Omg das lang geledenquote:
Waar is ie op te zien dan? Netflix heeft 'm niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo bekend, maar echt leuk. Kijk hem regelmatig
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is ie op te zien dan? Netflix heeft 'm niet.
filmavond.
Ja, nou ben ik wel benieuwd naar je leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.
ik heb tegenwoordig geen dvd speler meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.
Jezus nu pas!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren What We Do in the Shadows gekeken. Nieuwe favoriet
The Boys is mijn favoriet. En vanavond Narcos Mexico seizoen 2quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn laptop heeft nog een dvd-speler voor de series die ik nog moet kijken.
Merlin heb ik op dvd staan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?
Ik heb die serie voor mijn verjaardag gehad toen ik nog geen Netflix had.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:09 schreef Yesse het volgende:
Die is dan toch gewoon online beschikbaar?
Edit: ja hij staat op Netflix
Omdat ik via dvd precies weet waar ik ben gebleven en via Netflix niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:11 schreef Yesse het volgende:
Ja maar.. maar..
waarom de moeite nemen om via DVD te kijken als je ook Netflix hebt?
VHSquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De opvolger van de videoband.
Betamax, bitchquote:
Video 2000quote:
Ik kende een gast die al die oude systemen verzamelde. Betamax, oude spelconsoles, 8 tracks enzo. Bleek een dure hobby te zijnquote:
Ik ben kei sub en gehoorzaam!quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij luistert toch nergens naar.
De serie is echt nog leuker dan de filmquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Nee, niet bepaald, als je USA series volgt hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?
Ja dat geloof ik goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kende een gast die al die oude systemen verzamelde. Betamax, oude spelconsoles, 8 tracks enzo. Bleek een dure hobby te zijn
En straks ook nog voor de voetbal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald, als je USA series volgt hoor.
Tenzij je Amazon prime, hulu, netflix, disney+, HBO en alle andere hebt.
Voor de helft had hij geeneens contentquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik goed![]()
Vorige week retro SNES controllers op AlieExpress besteld voor mn SNES emulator op mn Android TVStukje goedkoper en net zoveel lol
Voetbal op dvd?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En straks ook nog voor de voetbal.
Makkelijk per maand per dienst op te zeggen. Ipv bij een zenderpakket waarbij het alles of niets is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:43 schreef Yesse het volgende:
Ja, straks heb je geen zenderpakket meer maar een 'verzameling aan streamingdiensten'..
Spotify heeft niet eens de muziek die ik wil luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb maar 3 streamingdiensten momenteel dus valt mee. Voor video dan. Spotify ook nog natuurlijk.
Dan luister je de verkeerde muziek.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spotify heeft niet eens de muziek die ik wil luisteren.
2018 was wel een spannend seizoen!quote:
Spotify, Netflix, Disney+.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb maar 3 streamingdiensten momenteel dus valt mee. Voor video dan. Spotify ook nog natuurlijk.
De cd van Prinses Christina staat er idd niet opquote:
Ik merk dus dat ik dat steeds minder doe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb alleen Netflix, vind dat wel voldoende. Die anderhalve serie buiten Netflix die ik perse wil zien download ik wel.
Disney+ is echt (nog) niet de moeite waard, vind ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb enkel Netflix via mijn broer en twijfel over Disney+. Muziek luister ik via mijn ipod.
Daarom twijfel ik ook nog. Daarnaast vind ik het zonde om te betalen voor een dienst, terwijl ik er niet eens gebruik van ga maken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Disney+ is echt (nog) niet de moeite waard, vind ik.
Dat heb ik dus nuquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook nog. Daarnaast vind ik het zonde om te betalen voor een dienst, terwijl ik er niet eens gebruik van ga maken.
1st world problemsquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dus dat ik dat steeds minder doe.
Niet omdat er geen leuke series zijn daarbuiten (Watchmen, Handmaidens Tale, Westworld etc), maar omdat Netflix ZOVEEL aanbod heeft dat ik er niet ana toe kom. En het is toch simpeler te kijken.
Ik kijk idd steeds minder series, en zeker die buiten Netflix vallen weg. jammer, want juist veel HBO series enzo zijn echt héél goed.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik merk dus dat ik dat steeds minder doe.
Niet omdat er geen leuke series zijn daarbuiten (Watchmen, Handmaidens Tale, Westworld etc), maar omdat Netflix ZOVEEL aanbod heeft dat ik er niet ana toe kom. En het is toch simpeler te kijken.
Ik snap dat nooit. Ik heb een kijklijst met 100 series ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:30 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het idee dat er niet veel boeiends meer bij komt op netflix
of niet op het tempo waarin ik ze kijk
stuur eens doorquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Ik heb een kijklijst met 100 series ofzo.
Ja ik ben/was ook fan van HBO, maar ze sneuvelen nu gewoon vanwege de verkrijgbaarheid bij mij en t gemak van Netflix.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kijk idd steeds minder series, en zeker die buiten Netflix vallen weg. jammer, want juist veel HBO series enzo zijn echt héél goed.
Ben nu met Locke & Key bezig. Wel geinig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Ik heb een kijklijst met 100 series ofzo.
Ik vind het gewoon duur.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben/was ook fan van HBO, maar ze sneuvelen nu gewoon vanwege de verkrijgbaarheid bij mij en t gemak van Netflix.
HBO is hier niet eens beschikbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ben/was ook fan van HBO, maar ze sneuvelen nu gewoon vanwege de verkrijgbaarheid bij mij en t gemak van Netflix.
Voor sommige mensen is LTS Zwakstroom inderdaad het hoogst haalbare.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HBO is hier niet eens beschikbaar.
The Deucequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik kijk idd steeds minder series, en zeker die buiten Netflix vallen weg. jammer, want juist veel HBO series enzo zijn echt héél goed.
Ripquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:08 schreef Scary_Mary het volgende:
Goedemiddag y'all
Ziggo heeft heel flauw allerlei dingen van HBO in de etalage, maar dan moet je ook weer extra abonnementen doen enzoVoel gewoon weerstand daar tegen
Heb wel een horrorabonnement gewonnen, maar vergeet in te loggenEn mijn laptop lijkt af te sterven, dus ik kan alleen kort clipje op YouTube kijken. Dit is niet mijn week..
Relatief.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat? Mijn laptop hè, niet ikAlhoewel
![]()
Toch fijn om te horen dat ik tenminste ok was..
de week is ook nog niet om he..quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat? Mijn laptop hè, niet ikAlhoewel
![]()
Toch fijn om te horen dat ik tenminste ok was..
Always look at the bright side of life! Oh wacht..quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de week is ook nog niet om he..
bekijk het positief: als je het weekend meerekent heb je nog 3 dagen om oké te zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Always look at the bright side of life! Oh wacht..
Die draaiden ze een maand geleden op de begrafenis van een vriend van me.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Always look at the bright side of life! Oh wacht..
No pressure!quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bekijk het positief: als je het weekend meerekent heb je nog 3 dagen om oké te zijn
lijkt me vreemd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
No pressure!
Gecondoleerd Q! Wel een leuke keuze om te draaien
Je luistert voortaan toch anders naar dat nummer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
No pressure!
Gecondoleerd Q! Wel een leuke keuze om te draaien
Voor op mijn uitvaart of nu?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt me vreemd.
heb jij nog verzoeknummertjes?
Dat kan wel echt de pest zijn ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je luistert voortaan toch anders naar dat nummer.
uitvaart.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voor op mijn uitvaart of nu?
[..]
Dat kan wel echt de pest zijn ja.
Op mijn uitvaart Barbra natuurlijk. Wardruna's Helwegen en Skugsja's Kvervandi, in die volgorde ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitvaart.
maar je kunt ook zeggen waar je nu zin in hebt.
is het erg als ik dat niet ken?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:
Wardruna's Helwegen en Skugsja's Kvervandi
Ohne Dich van Rammsteinquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op mijn uitvaart Barbra natuurlijk. Wardruna's Helwegen en Skugsja's Kvervandi, in die volgorde ook.
Nu, zin om met iets mee te blèren. En whisky.
Wat willen jullie draaien op jullie uitvaart?
Let it be en The scientist. Janken zal je.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op mijn uitvaart Barbra natuurlijk. Wardruna's Helwegen en Skugsja's Kvervandi, in die volgorde ook.
Nu, zin om met iets mee te blèren. En whisky.
Wat willen jullie draaien op jullie uitvaart?
No sound but the wind van The Editors lijkt me ook wel een aardigequote:Op donderdag 13 februari 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Let it be en The scientist. Janken zal je.
O ja die ook. De filmversie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
No sound but the wind van The Editors lijkt me ook wel een aardige
welke film?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die ook. De filmversie.
Volgens mij was ie voor Twilight gebruikt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke film?
ik ken vooral de rock werchter live versie.
oh ja, die films heb ik nooit heel aandachtig gekekenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was ie voor Twilight gebruikt.
Ik vind wel meer dingen duur, maar dan mag ik t nog steeds niet jattenquote:
Niet overdrijven.quote:
Dat zijn er wel meer jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ohne Dich van Rammstein
Ik heb ook geen HBO gedownload, ik had vorig jaar gewoon een tijdje een abonnementquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel meer dingen duur, maar dan mag ik t nog steeds niet jatten
Maar idd, als je AL die zenders gaat nemen qua streamingdiensten, dan telt t lekker op ja.
Ik zou dat wel een gemis vinden, maar dat is vast anders als je niet daarvan houdtquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het erg als ik dat niet ken?
Ik wel, dus ik sprak ook half tegen mezelfquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook geen HBO gedownload, ik had vorig jaar gewoon een tijdje een abonnementdaarna Disney+ gehad een tijdje en misschien dat ik eens Amazon Prime probeer vanwege een bepaalde documentaire.
Ohne Dichquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ohne Dich van Rammstein
White waters van Epica
En om af te sluiten Thunderstruck van AC/DC of zo.
John Lennon en Coldplay?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Let it be en The scientist. Janken zal je.
quote:
Muziekgelijkgestemdenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ohne DichIk dig die laatste van Lindemann ook wel trouwens.
Lang niet naar die band geluisterd en de titel zegt me niets. *gaat YouTube aanzwengelen*quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
No sound but the wind van The Editors lijkt me ook wel een aardige
Waaromquote:
Het is natuurlijk wel erg mainstream.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom? Niks mis mee. Al moet ik wel instant aan conscious uncoupling denken. En kutkaarsen. Maar dat staat los van hun nummers.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Muziekgelijkgestemden
Oh verkeerde accountquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel erg mainstream.
Ik heb nu alleen Netflix, Prime Video en Apple+. Laatste gratis want nieuwe iPhone. Prime want Picard.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook geen HBO gedownload, ik had vorig jaar gewoon een tijdje een abonnementdaarna Disney+ gehad een tijdje en misschien dat ik eens Amazon Prime probeer vanwege een bepaalde documentaire.
Ik heb torrents, 100% gratis, on demand, en geen series die halverwege van de site gehaald worden, geen tig verschillende apps die het al dan niet doen als ze zin hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen Netflix, Prime Video en Apple+. Laatste gratis want nieuwe iPhone. Prime want Picard.
Wat kost dat Prime eigenlijk?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen Netflix, Prime Video en Apple+. Laatste gratis want nieuwe iPhone. Prime want Picard.
Mijn ex jat het. Prima.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind wel meer dingen duur, maar dan mag ik t nog steeds niet jatten
Maar idd, als je AL die zenders gaat nemen qua streamingdiensten, dan telt t lekker op ja.
6 euro per maand.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat kost dat Prime eigenlijk?
Ja, ik download ook nog opvallend veel. VPN.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb torrents, 100% gratis, on demand, en geen series die halverwege van de site gehaald worden, geen tig verschillende apps die het al dan niet doen als ze zin hebben..
Het is niet alleen films en series, ook games worden steeds meer een onlinedienst, en als ze er geen zin meer in hebben zetten ze de server uit, zoek het maar uit klantquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, ik download ook nog opvallend veel. VPN.
Heb je nog een lopende advertentie voor een laptop per ongeluk?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb torrents, 100% gratis, on demand, en geen series die halverwege van de site gehaald worden, geen tig verschillende apps die het al dan niet doen als ze zin hebben..
Niet echt, ik heb nog 1 of 2 "instap"modelletjes staan, prima voor Facebook en een filmpje, maar niet echt beesten, en ook niet echt klein en lichtquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb je nog een lopende advertentie voor een laptop per ongeluk?
Jammer, was wel makkelijk geweestquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet echt, ik heb nog 1 of 2 "instap"modelletjes staan, prima voor Facebook en een filmpje, maar niet echt beesten, en ook niet echt klein en licht.
Al kan je voor 75 euro ook geen supersnel, modern ding verwachten natuurlijk.
Draaien kunnen ze het wel hoor, zijn dual cores met 8GB en een SSD, maar uiteraard moet je af en toe even geduld hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jammer, was wel makkelijk geweest
Ik houd supersnel niet eens bijEn heb ook wel meer centjes te besteden. Moet ook wel, moet minimaal photoshop/lightroom kunnen draaien. *snik*
Een beetje snelheid is wel wenselijk, ik ben niet de snelste, maar ook niet de geduldigstequote:Op donderdag 13 februari 2020 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Draaien kunnen ze het wel hoor, zijn dual cores met 8GB en een SSD, maar uiteraard moet je af en toe even geduld hebben.
Ik zou even kijken naar een nieuwe laptop met een AMD APU :https://tweakers.net/cate(...)MAWai-CZo_CMlWJra2sB
Die dingen zijn echt prima voor dagelijks gebruik en kosten ook weer niet te veel.
No worriesquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een beetje snelheid is wel wenselijk, ik ben niet de snelste, maar ook niet de geduldigste
Bedankt voor de tip!
Goede ervaringen met Lenovo gehad tot dusver, fijne tip dus wederom dank!quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No worries.
Dit is wel een leuk ding voor het geld bijv : https://tweakers.net/pric(...)008mh/specificaties/
ik heb nog meerdere whisk(e)ys staan, kom maarquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Mooie uitvaartliedjes trouwens jongens! Heb geen whisky meer, maar ik ben zeker icm het weer in de stemming voor borrel.
Santé alvast!
Tempting, maar niet verstandig op een doordeweekse avond met al een borrel op. Raincheck pleasequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nog meerdere whisk(e)ys staan, kom maar
heb gecheckt: het raint behoorlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tempting, maar niet verstandig op een doordeweekse avond met al een borrel op. Raincheck please
Nah, ik neem geen risico in een drukke periode. Zeker niet in het donker zo een takke end weg. Heb ook een huge bord met curry weg gewerkt, dus deze dikkie dik gaat nergens meer heen vanavond.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb gecheckt: het raint behoorlijk.
en 1 borrel kan geen kwaad..
heb je uitvaart muziek trouwens ook even opgezocht.
Niet gek dat ik dat niet kende. Heel main stream is het niet denk ik
ik vond het aardig als achtergrondmuziek, maar ik zou geen kaartje voor tivoli kopenquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nah, ik neem geen risico in een drukke periode. Zeker niet in het donker zo een takke end weg. Heb ook een huge bord met curry weg gewerkt, dus deze dikkie dik gaat nergens meer heen vanavond.
Het is mede door de serie Vikings bekender geworden. Echt standaard stijf uitverkochte grote zaal Tivoli. En Skugsja is op commissie ontstaan van de Noorse overheid ivm het 200-jarige onafhankelijke bestaan. Oid.
Maar wat vond je er van?
Mooi, heb ik meer kans op een stoelquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond het aardig als achtergrondmuziek, maar ik zou geen kaartje voor tivoli kopen
Ik moet nog trainen zometeen dus de raincheck is misschien wel beter
handbal. zou eigenlijk een inhaalwedstrijd zijn, maar de tegenstander komt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mooi, heb ik meer kans op een stoel
Respect voor je disciplineWat ga je trainen?
Zouden jullie de zondag inhalen? Wordt wel opschieten, carnaval komt eraan toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handbal. zou eigenlijk een inhaalwedstrijd zijn, maar de tegenstander komt niet
komen ze vaak naar Nederland?
ja, maar tegenstander had te weinig man, dus nu winnen we gewoon 10-0quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zouden jullie de zondag inhalen? Wordt wel opschieten, carnaval komt eraan toch?
Ze zijn in verschillende samenstellingen de laatste jaren geloof ik wel drie keer per jaar hier. Ofzo.
Oh zo. Hebben jullie wat aan die tien punten of was het beter als jullie gespeeld hadden?quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar tegenstander had te weinig man, dus nu winnen we gewoon 10-0
en wel al eens kaarten bemachtigt? of nog nooit?
spelen was leuker geweest, maar goed, dit is makkelijk verdient zo.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo. Hebben jullie wat aan die tien punten of was het beter als jullie gespeeld hadden?
Jep, ben geweest. Traantjes weg gepinkt ook, ze speelden toen beide nummers
Geen idee hoe jullie puntentelling gaat en of tien punten echt nuttig is enzo. Maar snap dat spelen wel leuker en bevredigender isquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spelen was leuker geweest, maar goed, dit is makkelijk verdient zo.
voor de ranglijst krijg je per gewonnen wedstrijd 2 punten. de 10-0 is puur voor het doelsaldo, dus dat maakt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen idee hoe jullie puntentelling gaat en of tien punten echt nuttig is enzo. Maar snap dat spelen wel leuker en bevredigender is
Ah ok. Ik voel met je mee. Vanaf mijn bankquote:Op donderdag 13 februari 2020 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de ranglijst krijg je per gewonnen wedstrijd 2 punten. de 10-0 is puur voor het doelsaldo, dus dat maakt niet zo veel uit.
maar goed, ik heb nu al zin om een avond op de bank te liggen
Ben ook net thuis.quote:
Net klaar met werken en snel even iets gegeten. Alweer onderweg richting hotel.quote:
Ik wilde een van de beste bakkers die ik in Parijs kende voor je opzoeken, maar helaas bestaat die niet meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begin Parijs wel steeds meer te waarderen; eerst moest ik niet zoveel van de stad hebben.
Blughquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net klaar met werken en snel even iets gegeten. Alweer onderweg richting hotel.
Kan ik even aan de slag voor een presentatie voor morgen
Ligt er vooral aan waar je bent.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Begin Parijs wel steeds meer te waarderen; eerst moest ik niet zoveel van de stad hebben.
Jaquote:
Morgenavond weer naar huis en dan plak ik er een extra dag weekend aan.quote:
Kun je goed presenteren?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer naar huis en dan plak ik er een extra dag weekend aan.
Mag morgen wel een leuke presentatie geven.
Dit snap ik! Doe ik soms ook wel eensquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Morgenavond weer naar huis en dan plak ik er een extra dag weekend aan.
Mag morgen wel een leuke presentatie geven.
Daar heb ik niets te zoeken; blijf lekker rond het "centrum" van Parijs.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan waar je bent.
Ben wel eens in buitensteden geweest waar ik de deuren van de auto op slot deed bij de stoplichten.
Als het in mijn straatje ligt wel. Vroeger kon ik er vrij nerveus van worden; maar red me over het algemeen toch wel. Morgenvroeg komt ook nog wat support vanuit Nederland dus hoef me ook niet alleen te redden.quote:
Vorige week vrijdag ook gedaan toen het lekker weer was. Hond opgepikt; stuk gelopen; lekker op terras gezeten. Die vrijheid heb ik dan ook weer gelukkig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit snap ik! Doe ik soms ook wel eens
Me tooquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag ook gedaan toen het lekker weer was. Hond opgepikt; stuk gelopen; lekker op terras gezeten. Die vrijheid heb ik dan ook weer gelukkig.
Ik mijd soms de ringweg door de suburbs.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik niets te zoeken; blijf lekker rond het "centrum" van Parijs.
Hier werkt het gelukkig twee kanten op. Ik ben flexibel voor mijn bedrijf; mijn bedrijf kan ook flexibel voor mij zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Me too. Mag redelijk mijn eigen uren plannen! alleen geen hond helaas
.
M'n hotel zat eens in een of andere buitenstad. Vriendin en ik 's avonds met de trein daarheen, twee blanke meisjes in zo'n gammele trein, enige blanken en enige vrouwen. Daarna dat hotel nog zien te vinden met m'n VWO-Frans. Ja, was top.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan waar je bent.
Ben wel eens in buitensteden geweest waar ik de deuren van de auto op slot deed bij de stoplichten.
Oeh wat voor concert?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Janormaal lig ik er op donderdag al wel in want 07.30 sporten morgen maar naar een concert geweest in roosje
Was fijn! Nu helemaal blij
![]()
Bring us to hotel you black slave? Hielp niet?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n hotel zat eens in een of andere buitenstad. Vriendin en ik 's avonds met de trein daarheen, twee blanke meisjes in zo'n gammele trein, enige blanken en enige vrouwen. Daarna dat hotel nog zien te vinden met m'n VWO-Frans. Ja, was top.
Je mag wel met mijn kat wandelen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Me too. Mag redelijk mijn eigen uren plannen! alleen geen hond helaas
.
Fijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier werkt het gelukkig twee kanten op. Ik ben flexibel voor mijn bedrijf; mijn bedrijf kan ook flexibel voor mij zijn.
Ik heb ook maar een part-time hond, anders niet te doen als ik in het buitenland zit.
Caravan Palacequote:
Okequote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je mag wel met mijn kat wandelen.
Nee verstonden ze niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bring us to hotel you black slave? Hielp niet?
Zal ik eens doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Fijn![]()
Ik werk toch te veel dus beetje compensatie mag wel vind ik
[..]
Caravan Palace.
Moet je maar even spotify-en. Kende het eerst ook niet maar danst lekker en wordt er heel vrolijk van![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van de week nog gedaan in de achtertuin
Ik ga denk ik maar beginnen met een cursus aangezien ik er vast weer wat regelmatiger naartoe zal moeten. Veel Fransen zijn bijzonder slecht in Engels.quote:
Fransen denken: Veel nederlanders zijn bijzonder slecht in Frans.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar beginnen met een cursus aangezien ik er vast weer wat regelmatiger naartoe zal moeten. Veel Fransen zijn bijzonder slecht in Engels.
Parisquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar beginnen met een cursus aangezien ik er vast weer wat regelmatiger naartoe zal moeten. Veel Fransen zijn bijzonder slecht in Engels.
Denk dat ik volgende keer een dag in het weekend erbij pak. Wil nog graag een aantal musea en galerieën bezoeken.quote:
Dit is een uitnodiging aan Cali toch?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende keer een dag in het weekend erbij pak. Wil nog graag een aantal musea en galerieën bezoeken.
Ze hapt nog niet echt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is een uitnodiging aan Cali toch?
Ik durf er 's avonds niet in m'n eentje rond te lopenquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik volgende keer een dag in het weekend erbij pak. Wil nog graag een aantal musea en galerieën bezoeken.
Dan moeten we volgend jaar 14 februari met z'n tweeën gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf er 's avonds niet in m'n eentje rond te lopen
Smooth.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan moeten we volgend jaar 14 februari met z'n tweeën gaan.
Je kent me toch.quote:
Nu CL nogquote:
Hard to get is ze.quote:
Ik ben erbijquote:
Je was er wel laat voor jouw doen vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ook, maar ben met de auto wat vroeger vetrokken
Wel goed die sociale controle hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je was er wel laat voor jouw doen vandaag
Ik hou mijn vrienden goed in de gatenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel goed die sociale controle hier.
Daarom ook dat ik hem via zijn pohi ook hier kwam begroeten x)))))quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hou mijn vrienden goed in de gaten
Ja zei ik gister al. Vroeg vetrokken met de auto.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je was er wel laat voor jouw doen vandaag
Samzz!quote:
Indeedquote:
Hellewquote:
Ik mag morgen nogquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje alweer van de week.
Nog elf weken tot vakantiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mag morgen nog.
Dan nog twee weken en klaar hier!
Nog twee weken en dan weg uit Zeelandquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog elf weken tot vakantie
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog twee weken en dan weg uit Zeeland! Weg voor de Duitse invasie begint
!
Wat ga je doen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Laatste dagje alweer van de week.
VAARWEL!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
Goed om te weten dat dat morgen is, gelukkig hoef ik morgen niet naar Bergen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dit dus
Morgen vastenavend in Bergen op Zoom, ben wel benieuwd, zal wel mooi feestje worden![]()
Ja, veel dichterquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
VAARWEL!!
Oh wacht, je komt veel dichterbij wonen.!
Veel makkelijker stalken!quote:
quote:
Is toch al sinds begin deze maand elk weekend?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed om te weten dat dat morgen is, gelukkig hoef ik morgen niet naar Bergen.
Ik heb werkelijk geen idee. Ik kom vier dagen per week in Bergen, maar nooit in het weekend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is toch al sinds begin deze maand elk weekend?
Ja, dat zal je heel veel tijd schelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Veel makkelijker stalken!
Valt heel makkelijk te combineren met CL stalken!
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eindelijk naar de bewoonde wereld
Morgen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Ik kom vier dagen per week in Bergen, maar nooit in het weekend.
Opeens het licht gezien? Of eindelijk een geslaagde Tinderdate?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zal je heel veel tijd schelen.
[..].
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgen vier ik mijn verjaardag.
Ook goed! Wanneer gaan we weer sjoelen hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indeed.
[..]
Hellew. Zeker. En met jou?
De mariniers willen al niet komen en een Zeeuwse is ook al blij dat ze er bijna weg is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook goed! Wanneer gaan we weer sjoelen haha
En zo erg is het toch niet om in zeeland te zijn
Ze is Twents hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mariniers willen al niet komen en een Zeeuwse is ook al blij dat ze er bijna weg is.
Hoe komen we deze klap te bovenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De mariniers willen al niet komen en een Zeeuwse is ook al blij dat ze er bijna weg is.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Vond hem wel lief in het kader van Valentijnsdag
Niet haten op Twentequote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh in dat geval, blij dat ze weg is.
Tequila, coke and hookers.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe komen we deze klap te boven
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe komen we deze klap te boven
Dat helpt ook alleen maar tijdelijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn allemaal toch al slechts tijdelijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Dat helpt ook alleen maar tijdelijk.
Achterhoek!quote:
Q! Wanneer gaan we aan de vrijmibo?quote:
Waarschijnlijk ergens na 12 uur.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q! Wanneer gaan we aan de vrijmibo?
Ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn allemaal toch al slechts tijdelijk.
[..]
Vrijochtboquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens na 12 uur.
Ik ga samenwonen met m'n vriend, ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Opeens het licht gezien? Of eindelijk een geslaagde Tinderdate?
Ja geen idee, ik behoor niet meer tot de incrowd hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 08:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook goed! Wanneer gaan we weer sjoelen haha
En zo erg is het toch niet om in zeeland te zijn
Uit het oog, uit het hart, dat gaat snelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja geen idee, ik behoor niet meer tot de incrowd he.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga samenwonen met m'n vriend, ja.
Dat is ook het motto van een alcoholist dat bij ons komt zuipen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]It's always 5 o'clock somewhere.
Mocht ook wel he, heeft lang geduurdquote:
Noem je mij nou een alcoholist?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook het motto van een alcoholist dat bij ons komt zuipen.
Sorry?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mocht ook wel he, heeft lang geduurd
Dat je eindelijk een leuke man hebt gevondenquote:
Nu?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q! Wanneer gaan we aan de vrijmibo?
iemand moet het zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Noem je mij nou een alcoholist?
Oh.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat je eindelijk een leuke man hebt gevonden
Als jij dat zo leestquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n beetje half Fok.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gelukkig weet ik zelf beter.quote:
Zolang je het maar met je maten doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is er mis met af en toe 15 biertjes drinken?![]()
niks denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
RIP lever & breincellen, ze waren okay (relatief)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
Het is slecht voor je hersenen, maar dat merk je ook niet direct, dus dat is meer een probleem voor future Rex.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:45 schreef DjRex89 het volgende:
is het een vrouw?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een collega komt cake uitdelen vanwege Valentijnsdag.![]()
nee, ik moet maar op een appel knagenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja. Kwam die bij jou ook langs?
Appel is ook lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik moet maar op een appel knagen
Zolang je er genoeg overhoudtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
RIP lever & breincellen, ze waren okay (relatief)
Ah joh, hersenen zijn overratedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is slecht voor je hersenen, maar dat merk je ook niet direct, dus dat is meer een probleem voor future Rex.
Precies we gebruiken maar een heel klein deel ervan, dus de rest kan makkelijk afsterven.quote:
15.00 gaat het loket hier dicht hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zei eerst tegen een collega op de kamer dat ik vandaag om 16 uur zal stoppen, zojuist zei ik dat het waarschijnlijk wel iets eerder wordt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:12 schreef Elvi het volgende:
Het is mijn Fok-verjaardag
17 jaar op Fok![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:12 schreef Elvi het volgende:
17 jaar op Fok![]()
wauw.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:12 schreef Elvi het volgende:
17 jaar op Fok![]()
17 jaar op Fok![]()
Zou zo maar kunnen. Ik was al heel lang lurker maar Valentijnsdag zal best wel het laatste zetje geweest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ben je destijds met een reden op Valentijnsdag lid geworden?
Er is niks veranderdquote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ik was al heel lang lurker maar Valentijnsdag zal best wel het laatste zetje geweest kunnen zijn.
Ik weet nog dat ik, toen ik nog lurkte, de links van grappige topics in een msn-gesprek met vriendinnen dropte
jawel, msn bestaat niet meerquote:
17 jaar op Fok![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |