Beetje geven en nemen?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ook best lekker zijn af en toe
Geven is best grappig anders.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje geven en nemen?
Ik heb mijn bedenkingen....
Jezus wordt die vermoord ofzo?!quote:Op maandag 10 februari 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bij-mislukte-landing
Dat niemand haar op d’r bek getimmerd heeft.
Als dat te lang niet lukt land die vanzelf welquote:Op maandag 10 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het toestel kon niet landen
Terwijl doodgaan in een hard neerstortend vliegtuig toch best een prettige en barmhartige dood is.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar moet je daar zo voor gillen. Mijn god zegquote:Op maandag 10 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
sommige mensen snappen gewoon niet hoe achterlijk luidruchtig ze kunnen zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar moet je daar zo voor gillen. Mijn god zeg
en mensen die tegen je zeggen dat je je rustig moet houden werken meestal ook averechts..quote:Op maandag 10 februari 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Eenmaal in paniek kan je ook weinig rationeel denken verwachten natuurlijk.
Daarom. PANIEK JONGEquote:Op maandag 10 februari 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mensen die tegen je zeggen dat je je rustig moet houden werken meestal ook averechts..
Dat wijf is echt ongeschikt voor een heleboel dingen. Vliegreizen om te beginnen. IEDEREEN doet verder normaal.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen snappen gewoon niet hoe achterlijk luidruchtig ze kunnen zijn
er voor zorgen dat andere mensen iets van metaal makenquote:
zo voelt het wel somsquote:
Wij wel!quote:
Ja, bij techniek ja, niet handvaardigheid.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij wel!
Maar we hadden techniek (radio bouwen, band plakken, smeden, leertje van een kraan vervangen) apart van handvaardigheid (timmeren, houtbewerking, naaien, papier mache)
Meestal worden ze daarna verliefd op elkaar in films.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom *slap! In films werkt het
En dan een klacht krijgen voor mishandeling, ik kijk wel uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom *slap! In films werkt het
quote:Op maandag 10 februari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan een klacht krijgen voor mishandeling, ik kijk wel uit.
quote:Op maandag 10 februari 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal worden ze daarna verliefd op elkaar in films.
Nope.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kipfilet?Zeg me dat het kipfilet is, Haags!
gelukkig heb ik wel kipfilet bij mequote:
Geniet er vanquote:Op maandag 10 februari 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel kipfilet bij me
eerst nog 40 minuten wachtenquote:
Ajvar?quote:Op maandag 10 februari 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Maisbroodjes met oude kaas en Ajvar
Mijn autisme voel zich hier ongemakkelijk bij.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hele dag nu naar de klote?
Voel of voeltquote:Op maandag 10 februari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn autisme voel zich hier ongemakkelijk bij.
Ik las vanmorgen dat een hoop Chinezen Chinees Nieuwjaar zijn gaan vieren in China. Die keren nu weer terug naar huis.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog steeds geen corona in Nederland hey.
Ja fijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat een hoop Chinezen Chinees Nieuwjaar zijn gaan vieren in China. Die keren nu weer terug naar huis.
Messcherpquote:Op maandag 10 februari 2020 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+t Zie je, het gaat gelijk mis
Daarom. Gaan we er alsnog allemaal aan.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig zijn er ook niet zoveel.
Voorkomen is beter dan Chinezen.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom. Gaan we er alsnog allemaal aan.
quote:Op maandag 10 februari 2020 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan Chinezen.
Kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom. Gaan we er alsnog allemaal aan.
Beter dan het klusje dat ik nu moet gaan doenquote:Op maandag 10 februari 2020 12:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit.
Wat dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter dan het klusje dat ik nu moet gaan doen
Ja saai. En voor hen die bekend zijn met de producten van Atlassian: ik heb echt een schijthekel aan Confluence.quote:
Nog niet echt veel mee gewerkt.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja saai. En voor hen die bekend zijn met de producten van Atlassian: ik heb echt een schijthekel aan Confluence.
Houden zo! Scheelt wel dat wij een bejaarde versie gebruiken. Nieuwere versies schijnen gebruiksvriendelijker te zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 13:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog niet echt veel mee gewerkt.
Gaat heeeel langzaam. Als ik nog kilo's af wil vallen zal sporten nodig zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed! Dieet nog steeds op koers?
Hmm, herkenbaar wel. Wil je nog verder afvallen?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat heeeel langzaam. Als ik nog kilo's af wil vallen zal sporten nodig zijn
Paar kilootjes nog zou wel fijn zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, herkenbaar wel. Wil je nog verder afvallen?
Hoe ver is het tussen je woon en werk plaats?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat heeeel langzaam. Als ik nog kilo's af wil vallen zal sporten nodig zijn
Minder schokkend dan mijn collega een meer date in onze chats, een roddel over een collega appen naar die collegaquote:Op maandag 10 februari 2020 13:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je nou hier je bestand op te slaan en platte grappen te maken in je bedrijfs-Word?
80kmquote:Op maandag 10 februari 2020 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe ver is het tussen je woon en werk plaats?
Dit lijkt een beetje een foute Google Translate-vertaling, maar ik geloof dat ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 10 februari 2020 13:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Minder schokkend dan mijn collega een meer date in onze chats, een roddel over een collega appen naar die collega
Hey je gaat vreemdquote:Op maandag 10 februari 2020 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lopend naar je werk, is ook goed voor je
Dat doe ik wel vaker, niet verder vertellen hoorquote:
Is dat Sally Spectra?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, niet verder vertellen hoor
dan jou je geen tijd meer over om te werkenquote:Op maandag 10 februari 2020 13:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lopend naar je werk, is ook goed voor je
Dan is het meteen bijna weekend, dat is wel een fijne bijkomstigheid.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan jou je geen tijd meer over om te werken
quote:Op maandag 10 februari 2020 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker, niet verder vertellen hoor
OITNB ken je wel?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah.
Galina. Ik had een baas die zo heette
Het is misschien ook wel een beetje een wijvenserie.quote:
mwa, kan ook best door mannen gekeken worden.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is misschien ook wel een beetje een wijvenserie.
Uh, OITNB dus.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uh, OITNB dus.
Zo goed ken ik de serie dus.
Nee ik ook niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zodra iets gepresenteerd wordt als "wijvenserie" begin ik er überhaupt niet aan.
Vandaar mijn 'misschien'quote:Op maandag 10 februari 2020 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, kan ook best door mannen gekeken worden.
al werd de serie wel elk seizoen slechter.
ligt er aan wat je wel en niet al gezien hebtquote:Op maandag 10 februari 2020 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iemand trouwens een goede Netflix tip? Ben een beetje door mijn series heen.
Ja goeie. Hmm..quote:Op maandag 10 februari 2020 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan wat je wel en niet al gezien hebt
Ik ben aan die serie begonnen met mijn vriendin maar na paar afleveringen ermee gekapt.quote:Op maandag 10 februari 2020 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar mijn 'misschien'De serie was inderdaad een beetje een anticlimax.
ik ben er gisteren mee begonnen. is tot nu toe wel leuk.quote:
Ik ga vanavond even checken. Thanks ::)quote:Op maandag 10 februari 2020 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er gisteren mee begonnen. is tot nu toe wel leuk.
Ik kijk Heel Holland Baktquote:Op maandag 10 februari 2020 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar zodra iets gepresenteerd wordt als "wijvenserie" begin ik er überhaupt niet aan.
Misschien nog een keer proberen, maar nu met muis?quote:Op maandag 10 februari 2020 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben aan die serie begonnen met mijn vriendin maar na paar afleveringen ermee gekapt.
vond dit een teleurstellend seizoenquote:
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar het vorige seizoen was inderdaad leuker. Ik denk dat je vorig seizoen wat meer uiteenlopende types onder de deelnemers had.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vond dit een teleurstellend seizoen
dat ook, maar ook de opdrachten vond ik vorig jaar beter. Met name de spektakelstukken misten dit jaar wel wat spektakel.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar het vorige seizoen was inderdaad leuker. Ik denk dat je vorig seizoen wat meer uiteenlopende types onder de deelnemers had.
Ook waar.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook, maar ook de opdrachten vond ik vorig jaar beter. Met name de spektakelstukken misten dit jaar wel wat spektakel.
en vorig seizoen had Annaquote:Op maandag 10 februari 2020 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook waar.Eigenlijk weinig echt bijzondere taarten gezien dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liggen jullie pannen nog?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op maandag 10 februari 2020 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
Volgens mij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liggen jullie pannen nog?Maar vanavond nieuwe ronde, nieuwe kansen. Het gaat weer flink waaien, las ik.
Ja hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liggen jullie pannen nog?Zonder wrijving geen glans
Mij zul je ook niet horen klagen...quote:
denk het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liggen jullie pannen nog?
ben benieuwd of ik straks naar huis mag.
mijn auto staat in de loods en ze willen de poort niet open maken
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik wel, maar dak is splinternieuw, ligt stevig en optimaal geīsoleerd.quote:
Mijn haar hangt, zoals altijd.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:26 schreef Karzai het volgende:
Zozo flink wat wax in mijn haar vanochtend
Heb nog een (gestoofde) riblap, eet ik met gekookte aardappels en spruiten.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:32 schreef Karzai het volgende:
ik ga niet koken vandaag, bestel wat
pizza
hamburger
Surinaams
Indiaas
Indonesisch
ik gebruik het ook niet vaak, was mij ook maar eens in de week met douchegelquote:Op maandag 10 februari 2020 15:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn haar hangt, zoals altijd.
Gebruik alleen arganolie, on te conditioneren.
klinkt goedquote:Op maandag 10 februari 2020 15:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb nog een (gestoofde) riblap, eet ik met gekookte aardappels en spruiten.
ik heb wel zin in indonesisch denk ikquote:Op maandag 10 februari 2020 15:32 schreef Karzai het volgende:
ik ga niet koken vandaag, bestel wat
pizza
hamburger
Surinaams
Indiaas
Indonesisch
Moet geknipt worden, het is nu echt te lang......quote:Op maandag 10 februari 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik gebruik het ook niet vaak, was mij ook maar eens in de week met douchegel
Voor de rest gewoon het zweet afspoelen
Da's alweer vijnaquote:Op maandag 10 februari 2020 15:40 schreef Karzai het volgende:
Ik was net voor kerst voor het laatst geweest
Ik niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:41 schreef Karzai het volgende:
Bijna lente jongens wat verlang ik daarnaar
quote:Op maandag 10 februari 2020 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel zin in indonesisch denk ik
maar ik krijg friet
Ik zal het aantal cm's niet noemen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
ik heb weer een lekker kort koppie, volgende maand weer
Ik ben de dagen al aan het tellen...quote:Op maandag 10 februari 2020 15:41 schreef Karzai het volgende:
Bijna lente jongens wat verlang ik daarnaar
zou alles opeten. behalve de 2 plakken tomaatquote:
Ja, rauwe tomaat eet ik ook niet, gebakken wel.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou alles opeten. behalve de 2 plakken tomaat
Kan nog komen.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:46 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig was het een milde winter zonder ijs ende sneeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er samen met muis ooit aan begonnenquote:Op maandag 10 februari 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien nog een keer proberen, maar nu met muis?
en dan nooit meer herfstkleuren?quote:
Eventjes dan. Een maandje.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan nooit meer herfstkleuren?
Qua temperaturen is de lente wel fijn, maar pollen en hooikoorst isquote:Op maandag 10 februari 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lente is niet zo'n drama. De zomer wel
Smakelijk, zou zo mee eten, maar beetje te ver weg...quote:Op maandag 10 februari 2020 15:49 schreef Karzai het volgende:
Ziet er goed uit ja, zal ik zo even gaan halen
Zolang het niet boven de 30 komt vind ik het primaquote:Op maandag 10 februari 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lente is niet zo'n drama. De zomer wel
Hotter than hell.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zolang het niet boven de 30 komt vind ik het prima
Neeeequote:Op maandag 10 februari 2020 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit is toch wel iets voor jou...
"Mestreech is neet breid mer mestreech dat is laank."quote:
quote:
quote:
Kan iemand de ondertiteling aanzetten?quote:Op maandag 10 februari 2020 16:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
"Mestreech is neet breid mer mestreech dat is laank."
Benny is niet meer.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan iemand de ondertiteling aanzetten?
Macaroniquote:Op maandag 10 februari 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Trek in spaghetti.
Heeeyyy die heb ik ook straks, met pancetta en salie uit de ovenquote:Op maandag 10 februari 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Trek in spaghetti.
Klinkt goed. Ik kom bij jou eten.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyy die heb ik ook straks, met pancetta en salie uit de oven
Meer niet?quote:Op maandag 10 februari 2020 16:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyy die heb ik ook straks, met pancetta en salie uit de oven
Niks mis met elleboogjes.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eet wel makkelijker, maar ik kies toch altijd voor sliertjes
En bonkjes?quote:Op maandag 10 februari 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op maandag 10 februari 2020 16:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik kom bij jou eten.
Sliertjes slurpen is wel romantischer want ondhandig zitten doentijdens een datequote:Op maandag 10 februari 2020 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo is het OK.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje citroenrasp, Parmezaanse, wat olijfjes, paar tomaatjes en wat rucola eronder.
Spareribs eten en je handen aan elkaars kleding afwrijven, kleding in de wasmachine en elkaar een beetje beter leren kennen meteen.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sliertjes slurpen is wel romantischer want ondhandig zitten doentijdens een date
Gewoon een scheet laten tijdens de eerste date, weet je meteen welk 'vlees' je in de kuip hebt.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sliertjes slurpen is wel romantischer want ondhandig zitten doentijdens een date
Daar spareribs voor nodig hebbenquote:Op maandag 10 februari 2020 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spareribs eten en je handen aan elkaars kleding afwrijven, kleding in de wasmachine en elkaar een beetje beter leren kennen meteen.
Ramona?quote:Op maandag 10 februari 2020 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een toeter op zijn waterscooter?
Krijg dit jaar ook een nieuwe.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:40 schreef Karzai het volgende:
Nog twee maanden dan komt mijn nieuwe keuken
Ik niks, niet nodig ook, gewoon 3 kastjes keukenblokje met keuken spoelbak.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een oven, koelkast en afwasmachine
Die prijzenquote:
Dat is nogeens Swellquote:Op maandag 10 februari 2020 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
https://i.imgur.com/WAhs0M0.mp4
Huizenhoge deining
Lekker in slaap wiegenquote:Op maandag 10 februari 2020 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
Huizenhoge deining
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:04 schreef FranticDJ het volgende:
Huizenhoge deining
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Krijg zo juist via app een compliment dat ik goed heb gewerkt van de baas.
![]()
Vanavond volgt de piemelfoto.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
Krijg zo juist via app een compliment dat ik goed heb gewerkt van de baas.
![]()
Is er nog een? Kan er niet naar kijken nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan niet naar t andere filmpje kijken
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanavond volgt de piemelfoto.
quote:
Dit wordt lastig zoquote:Op maandag 10 februari 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De baas is een vrouw, of laat mijn of jouw geheugen je in de steek???quote:Op maandag 10 februari 2020 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nuff said.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beter de kamasutra bestuderen fles
En @:bitterbal had het over een ze
Ja daar ga ik dan nog wel in mee, maar die piemelfoto is dat weer wat te veel van het goeie. Hopelijk.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beter de kamasutra bestuderen fles
En @:bitterbal had het over een ze
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is er nog een? Kan er niet naar kijken nee.
Verschrikkelijk.
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
https://i.imgur.com/LgzvI0P.mp4
Even omdraaiencamera vond t niet leuk
Jij bent blijkbaar zeer thuis in zulke materie.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het stikt van de hermafrodieten in 2020, ja toch?
Nee vrouw.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De baas is een vrouw, of laat mijn of jouw geheugen je in de steek???
Denk dat laatste dus.![]()
Wat zeg ik dan?quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo’n femdom baas die na een werkdag nog even op je gezicht komt zitten
Het gaat allemaal veel trager dan in zo’n timelapsequote:Op maandag 10 februari 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan ik niet naar kijken hoor. Echt niet.
Begrijp niet hoe je je darmen er niet uitkotst
Zit je dan op zon schuit.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Beetje fok!ken met de hand in t broekje. Nja beter uitzicht dan de gemiddelde zolderkamertquote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
Staat zo raar bij de stuurmatroos naast je.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje fok!ken met de hand in t broekje. Nja beter uitzicht dan de gemiddelde zolderkamert
Irritant is dat ja.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
De vaatwasser maakt een raar geluid en ik heb geen zin om op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |