Jullie zijn ook welkom. Breng je ook B&J mee dan?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik las met B&GMaar helaas kies je weer voor J
Ah shit! Ook wel als de vloer niet net gedweild is. Of als de fles halfvol is. Damn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, dikke kut is een volle fles olijfolie kapot laten vallen op je net gedweilde keukenvloer...
Oh wat ellendig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, dikke kut is een volle fles olijfolie kapot laten vallen op je net gedweilde keukenvloer...
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef Jagärtrut het volgende:
God ja, ik ook. De pan viel van een plank. Niet normaal meerquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:35 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Heb het ooit met frituurvet gehad
Toen ik ging verhuizen vond ik nog een hele plas onder het koelkastje met vanalles erin
Ik besefte niet dat dat vroeger ook al zo veel aan recycling werd gedaan. Logisch wel. En ik herinner me nu pas weer dat ik wel ooit heb geleerd dat er stof in papiergeld zat. De boel begint een stuk logischer te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:22 schreef z80 het volgende:
Even snel een reactie op de voddenboer.
Wat afval is voor de ene is handel voor de ander. Dit was, en is nog steeds.
Een boom omzagen, klein maken en tot pulp slaan kost tijd en mankracht. Vodden tot papier verwerken is sneller en goedkoper. Ook kreeg je er beter papier van.
Oud papier deed langetijd 25 cent de kilo. Glas wordt zeer graag opgehaald. Restafval waar geen verkoop warde meer in zit levert nog veel warmte op. En die kun je prima verkopen.
Afval waar niemand iets me kan is zeldzaam. Er zijn een paar rest producten waar we nu niets mee kunnen.
gadverdamme. Bah.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:35 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Heb het ooit met frituurvet gehad
Toen ik ging verhuizen vond ik nog een hele plas onder het koelkastje met vanalles erin
De telefoontjes van de actrice met haar oma, tijdens de show, zijn niet intrigerend genoeg?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik besefte niet dat dat vroeger ook al zo veel aan recycling werd gedaan. Logisch wel. En ik herinner me nu pas weer dat ik wel ooit heb geleerd dat er stof in papiergeld zat. De boel begint een stuk logischer te worden.
Nou die kwestie van Jeugdzorg nog maar dat zal vast nooit worden opgehelderd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
De telefoontjes van de actrice met haar oma, tijdens de show, zijn niet intrigerend genoeg?
Que?quote:
Ik moet je zeggen dat ik de moed niet heb om de topics na te gaan lezen om hier verslag van te doenquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou begint ze dus ook al met haar oma te kletsen? Waar over dan? Nog meer vragen
Zin in wat?quote:
Ik heb het idee dat dat de 6e lamp is waar iets mee is bij jullie de laatste maanden. Wat lastig als dingen zo speciaal zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:26 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky...grote klussen komen eraan.
Wat gaan jullie zelf voorbereiden?
I.p.v. een declutterklusje op de vrije donderdag, kijken wij de docu Bellingcat terug.
Het kijkt als een filmscript in combi met een kwajongensroman.![]()
Serious stuff.
Alles, bijna alles komt in drieën: 1)- één van de 4 lampen boven eettafel stuk.
Lastig repareren, want voeding constructie zit tegen plafond. 2) voeding stuk van leeslamp,
ws. te koop bij dhz en dan knutselen. 3) schakelaartje andere leeslamp kaduuk.
Nieuwe besteld via dealer, komt uit Duitsland, in zakje met naam erop. ¤25....😳
Drie is gemaakt.Twee zal wel volgen.
Bij één is hulp nodig van technische vriend - die heeft omgebouwd van halogeen naar led -
en die niet reageert.
@:JT...de vloeren wat is dat toch als moeders op bezoek komt
![]()
Mn.X begreep er niks van dat ik dan extra aan de poets ging. Ik ook niet, trouwens.
Het gaat toch om het plezier.
SPOILER: Het Grote PlanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |