Een filmpje van Jasmine zou ook niet misstaan in de OP.quote:
Ik vind Becki Butterfly meer iets voor jou.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een filmpje van Jasmine zou ook niet misstaan in de OP.
rawr Ik kende haar nog niet, ik zie dat ik een hoop gemist heb. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind Becki Butterfly meer iets voor jou.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch
https://tweakers.net/nieu(...)-en-90hz-scherm.html
Xinomiequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
"Experienced Becki Butterfly Sends a Skinny Man to BBW Heaven" Kijktip voor @:JR-style-93
quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Xinomie
Over een jaar bestaat het bedrijf niet meer.
interessant ik was van plan de 9pro ergens te halen. zakt nu nog meer in prijs mooi.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb laatst ook een xidinges gehaald, hij doet het prima moet ik zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
interessant ik was van plan de 9pro ergens te halen. zakt nu nog meer in prijs mooi.
xvideosGenotquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.xvideos.com/v(...)ny_man_to_bbw_heaven
samsung 120hzquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
Welnee, door dat griepje zijn straks alleen alle zwakkelingen verdwenen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wacht maar af ouwe reus. 2019-nCoV gaat China slopen.
Ik doel meer op de economische gevolgen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Welnee, door dat griepje zijn straks alleen alle zwakkelingen verdwenen.
Apple gaat hier ook van krijgen en de PS5 gvdquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wacht maar af ouwe reus. 2019-nCoV gaat China slopen.
Die hele smartphone wereld is inmiddels toch maar verzandt in illustere spec-piemelmeterij. Het verschil ziet de normale gebruiker niet meer.quote:
Ook ja. Moet echt wel inzakken snel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Apple gaat hier ook van krijgen en de PS5 gvd
KUT CHINEZEN!!!
Wat denk je dat dat voor effect heeft op de rest van de wereld?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doel meer op de economische gevolgen eigenlijk.
60 en 120 hz is wel vrij duidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die hele smartphone wereld is inmiddels toch maar verzandt in illustere spec-piemelmeterij. Het verschil ziet de normale gebruiker niet meer.
Veel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat voor effect heeft op de rest van de wereld?
Wat kun je er beter op?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
60 en 120 hz is wel vrij duidelijk
Even geen Chinees meer nemen, dat overleven we wel @Calandquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat denk je dat dat voor effect heeft op de rest van de wereld?
@KingRoland zijn leven gaat kapotquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Even geen Chinees meer nemen, dat overleven we wel @:caland
Last of Us of RDR2quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef aTypisch het volgende:
jongens ik heb zin om een game te spelen vanavond
iemand nog aanraders?
Nee. Je kijkt maar gewoon Feyenoord.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef aTypisch het volgende:
iemand nog aanraders?
gamen is voor kinderenquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef aTypisch het volgende:
iemand nog aanraders?
ohjaquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Je kijkt maar gewoon Feyenoord.
nee exclusiefquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook uitermate geschikt voor ja
ps5 is Japanquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Apple gaat hier ook van krijgen en de PS5 gvd
KUT CHINEZEN!!!
Ik geloof je ook wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
is wel genot hoor
heb zelf een 144hz monitor en giga verschil met mn 60hz scherm genot
Je bent grappig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:11 schreef JanCees het volgende:
jezus wat gespannen die feyenoorders
het is maar heerenveen hoor tering
Ik speel eigenlijk van alles wat, in fases en op de PS4. Meeste wat ik heb gespeeld zijn wel shooters, FIFA en Civilization.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat voor gamer ben jij dan?
pro max lijkt mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof je ook wel.Om die reden twijfel ik ook tussen de 11 pro en de 11.
Ik ook PS4, maar andere games. Beetje FIFA.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk van alles wat, in fases en op de PS4. Meeste wat ik heb gespeeld zijn wel shooters, FIFA en Civilization.
Maar ik zou bijna een PC kopen voor de nieuwe Age of Empires
Gister gekekenquote:
live ??? moet je niet werken voor je coronageld ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gister gekeken
Robot Jetten werd gerekt AF
Gister live gekeken. Nog meer hekel gekregen aan Rob Jetten. Baudet was goedquote:
Nee, herhaling kon toch niet slapenquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
live ??? moet je niet werken voor je coronageld ofzo
Baudet was toch 's avonds pas aan het woord.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, herhaling kon toch niet slapen
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ook PS4, maar andere games. Beetje FIFA.
Oh is daar al nieuwe informatie van beschikbaar? Age of Empires? Deel 2 vroeger
haha siiquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:aTypisch ken je Two Point: Hospital?
ik heb ooit die hd remake van 2 gekocht, voor nostalgiequote:Op donderdag 13 februari 2020 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Door alleen bovenstaande te kijken was ik al verkocht
Ik speelde het vroeger veel online, maar campaign of skirmish (met een medespeler) tegen de computer vond ik ook genot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb ooit die hd remake van 2 gekocht, voor nostalgie
2 potjes gespeeld en toen kwam ik er achter hoe tering slecht ik ben in RTS games online
Ja, Prison Architect ken ik. Ooit in early access gekocht. Dat soort kan je niet even een half uurtje spelen, tijd vliegt voorbij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha sii
ben laatst weer eens bezig geweest met prison architect, als je dat leuk vindt moet je die eens checken
God, dat gaat genieten worden. Ik speel tegenwoordig PC games op een Shadow computer, kost paar tientjes in de maand, maar dan stream je een gaming PC. Uiteraard met latency, maar ik merk er niets van. Verschil met Stadia is dat je gewoon een Windows client krijgt, dus je eigen Steam kan installeren, of wat dan ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Door alleen bovenstaande te kijken was ik al verkocht
Star Wars Jedi: Fallen Orderquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:06 schreef aTypisch het volgende:
iemand nog aanraders?
Wow, genot. Hier ga ik eens even induiken. Thanksquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
God, dat gaat genieten worden. Ik speel tegenwoordig PC games op een Shadow computer, kost paar tientjes in de maand, maar dan stream je een gaming PC. Uiteraard met latency, maar ik merk er niets van. Verschil met Stadia is dat je gewoon een Windows client krijgt, dus je eigen Steam kan installeren, of wat dan ook.
https://shadow.tech/
@:Doublepain heeft het ook, weet niet hoe tevreden hij is.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee dat vind ik niet zoveel
zit naar divinity original sin 2 te kijken
Geen dank. We doen wel een keer een potje tegen elkaar als hij uit isquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Wow, genot. Hier ga ik eens even induiken. Thanks
Niet via dia shadow meuk hoop ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen dank. We doen wel een keer een potje tegen elkaar als hij uit is
Jawel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niet via dia shadow meuk hoop ik.
Ik hou ook wel van die turn-based games. Heb ook zo’n cardgame gespeeld: Hearthstone. Maar daar was ik zó slecht in dat ik elke keer na een paar weken weer stopte. En dan 5 van dat soort fasesquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.
Maar even opgezocht, turn based RPG. Dat kan wel genot zijn.
Heel erg vroeger speelde ik Heroes of Might and Magic, maar daar begreep ik toen nooit zoveel van.
Doen we!quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen dank. We doen wel een keer een potje tegen elkaar als hij uit is
Volgens mij is @Littlerabbit daar een groot fan van. En @aTypisch ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hou ook wel van die turn-based games. Heb ook zo’n cardgame gespeeld: Hearthstone. Maar daar was ik zó slecht in dat ik elke keer na een paar weken weer stopte. En dan 5 van dat soort fases
Slijptol + Baudet godenquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:31 schreef Doublepain het volgende:
@:jancees
@:scrummie2.1
@:kingroland
@:lenny_leonard
Baudet is alleen maar bezig met iedereen laten zien wat voor een intellectueel Thierry Baudet is. Het is bijna zielig om naar te kijken, zo'n miskend genie vindt die man zichzelf. Thierry duidt de wereld het liefst met theatrale pseudo-poëtische volzinnen en quasi-intellectuele verwijzigen. Niet om zijn argumentatie te versterken, maar om iedereen te laten zien wat een belezen man Thiery wel niet is.quote:
I smell frustratiequote:Op donderdag 13 februari 2020 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baudet is alleen maar bezig met iedereen laten zien wat voor een intellectueel Thierry Baudet is. Het is bijna zielig om naar te kijken, zo'n miskend genie vindt die man zichzelf. Thierry duidt de wereld het liefst met theatrale pseudo-poëtische volzinnen en quasi-intellectuele verwijzigen. Niet om zijn argumentatie te versterken, maar om iedereen te laten zien wat een belezen man Thiery wel niet is.
Het is heel leuk wat Thierry hier allemaal brabbelt, maar zijn gebrabbel over de gemeenschappelijke markt is gewoon een samenvatting van een introductiecollege EU-recht. Hele boeken over geschreven, maar Thierry doet net of hij hier iets nieuws aankaart.
Moet nog eten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
Voor mijn vrienden:
[ afbeelding ]
Rob "gender" Jettenquote:
twitter:jurbinvhooff twitterde op woensdag 12-02-2020 om 19:10:09Rob Jetten gaat van de Tweede Wereldoorlog naar de Canadese varkens en spreekt zelfs over dat ‘gender een plek’ gegeven kan worden door dit handelsakkoord.Met zulke vrienden van dit verdrag heb je geen vijanden nodig. #cetadebat #CETA https://t.co/vedusppVdK reageer retweet
Hij maakt wat mij betreft veel te vaak opzettelijk gebruik van een rookscherm van semi-intellectueel gewauwel, waar veel mensen intrappen onder het mom 'het klinkt intelligent, dus hij zal wel weten waar hij het over heeft'.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer genot worden dit jaar
@:onlogisch
DRAIN THE SWAMP!!1!!
POAH wat een GENOTquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer genot worden dit jaar
@:onlogisch
DRAIN THE SWAMP!!1!!
Nou had hij weer eens gelijk over de kosten van 'groene' energiequote:Op donderdag 13 februari 2020 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij maakt wat mij betreft veel te vaak opzettelijk gebruik van een rookscherm van semi-intellectueel gewauwel, waar veel mensen intrappen onder het mom 'het klinkt intelligent, dus hij zal wel weten waar hij het over heeft'.
hout stoken is duurzaam genotquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou had hij weer eens gelijk over de kosten van 'groene' energie
Tevens ben jij daar ook niet vies van maatquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij maakt wat mij betreft veel te vaak opzettelijk gebruik van een rookscherm van semi-intellectueel gewauwel, waar veel mensen intrappen onder het mom 'het klinkt intelligent, dus hij zal wel weten waar hij het over heeft'.
Sowquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tevens ben jij daar ook niet vies van maat
Ik zeg niet dat hij op bepaalde punten geen gelijk heeft. Ik vind die Jetten zo mogelijk nog enger. Waar die D66 naartoe wil brengen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou had hij weer eens gelijk over de kosten van 'groene' energie
Dat is wel de grootste grap ja. Wellicht irriteer ik me er daarom aan. Misschien maar in korte zinnen beginnen praten á la JanCees.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tevens ben jij daar ook niet vies van maat
Gelachen. Dit antwoord spreekt in je voordeel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste grap ja. Wellicht irriteer ik me er daarom aan.
Je moet altijd kritisch naar jezelf durven kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gelachen. Dit antwoord spreekt in je voordeel.
Ik verbaas me als ie nog stemmen krijgt volgend jaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij op bepaalde punten geen gelijk heeft. Ik vind die Jetten zo mogelijk nog enger. Waar die D66 naartoe wil brengen is mij een raadsel.
Eens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet altijd kritisch naar jezelf durven kijken.
@onlogisch @GGMMquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste grap ja. Wellicht irriteer ik me er daarom aan. Misschien maar in korte zinnen beginnen praten á la JanCees.
en rimworldquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, Prison Architect ken ik. Ooit in early access gekocht. Dat soort kan je niet even een half uurtje spelen, tijd vliegt voorbij.
Gooi jezelf weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste grap ja. Wellicht irriteer ik me er daarom aan. Misschien maar in korte zinnen beginnen praten á la JanCees.
Ga je het eindelijk doen ja?quote:
Rimworld lijkt me iets meer voor @GGMM en @onlogischquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en rimworld
naam doet wat anders vermoeden, maar is een leuke management game
Dat er nog mensen zijn die niet op Baudet stemmen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:31 schreef Doublepain het volgende:
@:kingroland
@:lenny_leonard
ik heb deel 1 gespeeldquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.
Maar even opgezocht, turn based RPG. Dat kan wel genot zijn.
Heel erg vroeger speelde ik Heroes of Might and Magic, maar daar begreep ik toen nooit zoveel van.
??quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ziedend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je het eindelijk doen ja?
Dan zal je tot dezelfde conclusie komen als GGMM & ik. Namelijk dat het je echt aan een ruggengraat ontbreekt
Irriteerquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In multiplayer met je broer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:48 schreef Doublepain het volgende:
@:befsletje heeft Rimworld al meerdere keren uitgespeeld
Boosquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
In multiplayer met je broer.
genotquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:55 schreef Doublepain het volgende:
lol storie is ineens verwijderd
hmm k
4 op EEN RIJ @:LANGE_LANS
Op FOXquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:08 schreef JanCees het volgende:
wordt dat knvb beker ergens uitzonden? niet op betaalzender zeg maar
https://www.iservoetbalvanavond.nl/quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:08 schreef JanCees het volgende:
wordt dat knvb beker ergens uitzonden? niet op betaalzender zeg maar
je bent getwitterd door indehekken maatquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.iservoetbalvanavond.nl/
Fox is geloof i k gratiss
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
je bent getwitterd door indehekken maat
22k volgers genot
Nee, moest toch wel glimlachen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Maar niet echt heel goed ofzo.
Voor- en napics svp in DE APP.quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:25 schreef Doublepain het volgende:
Verse cappucino gezet, zo kappertje pakken genot
Supergay ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor- en napics svp in DE APP.
Junkie.quote:
@JanCees en @Doublepain zijn in deze kwestie mijn woordvoerders.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zouden jullie een keer in de KLB sc willen posten?
Het is wortel schieten daar en wij zijn op zoek naar vermaak en vertier.
Van mij mogen ze weg blijvenquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Heb het al een paar keer gepost, maar ik verheug me wel op hoe sick dit gaat zijn in Rotterdameindelijk erkenning Rotterdamgod
@:wereldgozer
@:ifrane
@:timmmmm
Maak er maar een KLB-topic over.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het is wortel schieten daar en wij zijn op zoek naar vermaak en vertier.
Daar gooit haags toch weer een slotje op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maak er maar een KLB-topic over.
(lol)quote:
Thanks, tegen Ajax gaat toch weer gezeik opleveren...quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
congratz Don
Hoop dat jullie Utrecht in de finale treffen, dat zou @:paul leuk vinden
ik zie Ajax ook geen 2 keer Utrecht uit winnen, dan maar liever die voor de competitiequote:Op donderdag 13 februari 2020 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks, tegen Ajax gaat toch weer gezeik opleveren...
quote:
Ga ik meteen doenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een bug. Graag een DM sturen naar forum@fok.nl
Hoi!quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Net Danny Gooshen terug zitten kijken.
[ afbeelding ]
Dannyquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:35 schreef onlogisch het volgende:
Net Danny Gooshen terug zitten kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Danny
Overigens niet gezien. Aanrader?
Danny toen met die Belgische kopschoppers
Ik twijfel of ik hem ga kijken dan. Ik word daar alleen maar mad van.quote:
Dan moet je dat niet doenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem ga kijken dan. Ik word daar alleen maar mad van.
Dan idd niet kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem ga kijken dan. Ik word daar alleen maar mad van.
Yep, was gistermiddag. Adres ging al vrij snel rond.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit al naar aanleiding van de aankondiging van het programma?
Boven een snackbar toevallig???!?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep, was gistermiddag. Adres ging al vrij snel rond.
(lol)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Boven een snackbar toevallig???!?
Man man man.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Yep, was gistermiddag. Adres ging al vrij snel rond.
We pakken ze.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:56 schreef Doublepain het volgende:
FC Den Bosch gaat spijt krijgen dat ze @:scrummie2.1 genaaid hebben
Het duurde bij mij zo'n 2 minuten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:56 schreef skysherrif het volgende:
Even dat filmpje kijken van Danny. Ligt er een beetje aan waar hij voor opkomt of ik mad word.
Ja bij mij nu ook, ik vind het prima dat mensen opkomen dat het stigma dat elke pedofiel ook zijn gedachtes in praktijk wil brengen weg moet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het duurde bij mij zo'n 2 minuten.
Vooral de vergelijking tussen vragen aan een kind of ie sex of een ijsje wil vond ik wel boos-waardig.
Dus 2 17-jarigen mogen elkaar van jou niet uitwonenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja bij mij nu ook, ik vind het prima dat mensen opkomen dat het stigma dat elke pedofiel ook zijn gedachtes in praktijk wil brengen weg moet.
Maar af willen van de wet dat seks met minderjarigen verboden is en het willen normaliseren van pedofilie in de praktijk is ziek![]()
Is dat pedofilie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus 2 17-jarigen mogen elkaar van jou niet uitwonen
Nee.quote:
Maar wel seks met minderjarigenquote:Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = `knaap`, `kind`, pedo = `kind`) en filia (φιλια, `vriendschap`)) is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.
Je punt ontgaat me weer eens totaal.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar wel seks met minderjarigen
Seks tussen minderjarigen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Maar wel seks met minderjarigen
Jij schrijft : 'Maar af willen van de wet dat seks met minderjarigen verboden is 'quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je punt ontgaat me weer eens totaal.
Wat Maxi-mus zei, dan zei ik wel 'tussen' verder een beetje een non-discussie dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij schrijft : 'Maar af willen van de wet dat seks met minderjarigen verboden is '
Daarmee stel je dus dat het verboden moet blijven voor 2 mensen van 17 om seks met elkaar te hebben.
Ok. Dus een verliefd stelletje van 17 mag wel seks hebben met elkaar, even ervan uitgaan dat je 'tussen' vermeld zou hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat Maxi-mus zei, dan zei ik wel 'tussen' verder een beetje een non-discussie dit.
Bedanktquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goedemorgen vriend en gefeliciteerd met de finale.
Dit is niet verboden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok. Dus een verliefd stelletje van 17 mag wel seks hebben met elkaar, even ervan uitgaan dat je 'tussen' vermeld zou hebben.
Nu wordt de jongen morgen 18. En dan mogen ze van jou geen seks meer hebbenWant ja, hij is 18 en zij nog steeds 17.
Je snapt wel waar ik naar toe wil. Waar ligt de grens?quote:
quote:Volgens artikel 247 van het Wetboek van Strafrecht zijn ontuchtige handelingen met iemand die jonger is dan zestien jaar waar men niet mee is getrouwd strafbaar. Volgens artikel 248b is dit ook verboden met een prostitué (man) dan wel prostituee (vrouw) van zestien of zeventien. Artikel 244 en 245 behandelen zwaardere gevallen. Zo is volgens artikel 244 het verrichten van seksuele handelingen met minderjarigen tot twaalf jaar oud waarbij het lichaam wordt binnengedrongen strafbaar met maximaal twaalf jaar gevangenisstraf
quote:Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatstgemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met een derde verleidt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van de vierde categorie.
Gun het hem ontzettend hoewel Ajax kijken wel een stukje minder leuk gaat worden. Maar prima bedrag en Chelsea heeft best een leuk team.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt
Wat vind je van het vertrek van Ziyech naar Chelsea?
Het is niet altijd even zwart wit, maar dat is een heel andere discussie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je snapt wel waar ik naar toe wil. Waar ligt de grens?
Waar ligt de wettelijke grens nu? Onder de 16?
Als v/d Beek ook weggaat blijft er wel weinig over. Misschien dat Tadic dan ook wel eieren voor zijn geld kiest en nog lekker gaat scheppen in de zandbak. Dan breken er wel wat magere jaren aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gun het hem ontzettend hoewel Ajax kijken wel een stukje minder leuk gaat worden. Maar prima bedrag en Chelsea heeft best een leuk team.
Ik vind het vertrek van Dest vervelender.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gun het hem ontzettend hoewel Ajax kijken wel een stukje minder leuk gaat worden. Maar prima bedrag en Chelsea heeft best een leuk team.
Onana, Tagliafico en Neres zie ik ook nog wel weggaan dit seizoen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als v/d Beek ook weggaat blijft er wel weinig over. Misschien dat Tadic dan ook wel eieren voor zijn geld kiest en nog lekker gaat scheppen in de zandbak. Dan breken er wel wat magere jaren aan.
Daarmee insinueer je dus dat die pedofiel een punt heeft en had je je post niet zo scherp moeten formuleren* ?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is niet altijd even zwart wit, maar dat is een heel andere discussie.
Wat een losers!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er reageert ook echt bijna niemand op de posts van ze.
Nee dat insinueer ik niet, want dat was ook niet het punt van hem. Als het aan hem lag kon elke volwassene van welke leeftijd dan ook seks hebben met een 4 jarige als dat consensueel is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee insinueer je dus dat die pedofiel een punt heeft en had je je post niet zo scherp moeten formuleren* ?
* hier stond eerst forumeleren
@:GGMM
Hopelijk degraderen zequote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er reageert ook echt bijna niemand op de posts van ze.
Ja ik maak me daar echt enorm zorgen over, met 400 miljoen op de bank en concurrenten als Feyenoord en Psv.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als v/d Beek ook weggaat blijft er wel weinig over. Misschien dat Tadic dan ook wel eieren voor zijn geld kiest en nog lekker gaat scheppen in de zandbak. Dan breken er wel wat magere jaren aan.
Dat wordt een kansloze finale danquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
congratz Don
Hoop dat jullie Utrecht in de finale treffen, dat zou @:paul leuk vinden
Ja, maar je wil toch in Europa ook leuk mee blijven doen een beetje een soort van.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik maak me daar echt enorm zorgen over, met 400 miljoen op de bank en concurrenten als Feyenoord en Psv.
Dat is toch niet vol te houden joh. .quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je wil toch in Europa ook leuk mee blijven doen een beetje een soort van.
Dat we in ieder geval die directe CL-plaats behouden.
Je doet nu toch ook leuk mee? Volgende ronde EL is toch prima?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar je wil toch in Europa ook leuk mee blijven doen een beetje een soort van.
Dat we in ieder geval die directe CL-plaats behouden.
Wat, die CL plaats behouden? Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is toch niet vol te houden joh. .
JA IK ZEG TOCH BLIJVEN DOEN IN DE TOEKOMSTquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je doet nu toch ook leuk mee? Volgende ronde EL is toch prima?
Leuk mee blijven doen in Europa.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, die CL plaats behouden? Tuurlijk wel.
We concurreren met België, Oekraïne en Turkije
Dat is toch de toekomst? De volgende rondes moeten nog gespeeld worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA IK ZEG TOCH BLIJVEN DOEN IN DE TOEKOMST
Dat gedweep ermee is sowieso raar. 'Kijk ons eens lekker you 'll never wuk alone zingen voor een dode man'.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
Mijn sneer naar @:caland heeft al 2 likes gekregen.
Graag een link hiervan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Reactie gekregen van KeesvdSpekGod.
Ik denk ik meld het even.
@:ggmm
@:maxi-mus
quote:
twitter:Keesvdspek twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 09:56:50@Lenny85892465 Waarom is een andere politieke voorkeur (mening) meteen ‘walgelijk’? #democratie reageer retweet
Like gegeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]twitter:Keesvdspek twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 09:56:50@:Lenny85892465 Waarom is een andere politieke voorkeur (mening) meteen ‘walgelijk’? #democratie reageer retweet
Ja, waanzinnig kansloos.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gedweep ermee is sowieso raar. 'Kijk ons eens lekker you 'll never wuk alone zingen voor een dode man'.
Onlogisch had het over als Ziyech, Tadic en Van de Beek weg zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is toch de toekomst? De volgende rondes moeten nog gespeeld worden.
Eens.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gedweep ermee is sowieso raar. 'Kijk ons eens lekker you 'll never wuk alone zingen voor een dode man'.
Verstandige teksten. Een trieste zaak verder hoor, daar niet van.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb ook niets met dat "Dit is Feyenoord!!!!!" kreten na dat eerbetoon. Het was een mooi eerbetoon, traantje gelaten, maar er is geen enkele reden om zoiets moois aan je club te verbinden alsof het iets unieks is ofzo. Andere clubs zouden net zo reageren.
Heeft er ook niets mee te maken dat het zogenaamd uniek is of zo, maar men mag het wel mooi vinden dat het ook bij hun club op zo’n manier wordt gedaan toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
Ik heb ook niets met dat "Dit is Feyenoord!!!!!" kreten na dat eerbetoon. Het was een mooi eerbetoon, traantje gelaten, maar er is geen enkele reden om zoiets moois aan je club te verbinden alsof het iets unieks is ofzo. Andere clubs zouden net zo reageren.
Heb jij een traantje gelaten?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens.
DRAMAQUEEN!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij een traantje gelaten?
Ja, kort geleden iemand begraven, dus ik kwam even terug in dat moment. Eigenlijk heb ik geen traantje gelaten, maar een kwartier lopen janken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Heb jij een traantje gelaten?
Ik heb op begrafenissen altijd moeite om m'n lachen in te houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, kort geleden iemand begraven, dus ik kwam even terug in dat moment. Eigenlijk heb ik geen traantje gelaten, maar een kwartier lopen janken.
Eerder vreemd hoe jouw emoties werken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb op begrafenissen altijd moeite om m'n lachen in te houden.
Vreemd hoe die mensenlijke emoties toch werken.
Is wel het beste.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Waarom mention je mij niet sukkelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Reactie gekregen van KeesvdSpekGod.
Ik denk ik meld het even.
@:ggmm
@:maxi-mus
Dat is vrij opmerkelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:56 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sorry maat, ik wist niet dat je iets had met Kees vd Spek. Volgende keer als ik een discussie heb met Kees dan mention ik jou als eerste!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom mention je mij niet sukkel
Even zoeken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reageer je nog op mijn mention of wat?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen mention gezien in dit topic.
Jij als expert in grote tetten. Je expertise is gewenst.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Raar hoofd. Maar tetten
Ik haal er ook even een expert bij
@:drizzt_dourden
Aardige tietjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Jij als expert in grote tetten. Je expertise is gewenst.
quote:Minstens zo bekend als d’Ancona was toentertijd de kunstenaar Henk Jurriaans, die zichzelf als ‘levend kunstwerk’ tentoonstelde in het Amsterdamse Stedelijk Museum. Aan de Haagse Post vertelde hij in 1976 dat zijn zevenjarige dochtertje wel eens ‘aan papa’s lul mocht zuigen’.”
quote:Mijn laatst uitgekomen boekje, De anale variant, behandelt die merkwaardige overschatting van de vrouwelijke voorkant en de onderschatting van de mannen- en vooral jongensaars. Moonen citeert uit De anale variant: ‘Toch moet hier worden vastgesteld, dat echte kontneukers de voorkeur geven aan knapen en/of mannen. De damesbips is nu eenmaal dikwijls platter en weker, ja soms op het drillerige af’
Lmaonade.quote:Goed neuken of goed geneukt worden – goed bezig zijn, zal ik maar zeggen – dat is het lekkerste dat er bestaat, daar kan een etentje van de Argentijn niet tegen op.
Wtf.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lmaonade.
https://www.hpdetijd.nl/c(...)re_code=Qx8JtZHusrHG
@:Doublepain
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een heerlijke dag jongens
Lekker vrij vandaag, straks even naar het kappertje. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een heerlijke dag jongens
quote:Het Openbaar Ministerie (OM) gaat het coronalied op strafbaarheid beoordelen. Bij de politie zijn "vele honderden" meldingen over het lied binnengekomen, meldt het OM vrijdag.
Lekker vroeg weekend dus. Lekker man.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker vrij vandaag, straks even naar het kappertje. Niks mis mee.
Tegenwoordig zou je bijna denken dat het elke dag 1 april is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1 april is vroeg dit jaar.
Eens.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou je bijna denken dat het elke dag 1 april is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |