quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Ang3l het volgende:
https://www.zwartecross.nl/programma/daydaygay/
EXTRA GAY!
quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Doe dat vieze plaatje uit de OP eens weg.
Zag het inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Ang3l het volgende:
https://www.zwartecross.nl/programma/daydaygay/
EXTRA GAY!
Beetje heul spannend welquote:
O, lekekr chillen met os Sjak achter de schermenquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Halimede het volgende:
gisteren heel stom uitgegleden en heb vandaag een dikke bult op mijn heup
Incl bloeduitstorting in alle kleuren van de regenboog?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Halimede het volgende:
Nee nog niet, komt denk ik nog wel. Was ook een beetje naar terecht gekomen op mijn onderarm, en vreesde even dat mijn dunne armpjes daar niet zo goed tegen zouden kunnen (geen melkproducten he, dan zou je toch broze botten krijgenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Incl bloeduitstorting in alle kleuren van de regenboog?
hoe is het gebeurd dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt denk ik nog wel. Was ook een beetje naar terecht gekomen op mijn onderarm, en vreesde even dat mijn dunne armpjes daar niet zo goed tegen zouden kunnen (geen melkproducten he, dan zou je toch broze botten krijgen) maar denk dat ik er alleen met wat blauwe plekken en een schaafwond van af ben gekomen
blijkbaar groeien er buiten op de tegels algen, en moet je daar niet door de regen door heen rennenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het gebeurd dan?
weggewaaid?
Je bent jong, je stuitert nog een beetje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt denk ik nog wel. Was ook een beetje naar terecht gekomen op mijn onderarm, en vreesde even dat mijn dunne armpjes daar niet zo goed tegen zouden kunnen (geen melkproducten he, dan zou je toch broze botten krijgen) maar denk dat ik er alleen met wat blauwe plekken en een schaafwond van af ben gekomen
ah ja, dat kan wel eens glad zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
blijkbaar groeien er buiten op de tegels algen, en moet je daar niet door de regen door heen rennen
Ben 30 in een maandje, de aftakeling is al begonnenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent jong, je stuitert nog een beetje.
Na je 35e hè. Je hebt nog even.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ben 30 in een maandje, de aftakeling is al begonnen
ohwquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na je 35e hè. Je hebt nog even.
OH PHEWquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik had mezelf paaseitjes beloofd maar nu heb ik koppijn.
Eigenlijk begint de aftakeling al na je 25ste.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt een tekort aan chocolaquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
O ja ik had mezelf paaseitjes beloofd maar nu heb ik koppijn.
sneeuw? De zon schijnt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef CherryLips het volgende:
En het ziet er buiten uit alsof het gaat sneeuwen maar helaas.
Volgens mij begon die bij mij na m'n geboorte meteen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk begint de aftakeling al na je 25ste.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt een tekort aan chocola
voor mijn geboortequote:Op woensdag 12 februari 2020 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij begon die bij mij na m'n geboorte meteen.
Dat hangt er vanaf wie eerst aan de beurt isquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:19 schreef Californium het volgende:
Ik zie dat ik heel veel dates op de planning heb staan soon![]()
Ja sorry, ik moest even mijn cellen eten geven![]()
Nee, waarom zou dat raar zijn?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Is het raar om vier zakken paaseitjes te halen en verder niks?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:19 schreef Californium het volgende:
Al haal je 1 komkommer en een pot vaseline, who cares?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Wat maandverband erbij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al haal je 1 komkommer en een pot vaseline, who cares?.
Welkom bij mijn dagelijks leed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik ook zin in paaseitjes/chocolade.
Haha.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kocht gister alleen een zak m&msquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef CherryLips het volgende:
En nu je incellenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:19 schreef Californium het volgende:
Ik las zakmesquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kocht gister alleen een zak m&ms
Ai, geval eigen schuld dikke bult?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:05 schreef Halimede het volgende:
Misschien om de zak m&m's open te maken?quote:
Neequote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Moet hij (w)etenquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik moest gisterenavond laat nog even naar de supermarkt, stond een man voor me in de rij, morsig overhemd, vet haar alles, met 11 halve liters bier op de band.
Dus dan kunnen 4 zakken paaseitjes ook.
Nee hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik woon te ver voor je jongen. Tot deze conclusie komen we elke week
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ai, geval eigen schuld dikke bult?
Meerdere keertjes ook wel hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor één keertje moet het wel te doen zijn toch.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb hele pijnlijke aambeien..
Je bent geen knappe vrouw en daar heb je zalfjes voorquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik heb hele pijnlijke aambeien..
Het enige wat werkt is chocolade!quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:14 schreef TaMieke het volgende:
Zelfs voor schaafwonden en blauwe plekken heb je zalfjes tegenwoordig
Sowiesoquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Het enige wat werkt is chocolade!
Deze vrouw weet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
en een kusje!quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso
Of een Hello Kitty pleister
Bij mij is dat een felatio (als ontvanger inB4).quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
ook met een geschaafde penis?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij is dat een felatio (als ontvanger inB4).
Nee. Maar hoe is dat mogelijk?quote:
Heb je zo'n kleintje dat een splinter genoeg is om een schaafwond te veroorzaken?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Maar hoe is dat mogelijk?
Ja iets met naakt een saloon uitlopen en een splinter in de klapdeuren?
Ja joh kom maar kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb je zo'n kleintje dat een splinter genoeg is om een schaafwond te veroorzaken?
Klinkt als Tinder ditquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Kut marktplaats lui.![]()
Heb een deal maar probeer al 3 dagen een afspraak te maken.
Elke keer reageert de verkoper min. 24u later.
Al vastgesneeuwd?quote:
Zit alweer in Parijs.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al vastgesneeuwd?
Morgen weer terugrijden zeker, vertel ons alles over je harige francaise.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso
Of een Hello Kitty pleister
En onderling kunnen die francaises ononderbroken babbelen. Dus:quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit alweer in Parijs.
Ze viel toch een beetje tegen; had uiteindelijk toch niet zoveel te vertellen.
Geen ideequote:Op woensdag 12 februari 2020 20:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Waar haal je die? Asking for myself
Ik heb meestal die dierenprintjes in samenwerking met het WNF
Was dat niet Expo oid? Tevens posters in het assortiment als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen ideeik roep maar wat
Mssn zo'n winkel waar je allerlei troepjes kan kopen voor verjaardagen en valentijn enzo.
Nu zit ik met een winkel in mn hoofd die er vroeg was. Waar je foute fotolijstjes kocht met Diddl erop en wc papier met leeftijden ofzo. Geen idee meer hoe die heet
Godomme purist.quote:Op als nee 12 februari 2020 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Nieuwe koffiemaler gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ja de Expoquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was dat niet Expo oid? Tevens posters in het assortiment als ik me niet vergis.
Hier zijn ze ophttps://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse, maar https://www.24pharma.nl/d(...)strips-18-stuks.html heeft ze nog wel
Ik krijg er wel zinquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja de Expo![]()
![]()
Oeh direct 10 doosjes bestellen
Nijntje is cutequote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik krijg er wel zinNijntjepleisters bestaan ook kennelijk
Heb je na je proeftijd meteen een bonus gekregen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Nieuwe koffiemaler gekocht![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:
Nee joh met zijn DE punten gespaard.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je na je proeftijd meteen een bonus gekregen?
Salarisverhoging.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je na je proeftijd meteen een bonus gekregen?
Ik ook. Ik zou vorige jaar gaan met vrienden en hun dochters. Maar toen was er geen plek meer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
JaWil eigenlijk ook eens naar het Nijntjemuseum, maar ik heb ergens gelezen dat het echt voor kleine kinderen is geloof ik.
Ah jammer! Wat vonden zij er van?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou vorige jaar gaan met vrienden en hun dochters. Maar toen was er geen plek meer.
We zijn toen allemaal niet gegaan. Het was in de kerstvakantie en je moest van te voren entreekaartjes kopen voor een bepaald tijdslot. Vriendin wilde wachten want "misschien kwam er iets tussen".quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah jammer! Wat vonden zij er van?
Oh zo. Ja, zal wel topdrukte zijn in de vakanties! Spoorwegmuseum is ook wel mooi hoorde ik, maar je bent geen fan zo te horen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
We zijn toen allemaal niet gegaan. Het was in de kerstvakantie en je moest van te voren entreekaartjes kopen voor een bepaald tijdslot. Vriendin wilde wachten want "misschien kwam er iets tussen".
Toen bleek dat we wel konden gaan, was alles al vol.
We zijn toen naar het spoorwegmuseum gegaan.
Nee niet echt. Een trein is om in te zitten. brengt je van a naar b. niets bijzonders aanquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, zal wel topdrukte zijn in de vakanties! Spoorwegmuseum is ook wel mooi hoorde ik, maar je bent geen fan zo te horen?
Even 100,000 mensen minder in Barcelona die periode.quote:Het Mobile World Congress (MWC), de grootste telefoonbeurs van Europa, gaat niet door nadat tientallen bedrijven uit zorg voor het virus 2019-nCoV hebben laten weten niet naar Barcelona af te zullen reizen, schrijft Bloomberg. De beslissing volgt ondanks de voorzorgsmaatregelen en een oproep tot kalmte van het Spaanse ministerie voor Gezondheid.
Het is gelukkig niet dat ze daar een tekort aan hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even 100,000 mensen minder in Barcelona die periode.
Van die oude stoomtreinen vind ik wel bijzonderquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee niet echt. Een trein is om in te zitten. brengt je van a naar b. niets bijzonders aan![]()
Volgens mij vonden de kinderen het leuk, dat is het belangrijkste.
Nog steeds te mainstreamquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even 100,000 mensen minder in Barcelona die periode.
Zeg me allemaal helemaal niets.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Van die oude stoomtreinen vind ik wel bijzonderEn mooi dat de kinderen het leuk vonden
Wij zijn naar de Kunsthal geweest een tijdje terug. Mugler expositie o.a. Ik ben niet weg van het gebouw, maar de 400 jaar teken- en schilderkunstexpo was wel heerlijk ruim opgezet. Toch wel fijn om een beetje ruimte te hebben
Booijmans van Beuningen krijgt trouwens een opvallend gebouw zegShiny.
Hotels zullen wel wat minder blij zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gelukkig niet dat ze daar een tekort aan hebben.
Die hebben niet veel te klagen met die 30 miljoen toeristen per jaar. Geen doorkomen meer aan in het hoogseizoen tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hotels zullen wel wat minder blij zijn.
Ga je met Miss ook nog op vakantie?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die hebben niet veel te klagen met die 30 miljoen toeristen per jaar. Geen doorkomen meer aan in het hoogseizoen tegenwoordig.
Uiteraardquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je met Miss ook nog op vakantie?
Een huis is nooit af.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is jullie huis ondertussen af?
Ik loop vast 10 lichtjaren achter
Dat welquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leefbaar enzo dan.
Zonder grote klussen?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Leefbaar enzo dan.
Zonder grote klussen?
Verkeerde post gequotequote:
Musea vind ik wel leuk, maar ook niet alles. Vind het wel leuk om uit te proberen als je zo een kaart hebt en toch in de buurt bentquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeg me allemaal helemaal niets.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo van de museums. Ben 1x naar een Pixar Expo geweest en nu dus spoorwegmuseum. Maar dat was het ook.
Ow en met school naar het Afrika museum ofzo. Maar dat telt niet.
Pixar was wel leuk. Was een tijdelijk iets toen. Ergens in Amsterdam, maar waar precies durf ik niet meer te zeggen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Musea vind ik wel leuk, maar ook niet alles. Vind het wel leuk om uit te proberen als je zo een kaart hebt en toch in de buurt bent
Thierry Mugler maakte oa de iconische clip van George Michael, inclusief de outfits. Misschien herken je zijn parfumflesjes wel, Alien e.d.?
Het Afrikamuseum hoorde ik laatst ook pas voor het eerst over. Had het niet op zo een locatie verwacht eerlijk gezegdHoe vond je het?
En hoe was de Pixar Expo? Vast museum of ergens tijdelijk?
Mugler is een vreemde kerel die wel echt super gave dingen heeft ontworpenquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Musea vind ik wel leuk, maar ook niet alles. Vind het wel leuk om uit te proberen als je zo een kaart hebt en toch in de buurt bent
Thierry Mugler maakte oa de iconische clip van George Michael, inclusief de outfits. Misschien herken je zijn parfumflesjes wel, Alien e.d.?
Het Afrikamuseum hoorde ik laatst ook pas voor het eerst over. Had het niet op zo een locatie verwacht eerlijk gezegdHoe vond je het?
En hoe was de Pixar Expo? Vast museum of ergens tijdelijk?
Ah jammer, dat het tijdelijk was. Maar mooi dat je je vermaakt hebtquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Pixar was wel leuk. Was een tijdelijk iets toen. Ergens in Amsterdam, maar waar precies durf ik niet meer te zeggen.
Afrika museum is allang geleden. Ik weet nog dat er veel buiten was. Van die huisjes enzo. Dat je daar in kon. Maar dat was het.
Echt wel ja!quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:30 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mugler is een vreemde kerel die wel echt super gave dingen heeft ontworpen
O ja Jezus daar wilde ik nog naartoe. Misschien dit weekend dan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:37 schreef Scary_Mary het volgende:
Bijvoorbeeld [ afbeelding ]
[ [url=https://s17-us2.startpage.com/cgi-bin/serveimage?url=https%3A%2F%2Fwww.dw.com%2Fimage%2F47694510_403.jpg&sp=4432dc210b4d71b1ad455752057341d7&anticache=332571]afbeelding[/url] ]
Is nog tot half maart geloof ik. Doen!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja Jezus daar wilde ik nog naartoe. Misschien dit weekend dan.
Maryquote:
Zo, aardige schoonmaakquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:49 schreef Barbusse het volgende:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)%2Fm.facebook.com%2F
Goed dat ik er weg ben
Mwah, beetje druk en lijk weer ziek te worden. Niet handig, maar wel druk met leuke projectenquote:
Het is echt gezakt naar het niveautje bananenrepubliek, in slechts een jaar of 2. Ik mis het Malta van 2010/2011quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo, aardige schoonmaak
[..]
Mwah, beetje druk en lijk weer ziek te worden. Niet handig, maar wel druk met leuke projecten
Hoe is het met Barb?
Bizar hoe zoiets lijkt te veranderen in zo een korte tijd. Maar was het ervoor er echt niet (zo) of was het gewoon niet zo zichtbaar?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is echt gezakt naar het niveautje bananenrepubliek, in slechts een jaar of 2. Ik mis het Malta van 2010/2011![]()
Ben blij dat ik weg ben, baan bevalt goed, de stad is heerlijk
Leuke projecten? VertelEn niet ziek worden, ziek zijn is stom
Mwah, er waren problemen, zekers. Maar de rechtstaat is sinds 2 1/2 jaar gewoon kapot. En dat heeft z'n effecten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bizar hoe zoiets lijkt te veranderen in zo een korte tijd. Maar was het ervoor er echt niet (zo) of was het gewoon niet zo zichtbaar?
Lekker dat zo een flinke verhuizing de moeite waard isHoe hebben jullie dat eigenlijk met jullie kat gedaan?
I don't want to jinx it, maar hopelijk is het met een paar maanden zeker genoeg
Zo zonde, maar ja. Alles gaat in golven eigenlijk als we de geschiedenis bekijken. Circle of life ditdat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mwah, er waren problemen, zekers. Maar de rechtstaat is sinds 2 1/2 jaar gewoon kapot. En dat heeft z'n effecten.
Kat vond het vliegen niet leukMaar hier vind ze het heerlijk, ze is vriendjes met een een andere kat aan het maken via het raam
Hou ons op de hoogte!
Geen katten webcam, dan werk ik niet meerquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo zonde, maar ja. Alles gaat in golven eigenlijk als we de geschiedenis bekijken. Circle of life ditdat.
Ah, maar fijn dat ze hier ook d'r draai heeft gevonden! Geen quarantaine o.i.d.?
Oh dat klinkt enigKun je dat niet filmen?
Had jaren geleden een collega met een kattenwebcam. Die zat de halve dag te kijken wat ze bij hem thuis uitspookten -O_
Enthousiasmequote:Op woensdag 12 februari 2020 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen katten webcam, dan werk ik niet meerZal proberen eens wat te filmen, maar ze is nogal jumpy als ze die andere kat ziet.
Ik beloof niksquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
EnthousiasmeSucces met dat filmen
Puppiesquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I'll swap ya some puppy's(weet hoe moeilijk het kan zijn dus
)
Sowieso dierenquote:
Bonne nuitquote:Op donderdag 13 februari 2020 00:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sowieso dierenNou ja, niet alles of op z'n minst van een afstandje
![]()
Maar goed, de puppies zijn nog onderweg en ik ga nu proberen te slapen. Weltrusten Barb
eet hem op. dat zal hem leren!quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
De hamster had z'n wieltje half onder gegraven. Dus ik werd om half vijf wakker omdat hij erin was gaan rennen met z'n halve voerbak erin dat lekker ratelde
quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:34 schreef gianni61 het volgende:
ik voel het aan alles. dit wordt een top dag!
maar niet om te werken
Ja, dat is best wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:17 schreef CherryLips het volgende:
De hamster had z'n wieltje half onder gegraven. Dus ik werd om half vijf wakker omdat hij erin was gaan rennen met z'n halve voerbak erin dat lekker ratelde
Hoe is het daar?quote:
Luctor, baas!quote:
Rex, hoe is het dan met jou?quote:
Hier gaat het prima hoor! Was nogal druk de laatste tijd maar nu weer even wat relaxerquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Rex, hoe is het dan met jou?Lang niet gezien, man.
Hier gaat het ook goed. Stage SC is een beetje doodgebloedquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier gaat het prima hoor! Was nogal druk de laatste tijd maar nu weer even wat relaxer
Hoe is het daar dan?
Die is toch al jaren beetje dood?quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier gaat het ook goed. Stage SC is een beetje doodgebloedDus sinds kort hier te vinden.
Hier ook wel druk, maar tussendoor een beetje FOK!ken om niet gestrest te raken.
Ja, eigenlijk wel, al jaren nog een beetje proberen te trekken aan het dode paard, maar nu een nieuwe gevonden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die is toch al jaren beetje dood?Ik dacht al dat ik verdwaald was
![]()
Waren jullie de enige 2 die nog over waren?quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, al jaren nog een beetje proberen te trekken aan het dode paard, maar nu een nieuwe gevonden.En @:Californium is hier ook, dus het voelt al vertrouwd.
Nee, Zij was al wat langer daar weg. @Yesse kwam er nog het vaakst en soms @Houniet nog.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waren jullie de enige 2 die nog over waren?Hier is (of was?
) het iig ook gezellig! Alleen al lang niet meer geweest
Dat is wel echt de oude garde ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Zij was al wat langer daar weg. @:Yesse kwam er nog het vaakst en soms @:Houniet nog.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed. Inmiddels officieel Nijmegen bewoner.
Nijmegen is wel een beetje the place to be zo te lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed. Inmiddels officieel Nijmegen bewoner.
Ja goed dus. Afgelopen maandag sleutel van mn huis ingeleverd. Dus zit nu vast.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Wanneer gaan we biertjes drinken dan?![]()
Hoe bevalt Nijmegen?
Wil je erbij horen in deze sc zeker.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een beetje the place to be zo te lezen.
Dus ik moet eigenlijk ook verhuizen naar die kant van het land.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil je erbij horen in deze sc zeker.
oke, het was leuk jullie gekend te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wil je erbij horen in deze sc zeker.
Je hoeft niet weg. Je hoort er alleen niet bij.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, het was leuk jullie gekend te hebben.
i want to be includedquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hoeft niet weg. Je hoort er alleen niet bij.
Duhh, kroegen en gezelligheidquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nijmegen is wel een beetje the place to be zo te lezen.
Oehh aan de ketting nuquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja goed dus. Afgelopen maandag sleutel van mn huis ingeleverd. Dus zit nu vast.
Wanneer kan je!
Die eerste twee heb ik hier ook. Niet dat ik ooit in de kroeg kom.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Duhh, kroegen en gezelligheiden Mo
Ja zeker. Maar ook zonde dubbel te blijven betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oehh aan de ketting nu![]()
Das wel een hele stap!
Kluizenaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die eerste twee heb ik hier ook. Niet dat ik ooit in de kroeg kom.
Ja dat is altijd zondequote:Op donderdag 13 februari 2020 09:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ook zonde dubbel te blijven betalen.
Haha zeker. Ik vermaak me prima.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zonde
Maar Nimma is een goede keus hoor
Sowiesoquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel echt de oude garde ook
Ouwe bokquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:30 schreef Houniet het volgende:
Fuck ik dacht dat dit Stage topic was.
Ja, merkt ik ook. Nijmegen SC helaas ookquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn nu hier te vinden. Stage is een beetje dood
nooit van gehoord ook eigenlijk. in welk forumdeel was dat?quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We zijn nu hier te vinden. Stage is een beetje dood
Die zitten hier ook allemaal.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja, merkt ik ook. Nijmegen SC helaas ook.
Nijmegen![]()
.
SESquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nooit van gehoord ook eigenlijk. in welk forumdeel was dat?
ah ja, ik voel me te oud voor dat gedeelte van fokquote:
Ik kwam daar terecht toen ik stage ging lopen, vervolgens daar blijven hangen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik voel me te oud voor dat gedeelte van fok
Ik mag me bijna in het 40+ subforum meldenquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah ja, ik voel me te oud voor dat gedeelte van fok
#metooquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kwam daar terecht toen ik stage ging lopen, vervolgens daar blijven hangen.![]()
Ik ben hier dit jaar bij toeval beland, maar het bevalt me wel.quote:
komt wel in de buurt jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:38 schreef STING het volgende:
[..]
Ik mag me bijna in het 40+ subforum melden
Je treft deze SC dan ook wel op een relatief goed momentquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben hier dit jaar bij toeval beland, maar het bevalt me wel.
Tijd voor een relletjequote:Op donderdag 13 februari 2020 09:42 schreef STING het volgende:
[..]
Je treft deze SC dan ook wel op een relatief goed moment
Maar hopelijk blijft het zo
Even snel doorposten dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:48 schreef Houniet het volgende:
Ik kom alleen op het verkeerde tijdstip gezien de TT.
Ang3l is er (nog) niet, dus je kunt nog veilig postenquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:48 schreef Houniet het volgende:
Ik kom alleen op het verkeerde tijdstip gezien de TT.
Zo spannend ben ik nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ang3l is er (nog) niet, dus je kunt nog veilig posten
quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:53 schreef Houniet het volgende:
*Houniet heeft de groepsapp verlaten.
quote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kwam daar terecht toen ik stage ging lopen, vervolgens daar blijven hangen.![]()
Oh joh, dat valt toch nog wel mee? Ik kon het totaal niet schatten bij jouquote:
Ik voel me soms nog tiener.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh joh, dat valt toch nog wel mee? Ik kon het totaal niet schatten bij jou.
@HostiMeisterquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Stomme vraag mssn, maar leeft Hosti nog?
Je bent een man. Bovenstaande is vanzelf sprekend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voel me soms nog tiener.![]()
Sowieso nog niet volwassen.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je bent een man. Bovenstaande is vanzelf sprekend.
Volgens mij wel, alleen niet op Fok.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:16 schreef TaMieke het volgende:
Stomme vraag mssn, maar leeft Hosti nog?
Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat je 26 was.
Pics?
Ik zou willen dat ik dat nog was. Pics, moet je even op mijn fb kijken, daar staat vast wel een foto van mijzelf op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat je 26 was.
Pics?
Knappe mier.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat nog was. Pics, moet je even op mijn fb kijken, daar staat vast wel een foto van mijzelf op.
Joh, alleen maar omdat 'ie Pokémont hoor. Meestal voorspelt dat weinig goeds.quote:
Ik had al zo’n vermoeden. Thanksquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel, alleen niet op Fok.
Ja ik woon ver wegquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Knappe mier.
O je woont ver weg he? Kak.
bbcdonker?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe even een lamp aan, het is gewoon pikkedonker.
Ik probeer het levendig te houden maar het lukt nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, Zij was al wat langer daar weg. @:Yesse kwam er nog het vaakst en soms @:Houniet nog.
"Oud". Het feit dat ik nu al in die categorie pas is deprimerend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat is wel echt de oude garde ook
Iedereen is hier welkomquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik probeer het levendig te houden maar het lukt nietMaar ik weet niet of ik hier welkom ben, als
![]()
Je bent zelf pikkedonkerquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe even een lamp aan, het is gewoon pikkedonker.
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Joh, alleen maar omdat 'ie Pokémont hoor. Meestal voorspelt dat weinig goeds.
Misschien heeft ze nog een kamertje over.quote:
JA HALLO!quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ang3l is er (nog) niet, dus je kunt nog veilig posten
alsquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik probeer het levendig te houden maar het lukt nietMaar ik weet niet of ik hier welkom ben, als
![]()
The right kinda wrong baby, the right kinda wrong.quote:
moet meteen aan coyote ugly denkenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
The right kinda wrong baby, the right kinda wrong.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet meteen aan coyote ugly denken
Hier begint het al wat lichter te worden, maar nog steeds nat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Pikkedonker, mensen. Niet pikkendonker.
ik heb die film best vaak gezien, geloof ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wow! Dat je dat herkent.
Daar is t inderdaad van!
Huehuequote:Op donderdag 13 februari 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier begint het al wat lichter te worden, maar nog steeds nat.
quote:
Nou zegquote:
Ja bijvoorbeeld dat tinderen niet altijd alleen maar tot slechte ervaringen leidt. En dat het slechtste gesprek online soms offline best leuk kan zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsheb je mooie ervaringen die je kan delen.
is niet tegen jou gericht. Jij bent welkomquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
[..]
Nou zeg
[..]
Ja bijvoorbeeld dat tinderen niet altijd alleen maar tot slechte ervaringen leidt. En dat het slechtste gesprek online soms offline best leuk kan zijn
Maar........quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent een tijd kwijt geweest, je medezeggenschap is verlopen
zo direct wilde ik het niet formuleren, maar daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Zolang je geen MCH de tweede bent, is iedereen welkom.
You can try to resist...............quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb die film best vaak gezien, geloof ik
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Dan stop je ermee.quote:
Daarom ook op facebook kijken voor een foto van mij.quote:
wat is er eigenlijk met MCH gebeurt?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Is nog onder de rechter.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met MCH gebeurt?
een streepje door zn naamquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:15 schreef Halimede het volgende:
[..]
wat is er eigenlijk met MCH gebeurt?
Was hij zo erg dan? Merkte er vrij weinig van.quote:
En een bakkiequote:
geen idee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik had niet verwacht dat dat ooit zou gebeurenwaarmee is hij te ver gegaan dan?
oh, dan is het streepje inmiddels weg.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee toch, hij heeft eergister nog gepost in 40+
zoiets als beetlejuice?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:21 schreef CherryLips het volgende:
Laten we er maar over ophouden anders komt hij terug.
was er geen groot fan van.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe film is dat ook.
en dat is?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Er gaat natuurlijk niks boven de allerbeste film aller tijden.
[ afbeelding ]
Nou, van mij hoeft dat niet. Geef mij maar lekker zon.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de natte sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |