abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 13 februari 2020 @ 14:08:12 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191487972
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:00 schreef minilot het volgende:
Linkje naar de siliconenmadam in DM? Gisteren op de achterbank geen gelegenheid om te kijken, maar ben na een nacht slapen nog altijd benieuwd. :')
Zeker weten dat Günther slaapt? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191488013
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 13:59 schreef minilot het volgende:
Jagar, ik moest er eerst iets van zesendertig voor worden, maar inmiddels ben ik methoden met opruimen en schoonmaken voordat er moeders en schoonmoeders over de vloer komen. Phew. Hoop dat het je ook eens gaat lukken ;)
Ben je methoden :?

Waarom moest de door jou zo geliefde tulpenboom eigenlijk weg?
Spoilers!
pi_191488028
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ben je methoden :?

Waarom moest de door jou zo geliefde tulpenboom eigenlijk weg?
Ik denk dat dat autocorrect is voor opgehouden :s)
pi_191488060
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_191488068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Vingers gleden van het scherm :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191488086
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

SPOILER: Het Grote Plan
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holy shit _O_
pi_191488088
Aangepast. Al wilde mijn autocorrect er nu 'oerbossen' van maken. 8)7

Even Luckys Grote Plan lezen nu :9

En LS: Tulpenboom groeide loeihard, kwam nu al boven de drie verdiepingen van het huis uit, kon nóg drie keer zo hoog worden en het is maar een kleine tuin.. Beter nu weghalen nu het broertje van J. het nog zelf kon doen dan wachten tot -ie vijfendertig meter hoog is, bergen overlast geeft en we er een bedrijf voor in zouden moeten schakelen. :{
pi_191488105
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef minilot het volgende:

Beter wel, oerbossen :Y
Ik zie al helemaal hoe je moeder dan op bezoek komt en je hebt een oerbos over je hele keukenvloer :D
pi_191488118
Oh man. Hond uitgelaten in de regen, iemand op de koffie gehad, kapot moe nu. Moet eigenlijk nog naar een supermarkt. Huuu.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191488127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

<megaplan>

Hoe gaan ze je weiland in?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191488132
Elk nadeel hep ze voordeel: moeders en schmoeders zijn hier dooT. Maar als er :B mensen :B komen eten of zo doe ik wel de play en stofzuigen we.
pi_191488138
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik zie al helemaal hoe je moeder dan op bezoek komt en je hebt een oerbos over je hele keukenvloer :D
_O-
pi_191488151
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef minilot het volgende:

En LS: Tulpenboom groeide loeihard, kwam nu al boven de drie verdiepingen van het huis uit, kon nóg drie keer zo hoog worden en het is maar een kleine tuin.. Beter nu weghalen nu het broertje van J. het nog zelf kon doen dan wachten tot -ie vijfendertig meter hoog is, bergen overlast geeft en we er een bedrijf voor in zouden moeten schakelen. :{
Kopje kleiner was geen alternatief? >:O
pi_191488154
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zo lijkt het bij woeste kook- en bakperiodes soms wel. 8-)
pi_191488156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe gaan ze je weiland in?
Via de dijk dus het hek moet los. Dat gebeurt ook op de vrijdag voor de klus.

En helemaal aan het eind komt er een 10 kuubs container voor alle stronken, te dikke takken, etc.
Spoilers!
pi_191488172
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Kopje kleiner was geen alternatief? >:O
Geen gezicht bij dit model boom :) Liever iets nieuws en geschikters.
pi_191488183
Pffff L_S en J. Wat een enorm werk!

Huis schoonmaken voor moeders, geloof niet dat ik dat ooit speciaal gedaan heb. Maar ja, mijn ouders kwamen ook vrij regelmatig even langs, soms voor een kop koffie, soms voor eten, maar soms ook alleen maar iets afgeven. Als ze ergens commentaar op had mocht ze het zelf schoonmaken (dat ging over en weer).

Even een totaal andere vraag @Lucky_Strike, heb jij nog glazen potjes nodig voor wekken etc?
We have far more in common than that which devides us..
pi_191488188
Mijn moeder komt hier niet, is te veel moeite / te verre reis (45 minuten auto of een uur OV), dus dat is ook makkelijk. Maar ik krijg twee keer in de week ambulante begeleiding. Die zijn niet bepaald veeleisend, want ze zijn begeleiding voor autisten en een hoop autisten zijn niet zo goed in de boel schoon en netjes houden. Ik houd me aan mijn normale schoonmaakroutine, ik zorg dat het een normale temperatuur is binnen, en soms geef ik de begeleiders thee. ^O^ :D
pi_191488203
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:14 schreef minilot het volgende:

Ja, dat is wel beter inderdaad. Een bedrijf inhuren om je boom weg te halen is hartstikke duur ook. En als het klaar is, is het er niet eens mooier op geworden. Zonde van je boom wel. Ik moest ook aan het Kinderen voor Kinderenliedje denken trouwens toen ik las dat het ging gebeuren.
Spoilers!
pi_191488204
Bleh. Pijn in mijn buik hier. Het rotst dat me kan overkomen zometeen; een uitstrijk bij de huisarts. Omdat de assistente vorige keer niet genoeg cellen heeft opgediept volgens het lab o|O dus moet dit rottige kutgedoe nog een keer. }:|
pi_191488216
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:21 schreef Blues het volgende:
Bleh. Pijn in mijn buik hier. Het rotst dat me kan overkomen zometeen; een uitstrijk bij de huisarts. Omdat de assistente vorige keer niet genoeg cellen heeft opgediept volgens het lab o|O dus moet dit rottige kutgedoe nog een keer. }:|
Aww. Ik hoop dat het meevalt :*
pi_191488225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Conife :r en *O* |:)
pi_191488252
quote:

[..]

een laagstam fruitboom? O+
pi_191488256
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 14:20 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder komt hier niet, is te veel moeite / te verre reis (45 minuten auto of een uur OV), dus dat is ook makkelijk. Maar ik krijg twee keer in de week ambulante begeleiding. Die zijn niet bepaald veeleisend, want ze zijn begeleiding voor autisten en een hoop autisten zijn niet zo goed in de boel schoon en netjes houden. Ik houd me aan mijn normale schoonmaakroutine, ik zorg dat het een normale temperatuur is binnen, en soms geef ik de begeleiders thee. ^O^ :D
Wow, thee ^O^ earl grey hoop ik? 8-)
Gaat t goed verders vind je?
  Moderator donderdag 13 februari 2020 @ 14:25:16 #200
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191488258
quote:

[..]

Een geënte tulpenboom?
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')