zit ik niet meequote:Op maandag 10 februari 2020 21:33 schreef Doublepain het volgende:
wtf Nipsey is vorig jaar vermoord
WTF
Was VI nog wat?quote:
Ik ben ook aardig afgehaakt na een aantal flopshows op rij.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, dat kijk ik al maanden niet meer.
Hoiquote:
Wat toevallig, ik kijk het ook nooit meer.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 10-02-2020 om 17:31:56@veronicainside DIT IS ONDERDEEL VAN HET PLAN OM AJAX KAMPIOEN TE MAKEN!!!! @paulinthedark @Korneel_Evers reageer retweet
???quote:Op maandag 10 februari 2020 22:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]twitter:Rene51945738641 twitterde op maandag 10-02-2020 om 17:31:56@:veronicainside DIT IS ONDERDEEL VAN HET PLAN OM AJAX KAMPIOEN TE MAKEN!!!!@:paulinthedark @:Korneel_Evers reageer retweet
Beidenquote:Op maandag 10 februari 2020 22:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Ben je aan het werk of vakantie?
Moet hij weten.quote:Op maandag 10 februari 2020 22:43 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)gezondheid~ad4f338e/
Niet gekliktquote:Op maandag 10 februari 2020 22:43 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)gezondheid~ad4f338e/
Sommige van die dingen kunnen je helemaal gek maken.quote:
Blijf dit soort prenten ook altijd wel genot vinden:quote:Op maandag 10 februari 2020 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
What way is the middle dancer spinning? The answer is both.
[ afbeelding ]
Die deze gemaakt heeft heette toch Esscher of zoiets?quote:Op maandag 10 februari 2020 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Blijf dit soort prenten ook altijd wel genot vinden:
[ afbeelding ]
Maarja vraag blijft:quote:Op maandag 10 februari 2020 23:06 schreef AFCNiels het volgende:
What way is the middle dancer spinning? The answer is both.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2020 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maarja vraag blijft:
[ afbeelding ]
Welke kleur is het nou
Escher inderdaad ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die deze gemaakt heeft heette toch Esscher of zoiets?
[ afbeelding ]
Links blauw, rechts goud. Case closed.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maarja vraag blijft:
[ afbeelding ]
Welke kleur is het nou
Zelfde kleur genot.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:13 schreef AFCNiels het volgende:
Which square is a lighter shade? Square A or B?
[ afbeelding ]
Nice. Die kende ik nog niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
Deze is ook wel grappig
[ afbeelding ]
Je had ook een met jezusquote:Op maandag 10 februari 2020 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
Deze is ook wel grappig
[ afbeelding ]
Dat is ook wel een mooiequote:
Wat moet je dan doen?quote:Op maandag 10 februari 2020 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit met paint te doen, ook een leuke
quote:Op maandag 10 februari 2020 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Probeer dit met paint te doen, ook een leuke
Ik alleen brainstorm. En bij die vorige alleen Laurel.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 10 februari 2020 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik alleen brainstorm. En bij die vorige alleen Laurel.
SPOILER: oplossingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2020 23:59 schreef Doublepain het volgende:
SPOILER: oplossingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zie ik het.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Niet zo moeilijk als de oplossing er al staat het Niels.quote:
Hoe is het vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hey Tjacka, Haags hier!
Nee maatjequote:
Koekoek. Sterkte nog ffquote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee maatje
Heb nachtdienst lol
Maar ben vanaf 13 uur aan het werk. Ik begin nu toch wel in te kakken
Dank je vriendquote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koekoek. Sterkte nog ff
Lekker man.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 05:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
9maar ben denk ik 8 uur wel klaar
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 05:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach. Net yogurtje gegeten. Gaat nu opzich wel.
Wat zijn dat voor tijden?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 04:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee maatje
Heb nachtdienst lol
Maar ben vanaf 13 uur aan het werk. Ik begin nu toch wel in te kakken
Coronageld moet wel verdiend wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden?
Dat mag toch niet?
Economische machine zal straks wel pijnlijk beginnen sputteren door dat hele virus. Als de voorraadjes op beginnen raken kun je zien hoe afhankelijk je van China bent geworden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Coronageld moet wel verdiend worden
@:jancees
Nummer 2 hier. Maar ik ben er ook al vanaf half 8.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef kapiteintje het volgende:
Goedemorgen vrienden, ik zit weer aan mijn eerste bakje koffie van de dag.
Eerste bakje is beste bakje.
Vismaatjequote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef kapiteintje het volgende:
Lekker maatje. Zo ff haartjes laten freshen bij de kapper. Hoe is het in Tilburg?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nummer 2 hier. Maar ik ben er ook al vanaf half 8.
Half 8 meeting. Wat zijn dat voor tijden? @:drizzt_dourden
Tijd geleden voor mij. Zaterdag maar weer eens wat bij Simonis halen.quote:
Niks mis mee. Lekkere gepaneerde scholfilet zou ik je aanraden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd geleden voor mij. Zaterdag maar weer eens wat bij Simonis halen.
Booohhh. genotquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Lekkere gepaneerde scholfilet zou ik je aanraden.
Jazeker, was een lekker stormpje. Niet eens zo heel krachtig. Ik geloof dat 103 km/u de hardste windstoot was maar dat hield dan wel weer erg lang aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij jullie wel veel wind gehad afgelopen dagen denk ik?
Trampoline wel vast gezet?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker, was een lekker stormpje. Niet eens zo heel krachtig. Ik geloof dat 103 km/u de hardste windstoot was maar dat hield dan wel weer erg lang aan.
Dat idee had ik ook, gister ook trouwens .quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:15 schreef Tarado het volgende:
het leek afgelopen nacht onstuimiger qua wind
Ja, eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:15 schreef Tarado het volgende:
het leek afgelopen nacht onstuimiger qua wind
De vlaggen van de snackbar stonden weer irritant hard te klapperen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
Erg irritant!
Goedemorgen allemaal.
Geen tijd meer om bakkie te halen op station. Treinreizen zonder koffie antigenotquote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:56 schreef kapiteintje het volgende:
De band tussen René en mij is goed genoeg dat wij niet gelijk wild om ons heen beginnen slaan als een klein kind.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:53 schreef onlogisch het volgende:
@:Kapiteintje blijft @:GGMM maar bestoken. Interessant
Mijn snackbar heeft helemaal geen vlaquote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De vlaggen van de snackbar stonden weer irritant hard te klapperen?
Joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:05 schreef Wereldgozer het volgende:
C&H / Westerborkpad - In het spoor van de Jodenvervolging
@:Caland
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:12 schreef Zipportal het volgende:
Dit weekend wordt Storm Dennis verwacht. Benieuwd of er gevoetbald gaat worden allen.
Ik ben freelancer lolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden?
Dat mag toch niet?
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:53 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Lenny_Leonard
Ik heb een GROOT PROBLEEM met Python.
Haal de EXPERT erbij.
Legenda'squote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
@:jancees
@:scrummie2.1
Een BUG in het zwembad.quote:
Slordig van Bennoquote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een BUG in het zwembad.
NWS / 11-jarige Adonay uit Eritrea bij eerste zwemles verdronken
Moet hij weten.
Ik zie het alweer. Er is geen vader in het spel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:50 schreef Caland het volgende:
Oh man, wat een treurig topic toch weer
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag ook afhandelen. @:zipportal
Mijn Iphone werkt nog?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 08:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Economische machine zal straks wel pijnlijk beginnen sputteren door dat hele virus. Als de voorraadjes op beginnen raken kun je zien hoe afhankelijk je van China bent geworden.
Waarschijnlijk een overvolle gammele boot de Middellandse Zee overgestoken en dan tijdens zwemles in het beloofde land verdrinken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een BUG in het zwembad.
NWS / 11-jarige Adonay uit Eritrea bij eerste zwemles verdronken
Moet hij weten.
wat ik mij afvraag: waar denken dit soort mensen dat die betere pensioenen vandaan moeten komen wanneer we de grenzen zouden sluiten?quote:
Lui die niet werken importeren, dat helpt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag: waar denken dit soort mensen dat die betere pensioenen vandaan moeten komen wanneer we de grenzen zouden sluiten?
ons geboortecijfer is tering laag
goed antwoord manquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lui die niet werken importeren, dat helpt.
Geen zorgen, ik ga genoeg moeders langsquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat ik mij afvraag: waar denken dit soort mensen dat die betere pensioenen vandaan moeten komen wanneer we de grenzen zouden sluiten?
ons geboortecijfer is tering laag dus er zijn niet voldoende werkenden om dit te onderhouden zonder influx van buitenaf
Post gezet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 10:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik zie het alweer. Er is geen vader in het spel.
Je verwacht het niet.
jij schat ze toch wel wat te hoog in met "wat denken dit soort mensen"quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ons geboortecijfer is tering laag dus er zijn niet voldoende werkenden om dit te onderhouden zonder influx van buitenaf
dan mag je ons idd flink de moeder neukenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ga genoeg moeders langs
ze zitten hier ook en je kunt er toch op zijn minst mee communicerenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij schat ze toch wel wat te hoog in met "wat denken dit soort mensen"
Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan mag je ons idd flink de moeder neuken
'In 2018 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,59 kinderen.'
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/bevolkingspiramide, check dit
Gvd is dat nu alquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:31 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet was gisteren uit:
NWS / Vierduizend verkeersborden vervangen kost 8 miljoen
@:wereldgozer
Shitload aan smiles.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:31 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet was gisteren uit:
NWS / Vierduizend verkeersborden vervangen kost 8 miljoen
@:wereldgozer
Shitload aan smiles.
Vind het altijd wel bijzonder dat mensen menen overal recht op te moeten hebben, puur omdat ze versleten thuiskomen na een dag werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen werken voor je kk geld ontbreekt
Daar gaan ze natuurlijk zelf ook aan bijdragen met hun 1200 euro netto per maand. Oh wacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zit ergens wel een punt in, zie de uitkeringsfraude van Polen waar blijkbaar heuse bemiddelingsbureautjes voor opgericht waren.quote:
Het leukste moet nog komen. Het zou fijn zijn als de overheid inmiddels aan verwachtingsmanagement gaat doen, maar dat zou te veel kiezers kosten, aangezien deze groep met de meeste mensen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:25 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan mag je ons idd flink de moeder neuken
'In 2018 heeft de Nederlandse vrouw gemiddeld 1,59 kinderen.'
https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/bevolkingspiramide, check dit
terwijl dat toch een heel klein probleempje was, maar het blijft wel hangenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ergens wel een punt in, zie de uitkeringsfraude van Polen waar blijkbaar heuse bemiddelingsbureautjes voor opgericht waren.
De buurt van de Piushaven was een paar jaar terug nog een halve krottenwijk joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:40 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/m(...)at-normaal~a9fabf1c/
Wat zijn dit voor walgelijke 020-taferelen in het gemoedelijke Brabant? @:Lenny_Leonard
Bizar he.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De buurt van de Piushaven was een paar jaar terug nog een halve krottenwijk joh.
de hele randstad is gewoon gekkenhuis, plaatsjes als Wilnis worden verkocht als 30 autominuten van Amsterdamquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Bizar he.
Zelfde in Rotterdam Katendrecht, daar wilde je voor je nu verdriet niet wonen en nu zijn er dure appartementen gerealiseerd.
Volgens jou is het allemaal geen probleem, want de gemiddelde persoon verdient 3000 euro netto.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:49 schreef Elan het volgende:
Knapt wel lekker op zo kapo, al slaat het inmiddels wel door naar de andere kant qua tekorten.
Lekker in de randstad blijven wonen met z'n allen en elkaar gek maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hele randstad is gewoon gekkenhuis, plaatsjes als Wilnis worden verkocht als 30 autominuten van Amsterdam
ligt toch wel aan de weinig vooruitziende blijk van de regeringen, betere en dus snellere ov infrastructuur zou toch wel aardig schelenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker in de randstad blijven wonen met z'n allen en elkaar gek maken.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
de hele randstad is gewoon gekkenhuis, plaatsjes als Wilnis worden verkocht als 30 autominuten van Amsterdam
@Doublepain als gemiddelde persoon neerzettenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens jou is het allemaal geen probleem, want de gemiddelde persoon verdient 3000 euro netto.
moeder natuur reageert met het coronavirusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het leukste moet nog komen. Het zou fijn zijn als de overheid inmiddels aan verwachtingsmanagement gaat doen, maar dat zou te veel kiezers kosten, aangezien deze groep met de meeste mensen is.
Moet altijd eerst crisis zijn voor er geïnvesteerd wordt. En VVD is er voor de autobezitter he.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt toch wel aan de weinig vooruitziende blijk van de regeringen, betere en dus snellere ov infrastructuur zou toch wel aardig schelen
ah ja, om hoeveel miljarden ging dat?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit ergens wel een punt in, zie de uitkeringsfraude van Polen waar blijkbaar heuse bemiddelingsbureautjes voor opgericht waren.
probleem is dat regeringen er maar voor 4 jaar zitten en je infrastructuur eigenlijk 20 jaar vooruit moet plannenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet altijd eerst crisis zijn voor er geïnvesteerd wordt. En VVD is er voor de autobezitter he.
0,001quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah ja, om hoeveel miljarden ging dat?
Dat is het hele probleem van ons regeringsstelsel. Combineer dat met een kortzichtig electoraat (lageropgeleiden, babyboomers) en je hebt een mooi recept voor een gebrek aan duurzaam beleid.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem is dat regeringen er maar voor 4 jaar zitten en je infrastructuur eigenlijk 20 jaar vooruit moet plannen
Daarom moet je gewoon een dictator hebben of een Putinquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
probleem is dat regeringen er maar voor 4 jaar zitten en je infrastructuur eigenlijk 20 jaar vooruit moet plannen
Of een Milosovic. Lekker moslims uitroeien toch.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon een dictator hebben of een Putin
die steekt teveel in z'n eigen zak dus ook niet ideaalquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daarom moet je gewoon een dictator hebben of een Putin
Ome Vlad schijnt ene vermogen te hebben waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
die steekt teveel in z'n eigen zak dus ook niet ideaal
Wiequote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Of een Milosovic. Lekker moslims uitroeien toch.
Maak er geen eind aan EIan! Er is nog zoveel om voor te leven. (denk ik)quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:47 schreef KingRoland het volgende:
Dat worden denk ik 3 kaasbroodjes en cola zero
Walgelijke dikzak.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:47 schreef KingRoland het volgende:
3 kaasbroodjes eten en dan komen met je cola zeroquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:47 schreef KingRoland het volgende:
Gore big.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:47 schreef KingRoland het volgende:
Die voetganger ziet eruit als een vieze kerkganger.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6533337_c4451b47
Welke FOK!er was dit ook alweer.
Hij geeft niet eens voorrangquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
Ik hoop een fokker die ik niet ken want met dit soort misbaksels wil ik niets te maken hebben!!!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
Help me er even aan herinneren dat ik dit thuis even bekijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
Zit op het puntje van mijn tong.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
@LeeHarveyOswald dusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:13 schreef Elan het volgende:
Wat een mongoolquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:06 schreef Ifrane het volgende:
[..]
@:LeeHarveyOswald dus
@:GGMM
@:onlogisch
@:Elan
@:Caland
@:KingRoland
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
Hij was er jaren geleden mee aan het pochen en deelde het YouTube-linkje, maar voor je het wist ging er een FOK!ker mee aan de slag met een YouTube Downloader en gooide het op Dumpert. Kreeg toen een intense backfire.quote:
Topics graagquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:20 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Hij was er jaren geleden mee aan het pochen en deelde het YouTube-linkje, maar voor je het wist ging er een FOK!ker mee aan de slag met een YouTube Downloader en gooide het op Dumpert. Kreeg toen een intense backfire.
Net goed. Mooie tijd.
Die NWS-mods lijken er allemaal niet bijster veel zin meer in te hebben, net als die collega van GGMM.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Transgenders zijn een beschermde diersoort op FOK!.
Dat slotje op dat manwijf topic kwam niet eens van een NWS modquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Die NWS-mods lijken er allemaal niet bijster veel zin meer in te hebben, net als die collega van GGMM.
Zo negatief allemaal.
Wat jank je nou dat topic is toch weer openquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat slotje op dat manwijf topic kwam niet eens van een NWS mod
Maar van die songfestival dame Greys. En dus mag je er niets meer over zeggen, want dat Nikkie mens is natuurlijk een songfestival 'collega'.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jank je nou dat topic is toch weer open
Goed argument.quote:
TR gezet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed argument.
DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE
Gastslotje is redelijk normaal als het uit de klauwen loopt hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat slotje op dat manwijf topic kwam niet eens van een NWS mod
Maar van die songfestival dame Greys. En dus mag je er niets meer over zeggen, want dat Nikkie mens is natuurlijk een songfestival 'collega'.
Wat lul je nou dat topic is weer open en je felle posts staan er nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat @:GGMM dus schijnbaar geen macht heeft 'achter'.
Iemand die zo fel was in de discussie in dat topic, terwijl juist dat dus niet meer mag (denk ik, want ik moet het zelf invullen, antwoord krijg je niet).
Ja, moet het alleen wel uit de klauwen lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Gastslotje is redelijk normaal als het uit de klauwen loopt hoor.
Dat het überhaupt dicht ging en dat ik daar geen reden voor heb gezien. Jezus GGMM, zo moeilijk is het toch niet? Het gaat mij niet om mijn posts. Ik strijd voor de vrijheid op dit forum.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat lul je nou dat topic is weer open en je felle posts staan er nog.
Serieus, waar jank je nou precies over?
Wat er achter besproken wordt is voor jou helemaal niet relevant.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat het überhaupt dicht ging en dat ik daar geen reden voor heb gezien. Jezus GGMM, zo moeilijk is het toch niet? Het gaat mij niet om mijn posts. Ik strijd voor de vrijheid op dit forum.
Waarschijnlijk is er ondertussen wel van alles aan aids weggehaald. Daar is zo'n slotje dus voor....quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, moet het alleen wel uit de klauwen lopen.
Zover ik kan zien was het meest heftige Zipportal die haar hem bleef noemen. Nou nou nou.
Wow, deze man is woest.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:34 schreef Caland het volgende:
Alsof ik weet in welke topics ik 7 jaar geleden heb gepost coronadebiel
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er ondertussen wel van alles aan aids weggehaald. Daar is zo'n slotje dus voor....
Kun je dat nou werkelijk niet zelf bedenken? Het is dat je nieuw bent hier, anders zou ik denken dat je ze niet helemaal op een rijtje hebt.
Het is wel handig om te weten wat er dan niet door de beugel kon gister, zodat ik niet weer dezelfde fout maak!!!!!!!! (of een ander)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat er achter besproken wordt is voor jou helemaal niet relevant.
Je hebt daar je mening gegeven, je mening staat er nog, dus er is geen enkele reden om te vechten voor de vrijheid van meningsuiting.
Dikkop.
Meid toch, en nu, janken dan maar ?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt. Ik was er toch 'live' bij bij dat slotje, teringdebiel.
Je posts staan er nog, dus heb je ook geen fout gemaakt hequote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten wat er dan niet door de beugel kon gister, zodat ik niet weer dezelfde fout maak!!!!!!!! (of een ander)
Kutkop.
Zojuist is er een post van mij verdwenen. Omdat ik hem hem noemde. Is dit het FOK! onder GGMM's leiding?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je posts staan er nog, dus heb je ook geen fout gemaakt he
Jezus, de meest simpele dingen kan je niet zelf bedenken.
Je "verbeterde" iemand anders, je noemde hem zelf geen hij.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zojuist is er een post van mij verdwenen. Omdat ik hem hem noemde. Is dit het FOK! onder GGMM's leiding?
Waarom mag dat niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je "verbeterde" iemand anders, je noemde hem zelf geen hij.
*haarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je "verbeterde" iemand anders, je noemde hem zelf geen hij.
Doe niet zo dom. Echt.
Omdat jij niet bepaalt hoe iemand anders hem aanspreekt.quote:
*haarquote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij niet bepaalt hoe iemand anders hem aanspreekt.
Je bent gewoon recalcitrant aan het doen om te trollen dat weet je best.
Verder is deze discussie ook wel klaar. Je bent te dom voor woorden.
Jammer dat je als admin altijd persoonlijk moet worden als je er even niet uitkomt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat jij niet bepaalt hoe iemand anders hem aanspreekt.
Je bent gewoon recalcitrant aan het doen om te trollen dat weet je best.
Verder is deze discussie ook wel klaar. Je bent te dom voor woorden.
Altijd of alleen als jij je als een kleuter gedraagt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Jammer dat je als admin altijd persoonlijk moet worden als je er even niet uitkomt.
Altijd, anders zou ik wel zeggen "Jammer dat je als admin alleen als ik mij als een kleuter gedraag persoonlijk moet worden als je er even niet uitkomt".quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd of alleen als jij je als een kleuter gedraagt?
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Altijd, anders zou ik wel zeggen "Jammer dat je als admin alleen als ik mij als een kleuter gedraag persoonlijk moet worden als je er even niet uitkomt".
Gelukkig zijn ze op het ministerie bezig met belangrijke zakentwitter:OverheidEdits twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 14:03:37Wikipedia-artikel Sjors en Sjimmie anoniem bewerkt door Ministerie van Justitie https://t.co/Dpa3qHP5Un reageer retweet
Je zou er zo kunnen gaan werken!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gelukkig zijn ze op het ministerie bezig met belangrijke zakentwitter:OverheidEdits twitterde op dinsdag 11-02-2020 om 14:03:37Wikipedia-artikel Sjors en Sjimmie anoniem bewerkt door Ministerie van Justitie https://t.co/Dpa3qHP5Un reageer retweet
.
Sowquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou er zo kunnen gaan werken!
Als je niet achterlijk was geweest, dan.
Krijg 2019-nCoV.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Goeiedag zegquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Teringjantje!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
voorkomen beter dan Chinezenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Heb je al getekend @:KingRoland ?
https://www.petities.com/we_zijn_geen_virussen
Die bovenste 2 lijken behoorlijk op elkaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt toch ook voor geen meter.
Als je het belangrijkste deel van het gezicht weglaat niet nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat lijkt toch ook voor geen meter.
KOEKOEK!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of een gebrek aan creativiteitquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
Het doet mij goed dat al mijn laatste notes posts van dezelfde strekking waren
Stukje continuïteit
Shots fired!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt zelf een gebrek aan creativiteit.
Klootzakquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
Ook Erwin vindt scrummie maar een domme user die geen aandacht verdient.
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
Ook Erwin vindt scrummie maar een domme user die geen aandacht verdient.
Hey!quote:
Waar heb jij het nou weer over, ongelofelijke debielquote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Scrummie zit heel dicht tegen de zoveelste complete meltdown aan.
Ding ding dongquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja oké, goed punt.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom mag ik ggmm geen klootzak noemen?
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om één of andere reden is Scrummie bij elk ruzietje betrokken.
Dat heb ik nou nooit!quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om één of andere reden is Scrummie bij elk ruzietje betrokken.
Pasta, Spinazie en scholfilet.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hachee.
Patat.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kant-en-klaar maaltijd. Volgens mij kip tandoori of zoiets.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lui varken.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kant-en-klaar maaltijd. Volgens mij kip tandoori of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |