SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Zijn houding ten opzichte van school is zo negatief. Gisterenavond een lang gesprek gehad met hem en gezegd dat ik me zorgen maakte. Hij wuift het weg met het feit dat zijn cijfers gewoon goed zijn en dat dat nou eenmaal bij de puberteit hoort. Ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]Slimmerik.
Maar als hij er niet mee zat, dan is het vast niet zo erg.
Het is wel een echter puberantwoordquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Zijn houding ten opzichte van school is zo negatief. Gisterenavond een lang gesprek gehad met hem en gezegd dat ik me zorgen maakte. Hij wuift het weg met het feit dat zijn cijfers gewoon goed zijn en dat dat nou eenmaal bij de puberteit hoort. Ik kijk het nog even aan.
Wel goed dat je dat gedaan hebt, maar ja.... hij heeft natuurlijk ook wel een beetje gelijk dat als zijn cijfers goed zijn, het niet zo erg is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Zijn houding ten opzichte van school is zo negatief. Gisterenavond een lang gesprek gehad met hem en gezegd dat ik me zorgen maakte. Hij wuift het weg met het feit dat zijn cijfers gewoon goed zijn en dat dat nou eenmaal bij de puberteit hoort. Ik kijk het nog even aan.
Wielklem! Maar ja, dan blijft ie wel nóg langer staan..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat een vrachtwagen voor het raam hier. Best apart, het is namelijk een voetpad met een fietspad en groenstrook ernaast.
Hij is alweer weg, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bezorgbusjes doen het vaker. Veel activiteit bij de nieuwe buren vandaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wielklem! Maar ja, dan blijft ie wel nóg langer staan..
Dat werd ook tijd zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is alweer weg, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bezorgbusjes doen het vaker. Veel activiteit bij de nieuwe buren vandaag.
weet je al wie je buren worden ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat werd ook tijd zo langzamerhand.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Hop! Tickets in the pocket voor Reina del Cid![]()
Vanavond maar even kijken of ik ook nog naar Londen wil om ze daar ook te zien.
Geen flauw idee, we hadden de indruk dat het direct weer verkocht zou worden, omdat er weer foto’s gemaakt werden. De vorige buren kenden we niet, geen idee of deze wel toegankelijk zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:37 schreef just me het volgende:
[..]
weet je al wie je buren worden ?
[..]
Leuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Hop! Tickets in the pocket voor Reina del Cid![]()
Vanavond maar even kijken of ik ook nog naar Londen wil om ze daar ook te zien.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, Symph zag een baby bij de nieuwe buren. Gaan we weer, eerst ‘s nachts een jankende en later om mama roepende baby, daarna een hond die eigenlijk altijd blafte en nu weer een baby
Gezellig joh, staat kindje later aan de poort, tante Doedie, mag ik een koekje, misschien valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, Symph zag een baby bij de nieuwe buren. Gaan we weer, eerst ‘s nachts een jankende en later om mama roepende baby, daarna een hond die eigenlijk altijd blafte en nu weer een baby
Ik ga achter de naaimachine dus ik kan niet luisteren, sweater naaien voor de jongste kabouterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:32 schreef DJ11 het volgende:
Draait er vanavond iemand? Zo niet, dan wil ik wel een showtje doen. Maar als iemand anders wil, dan gaat diegene voor.
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo weer op weg naar de kabouters
Oma heb je je tablet bij je, tuurlijk kind, ik weet toch dat jij graag die leuke spelletjes speeltquote:
Handig he, zo’n tablet?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Oma heb je je tablet bij je, tuurlijk kind, ik weet toch dat jij graag die leuke spelletjes speelt
quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Oma heb je je tablet bij je, tuurlijk kind, ik weet toch dat jij graag die leuke spelletjes speelt
Ze zijn komen vragen om een waterpomptang?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
De gebroeders Bever zijn bezig bij de buren
Ik ben niet fit, dus ik ga vroeg mijn bed inquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel maar weer dezelfde vraag als gisteren
Ik wil wel draaien als er behoefte aan is.
Je zou denken dat er niks meer gesloopt en verbouwd kon worden in dat huis, maar toch wel. De vorige bewoners hebben een twee jaar oude keuken eruit gesloopt en bijna alle vloeren vervangen. Nu zag ik in elk geval de vloerbedekking van de master bedroom op zolder in de tuin liggen en ik gok dat een muurtje van glasbouwstenen omvergehaald is vandaag. Nu maar hopen dat het hierbij blijft, weer zo lang in de herrie zitten heb ik weinig trek inquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn komen vragen om een waterpomptang?
Ik ben nog niet thuis dus het hangt voor mij af wat ik thuis ga aantreffen. Maar als het thuis allemaal rustig is luister ik graag mee. Maar ja, 1 luisteraar is natuurlijk geen luisteraar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel maar weer dezelfde vraag als gisteren
Ik wil wel draaien als er behoefte aan is.
Ik kijk nog wel even dan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis dus het hangt voor mij af wat ik thuis ga aantreffen. Maar als het thuis allemaal rustig is luister ik graag mee. Maar ja, 1 luisteraar is natuurlijk geen luisteraar.
Helaas ja. Ik denk dat ik bij een rustig avondje houd. Wellicht doe ik zaterdagavond voor Melting/Vout een show.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis en alles is hier normaal, dus ik zou wel luisteren. Maar het is hier wel erg rustig vanavond.
Voor het contrastquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas ja. Ik denk dat ik bij een rustig avondje houd. Wellicht doe ik zaterdagavond voor Melting/Vout een show.
Inderdaadquote:
Ga ik meteen doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Mocht je vervelen, dan kun je altijd nog mijn New Music-playlist luisteren op Spotify.
New Music 2020_1 // 06-02-2020
Uithuizig type ben jij. Ik zat thuis nog wat te werken (had niet alles afgekregen op het werk), maar the new music van DJ11 maakte het werken wel iets aangenamer.quote:
Achter de geraniums zitten bevalt me niet zo. En altijd fijn om even wat tijd met m'n dochter en de kabouters te hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Uithuizig type ben jij. Ik zat thuis nog wat te werken (had niet alles afgekregen op het werk), maar the new music van DJ11 maakte het werken wel iets aangenamer.
Ik heb echt bewondering voor jou. Juist dat je zo actief en lekker bezig blijft. Ik zie jou wat dat betreft echt als voorbeeld hoe het moet. Mijn eigen ouders ook wel, maar die zijn samen en dan is het misschien makkelijker.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Achter de geraniums zitten bevalt me niet zo. En altijd fijn om even wat tijd met m'n dochter en de kabouters te hebben
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Uithuizig type ben jij. Ik zat thuis nog wat te werken (had niet alles afgekregen op het werk), maar the new music van DJ11 maakte het werken wel iets aangenamer.
Dat is zeker zo en het is niet leuk alleen thuis te komen en weer je verhaal niet te kunnen vertellen. En daarom ben ik ook vaak op pad om onder de mensen te zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb echt bewondering voor jou. Juist dat je zo actief en lekker bezig blijft. Ik zie jou wat dat betreft echt als voorbeeld hoe het moet. Mijn eigen ouders ook wel, maar die zijn samen en dan is het misschien makkelijker.
Net zoals in je shows.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik probeer altijd een bepaalde flow in de playlists aan te brengen
Goedemorgen Rafeiro.quote:Op donderdag 13 februari 2020 05:42 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, zou melting zich verslapen hebben?
Goedemorgen allemaal. Nee, Ik heb me niet verslapen. Ik zit sinds 2.45 in het ziekenhuis omdat het niet goed gaat/ging met mijn moeder.quote:Op donderdag 13 februari 2020 05:42 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, zou melting zich verslapen hebben?
Ik denk dat ik wel mag zeggen, heel veel sterkte, van ons allemaal!!quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal. Nee, Ik heb me niet verslapen. Ik zit sinds 2.45 in het ziekenhuis omdat het niet goed gaat/ging met mijn moeder.
Heel veel sterkte gewenst Melting.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal. Nee, Ik heb me niet verslapen. Ik zit sinds 2.45 in het ziekenhuis omdat het niet goed gaat/ging met mijn moeder.
Hou je taai, Melting en sterkte!quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte, manquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte, hoop dat het snel weer beter gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
hier komt het nog steeds met bakken uit de lucht.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:26 schreef just me het volgende:
Ik ga dapper naar buiten, de regen is iets minder geworden.
Sterkte!quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even op de markt maar daar werden kramen al opgeruimd vanwege de harde wind die vanmiddag gaat komen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier komt het nog steeds met bakken uit de lucht.
Heel veel sterkte toegewenst, Melting.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat ik zaterdagavond dus ook niet draai.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Beste vrienden van de radio,
helaas moet ik zeggen dat mijn moeder vandaag rond de klok van 14.00 uur is overleden.![]()
Ik weet nog niet hoeveel ik de komende tijd online zal zijn.
Damn zeg. Heel veel sterkte en neem alle tijd!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
helaas moet ik zeggen dat mijn moeder vandaag rond de klok van 14.00 uur is overleden.![]()
Owh Meltingquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Lieve Melting, koester alle mooie herinneringen die je met je moeder hebtquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Poeh, dat is triest nieuws...quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Ach Meltingquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Sterkte kerelquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Wat een verdrietig nieuws Melting. Gecondoleerd en heel veel sterkte!quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Damnquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Jeetje, wat een triest bericht. Gecondoleerd en veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Gecondoleerd Melting,quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:38 schreef Melting het volgende:
Heb je nog wel een beetje geslapen, Melting? Ik had je zo vroeg hier niet verwacht vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 05:39 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal voor jullie lieve berichtjes.
Ja, best goed zelfs. Ik lag er wel al om 8 uur in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog wel een beetje geslapen, Melting? Ik had je zo vroeg hier niet verwacht vandaag.
Ja, al dit soort zaken gaan natuurlijk gewoon door. Sterkte vandaag!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best goed zelfs. Ik lag er wel al om 8 uur in.
Ik wilde eigenlijk gisteren bloed moeten laten prikken, maar dat kwam er niet van, dus ga ik vandaag maar. Hoop dat de uitslagen dan nog binnen zijn voor maandag.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 06:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, al dit soort zaken gaan natuurlijk gewoon door. Sterkte vandaag!
Het is hier behoorlijk koud nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:13 schreef just me het volgende:
Mijn tuin ligt bezaaid met kleine takjes uit de berkenboom zo maar eens wat gaan opruimen, het is er goed weer voor.
Beetje steun op afstand, dat maakt R49 uniekquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:36 schreef Melting het volgende:
Allemaal ontzettend bedankt voor de kaart. Erg lief van jullie!
ja duh, ik was in de tuin toen het nog niet zo koud wasquote:
Alle kleine beetjes helpenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:36 schreef Melting het volgende:
maar dan de hamvraag... heeft het gesmaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt vet koud. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens uit eten geweest
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:36 schreef Melting het volgende:
Yup. De kaart daar is wat minder spannend geworden, maar nog steeds prima. Jij bent er met ons ook al eens geweest. Ik heb vannacht geen last van vampieren, ik had als voorgerecht gamba’s met knoflookquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
maar dan de hamvraag... heeft het gesmaakt
Je had ook moeten vragen of ze het eten kunnen opwarmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is echt vet koud. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens uit eten geweest
Vet koud of vet warm, het is in beide gevallen niet appetijtelijk...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je had ook moeten vragen of ze het eten kunnen opwarmen.
Af en toe een beetje mag wel, maar hele brokken of vellen.. nee, dan pas ik ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vet koud of vet warm, het is in beide gevallen niet appetijtelijk...
Kippenvel ook niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Af en toe een beetje mag wel, maar hele brokken of vellen.. nee, dan pas ik ook.
Goed gekruid is dat heerlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kippenvel ook niet?
Heerlijk, zo'n krokant gegrild huidje, maar mijn eega gruwelt er van...
Ohnee, dat vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kippenvel ook niet?
Heerlijk, zo'n krokant gegrild huidje, maar mijn eega gruwelt er van...
Wel pas na het bakken/braden wegsnijden, een beetje natuurlijk vet tijdens de bereiding is een must...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ohnee, dat vind ik heerlijk![]()
Ik bedoelde meer van die vellen vet die aan sommige stukken vlees hangen. Die snij ik wel weg.
Uiteraard! Ik heb dat niet expliciet genoemd omdat ik ervan uitga dat dat normaal isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel pas na het bakken/braden wegsnijden, een beetje natuurlijk vet tijdens de bereiding is een must...
Jij wel, maar je zal ze de kost moeten geven die alles al wegsnijden voor het bereiden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Uiteraard! Ik heb dat niet expliciet genoemd omdat ik ervan uitga dat dat normaal is
Wel duur. Daarom heb ik het nog niet gehad, maar biefstuk hoort wel iets doorregen te zijn sowieso, niet alleen maar rood. (en dan niet door vliezen/pezen)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij wel, maar je zal ze de kost moeten geven die alles al wegsnijden voor het bereiden.
Draadjesvlees zonder vet er aan is ook niks, dat vet mag je eventueel pas op je bord er af halen...
Ooit al eens echt Wagyu beef gegeten?
Vol met vetadertjes en daardoor goddelijk mals...![]()
[ afbeelding ]
Als je de gelegenheid hebt, gewoon doen dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, dat heb ik nog nooit gegeten. Komt nog wel een keer
Yummie!quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:24 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
en voor zover mogelijk, hoe is het met je ?
Dipjes mogen en moetenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Het gaat niet slecht. Soms nog wel even een dipje.
Ik ben blij dat het weekend is. Hoe gaat het met jou?quote:
Mag niet klagen, naar omstandigheden. Af en toe een dipje, zoals ik al schreef.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het weekend is. Hoe gaat het met jou?
Lijkt me heel begrijpelijk. Moet er nog veel geregeld worden?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag niet klagen, naar omstandigheden. Af en toe een dipje, zoals ik al schreef.
Eigenlijk niet. Ze komen vandaag de rouwkaarten brengen, dan kunnen we die versturen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Lijkt me heel begrijpelijk. Moet er nog veel geregeld worden?
Hoe zwaar moet dit zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:36 schreef Melting het volgende:
Kunnen we woensdag eerst op het gemak mijn oom begraven, en dan vrijdag wordt mijn moeder gecremeerd.
Het komt nooit gelegen, maar 2 in een week tijd, is wel minder.quote:
Heavy weekje wordt dat wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ze komen vandaag de rouwkaarten brengen, dan kunnen we die versturen.
Bloemstuk is besteld.... denk dat alles nu wel klaar is.
Kunnen we woensdag eerst op het gemak mijn oom begraven, en dan vrijdag wordt mijn moeder gecremeerd.
Jeetjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ze komen vandaag de rouwkaarten brengen, dan kunnen we die versturen.
Klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heavy weekje wordt dat wel.
Ben je nu vrij?
Goedemorgen!
Wat een enorm zware en rare week voor julliequote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een enorm zware en rare week voor jullie
Enorm heftig inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was onlangs bij een vriendin ook, haar vader overleden en twee of drie dagen later haar oom.
Als alles geregeld is er even op uit gaan en uitwaaien is soms ook wel even lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.
Ik mag thuis blijven als ik wil, maar ik weet nog niet wat ik komende week doe.
Thuis zitten is ook niet optimaal.....
Goedemorgen.
We bereiden ons voor op de komst van Dennisquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als alles geregeld is er even op uit gaan en uitwaaien is soms ook wel even lekker.
Wind genoeg binnenkort, als je de weerberichten mag geloven...
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Het is ook wel alles tegelijk...
Ik zag gisteren beelden uit Schotland waar een ferry de haven binnen moest komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:16 schreef just me het volgende:
[..]
We bereiden ons voor op de komst van Dennis
maar even lekker uitwaaien of een wandeling maken is nooit verkeerd
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren beelden uit Schotland waar een ferry de haven binnen moest komen.
Op die boot wilde je niet zitten...
https://www.dailyrecord.c(...)ac-ayrshire-21496305
Wie wil mijn kaartje voor de ferry ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren beelden uit Schotland waar een ferry de haven binnen moest komen.
Op die boot wilde je niet zitten...
https://www.dailyrecord.c(...)ac-ayrshire-21496305
Zou jij op vakantie gaan met de ferry?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:31 schreef just me het volgende:
[..]
Wie wil mijn kaartje voor de ferry ?
schipper mag ik overvaren, ja of nee ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou jij op vakantie gaan met de ferry?
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
schipper mag ik overvaren, ja of nee ?dus
Op de kermis betaal je daar 3 euro voor en hier krijg je het er gratis bij.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
schipper mag ik overvaren, ja of nee ?dus
Mooi bedrag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:40 schreef brother52 het volgende:
Zo even naar de kringloop. Gisteravond 85k weg mogen geven aan zo'n 45 goede doelen hier in het dorp en 2 keer raden wie voor het geluid mocht zorgen
Nu de zooi weer even opruimen en veilig stellen voordat ze het gaan verkopen.
Dat klinkt als een prima avondjequote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:40 schreef brother52 het volgende:
Zo even naar de kringloop. Gisteravond 85k weg mogen geven aan zo'n 45 goede doelen hier in het dorp en 2 keer raden wie voor het geluid mocht zorgen
Nu de zooi weer even opruimen en veilig stellen voordat ze het gaan verkopen.
Dat is de winst van het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi bedrag.
Hoe is het bedrag bij elkaar geraapt?
Je 2e gok is goedquote:En 2 keer raden. Eerste gok: Radio 538. Tweede gok: jij.
Ja, dat zijn de avonden waarvoor je het doet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima avondje
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Some Music
Ik zal wel luisteren.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik was van plan om deze avond voorafgaand aan de show van Melting te draaien, zoals ik wel vaker doe. Nu de show van Melting uitvalt, zit ik een beetje met: wat zal ik doen?
Omdat het anders ook zo stil is op de zaterdagavond, doe ik mijn show gewoon. Ik zie wel of er mensen luisteren, of er daarna nog iemand draait, of dat ik wat langer doorga. Kortom:
[..]
Valt mijn show uit ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Ik was van plan om deze avond voorafgaand aan de show van Melting te draaien, zoals ik wel vaker doe. Nu de show van Melting uitvalt, zit ik een beetje met: wat zal ik doen?
Omdat het anders ook zo stil is op de zaterdagavond, doe ik mijn show gewoon. Ik zie wel of er mensen luisteren, of er daarna nog iemand draait, of dat ik wat langer doorga. Kortom:
[..]
Oké, gelukkigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 17:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Valt mijn show uit ja?
Ik wilde zelf eigenlijk wel draaien. Vout draait niet vanavond.
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Some Music
21:00 - ? : DJ Melting - Golden Oldies
Ik moet nog eten, dus ik schakel iets later in.quote:
Wat schaft de pot? Hond?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, dus ik schakel iets later in.
Welkomquote:
Oké, tot straksquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, dus ik schakel iets later in.
Je hoort nu:quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Euh.. klopt het dat ik iets over een ring hoor?
als het goed is.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Barry White - Let The Music Play (album version)
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee dus.
Ik ga wel weer even F5-en enzo.
Hij heeft er pas 1 goed.quote:
Die kwam vorige week zaterdag van mij af, als voorproefje op vandaag, wat dus niet doorgaat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde dat quasi-grappige liedje van weetikveel "Jij krijgt die ring niet van ons cadeau".
Ik vond het al ver beneden DJ11's niveau.
Ik vond het al meer jouw niveau idd..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die kwam vorige week zaterdag van mij af, als voorproefje op vandaag, wat dus niet doorgaat.
kan ik niet combineren met wat ik nu hoor.quote:C Duncan - Pulses & Rain
Een hele hoop pingeltjes inderdaad. Dat verpest het nummer een beetje, vind ik.quote:
Typische Erasure-sound...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Een hele hoop pingeltjes inderdaad. Dat verpest het nummer een beetje, vind ik.
Die extra pingeltjes doen me denken aan een hele hoop spellen op de C64 in de 80s.quote:
Mijn man had vandaag gekookt en aangezien ik tegenwoordig vegetarisch kook, compenseert hij dat met extra veel vlees. We aten dus biefstuk en als groenten boontjes in spek en voor alle zekerheid nog wat extra spekjes erbij. En voor de vorm nog wat aardappeltjes.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had vandaag gekookt en aangezien ik tegenwoordig vegetarisch kook, compenseert hij dat met extra veel vlees. We aten dus biefstuk en als groenten boontjes in spek en voor alle zekerheid nog wat extra spekjes erbij. En voor de vorm nog wat aardappeltjes.
Wat een recalcitrante actie van hem zegquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had vandaag gekookt en aangezien ik tegenwoordig vegetarisch kook, compenseert hij dat met extra veel vlees. We aten dus biefstuk en als groenten boontjes in spek en voor alle zekerheid nog wat extra spekjes erbij. En voor de vorm nog wat aardappeltjes.
Hij houdt gewoon erg veel van vlees.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat een recalcitrante actie van hem zeg
De soundtrack van de nieuwe bondfilm?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
A-ha - The Living Daylights
Hierna: nieuwe muziek die hier iets mee te maken heeft...
Dan zometeen Billie Eilish, gok ik. Of haar broer.quote:
Jullie kennen mij te goedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
De soundtrack van de nieuwe bondfilm?
De eerste en laatste Bondfilm die ik in de bioscoop heb gezien.quote:
That's what she saidquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon erg veel van vlees.
Ik vind dit mooi. Maar ik vind Skyfall ook gewoon mooi.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Billie Eilish - No Time To Die
De titelsong van de nieuwe James Bond-film. Ik kreeg er een Skyfall-gevoel van, maar oordeel vooral zelf.
Ik vind het tegenvallen voor een Bondmuziek.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Billie Eilish - No Time To Die
De titelsong van de nieuwe James Bond-film. Ik kreeg er een Skyfall-gevoel van, maar oordeel vooral zelf.
Goedemorgenquote:
Mijn dochter houdt me jong (en bezorgt me tegelijkertijd grijze haren).quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben officieel bejaard, ik kan hier werkelijk helemaal niks mee
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter houdt me jong (en bezorgt me tegelijkertijd grijze haren).
Hotter than your daughter?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter houdt me jong (en bezorgt me tegelijkertijd grijze haren).
Het klinkt een beetje zoals je zou verwachten. Als je dit type artiest kiest, krijg je deze output. Ik vind het niet slecht - en ook beter dan Sam Smith - maar ik heb zeker betere Bond-songs gehoord.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben officieel bejaard, ik kan hier werkelijk helemaal niks mee
De laatste Bondfilm die ik gezien heb was met Grace Jonesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat het in de context van de film best goed zal zijn.
Ai nee. Ze is net vertrokken naar een feest in een strak topje. Haar stond het goed, maar ik zou zoiets echt niet kunnen dragen (zelfs als ik nog maatje S zou hebben)quote:
Was dat A view to a kill?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De laatste Bondfilm die ik gezien heb was met Grace Jones
Volgens mij welquote:
Even opgezocht en het klopt inderdaad.quote:
Veel grijsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Colour me like the colourblind?
Dat zullen mooie kleurencombinaties worden dan..
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Electronic - Get The Message
Deze keer in volle glorie (de albumversie)
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
New Order. Vorige band was de zanger, samen met Johnny Marr. Monaco is de bassist
Alle begripquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
Ben ondertussen foto's van mijn moeder aan het zoeken, dus dan weten jullie waarom ik weinig zeg.
Ik luister uiteraard wel mee.
Dat was bij ons een drama, we hadden eigenlijk geen fatsoenlijke foto van mijn moeder, behalve dan de ‘schoolfoto’ (ze was juf op een peuterspeelzaal) en daar stond ze niet leuk opquote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
Ben ondertussen foto's van mijn moeder aan het zoeken, dus dan weten jullie waarom ik weinig zeg.
Ik luister uiteraard wel mee.
Mijn moeder wilde ook nooit op de foto. Dus ik moet het ook hebben van 'stiekeme' foto's.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat was bij ons een drama, we hadden eigenlijk geen fatsoenlijke foto van mijn moeder, behalve dan de ‘schoolfoto’ (ze was juf op een peuterspeelzaal) en daar stond ze niet leuk op
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Smokey Robinson & The Miracles - Tears Of A Clown
Ik ga hem steeds leuker vinden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:52 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn weer in 2020. Met afstand de fijnste plaat in de Top 40 van dit moment:Celeste - Stop This Flame
Voor de foto op de kist van de vader van die vriendin onlangs heeft een andere vriendin flink wat moeten fotoshoppen (er moest o.a. een kleinkind weggeshopt worden)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn moeder wilde ook nooit op de foto. Dus ik moet het ook hebben van 'stiekeme' foto's.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga hem steeds leuker vinden.
Moet ook wel, want mijn dochter draait hem ook de hele dag door.quote:
Dat doet voor ons de begrafenisondernemer.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor de foto op de kist van de vader van die vriendin onlangs heeft een andere vriendin flink wat moeten fotoshoppen (er moest o.a. een kleinkind weggeshopt worden)
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ook wel, want mijn dochter draait hem ook de hele dag door.
Kijk, zo hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ook wel, want mijn dochter draait hem ook de hele dag door.
Zij zullen er inderdaad wel gespecialiseerd in zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat doet voor ons de begrafenisondernemer.
Zou je denken?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Hier kan man after midnight mooi achteraan
Ik hoorde het er in gedachte doorheen net.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Toonsoort en vibe: goedgekeurd
Snelheid wijkt wel wat af.ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde het er in gedachte doorheen net.
Goede avond.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:09 schreef just me het volgende:
het heeft even geduurd maar ik ben ingetuned
Goedenavondquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:09 schreef just me het volgende:
Goedenavond just mequote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:09 schreef just me het volgende:
Ja, ik ga zo weg (widm).quote:
je hebt geen opname knop ?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik ga zo weg (widm).
Goedenavond
Jawel, maar neefje en nichtje willen meteen na de uitzending weten wat ik denk.quote:
Molloten-talkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, maar neefje en nichtje willen meteen na de uitzending weten wat ik denk.
oh ja, dat kan ook nogquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jawel, maar neefje en nichtje willen meteen na de uitzending weten wat ik denk.
Met z'n allen in een 2 kamerwoning.... dat is krapjes.quote:
stapelen, veel stapelenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Met z'n allen in een 2 kamerwoning.... dat is krapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |