Vaak naar vliegkampen. Dit jaar waarschijnlijk twee in Duitsland. Een van onze eigen club en een oldtimer rallyquote:Op woensdag 12 februari 2020 08:54 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk, lekker touren, waar gaan jullie zoal heen?
Dat is wel handig dan ja, leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vaak naar vliegkampen. Dit jaar waarschijnlijk twee in Duitsland. Een van onze eigen club en een oldtimer rally
Haha netjesquote:
Wij denken nu ook na of over een caravan, of een ruime tent.quote:Op woensdag 12 februari 2020 08:59 schreef espri het volgende:
[..]
Dat is wel handig dan ja, leuk.
Meneer espri deed voor heen ook aan zweefvliegen en nam een caravan mee.
Helaas is hij er mee gestopt voordat wij elkaar leerden kennen.
Klopt ja. En in een caravan kan je een hoop kwijt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wij denken nu ook na of over een caravan, of een ruime tent.
Je zit op die velden altijd buiten stads of dorpkernen. Voor boodschapjes enz ben je dan altijd van anderen afhankelijk. En het is wat makkelijker om een kist mee te nemen.
moet ik wel posten natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 09.30 is het doel.
Geniet ervanquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:12 schreef espri het volgende:
Ik ga maar eens aan m’n eerste bakkie latte
Enjoyquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:12 schreef espri het volgende:
Ik ga maar eens aan m’n eerste bakkie latte
Hele dag verpest andersquote:
Wat is dts?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En in dat dts zie je me niet meer
Dode Topic Spelquote:
Nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 09:19 schreef pullup het volgende:
Heb je ook een eigen zweefvliegtuigje Sode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |