Dat zal Soury fijn vinden om te lezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou @:ieniminimuis wil jij even uitleggen dat ik dan wat aan de vrouw heb uit te leggen die inmiddels bijna 16 weken zwanger is van ons 1e kind?
ik heb muis overigens wel lief, puur omdat ze tof is. er staat zelfs geen maat op haar tofheid. Muis godin
Ik mag er verder niet op in gaan van Soury en ik volg haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je al een wat rustiger bestaan gevonden met slimmere collega's
Wat lief !quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou @:ieniminimuis wil jij even uitleggen dat ik dan wat aan de vrouw heb uit te leggen die inmiddels bijna 16 weken zwanger is van ons 1e kind?
ik heb muis overigens wel lief, puur omdat ze tof is. er staat zelfs geen maat op haar tofheid. Muis godin
Wolfje wordt idd papa en niet van mijn kind en we hebben geen affaire.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker, ik fax soms 3 a 4 keer per dag. Naar Darmstadt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief !En Gefeliciteerd!
![]()
Faxen? Bestaat dat nog?
Faxen is synoniem voor schijten.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief !En Gefeliciteerd!
![]()
Faxen? Bestaat dat nog?
aai over je muizenbolletje!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wolfje wordt idd papa en niet van mijn kind en we hebben geen affaire.
Gewoon cool persoon en we kennen elkaar al jaren.
Dan kan je ook breien zeker?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jazeker, ik fax soms 3 a 4 keer per dag. Naar Darmstadt.
Van die bruine natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb truien gemaakt, daar zou je onpasselijk van kunnen worden
Ik krijg daar geen gekleurde faxen van anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, ik eet ook wel eens rode bietjes.
Wat schattig, vroeger had je zo'n eigen willetjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik mag er verder niet op in gaan van Soury en ik volg haar.
Niet iedereen staat rood goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, ik eet ook wel eens rode bietjes.
Niet eens een klein bietje?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg daar geen gekleurde faxen van anders.
Mss moet ik nog meer bieten eten op een danquote:
Subiet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet ik nog meer bieten eten op een dan
ja aanrader is erg lekker, met een rood uitje en feta kaas er door, eventueel een walnootjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss moet ik nog meer bieten eten op een dan
Heet jouw moeder ieniminima?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Autocorrect maakte van bieten boeren
Gewoon mama.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heet jouw moeder ieniminima?
Ik had laatst met pasta, geitenkaas en een nootje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja aanrader is erg lekker, met een rood uitje en feta kaas er door, eventueel een walnootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |