huh? hahaha echt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en Henk heeft verkering met iemand die op zijn bruiloft was![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Jambo! Snelle groetjes vanuit hier. Eindelijk WiFi
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En Borsato is ook vreemd geweest met een Merelwel leuk een Merel en een Hond
Bergbestormconjo!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Prishaaaaaaaaaaaaaaa jij KANJER!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Been zit er nog aan. Pijn is weg. Enkel wat stijf. Rust doet t goedquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bergbestormconjo!Hoe gaat het met de blessure?
Oh, wat fijn!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Been zit er nog aan. Pijn is weg. Enkel wat stijf. Rust doet t goed
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Been zit er nog aan. Pijn is weg. Enkel wat stijf. Rust doet t goed
I am tiny grootquote:
quote:
Veel te weinig Groot plaatjes. Hoog tijd dat je terug komtquote:
Hier gaat 't z'n gangetje. Je hebt een storm gemist, dus ik hoop dat je kas nog staat.quote:
Prisha, wat een mooie prestatie van.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
Prish! Kanjer, je deed het gewoon!quote:
Leeuwen, zebra’s, giraffes, nijlpaard, olifanten, struisvogels, Antelopes, gnoe, buffels, iets wat ze Wild beast noemen, wrattenzwijntjes, hyena, jakhalzen, luipaard.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier gaat 't z'n gangetje. Je hebt een storm gemist, dus ik hoop dat je kas nog staat.Heb je al gave beesten gezien?
Wel mooie foto's mee nemen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leeuwen, zebra’s, giraffes, nijlpaard, olifanten, struisvogels, Antelopes, gnoe, buffels, iets wat ze Wild beast noemen, wrattenzwijntjes, hyena, jakhalzen, luipaard.
Helemaal geweldig.
Nou...gewoon...je hebt geen idee hoevaak ik op wilde gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prish! Kanjer, je deed het gewoon!![]()
Ik hoop dat je nog een paar hele fijne dagen hebt daar!
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:06 schreef notturna het volgende:
[..]
Prisha, wat een mooie prestatie van.
Grote dierenvriend, die Marcoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En Borsato is ook vreemd geweest met een Merelwel leuk een Merel en een Hond
Tof dat al die beesten zich laten zien!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leeuwen, zebra’s, giraffes, nijlpaard, olifanten, struisvogels, Antelopes, gnoe, buffels, iets wat ze Wild beast noemen, wrattenzwijntjes, hyena, jakhalzen, luipaard.
Helemaal geweldig.
Smakelijk en heel veel plezier nog daar!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:11 schreef Prisha het volgende:
Ga zo eten en dan op tijd erin. Morgen vroeg dag. Wilde effe hallo zeggen. Jambo! Bye!!
Leuk dat je even hallo kwam zeggen!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:11 schreef Prisha het volgende:
Ga zo eten en dan op tijd erin. Morgen vroeg dag. Wilde effe hallo zeggen. Jambo! Bye!!
Letterlijk en figuurlijk he?quote:
Of er was gewoon een dierentuinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Tof dat al die beesten zich laten zien!Wanneer vlieg je terug?
Een hek is een hekquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn, een dierentuin naast een natuurreservaat waar al die beesten leven.
Wijdverspreide dierentuin is een natuurreservaat toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel flauw zijn, een dierentuin naast een natuurreservaat waar al die beesten leven.
hoi kanjerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:00 schreef Prisha het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal geweldig.
Je zou je pijl en boog maar graag willen testen daarquote:
Stom hoofd door stomme storm! Fuck Dennis! En Ciara!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:02 schreef tonja het volgende:
@:Prisha![]()
![]()
![]()
!!
Ik ga vanavond niet tekenen. Klote harses en zo.
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou je pijl en boog maar graag willen testen daar
Yep.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Stom hoofd door stomme storm! Fuck Dennis! En Ciara!
Alleen als je van mij iets overneemt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over hoor. Hebben?
Ik vrees een van de regen in de drup dealquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen als je van mij iets overneemt.
Heb nog wel wat leuks in de aanbieding.
Ik ken geen migraine (goddank) Wel voorhoofd ontstekingen gedoe. Ook nice. Dan is licht je vijand. Ik was voor het eerst weer eens verkouden en dan weet je weer wat ademen is zonder gezeik en gedoe,quote:
Ik spaar kwaaltjes dus heb genoeg voor jequote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees een van de regen in de drup deal
Kwartetten hierquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spaar kwaaltjes dus heb genoeg voor je
Ziek zijn is kut.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ken geen migraine (goddank) Wel voorhoofd ontstekingen gedoe. Ook nice. Dan is licht je vijand. Ik was voor het eerst weer eens verkouden en dan weet je weer wat ademen is zonder gezeik en gedoe,
Ik denk dat ik deze maar over slaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik spaar kwaaltjes dus heb genoeg voor je
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Ziek zijn is kut.
[..]
Ik denk dat ik deze maar over sla
Achteraf gun ik het haar welquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
Verkouden zijn is niet ziek zijn, dat is zwaar ongemakkelijk. Meer niet maar wel kut ja. Ik weet nog dat mijn schoonzus een migraine aanval had op haar trouwdag. Nou daar sta je dan
Ja, dan is het meteen einde oefening.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:24 schreef Soury het volgende:
Verkouden zijn is niet ziek zijn, dat is zwaar ongemakkelijk. Meer niet maar wel kut ja. Ik weet nog dat mijn schoonzus een migraine aanval had op haar trouwdag. Nou daar sta je dan
quote:
Nee meegebakken. Ik probeer geen vlees te eten van ma/vr ei is geen vlees tochquote:
Nee dat magquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meegebakken. Ik probeer geen vlees te eten van ma/vr ei is geen vlees toch
Mooi er ligt ook een gerookte makreel in de ijskastquote:
Ligt eraan hoe lang geleden het ei bevrucht is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee meegebakken. Ik probeer geen vlees te eten van ma/vr ei is geen vlees toch
das vis dus ook geen vleesquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi er ligt ook een gerookte makreel in de ijskast
Oeh, dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi er ligt ook een gerookte makreel in de ijskast
Ik wist hetquote:
Ja die is voor morgen die is koud niet lekker dus even op kamer temperatuur brengen.quote:
Oh, ik eet het altijd koud.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die is voor morgen die is koud niet lekker dus even op kamer temperatuur brengen.
Ohh wat zondequote:
Ik zal er de volgende keer aan denken het uit de koelkast te leggen. Ik heb dan wel een kwijlende kat, vrees ik.quote:
Hoog zetten ofzo ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer aan denken het uit de koelkast te leggen. Ik heb dan wel een kwijlende kat, vrees ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |