Beetje geven en nemen?quote:Op maandag 10 februari 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ook best lekker zijn af en toe
Geven is best grappig anders.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beetje geven en nemen?
Ik heb mijn bedenkingen....
Jezus wordt die vermoord ofzo?!quote:Op maandag 10 februari 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)bij-mislukte-landing
Dat niemand haar op d’r bek getimmerd heeft.
Als dat te lang niet lukt land die vanzelf welquote:Op maandag 10 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het toestel kon niet landen
Terwijl doodgaan in een hard neerstortend vliegtuig toch best een prettige en barmhartige dood is.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar moet je daar zo voor gillen. Mijn god zegquote:Op maandag 10 februari 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
sommige mensen snappen gewoon niet hoe achterlijk luidruchtig ze kunnen zijnquote:Op maandag 10 februari 2020 10:43 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar moet je daar zo voor gillen. Mijn god zeg
en mensen die tegen je zeggen dat je je rustig moet houden werken meestal ook averechts..quote:Op maandag 10 februari 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Eenmaal in paniek kan je ook weinig rationeel denken verwachten natuurlijk.
Daarom. PANIEK JONGEquote:Op maandag 10 februari 2020 10:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mensen die tegen je zeggen dat je je rustig moet houden werken meestal ook averechts..
Dat wijf is echt ongeschikt voor een heleboel dingen. Vliegreizen om te beginnen. IEDEREEN doet verder normaal.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen snappen gewoon niet hoe achterlijk luidruchtig ze kunnen zijn
er voor zorgen dat andere mensen iets van metaal makenquote:
zo voelt het wel somsquote:
Wij wel!quote:
Ja, bij techniek ja, niet handvaardigheid.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij wel!
Maar we hadden techniek (radio bouwen, band plakken, smeden, leertje van een kraan vervangen) apart van handvaardigheid (timmeren, houtbewerking, naaien, papier mache)
Meestal worden ze daarna verliefd op elkaar in films.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom *slap! In films werkt het
En dan een klacht krijgen voor mishandeling, ik kijk wel uit.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom *slap! In films werkt het
quote:Op maandag 10 februari 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan een klacht krijgen voor mishandeling, ik kijk wel uit.
quote:Op maandag 10 februari 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal worden ze daarna verliefd op elkaar in films.
Nope.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kipfilet?Zeg me dat het kipfilet is, Haags!
gelukkig heb ik wel kipfilet bij mequote:
Geniet er vanquote:Op maandag 10 februari 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik wel kipfilet bij me
eerst nog 40 minuten wachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |