SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Zijn houding ten opzichte van school is zo negatief. Gisterenavond een lang gesprek gehad met hem en gezegd dat ik me zorgen maakte. Hij wuift het weg met het feit dat zijn cijfers gewoon goed zijn en dat dat nou eenmaal bij de puberteit hoort. Ik kijk het nog even aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:02 schreef Melting het volgende:
[..]Slimmerik.
Maar als hij er niet mee zat, dan is het vast niet zo erg.
Het is wel een echter puberantwoordquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Zijn houding ten opzichte van school is zo negatief. Gisterenavond een lang gesprek gehad met hem en gezegd dat ik me zorgen maakte. Hij wuift het weg met het feit dat zijn cijfers gewoon goed zijn en dat dat nou eenmaal bij de puberteit hoort. Ik kijk het nog even aan.
Wel goed dat je dat gedaan hebt, maar ja.... hij heeft natuurlijk ook wel een beetje gelijk dat als zijn cijfers goed zijn, het niet zo erg is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er eigenlijk wel een beetje mee. Zijn houding ten opzichte van school is zo negatief. Gisterenavond een lang gesprek gehad met hem en gezegd dat ik me zorgen maakte. Hij wuift het weg met het feit dat zijn cijfers gewoon goed zijn en dat dat nou eenmaal bij de puberteit hoort. Ik kijk het nog even aan.
Wielklem! Maar ja, dan blijft ie wel nóg langer staan..quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat een vrachtwagen voor het raam hier. Best apart, het is namelijk een voetpad met een fietspad en groenstrook ernaast.
Hij is alweer weg, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bezorgbusjes doen het vaker. Veel activiteit bij de nieuwe buren vandaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wielklem! Maar ja, dan blijft ie wel nóg langer staan..
Dat werd ook tijd zo langzamerhand.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is alweer weg, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bezorgbusjes doen het vaker. Veel activiteit bij de nieuwe buren vandaag.
weet je al wie je buren worden ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat werd ook tijd zo langzamerhand.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Hop! Tickets in the pocket voor Reina del Cid![]()
Vanavond maar even kijken of ik ook nog naar Londen wil om ze daar ook te zien.
Geen flauw idee, we hadden de indruk dat het direct weer verkocht zou worden, omdat er weer foto’s gemaakt werden. De vorige buren kenden we niet, geen idee of deze wel toegankelijk zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:37 schreef just me het volgende:
[..]
weet je al wie je buren worden ?
[..]
Leuk!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:18 schreef spijkerbroek het volgende:
Hop! Tickets in the pocket voor Reina del Cid![]()
Vanavond maar even kijken of ik ook nog naar Londen wil om ze daar ook te zien.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, Symph zag een baby bij de nieuwe buren. Gaan we weer, eerst ‘s nachts een jankende en later om mama roepende baby, daarna een hond die eigenlijk altijd blafte en nu weer een baby
Gezellig joh, staat kindje later aan de poort, tante Doedie, mag ik een koekje, misschien valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, Symph zag een baby bij de nieuwe buren. Gaan we weer, eerst ‘s nachts een jankende en later om mama roepende baby, daarna een hond die eigenlijk altijd blafte en nu weer een baby
Ik ga achter de naaimachine dus ik kan niet luisteren, sweater naaien voor de jongste kabouterquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:32 schreef DJ11 het volgende:
Draait er vanavond iemand? Zo niet, dan wil ik wel een showtje doen. Maar als iemand anders wil, dan gaat diegene voor.
Veel plezier.quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
zo weer op weg naar de kabouters
Oma heb je je tablet bij je, tuurlijk kind, ik weet toch dat jij graag die leuke spelletjes speeltquote:
Handig he, zo’n tablet?quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Oma heb je je tablet bij je, tuurlijk kind, ik weet toch dat jij graag die leuke spelletjes speelt
quote:Op woensdag 12 februari 2020 09:55 schreef just me het volgende:
[..]
Oma heb je je tablet bij je, tuurlijk kind, ik weet toch dat jij graag die leuke spelletjes speelt
Ze zijn komen vragen om een waterpomptang?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
De gebroeders Bever zijn bezig bij de buren
Ik ben niet fit, dus ik ga vroeg mijn bed inquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel maar weer dezelfde vraag als gisteren
Ik wil wel draaien als er behoefte aan is.
Je zou denken dat er niks meer gesloopt en verbouwd kon worden in dat huis, maar toch wel. De vorige bewoners hebben een twee jaar oude keuken eruit gesloopt en bijna alle vloeren vervangen. Nu zag ik in elk geval de vloerbedekking van de master bedroom op zolder in de tuin liggen en ik gok dat een muurtje van glasbouwstenen omvergehaald is vandaag. Nu maar hopen dat het hierbij blijft, weer zo lang in de herrie zitten heb ik weinig trek inquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn komen vragen om een waterpomptang?
Ik ben nog niet thuis dus het hangt voor mij af wat ik thuis ga aantreffen. Maar als het thuis allemaal rustig is luister ik graag mee. Maar ja, 1 luisteraar is natuurlijk geen luisteraar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik stel maar weer dezelfde vraag als gisteren
Ik wil wel draaien als er behoefte aan is.
Ik kijk nog wel even dan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog niet thuis dus het hangt voor mij af wat ik thuis ga aantreffen. Maar als het thuis allemaal rustig is luister ik graag mee. Maar ja, 1 luisteraar is natuurlijk geen luisteraar.
Helaas ja. Ik denk dat ik bij een rustig avondje houd. Wellicht doe ik zaterdagavond voor Melting/Vout een show.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis en alles is hier normaal, dus ik zou wel luisteren. Maar het is hier wel erg rustig vanavond.
Voor het contrastquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helaas ja. Ik denk dat ik bij een rustig avondje houd. Wellicht doe ik zaterdagavond voor Melting/Vout een show.
Inderdaadquote:
Ga ik meteen doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Mocht je vervelen, dan kun je altijd nog mijn New Music-playlist luisteren op Spotify.
New Music 2020_1 // 06-02-2020
Uithuizig type ben jij. Ik zat thuis nog wat te werken (had niet alles afgekregen op het werk), maar the new music van DJ11 maakte het werken wel iets aangenamer.quote:
Achter de geraniums zitten bevalt me niet zo. En altijd fijn om even wat tijd met m'n dochter en de kabouters te hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Uithuizig type ben jij. Ik zat thuis nog wat te werken (had niet alles afgekregen op het werk), maar the new music van DJ11 maakte het werken wel iets aangenamer.
Ik heb echt bewondering voor jou. Juist dat je zo actief en lekker bezig blijft. Ik zie jou wat dat betreft echt als voorbeeld hoe het moet. Mijn eigen ouders ook wel, maar die zijn samen en dan is het misschien makkelijker.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
Achter de geraniums zitten bevalt me niet zo. En altijd fijn om even wat tijd met m'n dochter en de kabouters te hebben
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Uithuizig type ben jij. Ik zat thuis nog wat te werken (had niet alles afgekregen op het werk), maar the new music van DJ11 maakte het werken wel iets aangenamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |