abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_191962731
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:54 schreef Cee het volgende:

[..]

Of helemaal niet, zodat het aantal toeschouwers beperkt blijft. En dan stoelen in de zaal, dan houd je de mensen ook op enige afstand.
En misschien zelfs de juryshows en dress rehearsals zonder publiek want die komen toch niet op tv. Dan wel een groot scherm buiten waar mensen kunnen kijken.
Oh dat zou kunnen ja, dat in ieder geval de repetities en juryshows zonder publiek zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191969757
Ik heb vier kaarten 2e ring voor de family show op zaterdag 16 mei (Avro Tros actie)/ Oh ja en ben bij Salvador Sobral in De Doelen.
pi_191974175
Is er iemand die de voorwaarden van de AvroTros al heeft doorgenomen? Staat er iets in over annuleren en restitutie? Als ik bij annuleren door corona het geld kwijt zal zijn dan ben ik eerder geneigd mijn ticket aan te bieden op TicketSwap.
Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou overwegen, want ik was zo super blij er mee in december.
pi_191974651
Ik heb betaald via Paypal en die hebben 180 dagen aankoopbescherming.. mocht er geen geld terug komen van de organisatie bij annulering.
dag
pi_191974813
Ik heb AvroTros een incasso op mijn betaalrekening bij ING laten doen. Nu dik spijt dat ik mijn credit card niet gebruikt heb uiteraard. Maar ik dacht bij aankoop. Ook niet gekozen voor de extra optionele annuleringsverzekering op het ticket. Maar ik heb die voorwaarden zojuist gelezen en die lijken een pandemie niet te dekken. Afgelasting e.d. lijken uitgesloten.
pi_191975853
Het valt onder overmacht, dit is de organisatie niet aan te rekenen.
  ESF Reporter donderdag 12 maart 2020 @ 10:19:57 #57
87554 Cee
Welluk?
pi_191976194
Daarom zou een jaar uitstel de beste optie zijn. Iedereen krijgt lucht om dingen op een rij te zetten, te boeken (agenda’s zijn grotendeels nog beschikbaar). Kaartjes blijven geldig. Alleen de nummers zijn wel al een jaar bekend. En misschien staan artiesten er niet op te wachten een jaar lang niks anders uit te brengen of hier nog mee bezig te zijn. Maar financieel zou het minder impact hebben voor stad, organisatie, fans etc.
pi_191976234
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef Cee het volgende:
Daarom zou een jaar uitstel de beste optie zijn. Iedereen krijgt lucht om dingen op een rij te zetten, te boeken (agenda’s zijn grotendeels nog beschikbaar). Kaartjes blijven geldig. Alleen de nummers zijn wel al een jaar bekend. En misschien staan artiesten er niet op te wachten een jaar lang niks anders uit te brengen of hier nog mee bezig te zijn. Maar financieel zou het minder impact hebben voor stad, organisatie, fans etc.
Denk dat het dan sowieso met anderen zal zijn
  ESF Reporter donderdag 12 maart 2020 @ 10:36:05 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_191976414
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:22 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Denk dat het dan sowieso met anderen zal zijn
Jammer/lullig voor de artiesten in kwestie maar ik denk echt dat dit de beste optie is. Uiteindelijk wil je dat dit financieel een zo klein mogelijke impact heeft.
Misschien de keuze geven aan delegaties om de zelfde artiesten volgend jaar te sturen maar met een ander nummer.
pi_191977556
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:19 schreef Cee het volgende:
Daarom zou een jaar uitstel de beste optie zijn. Iedereen krijgt lucht om dingen op een rij te zetten, te boeken (agenda’s zijn grotendeels nog beschikbaar). Kaartjes blijven geldig. Alleen de nummers zijn wel al een jaar bekend. En misschien staan artiesten er niet op te wachten een jaar lang niks anders uit te brengen of hier nog mee bezig te zijn. Maar financieel zou het minder impact hebben voor stad, organisatie, fans etc.
Een jaar uitstel gaat sowieso nooit gebeuren, want die financiële strop is voor de EBU veel te groot. Dan zie ik het nog eerder gebeuren dat we naar optredens gemaakt in eigen land gaan kijken.

Meer waarschijnlijk is een tussenoplossing met geen publiek bij de repetities en alleen een select groepje fans rond het podium voor de sfeer in de liveshows.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_192001013
Er komen steeds meer kaarten te koop via Ticketswap heb ik het idee, maar ze zijn ook gewoon net zo snel weer weg :o
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  PR en moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 11:40:22 #62
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192001426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 11:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een jaar uitstel gaat sowieso nooit gebeuren, want die financiële strop is voor de EBU veel te groot. Dan zie ik het nog eerder gebeuren dat we naar optredens gemaakt in eigen land gaan kijken.

Meer waarschijnlijk is een tussenoplossing met geen publiek bij de repetities en alleen een select groepje fans rond het podium voor de sfeer in de liveshows.

Ik ga echt dood dan. Hoop dat uitstellen ook nog een mogelijkheid is. Kan mij het schelen dat het ESF in juni/juli/augustus/september is of whatever ipv in mei :'(
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192009893
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 11:16 schreef GeorgeM het volgende:
Er komen steeds meer kaarten te koop via Ticketswap heb ik het idee, maar ze zijn ook gewoon net zo snel weer weg :o
Hoe doen die mensen het dan qua naam op de ticket?

Al zou het mij sowieso verbazen als ze bij de ingang de tijd hebben en nemen om je paspoort en ticket te checken.
pi_192010013
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:13 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Hoe doen die mensen het dan qua naam op de ticket?

Al zou het mij sowieso verbazen als ze bij de ingang de tijd hebben en nemen om je paspoort en ticket te checken.
wordt automatisch aangepast
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 13 maart 2020 @ 18:45:38 #65
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192010556
Bestaat er een kans, als het zonder publiek gaat zijn, dat we het geld voor de tickets niet terug gaan krijgen door overmacht?
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 18:52:18 #66
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192010706
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef lashatumbai het volgende:
Bestaat er een kans, als het zonder publiek gaat zijn, dat we het geld voor de tickets niet terug gaan krijgen door overmacht?
Kans lijkt mij klein
pi_192010708
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef lashatumbai het volgende:
Bestaat er een kans, als het zonder publiek gaat zijn, dat we het geld voor de tickets niet terug gaan krijgen door overmacht?
Ja, maar maakt dat echt wat uit?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 18:53:10 #68
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192010726
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar maakt dat echt wat uit?
Als je nu al je kaarten zou door verkopen en ze verplaatsen enkel de data, dan baal je echt.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 19:02:30 #69
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192010933
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, maar maakt dat echt wat uit?
Natuurlijk! Ik heb ontzettend veel geld uitgegeven aan mijn tickets (OGAE fanpakket en heb nog 1ste halve finale liveshow kaarten over... die ga ik uit voorzorg maar vast verkopen denk ik)
pi_192011760
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Natuurlijk! Ik heb ontzettend veel geld uitgegeven aan mijn tickets (OGAE fanpakket en heb nog 1ste halve finale liveshow kaarten over... die ga ik uit voorzorg maar vast verkopen denk ik)
Hoe heb je betaald? Paypal heeft 180 dagen aankoopgarantie..
dag
  PR en moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 20:14:02 #71
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192012663
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Natuurlijk! Ik heb ontzettend veel geld uitgegeven aan mijn tickets (OGAE fanpakket en heb nog 1ste halve finale liveshow kaarten over... die ga ik uit voorzorg maar vast verkopen denk ik)
Ik denk dat je jezelf teringhard voor de kop zou slaan als in mei gewoon weer alle evenementen door kunnen gaan :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192012977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 19:02 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Natuurlijk! Ik heb ontzettend veel geld uitgegeven aan mijn tickets (OGAE fanpakket en heb nog 1ste halve finale liveshow kaarten over... die ga ik uit voorzorg maar vast verkopen denk ik)
je krijgt gewooon je geld terug in zo’n geval hoor? Je hebt een ‘dienst’ gekocht en als die niet geleverd wordt (cancellation) krijg je gewoon geld retour. Bij andere concerten ook zo- dus wat doe je moeilijk?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 13 maart 2020 @ 20:36:11 #73
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192013140
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:30 schreef RipCity het volgende:

[..]

je krijgt gewooon je geld terug in zo’n geval hoor? Je hebt een ‘dienst’ gekocht en als die niet geleverd wordt (cancellation) krijg je gewoon geld retour. Bij andere concerten ook zo- dus wat doe je moeilijk?
Ik doe toch niet moeilijk. Ik stel alleen een vraag omdat ik daar zelf niet het antwoord op weet. :')
  vrijdag 13 maart 2020 @ 21:00:36 #74
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192013823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:36 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik doe toch niet moeilijk. Ik stel alleen een vraag omdat ik daar zelf niet het antwoord op weet. :')
Ik heb het gisteren opgezocht, voor tickets via de reguliere waves blijven je tickets geldig als het verzet wordt een krijg je je geld terug bij annulering. Durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat dat bij OGAE ook zo is.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_192015202
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:45 schreef lashatumbai het volgende:
Bestaat er een kans, als het zonder publiek gaat zijn, dat we het geld voor de tickets niet terug gaan krijgen door overmacht?
@Meke had het volgens mij in de kleine lettertjes uitgezocht. In geval van cancelen krijg je geld terug. In geval van uitstel blijven de tickets geldig.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_192015414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 11:40 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik ga echt dood dan. Hoop dat uitstellen ook nog een mogelijkheid is. Kan mij het schelen dat het ESF in juni/juli/augustus/september is of whatever ipv in mei :'(
Eens. Ik hoop echt vooral dat het ESF gewoon door kan gaan zoals de organisatie het voor ogen had. Alles ging gewoon ZO goed. De organisatie heeft geen enkele steek laten vallen. Alles leek erop dat dit een geweldig jaar ging worden in alle opzichten. Tot in de puntjes verzorgd, aan alles gedacht.

En dat zo'n stomme pandemie dan roet in het eten gooit is gewoon overmacht, en zou niet moeten betekenen dat de fantastische organisatie die we hebben en Nederland/Rotterdam dan zo'n half-assed Songfestival zonder publiek en zonder EuroVillage/gezellige andere evenementen zou moeten organiseren. Dat gaat dan toch de geschiedenis in als die ene kale/ongezellige versie, terwijl het plan juist ALLES BEHALVE dat zou zijn geweest :{

Ik hoop echt op een paar maanden of zelfs een heel jaar uitstel. Zolang het team maar uit kan voeren wat het plan was en we niet met een handjevol artiesten (want een groot deel van de delegaties zal sowieso afhaken) zitten die voor een leeg Ahoy op staan te treden terwijl er ook geen EuroVillage is en geen preparties zijn. En ook geen postcards op de manier waarop ze bedoeld waren (en zie dan sowieso nu nog maar eens een ander plan te bedenken op zo'n korte termijn).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 00:34:55 #77
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192017860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eens. Ik hoop echt vooral dat het ESF gewoon door kan gaan zoals de organisatie het voor ogen had. Alles ging gewoon ZO goed. De organisatie heeft geen enkele steek laten vallen. Alles leek erop dat dit een geweldig jaar ging worden in alle opzichten. Tot in de puntjes verzorgd, aan alles gedacht.

En dat zo'n stomme pandemie dan roet in het eten gooit is gewoon overmacht, en zou niet moeten betekenen dat de fantastische organisatie die we hebben en Nederland/Rotterdam dan zo'n half-assed Songfestival zonder publiek en zonder EuroVillage/gezellige andere evenementen zou moeten organiseren. Dat gaat dan toch de geschiedenis in als die ene kale/ongezellige versie, terwijl het plan juist ALLES BEHALVE dat zou zijn geweest :{

Ik hoop echt op een paar maanden of zelfs een heel jaar uitstel. Zolang het team maar uit kan voeren wat het plan was en we niet met een handjevol artiesten (want een groot deel van de delegaties zal sowieso afhaken) zitten die voor een leeg Ahoy op staan te treden terwijl er ook geen EuroVillage is en geen preparties zijn. En ook geen postcards op de manier waarop ze bedoeld waren (en zie dan sowieso nu nog maar eens een ander plan te bedenken op zo'n korte termijn).
Dit. Ditditditditalles.

#TeamPaarmaandenofzelfsheeljaaruitstel
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_192018047
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 22:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eens. Ik hoop echt vooral dat het ESF gewoon door kan gaan zoals de organisatie het voor ogen had. Alles ging gewoon ZO goed. De organisatie heeft geen enkele steek laten vallen. Alles leek erop dat dit een geweldig jaar ging worden in alle opzichten. Tot in de puntjes verzorgd, aan alles gedacht.

En dat zo'n stomme pandemie dan roet in het eten gooit is gewoon overmacht, en zou niet moeten betekenen dat de fantastische organisatie die we hebben en Nederland/Rotterdam dan zo'n half-assed Songfestival zonder publiek en zonder EuroVillage/gezellige andere evenementen zou moeten organiseren. Dat gaat dan toch de geschiedenis in als die ene kale/ongezellige versie, terwijl het plan juist ALLES BEHALVE dat zou zijn geweest :{

Ik hoop echt op een paar maanden of zelfs een heel jaar uitstel. Zolang het team maar uit kan voeren wat het plan was en we niet met een handjevol artiesten (want een groot deel van de delegaties zal sowieso afhaken) zitten die voor een leeg Ahoy op staan te treden terwijl er ook geen EuroVillage is en geen preparties zijn. En ook geen postcards op de manier waarop ze bedoeld waren (en zie dan sowieso nu nog maar eens een ander plan te bedenken op zo'n korte termijn).
_O_
~The present is all there is~
  zondag 15 maart 2020 @ 08:38:34 #79
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_192042636
Uitstel van een paar maanden is eigenlijk bijna niet te doen. Hoe gaat het nieuwe winnende land het dan regelen? Dan hoor je pas in augustus dat je nog even voor mei een internationaal mega programma moet organiseren... dat is alleen maar mogelijk als ze nu al een land aanwijzen waar het georganiseerd wordt ongeacht of zij winnen of niet.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 10:00:59 #80
375570 crew  Cyan9
pi_192043770
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 08:38 schreef Yesse het volgende:
Uitstel van een paar maanden is eigenlijk bijna niet te doen. Hoe gaat het nieuwe winnende land het dan regelen? Dan hoor je pas in augustus dat je nog even voor mei een internationaal mega programma moet organiseren... dat is alleen maar mogelijk als ze nu al een land aanwijzen waar het georganiseerd wordt ongeacht of zij winnen of niet.
Dat valt wel mee hoor. Er zijn wel wat Europese landen te bedenken die in een kortere tijd een hele show uit de grond kunnen stampen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 15 maart 2020 @ 10:45:06 #81
163650 Greys
pi_192044407
Willen jullie mij een groot plezier doen en posts over evt uitstel etc hier doen verder:

ESF / [ORGANISATIE] Rotterdam, Ahoy, Coronavirus etc #25

Want daar gaat het er ook al een tijd over en anders gaat in twee topics over exact hetzelfde.

(En ik maak vandaag een samenvatting ervan van jullie gedachten erover voor Sietse dus alles op één plek is wel handig :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192049270
Ik denk dat er voor de volgende kaartverkoop ronde een beslissing valt over het al of (en dat lijkt me eigenlijk wel zeker) niet doorgaan van het festival dit jaar.
  maandag 18 mei 2020 @ 15:32:37 #83
403253 Meke
after all this time? always.
pi_193192855
quote:
Dear Eurovision Song Contest fan,

Great news!!

Next year May NPO, NOS, AVROTROS will organize together with Rotterdam and the European Broadcasting Union (EBU) the 65th edition of the Eurovision Song Contest. This was announced during the special TV-show Eurovision: Europe Shine a Light which was live broadcast in more than 40 countries last Saturday.

Your ticket(s) for 2020 will remain valid for the same show in 2021. For example: If you have booked for the 1st Semi-Final Jury show 2020, your ticket(s) will be valid for the 1st Semi-Final Jury show in 2021.

The dates of the contest are yet to be confirmed. We suggest that you keep your ticket(s) until the date is confirmed. Once the dates are known, you will have another opportunity to return your tickets and receive a refund, should you not be able to attend. When the dates are known, we will inform you by email again.

If you are already sure you cannot attend the show in 2021, you are able to return (all) your ticket(s) and receive a refund. Refund request will be able from 25 May at 12.00 afternoon (CEST) till 5 June 2020 11.00PM (CEST). On 25 May at 12.00 afternoon (CEST) there will be a link on eurovision.tv where you can ask for a refund. The refund process starts no later than 6 June, after closure of the refund requests. It can take 4 to 6 weeks before you receive your money back on the bank account you used to pay for your ticket(s).

We can imagine that you still have some questions left, which is why we kindly ask you to check our FAQ here.

We hope to welcome you during the Eurovision Song Contest 2021 and we wish you all the best in these challenging times.

Kind Regards,

Customer Service Paylogic
On behalf of the Eurovision Song Contest 2020 team
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_193201632
Ik heb mijn kaart doorverkocht via Ticketswap:(
Dus ik kan uit de opsomming:

Zaterdag 16 mei | GF Familyshow
Avrotros-actie (13 dec)
• Rebel- | 1x 1e ring
pi_193304098
songfestival twitterde op maandag 25-05-2020 om 10:49:40 Ticket-update: aanvraag terugbetaling gestart
⬇️
https://t.co/LbjpXJJvS9 reageer retweet
pi_193491166
4% van de kaartjes is weer ingeleverd ondertussen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 juni 2020 @ 15:05:01 #87
163650 Greys
pi_193504850
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:12 schreef Fred_B het volgende:
4% van de kaartjes is weer ingeleverd ondertussen.
Niet echt heel veel, die raken ze in een extra verkoopronde gerust weer kwijt. Valt mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_193505716
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2020 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Niet echt heel veel, die raken ze in een extra verkoopronde gerust weer kwijt. Valt mee!
Ja ik had ook meer verwacht. ESF-fans zijn echte fans blijkbaar :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193635753
voor de geïnteresseerden, ik hoor net dat je via qmusic vanaf volgende week kaartjes kunt winnen voor de finale.
https://qmusic.nl/acties/extra-lang-feest-de-foute-1500 (onderaan)
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_194830888
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2020 17:12 schreef Fred_B het volgende:
4% van de kaartjes is weer ingeleverd ondertussen.
Zou dat aantal nu hoger zijn?
dag
pi_194831480
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2020 17:47 schreef Peter het volgende:

[..]

Zou dat aantal nu hoger zijn?
Volgens mij moest dat voor een bepaalde datum.
pi_197184853
Even wat stress hier :{

Ik kwam net even op het idee om mijn tickets van het Eurovisiesongfestival te zoeken. Ik kan ze helaas nergens vinden in mijn e-mail en op mijn computer.

Het rare is dat ik mijn tickets via gmail heb gekocht (voor zover ik het kan herinneren). Als ik bij Paylogic inlog staan ze er niet tussen }:|
Alle updates over het songfestival en de kaartverkoop krijg ik via protonmail, maar dat e-mailadres staat niet geregistreerd bij Paylogic :?

Ik bel natuurlijk sowieso de cutsomer service morgen, maar herkent iemand hier dit probleem?
  zondag 3 januari 2021 @ 08:57:05 #93
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197184887
quote:
6s.gif Op zondag 3 januari 2021 08:46 schreef DorothyGale het volgende:
Even wat stress hier :{

Ik kwam net even op het idee om mijn tickets van het Eurovisiesongfestival te zoeken. Ik kan ze helaas nergens vinden in mijn e-mail en op mijn computer.

Het rare is dat ik mijn tickets via gmail heb gekocht (voor zover ik het kan herinneren). Als ik bij Paylogic inlog staan ze er niet tussen }:|
Alle updates over het songfestival en de kaartverkoop krijg ik via protonmail, maar dat e-mailadres staat niet geregistreerd bij Paylogic :?

Ik bel natuurlijk sowieso de cutsomer service morgen, maar herkent iemand hier dit probleem?
Ik kan überhaupt niet inloggen bij paylogic of hun opvolger see tickets, dus kan best zijn dat er een database probleem is ofzo?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197185098
Ah okee, dat zou het kunnen zijn :)
pi_197186930
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2021 08:57 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik kan überhaupt niet inloggen bij paylogic of hun opvolger see tickets, dus kan best zijn dat er een database probleem is ofzo?
De fantickets zijn op een andere manier verkocht en niet aan een account gekoppeld, merkte ik.
dag
  maandag 4 januari 2021 @ 17:48:48 #96
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_197210608
Ik ben benieuwd wat het scenario gaat zijn als ze wel een beperkt publiek gaan toestaan. Gaan ze alleen NLse fans toestaan? Of alleen de fantickets? Of alleen de rotterdamse winnaars uit de bijstand? Hoe ze dat gaan bepalen en organiseren lijkt mij echt een moeilijk dilemma als organisatie.
pi_197210664
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 17:48 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben benieuwd wat het scenario gaat zijn als ze wel een beperkt publiek gaan toestaan. Gaan ze alleen NLse fans toestaan? Of alleen de fantickets? Of alleen de rotterdamse winnaars uit de bijstand? Hoe ze dat gaan bepalen en organiseren lijkt mij echt een moeilijk dilemma als organisatie.
Alleen Nederlanders lijkt mij een goed idee :P
En laat verder maar zoveel mogelijk mensen hun ticket inleveren heb ik nog kans dat ik kan gaan :@
Zie het verder wel wat somber in eigenlijk
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 18:25:30 #98
375570 crew  Cyan9
pi_197211196
Ik ben eigenlijk ook wel zo egoïstisch dat als ze het publiek gaan beperken, ik het liefste heb dat ze alleen voor Nederlanders gaan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 4 januari 2021 @ 19:12:41 #99
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197212017
Ik gok ook vanwege de wat minder noodzakelijke reis dat de eerste personen die geschrapt gaan worden als publiek de buitenlanders zullen zijn. Minder verspreidingsrisico en zo.
pi_197212084
Alle buitenlanders eruit is best een grote stap. Daarmee jaag je immers ook de buitenlanders weg die bereid zijn in quarantaine te gaan.

En het is publicitair geen ideale zet :X
De Sahara is zonder meer erg droog.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')