat we de competitiewedstrijd dan ook maar gelijk afwerken.quote:
Zou wel typisch zijn jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Voor Carlito en dan zie je dat ze keihard afgaan #FEYENOORDINGEN
Disrespectloosquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:45 schreef Doublepain het volgende:
Voor Carlito en dan zie je dat ze keihard afgaan #FEYENOORDINGEN
Jako genotquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Feanstore
@:rensajacied
SCHAAM JE KAPOT
Wy Friezen binne in grutsk folkquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
Ik proef veel haat jegens Friesland hier.
Ach ze zijn gelukkig niet zo erg als Brabant en Limburg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
Ik proef veel haat jegens Friesland hier.
Ik pak hier gewoon een TR voor meequote:Op donderdag 13 februari 2020 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wy Friezen binne in grutsk folk
Terechtquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik pak hier gewoon een TR voor mee
Gewoon doorslikken, kun je de wedstrijd blijven kijken.quote:
Hele stadion zit er vol meequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:02 schreef Oostblokkert het volgende:
Al die juichende mensen in het thuisvak
Je kunt ook naar Berghuis zijn kop kijken om te zien dat 'ie zijn beste vorm niet heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet wel aan die actie van Berghuis met zijn linkerbeen dat ie niet in al te beste vorm is.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Moet je nu schoonmaken of wat?
Ben weer fresh van de persquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon doorslikken, kun je de wedstrijd blijven kijken.
Sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Een Feyenoord Ajax zou weer leuk zijn
Best idioot eigenlijk hoe weinig finales er zijn geweest tussen twee van de traditionele top-drie deze eeuwquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met supporters? Toch niet weer over twee wedstrijden, dat is echtquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Wedstrijd in Qatar afwerken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen met supporters? Toch niet weer over twee wedstrijden, dat is echt_!
Zou bizar zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen met supporters? Toch niet weer over twee wedstrijden, dat is echt_!
Ze gaan echt niet een half feyenoord stadion met ajax fans vullenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou bizar zijn.
Volgens mij zijn er 2 serieuze opties
1) loten wie supporters mee mag nemen
2) gewoon supporters van beide clubs en een hele zooi politie om escalatie te voorkomen
Wauw je bent hier nog steeds boos over.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:01 schreef yats het volgende:
Het lijkt mij dat op basis van de recente situaties bij de JC schaal de thuisspelende ploeg in het geval het Ajax-Feyenoord word net als bij de JC schaal daadwerkelijk thuis speelt, en dus alle kaarten mag verkopen op het uitvak na. Die kaarten zijn dan voor Feyenoord.
Logisch toch? Dat begrijpen ze in Rotterdam vast wel.
Lekker in Qatar met alleen maar sjeiks op de tribune.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Probleem is dat de bekerfinale de enige wedstrijd is die officieel op neutraal terrein wordt gespeeld. Er is een thuisspelende ploeg maar dat zegt dus niks. Niemand wil twee wedstrijden maar Aboutaleb gaat de Ajaxsupporters weer weigeren dus het zal mij benieuwen waar ze nu mee komen, mochten Ajax en Feyenoord de finale halen. Lekker in het AFAS stadion spelen, daar valt toch niet veel meer te slopen.
Met alleen de korte zijdes in de verkoop en de lange zijde als buffervakken zie ik het wel werken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Probleem is dat de bekerfinale de enige wedstrijd is die officieel op neutraal terrein wordt gespeeld. Er is een thuisspelende ploeg maar dat zegt dus niks. Niemand wil twee wedstrijden maar Aboutaleb gaat de Ajaxsupporters weer weigeren dus het zal mij benieuwen waar ze nu mee komen, mochten Ajax en Feyenoord de finale halen. Lekker in het AFAS stadion spelen, daar valt toch niet veel meer te slopen.
En hoe wel je de sponsorplekken van de knvb dan regelen / skyboxen etc. Ook dat gaat niet goed door elkaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Met alleen de korte zijdes in de verkoop en de lange zijde als buffervakken zie ik het wel werken.
Ja eigenlijk moet je dan buiten die 2x12.000 kaarten de rest leeglaten. Maar dat is een utopie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En hoe wel je de sponsorplekken van de knvb dan regelen / skyboxen etc. Ook dat gaat niet goed door elkaar.
Jij bent zelf een utopiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eigenlijk moet je dan buiten die 2x12.000 kaarten de rest leeglaten. Maar dat is een utopie.
@Paul is levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom maken we ons zo druk om een finale Utrecht - Feyenoord?
Nee hoor, ik ben alleen benieuwd hoe hypocriet de KNVB nu precies is. Idem met sommige Feyenoorders.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wauw je bent hier nog steeds boos over.
quote:
twitter:ReintJanPotze twitterde op maandag 17-02-2020 om 19:50:37Een eventuele bekerfinale Feyenoord-Ajax wordt gespeeld met supporters van beide teams! Dat zei burgemeester Aboutaleb zojuist op de radio @RTV_Rijnmond #feyaja reageer retweet
Dat wordt een veldslag in de sponsorvakkenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReintJanPotze twitterde op maandag 17-02-2020 om 19:50:37Een eventuele bekerfinale Feyenoord-Ajax wordt gespeeld met supporters van beide teams! Dat zei burgemeester Aboutaleb zojuist op de radio @:RTV_Rijnmond #feyaja reageer retweet
Dat was in 2010 ook zoquote:Op maandag 17 februari 2020 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ReintJanPotze twitterde op maandag 17-02-2020 om 19:50:37Een eventuele bekerfinale Feyenoord-Ajax wordt gespeeld met supporters van beide teams! Dat zei burgemeester Aboutaleb zojuist op de radio @:RTV_Rijnmond #feyaja reageer retweet
Genieten hoor. Hopelijk 50-50 verdeling van de tickets voor ultiem genot.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
Lekker rellen. Zou mooi zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het zou wel weer gaaf zijn eigenlijk. Met supporters van beide clubs.
Eens maar nooit weer dan.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker rellen. Zou mooi zijn.
quote:Op maandag 17 februari 2020 20:40 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een enorme treurnis is dit.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voorbereidingen zijn weer gestart.
Dit inderdaad, kansloos..quote:Op maandag 17 februari 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een enorme treurnis is dit.
Liever dit dan in een stad waarbij normale mensen er last van hebben.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een enorme treurnis is dit.
Oh dat wel hoor, maar wat een onzin om met willekeurige mensen af te spreken om te vechten. Als je er nou ruzie mee hebt oké, maar nu slaan ze gewoon volledig door.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Liever dit dan in een stad waarbij normale mensen er last van hebben.
Ja, ik begrijp het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, maar wat een onzin om met willekeurige mensen af te spreken om te vechten. Als je er nou ruzie mee hebt oké, maar nu slaan ze gewoon volledig door.
Eens, Beverwijk vooraf paar doden. Niks mis mee.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker rellen. Zou mooi zijn.
Daar gaat Ajax natuurlijk niet mee akkoord.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:31 schreef franklop het volgende:
Zal wel maximaal 2.000 Ajacieden worden, als ze het beide halen
Eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:44 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul zorgt maar even dat FC Utrecht gewoon gaat winnen.
Mensen gaan toch ook naar een boks school?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat wel hoor, maar wat een onzin om met willekeurige mensen af te spreken om te vechten. Als je er nou ruzie mee hebt oké, maar nu slaan ze gewoon volledig door.
Idd, als ze dit nou leuk vinden, prima toch? Intens sneu, maar in principe is het gewoon een soort evolutie, de intens domme mensen moorden elkaar uit. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk niet hoeven op te draaien voor de volledige kosten als er gewonden vallen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Liever dit dan in een stad waarbij normale mensen er last van hebben.
Laat ze het maar gewoon organiseren. Jullie willen zo graag vechten? Ga je gang! Wij regelen een plek in een bos en vervolgens zie je maar hoe je terugkomt (of niet).quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Idd, als ze dit nou leuk vinden, prima toch? Intens sneu, maar in principe is het gewoon een soort evolutie, de intens domme mensen moorden elkaar uit. Alleen jammer dat ze waarschijnlijk niet hoeven op te draaien voor de volledige kosten als er gewonden vallen.
Klopt ja, vrijdag mooie kaarten kopenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:44 schreef Zipportal het volgende:
@:Paul zorgt maar even dat FC Utrecht gewoon gaat winnen.
Ajax zou de thuisspelende ploeg zijn. Dan is het volgens de regels eerder andersom.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:31 schreef franklop het volgende:
Is dit de wedstrijd van het jaar?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:36 schreef Paul het volgende:
Voorbeschouwing van Harry:
https://www.facebook.com/watch/?v=662724131131654
"Als Ajax wint in Utrecht, dan heeft de KNVB er denk ik een aardig hoofdpijndossiertje bij", opent Verweij in de voetbalpodcast van De Telegraaf. Driessen: "Ze hebben al de verzekering van Aboutaleb dat de Ajax-fans welkom zijn. Alleen de mate waarin, met hoeveel ze mogen komen, zal de grote vraag zijn."quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:31 schreef franklop het volgende:
Gelukkig zijn de 'hooligans' van Feyenoord wel lieverdjes.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Laat ze de tiefus krijgen bij Ajax. Bij een wedstrijd van u19 kunnen die galbakken zich niet eens gedragen en veegt dat bestuur alles onder tafel.
Datzelfde kun je over Feyenoord zeggen. Bij een bekerfinale van jong elftallen de aanwezige uitsupporters aanvallenquote:Op woensdag 4 maart 2020 07:56 schreef Duveldrinker het volgende:
Laat ze de tiefus krijgen bij Ajax. Bij een wedstrijd van u19 kunnen die galbakken zich niet eens gedragen en veegt dat bestuur alles onder tafel.
We weten dat jij het niet zo op Feyenoord hebt yats.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:36 schreef yats het volgende:
[..]
Datzelfde kun je over Feyenoord zeggen. Bij een bekerfinale van jong elftallen de aanwezige uitsupporters aanvallen
Jawel joh. Komt wel goed. Ook Utrecht kan er op dit moment he-le-maal niets van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Boeiend, Ajax haalt de finale toch niet.
AZ kon er tot zondag ook al een tijdje he-le-maal niets meer van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Jawel joh. Komt wel goed. Ook Utrecht kan er op dit moment he-le-maal niets van.
Dus kan Ajax ineens ook weer winnenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ kon er tot zondag ook al een tijdje he-le-maal niets meer van.
Ik had het over 2011 inderdaad. Lekker laf met vuurwerk gooien en vaders met kleine kinderen aanvallen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
We weten dat jij het niet zo op Feyenoord hebt yats.![]()
Maar over welke wedstrijd heb jij het nu precies? 2011?
Dat was genot ja, zaten er wat ventjes in dat uitvak stoer te doen maar die trokken snel hun keutel in toen er wat lui overheen probeerden te klimmenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:40 schreef fetX het volgende:
[..]
We weten dat jij het niet zo op Feyenoord hebt yats.![]()
Maar over welke wedstrijd heb jij het nu precies? 2011?
Zulke dingen zijn kansloos, maar dat gebeurt helaas bij elke club met een (behoorlijke) supportersschare.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het over 2011 inderdaad. Lekker laf met vuurwerk gooien en vaders met kleine kinderen aanvallen.
Is het vreemd dat Feyenoord door dit soort acties niet mijn favoriete club is?
Het is wel zo dat er in de stadions zelf Feyenoord een stuk minder incidenten heeft dan Ajax de afgelopen jaren, zeker sinds het Roma-debacle kan ik weinig noemenswaardigs noemen eigenlijk, alleen eens in de zoveel tijd een straf wegens een paar aangestoken fakkels.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de 'hooligans' van Feyenoord wel lieverdjes.
Kan altijd natuurlijk, maar ik verwacht het niet zo want het spel is gewoon echt te matig en al het vertrouwen is weg. Dan kan Utrecht ook wel in een mindere vorm steken maar als underdog die niks te verliezen heeft kan je dat sneller omkeren als bij Ajax waar de druk er nu vol opstaat.quote:
Dat vinden @GGMM, @onlogisch en @Lenny_Leonard ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan altijd natuurlijk, maar ik verwacht het niet zo want het spel is gewoon echt te matig en al het vertrouwen is weg. Dan kan Utrecht ook wel in een mindere vorm steken maar als underdog die niks te verliezen heeft kan je dat sneller omkeren als bij Ajax waar de druk er nu vol opstaat.
Hou nog maar een paar weken vol. Dan zit nog een 6-2 er wellicht wel in.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan altijd natuurlijk, maar ik verwacht het niet zo want het spel is gewoon echt te matig en al het vertrouwen is weg. Dan kan Utrecht ook wel in een mindere vorm steken maar als underdog die niks te verliezen heeft kan je dat sneller omkeren als bij Ajax waar de druk er nu vol opstaat.
Jeetje, dat was domquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat vinden @:ggmm, @:onlogisch en @:lenny_leonard ook
Dat zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Hou nog maar een paar weken vol. Dan zit nog een 6-2 er wellicht wel in.
Alsquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot ja? Leuk joh, vaders met kleine kinderen met vuurwerk bekogelen en aanvallen. En het leukste deel natuurlijk, andermans stadion slopen. Valt me tegen dat je dat genot noemt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was genot ja, zaten er wat ventjes in dat uitvak stoer te doen maar die trokken snel hun keutel in toen er wat lui overheen probeerden te klimmen
Ongetwijfeld, al gebeurt het wel erg vaak bij Feyenoord in verhouding tot clubs als PSV en Ajax. Sterker nog, ik kan me bij ons eigenlijk alleen incidenten met Feyenoord herinneren en niet met een van die andere twee clubs.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn kansloos, maar dat gebeurt helaas bij elke club met een (behoorlijke) supportersschare.
Maar dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al gebeurt het wel erg vaak bij Feyenoord in verhouding tot clubs als PSV en Ajax.
neeeehhh beter hè!quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als
Hahahahahaha
Debiel
@:picommp dank voor de mention
Verdomme, nog twee keer verliezen in de bekertwitter:Boele15468430 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 09:39:56@AFCAjax Haha jullie gaan deraan. Eerst tegen utrecht en daarna in de finale nog een keer tegen Feyenoord. @#feyenoord #ynwa #feyenoordtilidy reageer retweet
Nee joh. Zeker niet in verhouding tot Ajax. Maar goed, heb niet eens zin om daar een discussie over te voeren. Blijft hoe dan ook triest zulke dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, al gebeurt het wel erg vaak bij Feyenoord in verhouding tot clubs als PSV en Ajax.
Hahahaquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verdomme, nog twee keer verliezen in de bekertwitter:Boele15468430 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 09:39:56@:AFCAjax Haha jullie gaan deraan. Eerst tegen utrecht en daarna in de finale nog een keer tegen Feyenoord. @#feyenoord #ynwa #feyenoordtilidy reageer retweet
Boele weet al dat Utrecht een geschorste speler gaat opstellen vanavondquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verdomme, nog twee keer verliezen in de bekertwitter:Boele15468430 twitterde op woensdag 04-03-2020 om 09:39:56@:AFCAjax Haha jullie gaan deraan. Eerst tegen utrecht en daarna in de finale nog een keer tegen Feyenoord. @#feyenoord #ynwa #feyenoordtilidy reageer retweet
Daar zal Sjom van den Brom blij mee zijn, winnen van Ajax en dan mag hij alsnog niet naar de finale.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax geeft vooral elders in Europa problemen. Binnen Nederland heb ik de laatste jaren eigenlijk alleen over problemen met Feyenoorders gehoord. Maar wellicht heb ik het verkeerd?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee joh. Zeker niet in verhouding tot Ajax. Maar goed, heb niet eens zin om daar een discussie over te voeren. Blijft hoe dan ook triest zulke dingen.
Ken een supporterschare die de uitploeg na de wedstrijd bestormde op het veld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax geeft vooral elders in Europa problemen. Binnen Nederland heb ik de laatste jaren eigenlijk alleen over problemen met Feyenoorders gehoord. Maar wellicht heb ik het verkeerd?
Nee bacoquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al bier aan het tanken Paul?
Bedankt voor de tip, ik ga ook kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:49 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, de wedstrijd wordt vanavond op het open kanaal uitgezonden.
Dus ook paupers mensen zonder FOX kunnen vanavond kijken!
Jouw probleemquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Fargo het volgende:
Die tering Jan Joost ook altijd met zijn spreidstand en zijn gemaakte lach. Kan die gast slecht hebben hoor.
Met z'n Ajaxgezicht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Fargo het volgende:
Die tering Jan Joost ook altijd met zijn spreidstand en zijn gemaakte lach. Kan die gast slecht hebben hoor.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Fargo het volgende:
SM club?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef Bolasie het volgende:
Hoe loopt een analist zo'n blessure op (lol)
Haten op Kwakgodquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:41 schreef mabo11 het volgende:
Ik vind die schreeuwende Kwakman veel erger. Hoe komt die daar terecht joh
Eens geen kinderen die met de op hun 7e al viesdik zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die kinderen hebben veel te grote kleding aan.
😱😱😱😱😱😱😱quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef asco het volgende:
Oh ja, finale zonder publiek natuurlijk want virus en de cirkel is weer rond. 🙄
Scherp.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef asco het volgende:
Oh ja, finale zonder publiek natuurlijk want virus en de cirkel is weer rond. 🙄
De kogel is nog niet door de kerk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij wil voor het zingen de kerk uit zijn
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Jammer dat De Kogel niet meer voetbalt.
We vragen het aan @Bolasiequote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Sorry dat ik het zeg maar die Ziyech gaat het niet redden in de premier league.
We noteren het evenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Nee man, al z'n energie zit in het plannen van zijn reis naar het buitenland. Hij's allang klaar met ajaxquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
alle energie gaat in de actie zitten en dan is het schot belabberd
sorry niet geaccepteerdquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Gelukkig zeg je sorryquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Hier komen we nog op terug.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
checken welke moskee het dichtst bij het stadion ligtquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee man, al z'n energie zit in het plannen van zijn reis naar het buitenland. Hij's allang klaar met ajax
Het zou mij niet verbazen als alweer de beste speler van de Eredivisie daar faalt. Ik wacht nog even af.quote:
Dat vind ik dan juist weer een verademing haha.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:41 schreef mabo11 het volgende:
Ik vind die schreeuwende Kwakman veel erger. Hoe komt die daar terecht joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |