SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Dennis heeft last van premature eh, ja, flatulentie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tis nog heul geen vrijdag! Not even close!
Ja nouquote:
Grappig, bij mij staan die op een goede dag meestal op zo'n 37 graden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand komt klagen dat het koud is. Volgens mijn cheap-ass thermometer is het 23 graden
Dat zou ik nou niet grappig noemenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, bij mij staan die op een goede dag meestal op zo'n 37 graden.
Zij is overal goed voor/inquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:29 schreef I het volgende:
[..]
Merci, met credits aan @:Aoibhin uiteraard.
Nou idd. Aso gedoe!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:29 schreef I het volgende:
[..]
Dennis heeft last van premature eh, ja, flatulentie.
Hier is het 18,5 graden en ik heb t nog warm in m'n shirtje.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iemand komt klagen dat het koud is. Volgens mijn cheap-ass thermometer is het 23 graden
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij is overal goed voor/in
Je mag wel langskomen hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nouJij met je hometrainer in huis...
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij is overal goed voor/in
Ja echt geweldig, van die namen die dan op het beroep slaan. Dat je bijna zou denken 'heb je het erom gedaan ofzo.'quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:39 schreef I het volgende:
[..]
Zij is ook gewoon weervrouw.Geweldige naam.
Oeh! Goed idee. Wel eerst Dennis trotserenquote:
Ja en Maurice de Hond heeft dan weer niets met honden te makenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt geweldig, van die namen die dan op het beroep slaan. Dat je bijna zou denken 'heb je het erom gedaan ofzo.'
Da's het verschil tussen een cheap-ass thermometer en een cheap ass-thermometerquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig, bij mij staan die op een goede dag meestal op zo'n 37 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |