Omg das lang geledenquote:
Waar is ie op te zien dan? Netflix heeft 'm niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo bekend, maar echt leuk. Kijk hem regelmatig
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar is ie op te zien dan? Netflix heeft 'm niet.
filmavond.
Ja, nou ben ik wel benieuwd naar je leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.
ik heb tegenwoordig geen dvd speler meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem tig jaar geleden op dvd gekocht. Zo oud ben ik.
Jezus nu pas!?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Gisteren What We Do in the Shadows gekeken. Nieuwe favoriet
The Boys is mijn favoriet. En vanavond Narcos Mexico seizoen 2quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn laptop heeft nog een dvd-speler voor de series die ik nog moet kijken.
Merlin heb ik op dvd staan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?
Ik heb die serie voor mijn verjaardag gehad toen ik nog geen Netflix had.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:09 schreef Yesse het volgende:
Die is dan toch gewoon online beschikbaar?
Edit: ja hij staat op Netflix
Omdat ik via dvd precies weet waar ik ben gebleven en via Netflix niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:11 schreef Yesse het volgende:
Ja maar.. maar..
waarom de moeite nemen om via DVD te kijken als je ook Netflix hebt?
VHSquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De opvolger van de videoband.
Betamax, bitchquote:
Video 2000quote:
Ik kende een gast die al die oude systemen verzamelde. Betamax, oude spelconsoles, 8 tracks enzo. Bleek een dure hobby te zijnquote:
Ik ben kei sub en gehoorzaam!quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij luistert toch nergens naar.
De serie is echt nog leuker dan de filmquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Nee, niet bepaald, als je USA series volgt hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Series via dvd? Alles is toch wel redelijk omgezet naar online?
Ja dat geloof ik goedquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kende een gast die al die oude systemen verzamelde. Betamax, oude spelconsoles, 8 tracks enzo. Bleek een dure hobby te zijn
En straks ook nog voor de voetbal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald, als je USA series volgt hoor.
Tenzij je Amazon prime, hulu, netflix, disney+, HBO en alle andere hebt.
Voor de helft had hij geeneens contentquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik goed![]()
Vorige week retro SNES controllers op AlieExpress besteld voor mn SNES emulator op mn Android TVStukje goedkoper en net zoveel lol
Voetbal op dvd?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En straks ook nog voor de voetbal.
Makkelijk per maand per dienst op te zeggen. Ipv bij een zenderpakket waarbij het alles of niets is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:43 schreef Yesse het volgende:
Ja, straks heb je geen zenderpakket meer maar een 'verzameling aan streamingdiensten'..
Spotify heeft niet eens de muziek die ik wil luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb maar 3 streamingdiensten momenteel dus valt mee. Voor video dan. Spotify ook nog natuurlijk.
Dan luister je de verkeerde muziek.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Spotify heeft niet eens de muziek die ik wil luisteren.
2018 was wel een spannend seizoen!quote:
Spotify, Netflix, Disney+.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:44 schreef Q. het volgende:
Ik heb maar 3 streamingdiensten momenteel dus valt mee. Voor video dan. Spotify ook nog natuurlijk.
De cd van Prinses Christina staat er idd niet opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |