Zeker weten dat Günther slaapt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:00 schreef minilot het volgende:
Linkje naar de siliconenmadam in DM? Gisteren op de achterbank geen gelegenheid om te kijken, maar ben na een nacht slapen nog altijd benieuwd.
Ben je methodenquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:59 schreef minilot het volgende:
Jagar, ik moest er eerst iets van zesendertig voor worden, maar inmiddels ben ik methoden met opruimen en schoonmaken voordat er moeders en schoonmoeders over de vloer komen. Phew. Hoop dat het je ook eens gaat lukken
Ik denk dat dat autocorrect is voor opgehoudenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ben je methoden
Waarom moest de door jou zo geliefde tulpenboom eigenlijk weg?
Dat!quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat autocorrect is voor opgehouden
Vingers gleden van het schermquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat autocorrect is voor opgehouden
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy shitSPOILER: Het Grote PlanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter wel, oerbossenquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef minilot het volgende:
Aangepast. Al wilde mijn autocorrect er nu 'oerbossen' van maken.![]()
Even Luckys Grote Plan lezen nu
Hoe gaan ze je weiland in?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beter wel, oerbossen
Ik zie al helemaal hoe je moeder dan op bezoek komt en je hebt een oerbos over je hele keukenvloer
Kopje kleiner was geen alternatief?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef minilot het volgende:
En LS: Tulpenboom groeide loeihard, kwam nu al boven de drie verdiepingen van het huis uit, kon nóg drie keer zo hoog worden en het is maar een kleine tuin.. Beter nu weghalen nu het broertje van J. het nog zelf kon doen dan wachten tot -ie vijfendertig meter hoog is, bergen overlast geeft en we er een bedrijf voor in zouden moeten schakelen.![]()
Zo lijkt het bij woeste kook- en bakperiodes soms wel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Beter wel, oerbossen
Ik zie al helemaal hoe je moeder dan op bezoek komt en je hebt een oerbos over je hele keukenvloer
Via de dijk dus het hek moet los. Dat gebeurt ook op de vrijdag voor de klus.quote:
Geen gezicht bij dit model boomquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Kopje kleiner was geen alternatief?
Ja, dat is wel beter inderdaad. Een bedrijf inhuren om je boom weg te halen is hartstikke duur ook. En als het klaar is, is het er niet eens mooier op geworden. Zonde van je boom wel. Ik moest ook aan het Kinderen voor Kinderenliedje denken trouwens toen ik las dat het ging gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef minilot het volgende:
En LS: Tulpenboom groeide loeihard, kwam nu al boven de drie verdiepingen van het huis uit, kon nóg drie keer zo hoog worden en het is maar een kleine tuin.. Beter nu weghalen nu het broertje van J. het nog zelf kon doen dan wachten tot -ie vijfendertig meter hoog is, bergen overlast geeft en we er een bedrijf voor in zouden moeten schakelen.![]()
Aww. Ik hoop dat het meevaltquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
Bleh. Pijn in mijn buik hier. Het rotst dat me kan overkomen zometeen; een uitstrijk bij de huisarts. Omdat de assistente vorige keer niet genoeg cellen heeft opgediept volgens het labdus moet dit rottige kutgedoe nog een keer.
Conifequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen gezicht bij dit model boomLiever iets nieuws en geschikters.
een laagstam fruitboom?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, theequote:Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder komt hier niet, is te veel moeite / te verre reis (45 minuten auto of een uur OV), dus dat is ook makkelijk. Maar ik krijg twee keer in de week ambulante begeleiding. Die zijn niet bepaald veeleisend, want ze zijn begeleiding voor autisten en een hoop autisten zijn niet zo goed in de boel schoon en netjes houden. Ik houd me aan mijn normale schoonmaakroutine, ik zorg dat het een normale temperatuur is binnen, en soms geef ik de begeleiders thee.![]()
Een geënte tulpenboom?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef minilot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |