abonnementen ibood.com bol.com
  vrijdag 13 maart 2020 @ 22:26:57 #76
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_192015414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik ga echt dood dan. Hoop dat uitstellen ook nog een mogelijkheid is. Kan mij het schelen dat het ESF in juni/juli/augustus/september is of whatever ipv in mei :'(
Eens. Ik hoop echt vooral dat het ESF gewoon door kan gaan zoals de organisatie het voor ogen had. Alles ging gewoon ZO goed. De organisatie heeft geen enkele steek laten vallen. Alles leek erop dat dit een geweldig jaar ging worden in alle opzichten. Tot in de puntjes verzorgd, aan alles gedacht.

En dat zo'n stomme pandemie dan roet in het eten gooit is gewoon overmacht, en zou niet moeten betekenen dat de fantastische organisatie die we hebben en Nederland/Rotterdam dan zo'n half-assed Songfestival zonder publiek en zonder EuroVillage/gezellige andere evenementen zou moeten organiseren. Dat gaat dan toch de geschiedenis in als die ene kale/ongezellige versie, terwijl het plan juist ALLES BEHALVE dat zou zijn geweest :{

Ik hoop echt op een paar maanden of zelfs een heel jaar uitstel. Zolang het team maar uit kan voeren wat het plan was en we niet met een handjevol artiesten (want een groot deel van de delegaties zal sowieso afhaken) zitten die voor een leeg Ahoy op staan te treden terwijl er ook geen EuroVillage is en geen preparties zijn. En ook geen postcards op de manier waarop ze bedoeld waren (en zie dan sowieso nu nog maar eens een ander plan te bedenken op zo'n korte termijn).
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  PR en moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 00:34:55 #77
288245 crew  Moira
Heeft geen punt meer.
pi_192017860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eens. Ik hoop echt vooral dat het ESF gewoon door kan gaan zoals de organisatie het voor ogen had. Alles ging gewoon ZO goed. De organisatie heeft geen enkele steek laten vallen. Alles leek erop dat dit een geweldig jaar ging worden in alle opzichten. Tot in de puntjes verzorgd, aan alles gedacht.

En dat zo'n stomme pandemie dan roet in het eten gooit is gewoon overmacht, en zou niet moeten betekenen dat de fantastische organisatie die we hebben en Nederland/Rotterdam dan zo'n half-assed Songfestival zonder publiek en zonder EuroVillage/gezellige andere evenementen zou moeten organiseren. Dat gaat dan toch de geschiedenis in als die ene kale/ongezellige versie, terwijl het plan juist ALLES BEHALVE dat zou zijn geweest :{

Ik hoop echt op een paar maanden of zelfs een heel jaar uitstel. Zolang het team maar uit kan voeren wat het plan was en we niet met een handjevol artiesten (want een groot deel van de delegaties zal sowieso afhaken) zitten die voor een leeg Ahoy op staan te treden terwijl er ook geen EuroVillage is en geen preparties zijn. En ook geen postcards op de manier waarop ze bedoeld waren (en zie dan sowieso nu nog maar eens een ander plan te bedenken op zo'n korte termijn).
Dit. Ditditditditalles.

#TeamPaarmaandenofzelfsheeljaaruitstel
"Moira heeft had wel een punt."
- Pharkus, 2017
pi_192018047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

_O_
  zondag 15 maart 2020 @ 08:38:34 #79
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_192042636
Uitstel van een paar maanden is eigenlijk bijna niet te doen. Hoe gaat het nieuwe winnende land het dan regelen? Dan hoor je pas in augustus dat je nog even voor mei een internationaal mega programma moet organiseren... dat is alleen maar mogelijk als ze nu al een land aanwijzen waar het georganiseerd wordt ongeacht of zij winnen of niet.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_192043770
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 08:38 schreef Yesse het volgende:
Uitstel van een paar maanden is eigenlijk bijna niet te doen. Hoe gaat het nieuwe winnende land het dan regelen? Dan hoor je pas in augustus dat je nog even voor mei een internationaal mega programma moet organiseren... dat is alleen maar mogelijk als ze nu al een land aanwijzen waar het georganiseerd wordt ongeacht of zij winnen of niet.
Dat valt wel mee hoor. Er zijn wel wat Europese landen te bedenken die in een kortere tijd een hele show uit de grond kunnen stampen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator zondag 15 maart 2020 @ 10:45:06 #81
163650 crew  Greys
Nee.
pi_192044407
Willen jullie mij een groot plezier doen en posts over evt uitstel etc hier doen verder:

ESF / [ORGANISATIE] Rotterdam, Ahoy, Coronavirus etc #25

Want daar gaat het er ook al een tijd over en anders gaat in twee topics over exact hetzelfde.

(En ik maak vandaag een samenvatting ervan van jullie gedachten erover voor Sietse dus alles op één plek is wel handig :+ )
Koutist in opleiding.
pi_192049270
Ik denk dat er voor de volgende kaartverkoop ronde een beslissing valt over het al of (en dat lijkt me eigenlijk wel zeker) niet doorgaan van het festival dit jaar.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')