Wie zijn 'wij'?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
@:I heeft maar half zicht op de dingen dus het helpt hem alleen maar als wij de andere helft voor hem bepalen.
Vaarwelquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Ik ben nooit zo'n enorme fan geweest van Harry Potter. Ik vond/vind het wel aardig maar meer ook niet.
Nou, jongens, was gezellig!
Dumbledore vind ik best wel een beetje een klootzak, was in zijn jonge jaren ook gewoon een beetje een nazi bovendienquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriete personage is Ron.En Lupin.
En Dumbledore, maar dan wel boek-Dumbledore, want in de films is hij afschuwelijk neergezet.
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En de marathon was toen de laatste film net uit was?
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ron![]()
![]()
Er zijn serieus echt lezers die dat karakter haten. Hoe dan?
Maar dat wordt weer veel teveel gediscussieer! Straks kan I helemaal niks meer omdat hij te lang op ons oordeel wachtquote:
Dat is alweer 9 jaar geleden, HOE DANquote:
Oh ja. Okay, dan laten we het alleen aan @TheFreshPrince over.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar dat wordt weer veel teveel gediscussieer! Straks kan I helemaal niks meer omdat hij te lang op ons oordeel wacht
LOTR Films > Harry Potter filmsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
Ik vind LOTR mooier dan HP.
Ja, ik neem risico's vandaag!
Dit bijvoorbeeld:quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben een beetje op Ron, not gonna lie.
Daar kan ik niet volledig over oordelen want de HP-boeken heb ik niet allemaal gelezen. De LOTR-boeken wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
LOTR Films > Harry Potter films
Harry potter boeken > LOTR boeken
simpel
Haha ja, maar ik vind het daarom juist wel een heel interessant en diep personagequote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:16 schreef skysherrif het volgende:
Dumbledore vind ik best wel een beetje een klootzak, was in zijn jonge jaren ook gewoon een beetje een nazi bovendien![]()
Misschien wel ooit iets van gezien, maar toen wist ik niet dat het harry potter zeg maar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is alweer 9 jaar geleden, HOE DAN![]()
Daarvoor echt nog nooit een harry potter film gezien? Dat is best knap eigenlijk
Ik vind de LOTR films wel mooi, maar heb zelf meer met HP.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
Ik vind LOTR mooier dan HP.
Ja, ik neem risico's vandaag!
QFTquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
LOTR Films > Harry Potter films
Harry potter boeken > LOTR boeken
simpel
Handig wel ja, die woont ook nog eens in de buurt!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Okay, dan laten we het alleen aan @:TheFreshPrince over.
ftfyquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
LOTR boeken > LOTR Films > Harry Potter
simpel
Heb alles gelezen inclusief de silmarillion, maar het is toch iets te langdradig allemaal om echt spannend te zijn en veel te beschrijvend geschreven, maar dat is mijn meningquote:Op dinsdag 11 februari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar kan ik niet volledig over oordelen want de HP-boeken heb ik niet allemaal gelezen. De LOTR-boeken wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |