SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Vierde nieuwe topic in een dagquote:
Misschien wat te wantrouwig, maar ik denk dan wel meteen "Ok, hij doet dus ook die vrouwenstem. Wie is dan die vrouw die na het zingen van opzij het podium opkomt en waarom heeft zij ook een microfoon?"quote:
Vandaag past de eerste hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vierde nieuwe topic in een dagWat hebben we toch veel te vertellen!
quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms![]()
Als ik het zo zie, dan ben je helemaal klaargestoomd om een keer je aan een NSF te wagenSan Remo wacht wel tot volgend jaar
Wat een heerlijke schandalen zijn er somsquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarschijnlijk onterecht hoor, maar sinds die hond met hoogtevrees twijfel ik overal aan.
Wel een prima statement dan idd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zullen ook wel allemaal contracten aan vast zitten, maar tochAls een statement
Ja oké, scherpquote:
San Remo is volgend jaar pas weerquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:13 schreef I het volgende:
[..]Komt dat nog wel weer een keertje dan? Of bedoel je hiermee ook de festivals van andere landen?
Da's z'n vrouw, die hééél trots is op d'r man. En die was er nog niet bij in 2011, toen hij Philippines got Talent won, want hij heeft haar pas later ontmoet en ze zijn pas in 2014 getrouwd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wat te wantrouwig, maar ik denk dan wel meteen "Ok, hij doet dus ook die vrouwenstem. Wie is dan die vrouw die na het zingen van opzij het podium opkomt en waarom heeft zij ook een microfoon?"![]()
Waarschijnlijk onterecht hoor, maar sinds die hond met hoogtevrees twijfel ik overal aan.
Oh ja dat kan ik me ook nog wel herinneren!quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:14 schreef I het volgende:
[..]
Wel een prima statement dan idd.
Er heeft wel eens iemand zoiets geprobeerd, met een boeiend verhaal de voorrondes doorkomen.
Zeker, al zijn we daarmee ook wel meteen tussen de ultieme first world problems gedoken natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een heerlijke schandalen zijn er soms
Oooh zo.quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
San Remo is volgend jaar pas weerMaar dan moet je echt NSF-gevorderd zijn hoor! En het niet erg vinden dat je nieuw opgebouwde ritme weer naar de klote gaat
![]()
Ja andere landen hebben hun eigen festivals!We zitten nu midden in het seizoen!
Ok, had hij in 2011 toevallig een trotse vriendin en klonk zijn vrouwenstem toen toevallig ook net iets anders?quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:16 schreef I het volgende:
[..]
Da's z'n vrouw, die hééél trots is op d'r man. En die was er nog niet bij in 2011, toen hij Philippines got Talent won, want hij heeft haar pas later ontmoet en ze zijn pas in 2014 getrouwd.
Prima alibi dus.
Oh!quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:17 schreef I het volgende:
[..]
Oooh zo.Ik dacht bij NSF meteen aan het Nederlandse NSF.
Maar dat was er al een tijdje niet meer, vandaar die vraag.
![]()
OhJa, dan is San Remo geen goed idee inderdaad.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik me ook nog wel herinneren!Wie was dat ook alweer?
Er was wel bij TVOH een keer een Syrisch vluchtelingetje waarvan de vader zou zijn omgekomen, maar die bleek nog gewoon te levenVerhaal was verzonnen
Gewoon een keer een land meekijken en meeposten en daarna verder zienquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:17 schreef I het volgende:
[..]
Oooh zo.Ik dacht bij NSF meteen aan het Nederlandse NSF.
Maar dat was er al een tijdje niet meer, vandaar die vraag.
![]()
OhJa, dan is San Remo geen goed idee inderdaad.
Die microfoon is nodig zodat de mensen achterin de zaal ook kunnen horen hoe trots ze is!quote:Op woensdag 12 februari 2020 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, had hij in 2011 toevallig een trotse vriendin en klonk zijn vrouwenstem toen toevallig ook net iets anders?![]()
En waarom heeft zij een microfoon nodig om trots te zijn?
Typisch iets om je extra over op te winden als Starbucks geen havermelk meer heeft voor in je fair trade chai lattequote:Op woensdag 12 februari 2020 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker, al zijn we daarmee ook wel meteen tussen de ultieme first world problems gedoken natuurlijk.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, had hij in 2011 toevallig een trotse vriendin en klonk zijn vrouwenstem toen toevallig ook net iets anders?![]()
En waarom heeft zij een microfoon nodig om trots te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |