huh? hahaha echt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en Henk heeft verkering met iemand die op zijn bruiloft was![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Jambo! Snelle groetjes vanuit hier. Eindelijk WiFi
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En Borsato is ook vreemd geweest met een Merelwel leuk een Merel en een Hond
Bergbestormconjo!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Prishaaaaaaaaaaaaaaa jij KANJER!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Been zit er nog aan. Pijn is weg. Enkel wat stijf. Rust doet t goedquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bergbestormconjo!Hoe gaat het met de blessure?
Oh, wat fijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Been zit er nog aan. Pijn is weg. Enkel wat stijf. Rust doet t goed
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Been zit er nog aan. Pijn is weg. Enkel wat stijf. Rust doet t goed
I am tiny grootquote:
quote:
Veel te weinig Groot plaatjes. Hoog tijd dat je terug komtquote:
Hier gaat 't z'n gangetje. Je hebt een storm gemist, dus ik hoop dat je kas nog staat.quote:
Prisha, wat een mooie prestatie van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Prish! Kanjer, je deed het gewoon!quote:
Leeuwen, zebra’s, giraffes, nijlpaard, olifanten, struisvogels, Antelopes, gnoe, buffels, iets wat ze Wild beast noemen, wrattenzwijntjes, hyena, jakhalzen, luipaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier gaat 't z'n gangetje. Je hebt een storm gemist, dus ik hoop dat je kas nog staat.Heb je al gave beesten gezien?
Wel mooie foto's mee nemen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leeuwen, zebra’s, giraffes, nijlpaard, olifanten, struisvogels, Antelopes, gnoe, buffels, iets wat ze Wild beast noemen, wrattenzwijntjes, hyena, jakhalzen, luipaard.
Helemaal geweldig.
Nou...gewoon...je hebt geen idee hoevaak ik op wilde gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish! Kanjer, je deed het gewoon!![]()
Ik hoop dat je nog een paar hele fijne dagen hebt daar!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Prisha, wat een mooie prestatie van.
Grote dierenvriend, die Marcoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En Borsato is ook vreemd geweest met een Merelwel leuk een Merel en een Hond
Tof dat al die beesten zich laten zien!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leeuwen, zebra’s, giraffes, nijlpaard, olifanten, struisvogels, Antelopes, gnoe, buffels, iets wat ze Wild beast noemen, wrattenzwijntjes, hyena, jakhalzen, luipaard.
Helemaal geweldig.
Smakelijk en heel veel plezier nog daar!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:11 schreef Prisha het volgende:
Ga zo eten en dan op tijd erin. Morgen vroeg dag. Wilde effe hallo zeggen. Jambo! Bye!!
Leuk dat je even hallo kwam zeggen!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:11 schreef Prisha het volgende:
Ga zo eten en dan op tijd erin. Morgen vroeg dag. Wilde effe hallo zeggen. Jambo! Bye!!
Letterlijk en figuurlijk he?quote:
Of er was gewoon een dierentuinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Tof dat al die beesten zich laten zien!Wanneer vlieg je terug?
Een hek is een hekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn, een dierentuin naast een natuurreservaat waar al die beesten leven.
Wijdverspreide dierentuin is een natuurreservaat toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn, een dierentuin naast een natuurreservaat waar al die beesten leven.
hoi kanjerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal geweldig.
Je zou je pijl en boog maar graag willen testen daarquote:
Stom hoofd door stomme storm! Fuck Dennis! En Ciara!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:02 schreef tonja het volgende:
@:Prisha![]()
![]()
![]()
!!
Ik ga vanavond niet tekenen. Klote harses en zo.
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou je pijl en boog maar graag willen testen daar
Yep.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom hoofd door stomme storm! Fuck Dennis! En Ciara!
Alleen als je van mij iets overneemt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over hoor. Hebben?
Ik vrees een van de regen in de drup dealquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen als je van mij iets overneemt.
Heb nog wel wat leuks in de aanbieding.
Ik ken geen migraine (goddank) Wel voorhoofd ontstekingen gedoe. Ook nice. Dan is licht je vijand. Ik was voor het eerst weer eens verkouden en dan weet je weer wat ademen is zonder gezeik en gedoe,quote:
Ik spaar kwaaltjes dus heb genoeg voor jequote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees een van de regen in de drup deal
Kwartetten hierquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spaar kwaaltjes dus heb genoeg voor je
Ziek zijn is kut.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken geen migraine (goddank) Wel voorhoofd ontstekingen gedoe. Ook nice. Dan is licht je vijand. Ik was voor het eerst weer eens verkouden en dan weet je weer wat ademen is zonder gezeik en gedoe,
Ik denk dat ik deze maar over slaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spaar kwaaltjes dus heb genoeg voor je
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ziek zijn is kut.
[..]
Ik denk dat ik deze maar over sla
Achteraf gun ik het haar welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
Verkouden zijn is niet ziek zijn, dat is zwaar ongemakkelijk. Meer niet maar wel kut ja. Ik weet nog dat mijn schoonzus een migraine aanval had op haar trouwdag. Nou daar sta je dan
Ja, dan is het meteen einde oefening.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
Verkouden zijn is niet ziek zijn, dat is zwaar ongemakkelijk. Meer niet maar wel kut ja. Ik weet nog dat mijn schoonzus een migraine aanval had op haar trouwdag. Nou daar sta je dan
quote:
Nee meegebakken. Ik probeer geen vlees te eten van ma/vr ei is geen vlees tochquote:
Nee dat magquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meegebakken. Ik probeer geen vlees te eten van ma/vr ei is geen vlees toch
Mooi er ligt ook een gerookte makreel in de ijskastquote:
Ligt eraan hoe lang geleden het ei bevrucht is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meegebakken. Ik probeer geen vlees te eten van ma/vr ei is geen vlees toch
das vis dus ook geen vleesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi er ligt ook een gerookte makreel in de ijskast
Oeh, dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi er ligt ook een gerookte makreel in de ijskast
Ik wist hetquote:
Ja die is voor morgen die is koud niet lekker dus even op kamer temperatuur brengen.quote:
Oh, ik eet het altijd koud.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is voor morgen die is koud niet lekker dus even op kamer temperatuur brengen.
Ohh wat zondequote:
Ik zal er de volgende keer aan denken het uit de koelkast te leggen. Ik heb dan wel een kwijlende kat, vrees ik.quote:
Hoog zetten ofzo ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken het uit de koelkast te leggen. Ik heb dan wel een kwijlende kat, vrees ik.
Dan kunnen we de OS Japan wel vergetenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:00 schreef Recce het volgende:
Het duurt nog 18 maanden voordat er een vaccin is tegen het coronavirus. Het heet nu trouwens Covid-19.
Als je voedsel niet veilig is voor je katten doe je iets verkeerd.quote:
Wanneer is dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen we de OS Japan wel vergeten
Oh nou waarom niet het is niet zo schokkend toch?quote:
Dat lijkt me ook lastig worden inderdaad. Het aantal nieuwe gevallen in China gaat nu wel steeds omlaag, maar het wordt echt lastig het helemaal weg te krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kunnen we de OS Japan wel vergeten
Als Japan nu al cruiseschepen weert ....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig worden inderdaad. Het aantal nieuwe gevallen in China gaat nu wel steeds omlaag, maar het wordt echt lastig het helemaal weg te krijgen.
Wie zegt dat die aantallen kloppen? Ik heb op één of andere manier er geen vertrouwen inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook lastig worden inderdaad. Het aantal nieuwe gevallen in China gaat nu wel steeds omlaag, maar het wordt echt lastig het helemaal weg te krijgen.
Even kort in de magnetron en dan vers gemalen peper er over hmmmmmmm.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken het uit de koelkast te leggen. Ik heb dan wel een kwijlende kat, vrees ik.
Het is wel dodelijker dan de griep en waarschijnlijk ook besmettelijker. Als het de hele wereld overgaat, stort de economie in en waarschijnlijk ook de gezondheidszorg. Het moet dus zoveel mogelijk worden ingedamd en bijeenkomsten van veel mensen uit veel landen zijn dan niet handig.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou waarom niet het is niet zo schokkend toch?
Die makreel, niet die kat...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef espri het volgende:
[..]
Even kort in de magnetron en dan vers gemalen peper er over hmmmmmmm.
Ik heb geen idee wat ik van die aantallen moet denken. Hopelijk klopt de afname.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie zegt dat die aantallen kloppen? Ik heb op één of andere manier er geen vertrouwen in
Been there... Het raakt het nieuws niet eens meerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel dodelijker dan de griep en waarschijnlijk ook besmettelijker. Als het de hele wereld overgaat, stort de economie in en waarschijnlijk ook de gezondheidszorg. Het moet dus zoveel mogelijk worden ingedamd en bijeenkomsten van veel mensen uit veel landen zijn dan niet handig.
Oh kut !!!quote:
Als er een Nederlander besmet is, gaan ze vast weer flink hypen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Been there... Het raakt het nieuws niet eens meer
Tja we zien het wel. Ik vind het wel goedquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er een Nederlander besmet is, gaan ze vast weer flink hypen.
Smakelijk, met makreel of kat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:08 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep!
(Voor mensen die nu in de war raken: de soepdag is deze week verplaatst van woensdag naar vandaag.)
Het zal me worst zijn wat je eet, mag dat ookquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:08 schreef Recce het volgende:
Ik ga aan de soep!
(Voor mensen die nu in de war raken: de soepdag is deze week verplaatst van woensdag naar vandaag.)
Psies! Zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst hier!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal me worst zijn wat je eet, mag dat ook
Ohhh lekker !!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Psies! Zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst hier!!![]()
Kun jij koken?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zal me worst zijn wat je eet, mag dat ook
Nee ik doe maar watquote:
Pizza !!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:20 schreef MCH het volgende:
[..]
als het alleen voor jezelf is is dat prima toch
4 ik heb soms visitequote:
Ja hoe raad je hetquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:23 schreef MCH het volgende:
[..]
dan koop je zeker smeersels en stokbrood en goedkope vieze witte wijn?
Oh ok ja dat kan gebeuren in 40+ Jij bent vast jong en lelijk. Dat maakt niet uit hoor jou tijd komt nog wel. Belhamelquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat je een relatief oude vrouwelijke fokker bent
Ik ben niet echt jong en ook niet lelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok ja dat kan gebeuren in 40+ Jij bent vast jong en lelijk. Dat maakt niet uit hoor jou tijd komt nog wel. Belhamel
Dat je jezelf loopt te verdedigen zegt al genoeg. Truste MCHquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ben niet echt jong en ook niet lelijk
Wij hebben wel een leuke chemiequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat je jezelf loopt te verdedigen zegt al genoeg. Truste MCH
Ja ik ben zoutzuur en jij nietquote:
Ok leuk geweest ga trollen ergens anders.quote:
Ik heb nu echt overal een ban dus ik moet hier de rest van m'n leven doorbrengenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok leuk geweest ga trollen ergens anders.
Je kan nog mee naar een meetquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb nu echt overal een ban dus ik moet hier de rest van m'n leven doorbrengen
Vanavond om 23:00 uurquote:
quote:
Ok de kast staat openquote:
Ok Netfix here I comequote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een wat rustiger bestaan gevonden met slimmere collega's
JA !!!quote:
Oh das niet handig ik zou je password even wijzigenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik zat gisteravond een fil op Netflix te kijken toen ik ineens een een Airplay toeganscode van mijn buurman op mijn televisie zag en volgens mij hetgeen hij zat te kijken
Hij keek niet met mij mee, maar ik met hem.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh das niet handig ik zou je password even wijzigen
Schat ik heb een swimming pool maar je bent te jong voor het diepequote:
Het lijkt me twee weg. Ik zie jou jij ziet mijquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij keek niet met mij mee, maar ik met hem.
Toch maar even mijn wachtwoord wijzigen danquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het lijkt me twee weg. Ik zie jou jij ziet mij
Ja beterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch maar even mijn wachtwoord wijzigen dan
Nou @ieniminimuis wil jij even uitleggen dat ik dan wat aan de vrouw heb uit te leggen die inmiddels bijna 16 weken zwanger is van ons 1e kind?quote:
Dat zal Soury fijn vinden om te lezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou @:ieniminimuis wil jij even uitleggen dat ik dan wat aan de vrouw heb uit te leggen die inmiddels bijna 16 weken zwanger is van ons 1e kind?
ik heb muis overigens wel lief, puur omdat ze tof is. er staat zelfs geen maat op haar tofheid. Muis godin
Ik mag er verder niet op in gaan van Soury en ik volg haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een wat rustiger bestaan gevonden met slimmere collega's
Wat lief !quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou @:ieniminimuis wil jij even uitleggen dat ik dan wat aan de vrouw heb uit te leggen die inmiddels bijna 16 weken zwanger is van ons 1e kind?
ik heb muis overigens wel lief, puur omdat ze tof is. er staat zelfs geen maat op haar tofheid. Muis godin
Wolfje wordt idd papa en niet van mijn kind en we hebben geen affaire.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker, ik fax soms 3 a 4 keer per dag. Naar Darmstadt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief !En Gefeliciteerd!
![]()
Faxen? Bestaat dat nog?
Faxen is synoniem voor schijten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief !En Gefeliciteerd!
![]()
Faxen? Bestaat dat nog?
aai over je muizenbolletje!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wolfje wordt idd papa en niet van mijn kind en we hebben geen affaire.
Gewoon cool persoon en we kennen elkaar al jaren.
Dan kan je ook breien zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker, ik fax soms 3 a 4 keer per dag. Naar Darmstadt.
Van die bruine natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb truien gemaakt, daar zou je onpasselijk van kunnen worden
Ik krijg daar geen gekleurde faxen van anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, ik eet ook wel eens rode bietjes.
Wat schattig, vroeger had je zo'n eigen willetjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag er verder niet op in gaan van Soury en ik volg haar.
Niet iedereen staat rood goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, ik eet ook wel eens rode bietjes.
Niet eens een klein bietje?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen gekleurde faxen van anders.
Mss moet ik nog meer bieten eten op een danquote:
Subiet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet ik nog meer bieten eten op een dan
ja aanrader is erg lekker, met een rood uitje en feta kaas er door, eventueel een walnootjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet ik nog meer bieten eten op een dan
Heet jouw moeder ieniminima?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Autocorrect maakte van bieten boeren
Gewoon mama.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet jouw moeder ieniminima?
Ik had laatst met pasta, geitenkaas en een nootje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja aanrader is erg lekker, met een rood uitje en feta kaas er door, eventueel een walnootje
Topcombo! smullenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had laatst met pasta, geitenkaas en een nootje.
De kans was wel ook wel erg klein idd. Gefeliciteerd !quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
juli 2001,quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit hoor, was gewoon uit nieuwsgierigheid omdat hier al bijna 20 jaar zit
Dankje!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De kans was wel ook wel erg klein idd. Gefeliciteerd !
Lekker crossen in de Jeep zekerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]tis ineens een heel ander kaartje
Het is wel een van de grotere reservaten in Afrika. Bijzonder omdat het voornamelijk in een gigantische krater ligt en omgeven door een bergrug van een meter of 500 dacht ikquote:
Ok... Tis maar wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een van de grotere reservaten in Afrika. Bijzonder omdat het voornamelijk in een gigantische krater ligt en omgeven door een bergrug van een meter of 500 dacht ik
Heel bijzondere natuur in ieder gevalVind ik eigenlijk leuker dan die berg
Ja die berg moet je toch weer afquote:
Jammer joh...nog 2,5 jaar wachten voordat je hier mag postenquote:
Nou dat is mooi daar wou ik je mee naar toen nemen op safariquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat is mooi daar wou ik je mee naar toen nemen op safari
Nee het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk dieren van dichtbij gaat meemakenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]Dan mag je wel vast gaan plannen hoe je me gaat drogeren
Waaromquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk dieren van dichtbij gaat meemaken
Ga jij maar vooruit alvast ik haal je wel inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:52 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan rennen we even hard die berg op om Prisha te fucken
Leuk outfitje voor je op safariquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]Dan mag je wel vast gaan plannen hoe je me gaat drogeren
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dat is mooi daar wou ik je mee naar toen nemen op safari
Wordt even puzzelen maar ik denk dat ik GB er wel aan kan ophangenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk outfitje voor je op safari
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wordt even puzzelen maar ik denk dat ik GB er wel aan kan ophangen
Sprookjesachtigiets? of iets over je gevoelens?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zat op werk zo verdiept in mijn boek dat ik bijna vergat om naar huis te gaan.
Boek over bomen van bomenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sprookjesachtigiets? of iets over je gevoelens?
Fictie boek dit. The overstory van Richard Powers.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja je red ook nog bomen tussendoor
.quote:‘Tot in de hemel’ van Richard Powers is het verhaal van negen mensen die de wereld van de bomen leren zien – en horen. Een laadmeester bij de Amerikaanse luchtmacht die tijdens de Vietnamoorlog gered wordt door een bodhiboom, een verguisde wetenschapster die bomen met elkaar hoort communiceren, een kunstenaar met een bijzondere verzameling foto’s van een bedreigde kastanjesoort: deze drie, en nog zes anderen, allen onbekenden van elkaar, zullen op verschillende manieren betrokken raken bij een laatste, heftige verzetsdaad om de resterende paar hectare oerwoud van het Noord-Amerikaanse continent van de ondergang te redden. ‘Tot in de hemel’ is Powers ten voeten uit: een verrassende fusie van natuurwetenschap en literatuur, een monumentale roman over bomen en mensen. Het is een meeslepende vertelling over activisme en verzet, en tegelijkertijd een loflied op een wereld naast de onze
Wow hoe krijg je het verzonnen zo'n verhaalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fictie boek dit. The overstory van Richard Powers.
[..]
.
Bijzonderquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fictie boek dit. The overstory van Richard Powers.
[..]
.
Dat was Leniequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:14 schreef drakin het volgende:
O ja er was ook ooit een boek geschreven over een activiste die in een boom ging zitten om de boom van kap te redden en er heeel lang in bleef, maanden of zelfs jaren.
Zou ook wat voor jou zijn dat boek Ienie
met een i niet met een Lquote:
Hier heet ze ieniequote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb @:sjampoeh gevonden op Tiktok
[ afbeelding ]
Het waait idd nog steeds goed hierquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook een grapje. Ienie is in Lenie veranderd door een tikfout ofzo. Laten waaien joh. Ik vind het wel grappig.
die is zo te vinden via je linkje slimpiequote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier heet ze ienie
Ik zou niet willen dat iemand hier mijn echte naam neerplempt
So what, dan hoef je die nog niet neer te plempen hierquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die is zo te vinden via je linkje slimpie
das waar, doe ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
So what, dan hoef je die nog niet neer te plempen hier
quote:
Oh?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een podcast over bevalling psychose
Ohh van Corine Koole die had ik wel ergens opgeslagen maar nog niet geprobiertquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
https://open.spotify.com/(...)XiNTVCRjOIPOMtWr4ZIg
Ja ik had hem bij Spotify staan, alle app podcasts was ik doorheenquote:Op woensdag 12 februari 2020 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh van Corine Koole die had ik wel ergens opgeslagen maar nog niet geprobiert
Ik heet Fritsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook een grapje. Ienie is in Lenie veranderd door een tikfout ofzo. Laten waaien joh. Ik vind het wel grappig.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer joh...nog 2,5 jaar wachten voordat je hier mag posten
Tenslotte wordt je binnenkort al vader ..quote:Op woensdag 12 februari 2020 06:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]ja maar ik ben egt al een grote jonguh hoor
Morgenquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:33 schreef espri het volgende:
[..]
Nina ❤️
Alweer terug pullup? Gaat dat snel hè?
Goedemorgen trouwens.
quote:
Ja met wind mee zou het nog kunnen,quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:34 schreef pullup het volgende:
[..]
MorgenJa alweer gewend, hier sinds ik terug ben nog geen boot kunnen zien want het waait veel te hard.
Wel lekker rustigUitslapen en zulks
Hij kan hetquote:
Vaker hogedrukgebieden. Dus lichter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kan het![]()
Het is toch echt ook op de een of andere manier veel lichter buiten dan in december en januari
Ik geloof dat tijdens die paar dagen vorige zomer het de eerste keer was dat ik daar over klaagdequote:Op woensdag 12 februari 2020 08:48 schreef espri het volgende:
Ik vind het wel prima zo, nog een maandje en de caravan wordt weer geïnstalleerd![]()
Kunnen we weer klagen hoe verschrikkelijk heet het is...
Heb ik ook vaak wel hoor, ik hou ook van de zomerwarmte maar was bevangen door de hitte vorig jaar en dat was net wat minder.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof dat tijdens die paar dagen vorige zomer het de eerste keer was dat ik daar over klaagdeNormaal is het; hoe warmer hoe beter
Leuk, lekker touren, waar gaan jullie zoal heen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:50 schreef Sodeknetters het volgende:
Binnenkort de camper ook maar weer eens rijklaar maken.
Vaak naar vliegkampen. Dit jaar waarschijnlijk twee in Duitsland. Een van onze eigen club en een oldtimer rallyquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:54 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk, lekker touren, waar gaan jullie zoal heen?
Dat is wel handig dan ja, leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vaak naar vliegkampen. Dit jaar waarschijnlijk twee in Duitsland. Een van onze eigen club en een oldtimer rally
Haha netjesquote:
Wij denken nu ook na of over een caravan, of een ruime tent.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:59 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is wel handig dan ja, leuk.
Meneer espri deed voor heen ook aan zweefvliegen en nam een caravan mee.
Helaas is hij er mee gestopt voordat wij elkaar leerden kennen.
Klopt ja. En in een caravan kan je een hoop kwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij denken nu ook na of over een caravan, of een ruime tent.
Je zit op die velden altijd buiten stads of dorpkernen. Voor boodschapjes enz ben je dan altijd van anderen afhankelijk. En het is wat makkelijker om een kist mee te nemen.
moet ik wel posten natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 09.30 is het doel.
Geniet ervanquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:12 schreef espri het volgende:
Ik ga maar eens aan m’n eerste bakkie latte
Enjoyquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:12 schreef espri het volgende:
Ik ga maar eens aan m’n eerste bakkie latte
Hele dag verpest andersquote:
Wat is dts?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En in dat dts zie je me niet meer
Dode Topic Spelquote:
Nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:19 schreef pullup het volgende:
Heb je ook een eigen zweefvliegtuigje Sode?
Vanwege?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En in dat dts zie je me niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |