Oh, ging bij ons ook altijd zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanochtend op m'n bijbaantje liet iemand gewoon een twee persoonsmatras bezorgen op z'n werk voor bij hem thuis. DA FUCQUE?
Maar hoe is het handiger zo'n matras zelf naar huis te vervoeren dan hem bij je thuis te laten bezorgen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, ging bij ons ook altijd zo
65 inch TV’s, dit, dat... alles
Gewoon onder je arm meenemen in de bus. De rest past zich maar aan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar hoe is het handiger zo'n matras zelf naar huis te vervoeren dan hem bij je thuis te laten bezorgen?
Ik heb wel eens een salontafel van Ikea in de trein meegenomen tijdens de vrijdagmiddagspits. Gelukkig was die nog ingepaktquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon onder je arm meenemen in de bus. De rest past zich maar aan.
Vervolg vraag van de besteller: Hey, denk je dat deze in m'n achterbak past?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar hoe is het handiger zo'n matras zelf naar huis te vervoeren dan hem bij je thuis te laten bezorgen?
Gewoon met je elleboog in z'n gezicht stompen!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:27 schreef MMF93 het volgende:
Help, de ergste soort openbaar vervoerganger zit naast me. Wortels knagen én schaamteloos hard zitten bellen
Daar kan ik niet bij, ik ben heel klein en hij is heel grootquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon met je elleboog in z'n gezicht stompen!
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:31 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet bij, ik ben heel klein en hij is heel groot. Gelukkig komen we zo 4 tunnels tegen waar je geen bereik hebt
Slim! Zal hij vast niet doorhebbenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]In die tunnels gewoon even opstaan en dan alsnog in z'n gezicht stompen. Zo ziet hij niet dat jij het bent
Hoe klein is klein?
Laat even weten hoe het aflooptquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:36 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Slim! Zal hij vast niet doorhebben.
Ik ben 156 trotse centimeters lang.
Was dat de cursus mindfulness? En ben je nu heel mindful doodmoe?quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:39 schreef Arizona het volgende:
Middag! Ik heb cursus gehad, de hele dag, en ik zit nu doodmoe in een overvolle trein.
Einde bericht
Uh-oh.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:42 schreef Arizona het volgende:
Oh en iedereen lijkt te hoesten en te snotteren.
Nee, een IT gerelateerde cursusquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat de cursus mindfulness? En ben je nu heel mindful doodmoe?
Wel heel goed van je! #TrotsOpArizonaquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:48 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu dus de wijde wereld in, heel atypisch voor een eckte fok!ster.
1 meter 90 is niet belachelijk langquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat even weten hoe het afloopt
Okay, en terecht dat je trots bent![]()
Ik geloof dat de mannen hier in de SC allemaal belachelijk lang zijn om de één of andere reden.
Ik zit in de stiltecoupe maar hoor van twee!! Mensen de muziek uit hun oordopjesquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:31 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet bij, ik ben heel klein en hij is heel groot. Gelukkig komen we zo 4 tunnels tegen waar je geen bereik hebt
Mijn 1.92 op zich ook niet maar het feit dat we bijna allemaal boven de 1.90 lijken te zijn is best bijzonder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1 meter 90 is niet belachelijk lang
Ja, ik blijf dat ook grappig vindenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn 1.92 op zich ook niet maar het feit dat we bijna allemaal boven de 1.90 lijken te zijn is best bijzonder.
Nee johquote:
Er zal wel verband zijn tussen mannelijke lengte en het ESF. Misschien dat lange mannen van nature natuurlijk heel zelfverzekerd zijn en zich dan ook niet schamen voor hun liefde voor het ESFquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik blijf dat ook grappig vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |