SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "![]()
Het was een suggestie geen noodzaak, maar je hebt er wat moois van gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Pak de lapo dan maar, dan kan je de TT naar eigen inzicht invullen.
Ik heb het ook maar tot en met black flag gespeeld. Toen zijn ze imho de verhaallijn te ver gaan uitsmeren.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
@:DerRabbit Ik heb dat spel al heel lang niet meer gespeeld de serie ging me ook wel tegenvallen. Black Flag leek me leuk maar nooit meer gedaan naar II ben ik ook ermee gestopt geloof ik. Die in Egypte en Griekenland lijken me wel leuk maar ik weet niet hoe historisch accuraat ze zijn. Ik vond dat hele apparaat met teruggaan in de tijd maar grote onzin, dat had niet gehoeven van mij.
Is blackflag leuk? Speelde vroeger graad Sid Meier's pirates.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar tot en met black flag gespeeld. Toen zijn ze imho de verhaallijn te ver gaan uitsmeren.
De serie had orgineel 24-12-2012 als einddatum moeten hebben.
Het spel is best ok aks stand alone spel. De verhaallijn is wel behoorlijke achteruitgang tov de voorgaande spellen.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is blackflag leuk? Speelde vroeger graad Sid Meier's pirates.
Oh mij leuk het juist leuk om met bootjes op zee te gaan. Verhaal speel ik geen AC game voor. Dat met de toekomst heeft het voor mij echt verneukt.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het spel is best ok aks stand alone spel. De verhaallijn is wel behoorlijke achteruitgang tov de voorgaande spellen.
Goed punt. Ik vobd de verhaal lujn gewoon goed in elkaar gezet in de eerste paar spellen en leuke lore die ze erin gestoken hadden. Maakte het leuk om na de hoofdmissie nog door te spelen eb dingen te ontdekken.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh mij leuk het juist leuk om met bootjes op zee te gaan. Verhaal speel ik geen AC game voor. Dat met de toekomst heeft het voor mij echt verneukt.
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zit nu buiten maar ben niet bang 😜
Tuurlijk ik overdreef 😜 ik zit nu in een hotelkamer. Het heeft een bad 😎 feel blessed nu 😜quote:
Borrel is een stoere en meid, die is altijd voorbereid op alles en immer voorzichtig!quote:
Ben je weekendje weg?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik overdreef 😜 ik zit nu in een hotelkamer. Het heeft een bad 😎 feel blessed nu 😜
Yesquote:
haha precies. Weltrusten xquote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Borrel is een stoere en meid, die is altijd voorbereid op alles en immer voorzichtig!
Maar goed, uit gegamed en nu lekker nestje in duiken![]()
Welterusten alvast.
Ik ookquote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik overdreef 😜 ik zit nu in een hotelkamer. Het heeft een bad 😎 feel blessed nu 😜
Borrel is een schatjequote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Borrel is een stoere en meid, die is altijd voorbereid op alles en immer voorzichtig!
Maar goed, uit gegamed en nu lekker nestje in duiken![]()
Welterusten alvast.
Gaat wel redelijk, had alleen wat meer willen slapen.quote:
Moet je nu echt op dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 05:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk, had alleen wat meer willen slapen.
Hoe is het daar?
Jep, moet zo richting werk vertrekken. Gelukkig wel maar tot een uurtje of 10 dus daarna kan ik nog uurtje gaan snurken,quote:Op maandag 10 februari 2020 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je nu echt op dan?
Wel prima.
Oh Jezus kort man.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, moet zo richting werk vertrekken. Gelukkig wel maar tot een uurtje of 10 dus daarna kan ik nog uurtje gaan snurken,
Inderdaad, gaat in de toekomst waarschijnlijk langer worden op dit soort dagen.quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat in de toekomst waarschijnlijk langer worden op dit soort dagen.
Mattiequote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb ook amper geslapen, ga vandaag denk ik ook voor een half dagje.Tering.
Lekker hoor. Zorgen dat je iig voor de spits weg bent!quote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb ook amper geslapen, ga vandaag denk ik ook voor een half dagje.Tering.
Maatje !quote:
Kan op de fiets, 15 min fietsenquote:Op maandag 10 februari 2020 05:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zorgen dat je iig voor de spits weg bent!
Hoeft niet van mij, jij mag ook lekker rusaaaaaagh aan doen.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak ik er een lange dag van, k?
Dankjequote:Op maandag 10 februari 2020 05:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoeft niet van mij, jij mag ook lekker rusaaaaaagh aan doen.
![]()
![]()
Neem een bak koffie.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tering, zit de hele tijd te gapen
Oh, rip dan maar.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zit al een emmer koffie in heheh
Lekker bezig.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, 10km naar werk fietsen was geen succes. Laagste gemiddelde tot nu toe gehaald![]()
Maar gelukkig niet op mijn bek gegaan
Ah lekker man. Hier waait het nog vrij hard. Ben benieuwd of ik het overleefquote:Op maandag 10 februari 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, 10km naar werk fietsen was geen succes. Laagste gemiddelde tot nu toe gehaald![]()
Maar gelukkig niet op mijn bek gegaan
In de bebouwde kom valt het nog mee, maar zodra je op open stukken komt merk je het wel heftig.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah lekker man. Hier waait het nog vrij hard. Ben benieuwd of ik het overleef
Just say helloquote:
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 9 februari 2020 22:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het was een suggestie geen noodzaak, maar je hebt er wat moois van gemaakt.
Nog steeds verkouden maar verder wel primaquote:Op maandag 10 februari 2020 07:54 schreef stokj het volgende:
Hallo allemaal, alles kits achter de rits bij iedereen?
Rustig aan doen dan. Een grog kan helpen om er snel bovenop te komen (volgens een collega die 60+ is).quote:Op maandag 10 februari 2020 07:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds verkouden maar verder wel prima
Dudskiequote:
Cinda-oelalalaquote:
Stok-rimineelquote:Op maandag 10 februari 2020 07:54 schreef stokj het volgende:
Hallo allemaal, alles kits achter de rits bij iedereen?
Gibs, fijne werkdag en hoe de slurf rustig hé!quote:Op maandag 10 februari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dudskie
[..]
Cinda-oelalala
[..]
Stok-rimineelFijne dag browski
Die kan ik moeilijk weg gaan tikken op werkquote:Op maandag 10 februari 2020 08:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan. Een grog kan helpen om er snel bovenop te komen (volgens een collega die 60+ is).
Gibquote:Op maandag 10 februari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dudskie
[..]
Cinda-oelalala
[..]
Stok-rimineelFijne dag browski
Was een grog dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 08:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan. Een grog kan helpen om er snel bovenop te komen (volgens een collega die 60+ is).
Grog is any of a variety of alcoholic beverages. The word originally referred to a drink made with water and rum, which British Vice admiral Edward Vernon introduced into the naval squadron he commanded in the West Indies on 21 August 1740quote:
Morguh ToTquote:
Ah interessantquote:Op maandag 10 februari 2020 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grog is any of a variety of alcoholic beverages. The word originally referred to a drink made with water and rum, which British Vice admiral Edward Vernon introduced into the naval squadron he commanded in the West Indies on 21 August 1740
Ik heb niet zoveel met rum. Dus ik sla over.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh ToT
[..]
Ah interessant
Weekends weer flink grog klappen
Ik ook niet echtquote:Op maandag 10 februari 2020 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met rum. Dus ik sla over.
Sowieso drink ik niet zoveel. Cola vind ik ook niet lekker dus een mix daarmee zal ik ook niet blij van wordenquote:Op maandag 10 februari 2020 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet echt
Captain Morgan cola af en toe maar daar houdt het wel op.
quote:Op maandag 10 februari 2020 08:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Just say HELLO
HELLO JOE SPIEK WIF DU BRENDWIR TATU TATU
HAHAAGSIEquote:
Veel te druk man! Ik hou het niet meer bij!quote:
Zei Geerd nou ergens dat hij eindelijk ontmaagd was?quote:Op maandag 10 februari 2020 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel te druk man! Ik hou het niet meer bij!
Geen idee. Laatste wat ik ervan heb meegekregen was dat hij een oogje had op een dame die vaker ij het zwembad kwam. Daarna is het me ook ontgaanquote:Op maandag 10 februari 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zei Geerd nou ergens dat hij eindelijk ontmaagd was?Ik kan het allemaal niet meer volgen!
Had die geen straatverbod tegen hem ingediend?quote:Op maandag 10 februari 2020 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste wat ik ervan heb meegekregen was dat hij een oogje had op een dame die vaker ij het zwembad kwam. Daarna is het me ook ontgaan
Not sure if to laugh or cryquote:Op maandag 10 februari 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Had die geen straatverbod tegen hem ingediend?
quote:Op maandag 10 februari 2020 08:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh en dank u wel natuurlijk![]()
quote:
Truequote:Op maandag 10 februari 2020 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ivar the boneless.Van de tv-serie Vikings.
We hadden het immers over spam he!
Neuh, ik zit hier prima veilig in m'n ondergrondse atoombunker!quote:Op maandag 10 februari 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je al bang voor het coronavirus?
Xdquote:Op maandag 10 februari 2020 11:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik zit hier prima veilig in m'n ondergrondse atoombunker!
Alleen las ik net dat het virus zich mogelijk zelfs via drinkwater kan verspreiden, dus ook maar ff een paar kuub Spa Blauw inslaan!quote:
Je moet niet teveel geloven wat er allemaal in dat topic wordt gezegd johquote:Op maandag 10 februari 2020 11:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen las ik net dat het virus zich mogelijk zelfs via drinkwater kan verspreiden, dus ook maar ff een paar kuub Spa Blauw inslaan!
Haha!quote:Op maandag 10 februari 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet niet teveel geloven wat er allemaal in dat topic wordt gezegd joh
Jij bent een goede spamster, jij post redelijk door met gezellige en inhoudelijke berichtenquote:
Pfieuw gelukkig maarquote:Op maandag 10 februari 2020 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent een goede spamster, jij post redelijk door met gezellige en inhoudelijke berichten
Hier gaat het wel meevallen. De meeste doden zijn gevallen door een combinatie van slechte gezondheidszorg icm andere onderliggende kwalen of ouderdom.quote:Op maandag 10 februari 2020 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Nee ik heb juist helemaal niks in huis gehaald.
Wel ff een linkje gebookmarked voor een gezichtsmasker voor als er hier wel wat gevallen opduiken in Nederland, maar of ik die überhaupt zal gaan dragen? Ligt er aan hoe erg de shit aan gaat als ik die eenmaal in huis heb.
Ik denk dat het hier in Europa echt nog wel mee zal vallen, maar dan dankzij de maatregelen van andere landen.
Hey Fernwehquote:
Ga slapen johquote:Op maandag 10 februari 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nu al een uur bezig met huishouden, voel me net een stay home huisvader zonder kinderen
quote:Op maandag 10 februari 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nu al een uur bezig met huishouden, voel me net een stay home huisvader zonder kinderen
Dan deed Ezio toch hele andere dingen. Van huurmoordenaar in het spel, naar stofzuiger in het echt.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb zin om iets te koken wat wel past bij dit vieze weer, maar ik denk dat ik voor een zomerse pasta ga.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:10 schreef puzziepie het volgende:
Wat een wind ...ben er wel weer klaar mee![]()
Blijf vandaag lekker binnen
Wij hebben hier nog bakpao's van gisteren.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets te koken wat wel past bij dit vieze weer, maar ik denk dat ik voor een zomerse pasta ga.![]()
Uhuhquote:Op maandag 10 februari 2020 12:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik heb zin om iets te koken wat wel past bij dit vieze weer, maar ik denk dat ik voor een zomerse pasta ga.![]()
Stampot vind ik vreselijk, ik zie het ook niet als wintervoer. In de winter wil ik juist iets lekkers dat compenseert voor het koude weer.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuh![]()
Ik zou nog een keer stamppot moeten maken eigenlijk , zal wel weer ergens in juli worden
Ik ben er gek op ..eet het alleen nooit meerquote:Op maandag 10 februari 2020 12:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Stampot vind ik vreselijk, ik zie het ook niet als wintervoer. In de winter wil ik juist iets lekkers dat compenseert voor het koude weer.
Ja ik ga eens kijken wat in de aanbieding is overal. Misschien dat ik wat stoofvlees kan aanschaffen.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben hier nog bakpao's van gisteren.
Het is niet zo lastig te maken toch? Gewoon nog eens maken dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er gek op ..eet het alleen nooit meer
Veel te veel gedoequote:Op maandag 10 februari 2020 12:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is niet zo lastig te maken toch? Gewoon nog eens maken dan?
Ja, ik wil in irl ook assasin worden.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan deed Ezio toch hele andere dingen. Van huurmoordenaar in het spel, naar stofzuiger in het echt.
Ik kan je nog wel wat namen geven en een paar knaken?quote:Op maandag 10 februari 2020 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik wil in irl ook assasin worden.
Misschien is dat het ook ..maar in mijn hoofd is het teveel gedoe .quote:Op maandag 10 februari 2020 12:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dacht dat het juist redelijk simpel was.
Betaal Je ook reiskosten Vergoeding?quote:Op maandag 10 februari 2020 12:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel wat namen geven en een paar knaken?
Oh leukquote:Op maandag 10 februari 2020 12:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien is dat het ook ..maar in mijn hoofd is het teveel gedoe .
Maar mijn zoon en schoondochter komen binnenkort een maand bij me logeren ..ik kan het dan wel een keer maken voor hun ..vinden ze vast wel leukLekker bedoel ik
Wel als je duurzaam en groen reist.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Betaal Je ook reiskosten Vergoeding?
Hey menquote:Op maandag 10 februari 2020 12:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh leukJa vast wel! Ik vind het een vreselijk gerecht en heb het al jaren niet meer gehad. De Nederlandse keuken eet ik sowieso niet meer. Witte rijst is de koning @:ToT
[..]
Wel als je duurzaam en groen reist.
Witte rijst , zilvervliesrijst, bulgur, ik vind het allemaal lekkerquote:Op maandag 10 februari 2020 12:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh leukJa vast wel! Ik vind het een vreselijk gerecht en heb het al jaren niet meer gehad. De Nederlandse keuken eet ik sowieso niet meer. Witte rijst is de koning @:ToT
[..]
Wel als je duurzaam en groen reist.
Ik pak altijd pandan maar soms basmati ligt eraan wat ik maak.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Witte rijst , zilvervliesrijst, bulgur, ik vind het allemaal lekker
Die heb ik ook wel in huis ..ik kook niet zo veel meerquote:Op maandag 10 februari 2020 12:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik pak altijd pandan maar soms basmati ligt eraan wat ik maak.
Of ik kook, of ik heb snelle receptjes waarmee ik in 20 minuten of 15 minuten iets op tafel heb staan.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel in huis ..ik kook niet zo veel meer
Okay ...daar ben ik ook wel vanquote:Op maandag 10 februari 2020 12:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Of ik kook, of ik heb snelle receptjes waarmee ik in 20 minuten of 15 minuten iets op tafel heb staan.
Ik ook niet soms wel friet.quote:
Ja pasta's en zo kun je snel op tafel hebben.quote:Op maandag 10 februari 2020 12:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay ...daar ben ik ook wel van
Friet haal ik ook nietquote:Op maandag 10 februari 2020 12:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ook niet soms wel friet.
[..]
Ja pasta's en zo kun je snel op tafel hebben.
Fillipijnse keuken zou ik nog best willen leren. Heb nu vooral Limbirgse en Franse goed onder de knie en daarnaast willewar van vanalles.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat @:ToT ons wat Filipijnse gerechten gaat leren maken.
Limburgse is dat niet enkel zuurvlees?quote:Op maandag 10 februari 2020 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fillipijnse keuken zou ik nog best willen leren. Heb nu vooral Limburgse en Franse goed onder de knie en daarnaast willewar van vanalles.
Onder anderequote:Op maandag 10 februari 2020 13:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Limburgse is dat niet enkel zuurvlees?![]()
Dit ziet er wel goed uit: https://www.kawalingpinoy.com/beef-caldereta/
En vlaaiquote:Op maandag 10 februari 2020 13:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Limburgse is dat niet enkel zuurvlees?![]()
Dit ziet er wel goed uit: https://www.kawalingpinoy.com/beef-caldereta/
De Nederlandse keuken is mij geheel onbekend. Wij doen rare dingen met ons eten. Koken alles in wat water en dat is het.quote:
Nederlandse keuken is niet echt heel spannend nee.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:35 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De Nederlandse keuken is mij geheel onbekend. Wij doen rare dingen met ons eten. Koken alles in wat water en dat is het.
Italiaans is leuk! Spaanse pasta's kunnen ook heel leuk zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nederlandse keuken is niet echt heel spannend nee.
Italiaanse en Franse keuken zijn leuker. En natuurlijk Aziatische keukens zijn geweldig!
En de octopussy natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2020 13:46 schreef ToT het volgende:
De Filipijnse keuken is meestal niet zo heel erg interessant hoor.Zeker nu de fastfood en andere makkelijke gerechten daar meer in opmars komen; kwantiteit gaat boven kwaliteit.
En nu alles daar ook steeds duurder wordt, worden de gerechten NÓG simpeler.
Maar er zijn sowieso ook nog wel erg lekkere gerechten hoor!
Kinilaw bijvoorbeeld!![]()
Ja hoe ging het lassen? Succes met een bril uitzoeken. Kom net ook van de stad had me bijna een schilderij gekocht.quote:Op maandag 10 februari 2020 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Even gauw een tussendoor post. Lekker aan het shoppen geweest. Zo terug de stad in, effe kijken voor een nieuwe bril. Schele blinde mappie dat ik ben
Ben nu halverwege m'n werkstuk maar moet na iedere laag even laten afkoelen.quote:
Ben alweer genezenquote:
Wat ben je aan het maken dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ben nu halverwege m'n werkstuk maar moet na iedere laag even laten afkoelen.
Het ziet er vanaf de buitenkant wel goed uit in ieder geval
Als ik zo door kan blijven gaan ben ik wel tevreden.
Lekker bezig dus!!quote:Op maandag 10 februari 2020 14:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ben nu halverwege m'n werkstuk maar moet na iedere laag even laten afkoelen.
Het ziet er vanaf de buitenkant wel goed uit in ieder geval
Als ik zo door kan blijven gaan ben ik wel tevreden.
Die sitequote:Op maandag 10 februari 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[..]Niet voor het avondeten.
http://www.ishetaltijdvoorbier.nl/
[ afbeelding ]
Xdquote:Op maandag 10 februari 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze past meer bij mequote:Op maandag 10 februari 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Hemaquote:Op maandag 10 februari 2020 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze past meer bij me
http://www.tijdvoorbier.nl
Als je 10 flessen corona wegklapt word je immuunquote:
Hehaags vul de enquęte van die link in en volg het advies op daarnaquote:
???quote:Op maandag 10 februari 2020 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hehaags vul de enquęte van die link in en volg het advies op daarna
Oh lolquote:Op maandag 10 februari 2020 14:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Van die link die je net quote schele
quote:Op maandag 10 februari 2020 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze past meer bij me
http://www.tijdvoorbier.nl
quote:Op maandag 10 februari 2020 14:17 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de club dan.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou....denk dat ik dan ww kan aanvragen
Hoef je niet te werken?quote:
Idd...quote:Op maandag 10 februari 2020 16:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Arbeit macht nicht frei blijkbaar.
Loop je toevallig in de trein van Brabant Utrecht?quote:
Neinquote:Op maandag 10 februari 2020 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Loop je toevallig in de trein van Brabant Utrecht?
Jammer. Moet je dat ergens deze week nog doen?quote:
Een ontmoeting tussen jullie twee zie ik als zeer bijzonderquote:Op maandag 10 februari 2020 16:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer. Moet je dat ergens deze week nog doen?
Twee josti's die halve liters gaan klappenquote:Op maandag 10 februari 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een ontmoeting tussen jullie twee zie ik als zeer bijzonder
Ja maar echt.quote:Op maandag 10 februari 2020 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Twee josti's die halve liters gaan klappen
En kut roepen naar de buuf in de andere vierzitsquote:Op maandag 10 februari 2020 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Twee josti's die halve liters gaan klappen
G E N O Tquote:
Kom maar dan maken wij er eentje, ik knip je wel doormidden met een betonschaar.quote:
Tnx puzzzzziequote:
Niks eigenlijkquote:
Lief doenquote:Op maandag 10 februari 2020 16:51 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kom maar dan maken wij er eentje, ik knip je wel doormidden met een betonschaar.
Luister naar Geerd, Geerd is Goed!quote:
Klinkt haast als een cult.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Luister naar Geerd, Geerd is Goed!
De schultenbrau cultquote:
Is er ook een kampvuur?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De schultenbrau cult![]()
Iedere zaterdag is er een bijeenkomst in Zwolle waarbij iedereen elkaar lief heeft onder het genot van een aantal tree's halve liters, onbeperkt BBQ'en en op comfy tuinstoelen kut naar de buuf roepen1
Kampvuur? Hele tankstation word een grote vuurbal rond een uur of 8 in de avond jonguh!quote:
Waar kan ik kaartjes aanschaffen?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kampvuur? Hele tankstation word een grote vuurbal rond een uur of 8 in de avond jonguh!
1st rule of schultenbrau cult, you don't about the schiltenbrau cult!quote:Op maandag 10 februari 2020 17:40 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Waar kan ik kaartjes aanschaffen?
Hoe kom je er dan bij?quote:Op maandag 10 februari 2020 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
1st rule of schultenbrau cult, you don't about the schiltenbrau cult!
Ow!quote:Op maandag 10 februari 2020 16:56 schreef engine het volgende:
Niks eigenlijk
Gewoon twee 10mm platen tegen elkaar aan lassen voor een certificaat.
Kameraad @ToTquote:Op maandag 10 februari 2020 17:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Letters afgeplakt omdat ik die rood had gemaakt, maar uiteindelijk toch ook maar zwart gemaakt).
In die fakkel kwam een windstootflakkerkaars (knipperend lampje), en de stroomkabel liep door de arm heen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 17:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kameraad @:ToT
De echte arbeider aan de ketting die zich uit woede losslaat. Je bent een echte kameraad. Proost!
Hele leuke kunstwerkjes. Dood aan de bourgeoisie!
Geinigquote:Op maandag 10 februari 2020 17:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Voordat de vulkaan gevuld werd.
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Geinig
Wel benieuwd hoe je het gelast hebt. TIG of MIG? Altijd een geklooi dat soort dun materiaal.
Gewoon een beetje in een fles meenemen in je tas en als niemand kijkt overgieten in je koffiebeker.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kan ik moeilijk weg gaan tikken op werk
[..]
ToT = Darth Vader.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met heel kekke veiligheidshandschoenen!
Een mengsel van rum of whisky met rozijnen, citroen, thee. Schijnt goed te werken. Nooit zelf geprobeerd maar ik heb die collega binnen twee dagen van shit naar fit zien gaan.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
[..]
"Mini-ToT, I am your father!"
[ afbeelding ]
"NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!"
Ah elektroden dusquote:Op maandag 10 februari 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met heel kekke veiligheidshandschoenen!
Op de vulkaan heb ik HEUL veel elektroden heen en weer zitten lassen om het er ruw uit te laten zien i.p.v. wat bij elkaar gelaste platen.
Iemand had me verteld dat Mig makkelijker was?quote:Op maandag 10 februari 2020 18:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ah elektroden dus
gewoon die vakken vullen
Toen had ik net een jaar mijn eerste accountquote:Op maandag 10 februari 2020 18:26 schreef ToT het volgende:
Aan de datums van de foto's te zien heb ik dit in 2005 gemaakt.
Ik dacht echt dat het in mijn pré-FOK! tijdperk gemaakt was!
Ach volgens mij postte ik in die tijd ook nog amper.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toen had ik net een jaar mijn eerste account
Ik heb serieus net mijn laptop aangeslingerd om die grafiek te bekijkenquote:Op maandag 10 februari 2020 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach volgens mij postte ik in die tijd ook nog amper.Is nog wel ergens een grafiek over te vinden, geloof ik.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb serieus net mijn laptop aangeslingerd om die grafiek te bekijken
Die kun je hier vindenquote:Op maandag 10 februari 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]!
Waar kun je het ook al weer vinden?
Ah, zie je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, zie je?Toen had ik nog een leven!
Ik zat in de eerste paar jaar ook nog op een ander forum. Eind 2012 heb ik een lang gebruikt account door de shredder gehaald en daarna vooral paar bagger accountjes gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze account is eigenlijk de enige serieuze
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ben je nog steeds arbeidsongeschikt?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:30 schreef ToT het volgende:
Die piek in 2014 is van toen ik arbeidsongeschikt raakte!
Yup, langdurig. En ik merk vrijwel dagelijks dat daar waarschijnlijk geen verandering in gaat komen!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je nog steeds arbeidsongeschikt?
Hoef je trouwens niet te beantwoorden als je dat niet wil
Ah bagger manquote:Op maandag 10 februari 2020 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, langdurig. En ik merk vrijwel dagelijks dat daar waarschijnlijk geen verandering in gaat komen!
Ja op zich heb ik natuurlijk wel een gelukkig leven met mijn super fijne gezinnetjequote:
Snap ik wel dat je dan een baan niet ernaast kunt hebben en je meer rust haalt uit je gezinnetje!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja op zich heb ik natuurlijk wel een gelukkig leven met mijn super fijne gezinnetje, maar tussen de oortjes gaat het lang niet altijd fijn.
En er spelen privé ook nog een aantal dingen die ook aardig wat stress opleveren
En het gezinnetje is sowieso al genoeg qua zorgen en problemen.quote:Op maandag 10 februari 2020 19:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap ik wel dat je dan een baan niet ernaast kunt hebben en je meer rust haalt uit je gezinnetje!
Zeker ja!quote:Op maandag 10 februari 2020 19:58 schreef Fernweh het volgende:
Serieuze onderwerpen hier, maar ja het is wel fijn dat er een vangnet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |