Idem.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:04 schreef herverwijderd het volgende:
Dit is denk ik een andere Sylvana dan die waar ik aan denk. Val ik meteen door de mand dat ik nooit op Dunpert kijk
Zou beter passen in ONZquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak.
Nee zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die haar niet echt geweldig vind in de zin van 'lekker ding'
Gewoon een typische "girl next door". Absoluut een leuke meid om te zien, maar niet speciaal ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:22 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die haar niet echt geweldig vind in de zin van 'lekker ding'
Raar hoofd. Maar tettenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:29 schreef Marsenal het volgende:
Matig mokkel met goede tieten.
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet in waarom je op dumpert iets over haar gewicht zou willen zeggen, klinkt een beetje als vaginanijd.
Zou het geen straf vinden om 'm daar een keer in te drukken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:29 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie alleen niet in waarom je op dumpert iets over haar gewicht zou willen zeggen, klinkt een beetje als vaginanijd.
Okéquote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:29 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Tetten!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:29 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:09 schreef Asjemenou_ het volgende:
Zo sneu dat je er hier een topic over opent TS?
Laat die onzin lekker daar.
Geenstijl
Dumpert
"weggejorist"
KENKER WAT EEN SPENEN!!quote:
Begrijpend typen ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:05 schreef spierbal het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:01 schreef spierbal het volgende:
Voor degene die op Dumpert wel eens rond kijken zal er ook opgevald worden
Terecht. Je bent zelf sneu om iemand te willen neersabelen doormiddel van bodyshaming. Als je inhoudelijk commentaar hebt kun je dat gerust geven. Maar of zij mollig is of niet heeft niets met haar persoon te maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:01 schreef spierbal het volgende:
Voor degene die op Dumpert wel eens rond kijken zal er ook opgevald worden dat dat mens geadoreerd wordt, waarom is mij een raadsel. Zo knap is ze nou ook weer niet, en ze probeert geforceerd grappig te doen.
Nu viel het mij op dat ze wat molliger aan het worden is, dus ik zette dat in een comment.
Word je zoals zij dat zo hip noemen weggejorist en opgerot. Oftewel geband. Terwijl er niets lelijks werd gezegd, het ging alleen over die meid.
Sneu volk daar.
Bah wat een politiek correct gejankquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Terecht. Je bent zelf sneu om iemand te willen neersabelen doormiddel van bodyshaming. Als je inhoudelijk commentaar hebt kun je dat gerust geven. Maar of zij mollig is of niet heeft niets met haar persoon te maken.
Je bent blijkbaar gewoon jaloers dat zij mooi gevonden wordt. Dusdanig dat je de behoefte voelt om anderen van het tegendeel te overtuigen. En dat zegt alles over jouw triestheid
Als ik iets niet ben is het politiek correct. Maar internethelden die proberen om anderen de grond in te boren door af te geven op hun looks zijn simpelweg kansloos. Als dat je hoogste argument is pak dan maar in. Zeker in het geval van de dame op die foto.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:22 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bah wat een politiek correct gejank
In wat voor debiele stad woon je dan? Dit is echt niks bijzonders.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:23 schreef Moofasah het volgende:
Grappig ook die reacties in dit topic. Mensen die haar "niets speciaals" noemen. Wil wel eens zien hoe speciaal die mensen zelf uitzien.
Ik woon in een grote stad, en zie ik weet niet hoeveel mensen langslopen op een dag. Weinigen daarvan hebben een bijzonder mooi uiterlijk, en een simpele kansberekening voorspelt me dat de mannen in dit topic dat ook niet hebben.
Losers.
Niets matigs aan en 9 vd 10 Fokkers zou er niet overheen mogen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:29 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Exact. Maar eenzame maagden zoals @Lenny_Leonard vinden dat ze te puntige knieen heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:23 schreef Moofasah het volgende:
Grappig ook die reacties in dit topic. Mensen die haar "niets speciaals" noemen. Wil wel eens zien hoe speciaal die mensen zelf uitzien.
Ik woon in een grote stad, en zie ik weet niet hoeveel mensen langslopen op een dag. Weinigen daarvan hebben een bijzonder mooi uiterlijk, en een simpele kansberekening voorspelt me dat de mannen in dit topic dat ook niet hebben.
Losers.
Zijn mening is alleen dat ze een beetje mollig is. Wtf is daar mis mee?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:29 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben is het politiek correct. Maar internethelden die proberen om anderen de grond in te boren door af te geven op hun looks zijn simpelweg kansloos. Als dat je hoogste argument is pak dan maar in. Zeker in het geval van de dame op die foto.
Nee, daar gaat volgens mij de klacht toch niet over? Ze wordt aanbeden alsof ze heel speciaal is. Dat is ze niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Exact. Maar eenzame maagden zoals @:Lenny_Leonard vinden dat ze te puntige knieen heeft.
Echt wel een lekker wijf hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, daar gaat volgens mij de klacht toch niet over? Ze wordt aanbeden alsof ze heel speciaal is. Dat is ze niet.
Stel dat er ongeveer 10% van de vrouwen in haar leeftijdscategorie net zo lekker of lekkerder zijn. Dan is ze toch niet heel bijzonder?
Precies.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, daar gaat volgens mij de klacht toch niet over? Ze wordt aanbeden alsof ze heel speciaal is. Dat is ze niet.
Stel dat er ongeveer 10% van de vrouwen in haar leeftijdscategorie net zo lekker of lekkerder zijn. Dan is ze toch niet heel bijzonder?
Beauty lies in the eye of the beholder. Als ze aanbeden wordt zien blijkbaar velen iets wat TS niet ziet. Waarom zet dat zoveel kwaad bloed? Wat is de frustratie? Wat is het motief om het tegendeel te bewijzen? Wat is het grote onrecht dat hij wil rechtzetten? Get a gripquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mja, bij nader inzien is het niet echt matig inderdaad, ze heeft alleen een beetje een platgedrukt gezichtje en ze is wel echt een beetje dommig, vandaar dat ik er niet heel enthousiast van wordt. Maar goed, vijf reeten.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:32 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Niets matigs aan en 9 vd 10 Fokkers zou er niet overheen mogen.
Ik wel uiteraard en zou d'r echt compleet tegen het granol aan kapot raggen.
Zeker niet neersabbelen. Als iemand dikker is dan voorheen kan dat een keus zijn, maar ook ziekte of het niet doorhebben. En als dat geleidelijk is dan hoef je dat niet door te hebben. Maar als je zo'n lichamelijke verandering opmerkt dan mag je het over gewicht nooit hebben bij een vrouw.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Terecht. Je bent zelf sneu om iemand te willen neersabelen doormiddel van bodyshaming. Als je inhoudelijk commentaar hebt kun je dat gerust geven. Maar of zij mollig is of niet heeft niets met haar persoon te maken.
Je bent blijkbaar gewoon jaloers dat zij mooi gevonden wordt. Dusdanig dat je de behoefte voelt om anderen van het tegendeel te overtuigen. En dat zegt alles over jouw triestheid
Oh, je bedoelt het alleen maar om die meid online te helpen. Wat ontzettend altruistisch van je.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Zeker niet neersabbelen. Als iemand dikker is dan voorheen kan dat een keus zijn, maar ook ziekte of het niet doorhebben. En als dat geleidelijk is dan hoef je dat niet door te hebben. Maar als je zo'n lichamelijke verandering opmerkt dan mag je het over gewicht nooit hebben bij een vrouw.
Stel je voor dat je huid opeens volledig zichtbaar is met rode of droge vlekken, krijg je daar toch ook vragen/opmerkingen over.
Matig.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:53 schreef Karstman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Xdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:38 schreef babylon het volgende:
[..]
Sure, alleen 10/10 voor HK
[ afbeelding ]
Oooooh, dus het kwam voort uit bezorgdheid...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Zeker niet neersabbelen. Als iemand dikker is dan voorheen kan dat een keus zijn, maar ook ziekte of het niet doorhebben. En als dat geleidelijk is dan hoef je dat niet door te hebben. Maar als je zo'n lichamelijke verandering opmerkt dan mag je het over gewicht nooit hebben bij een vrouw.
Stel je voor dat je huid opeens volledig zichtbaar is met rode of droge vlekken, krijg je daar toch ook vragen/opmerkingen over.
Deze foto's zijn toch niet representatief voor het nu huidige beeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:58 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Oooooh, dus het kwam voort uit bezorgdheid...
Ja, deze dame ziet er inderdaad zeer ongezond uit, denk dat ze scheurbuik heeft, goed opgemerkt TS
Hoogst merkwaardg om FOK! klassiekers in de ban te doen, gtwv is zelfs opgenomen in het Het Officiële FOK!woordenboek V2.0. Op voordracht van yvonne nota bene.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:42 schreef babylon het volgende:
Het grootste probleem is dat je iets zegt wat duizenden anderen ook al zeiden om grappig te zijn. Dus daar zit een bijna automatische ban op. Net zoals gtwv de kliko in gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |