SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "![]()
Het was een suggestie geen noodzaak, maar je hebt er wat moois van gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Pak de lapo dan maar, dan kan je de TT naar eigen inzicht invullen.
Ik heb het ook maar tot en met black flag gespeeld. Toen zijn ze imho de verhaallijn te ver gaan uitsmeren.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:39 schreef Fernweh het volgende:
@:DerRabbit Ik heb dat spel al heel lang niet meer gespeeld de serie ging me ook wel tegenvallen. Black Flag leek me leuk maar nooit meer gedaan naar II ben ik ook ermee gestopt geloof ik. Die in Egypte en Griekenland lijken me wel leuk maar ik weet niet hoe historisch accuraat ze zijn. Ik vond dat hele apparaat met teruggaan in de tijd maar grote onzin, dat had niet gehoeven van mij.
Is blackflag leuk? Speelde vroeger graad Sid Meier's pirates.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar tot en met black flag gespeeld. Toen zijn ze imho de verhaallijn te ver gaan uitsmeren.
De serie had orgineel 24-12-2012 als einddatum moeten hebben.
Het spel is best ok aks stand alone spel. De verhaallijn is wel behoorlijke achteruitgang tov de voorgaande spellen.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:50 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Is blackflag leuk? Speelde vroeger graad Sid Meier's pirates.
Oh mij leuk het juist leuk om met bootjes op zee te gaan. Verhaal speel ik geen AC game voor. Dat met de toekomst heeft het voor mij echt verneukt.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het spel is best ok aks stand alone spel. De verhaallijn is wel behoorlijke achteruitgang tov de voorgaande spellen.
Goed punt. Ik vobd de verhaal lujn gewoon goed in elkaar gezet in de eerste paar spellen en leuke lore die ze erin gestoken hadden. Maakte het leuk om na de hoofdmissie nog door te spelen eb dingen te ontdekken.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh mij leuk het juist leuk om met bootjes op zee te gaan. Verhaal speel ik geen AC game voor. Dat met de toekomst heeft het voor mij echt verneukt.
quote:Op zondag 9 februari 2020 23:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zit nu buiten maar ben niet bang 😜
Tuurlijk ik overdreef 😜 ik zit nu in een hotelkamer. Het heeft een bad 😎 feel blessed nu 😜quote:
Borrel is een stoere en meid, die is altijd voorbereid op alles en immer voorzichtig!quote:
Ben je weekendje weg?quote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik overdreef 😜 ik zit nu in een hotelkamer. Het heeft een bad 😎 feel blessed nu 😜
Yesquote:
haha precies. Weltrusten xquote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Borrel is een stoere en meid, die is altijd voorbereid op alles en immer voorzichtig!
Maar goed, uit gegamed en nu lekker nestje in duiken![]()
Welterusten alvast.
Ik ookquote:Op zondag 9 februari 2020 23:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tuurlijk ik overdreef 😜 ik zit nu in een hotelkamer. Het heeft een bad 😎 feel blessed nu 😜
Borrel is een schatjequote:Op zondag 9 februari 2020 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Borrel is een stoere en meid, die is altijd voorbereid op alles en immer voorzichtig!
Maar goed, uit gegamed en nu lekker nestje in duiken![]()
Welterusten alvast.
Gaat wel redelijk, had alleen wat meer willen slapen.quote:
Moet je nu echt op dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 05:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk, had alleen wat meer willen slapen.
Hoe is het daar?
Jep, moet zo richting werk vertrekken. Gelukkig wel maar tot een uurtje of 10 dus daarna kan ik nog uurtje gaan snurken,quote:Op maandag 10 februari 2020 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je nu echt op dan?
Wel prima.
Oh Jezus kort man.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, moet zo richting werk vertrekken. Gelukkig wel maar tot een uurtje of 10 dus daarna kan ik nog uurtje gaan snurken,
Inderdaad, gaat in de toekomst waarschijnlijk langer worden op dit soort dagen.quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, gaat in de toekomst waarschijnlijk langer worden op dit soort dagen.
Mattiequote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb ook amper geslapen, ga vandaag denk ik ook voor een half dagje.Tering.
Lekker hoor. Zorgen dat je iig voor de spits weg bent!quote:Op maandag 10 februari 2020 05:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb ook amper geslapen, ga vandaag denk ik ook voor een half dagje.Tering.
Maatje !quote:
Kan op de fiets, 15 min fietsenquote:Op maandag 10 februari 2020 05:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hoor. Zorgen dat je iig voor de spits weg bent!
Hoeft niet van mij, jij mag ook lekker rusaaaaaagh aan doen.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak ik er een lange dag van, k?
Dankjequote:Op maandag 10 februari 2020 05:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoeft niet van mij, jij mag ook lekker rusaaaaaagh aan doen.
![]()
![]()
Neem een bak koffie.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tering, zit de hele tijd te gapen
Oh, rip dan maar.quote:Op maandag 10 februari 2020 05:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zit al een emmer koffie in heheh
Lekker bezig.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, 10km naar werk fietsen was geen succes. Laagste gemiddelde tot nu toe gehaald![]()
Maar gelukkig niet op mijn bek gegaan
Ah lekker man. Hier waait het nog vrij hard. Ben benieuwd of ik het overleefquote:Op maandag 10 februari 2020 06:01 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, 10km naar werk fietsen was geen succes. Laagste gemiddelde tot nu toe gehaald![]()
Maar gelukkig niet op mijn bek gegaan
In de bebouwde kom valt het nog mee, maar zodra je op open stukken komt merk je het wel heftig.quote:Op maandag 10 februari 2020 06:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah lekker man. Hier waait het nog vrij hard. Ben benieuwd of ik het overleef
Just say helloquote:
Bedankt voor het complimentquote:Op zondag 9 februari 2020 22:37 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het was een suggestie geen noodzaak, maar je hebt er wat moois van gemaakt.
Nog steeds verkouden maar verder wel primaquote:Op maandag 10 februari 2020 07:54 schreef stokj het volgende:
Hallo allemaal, alles kits achter de rits bij iedereen?
Rustig aan doen dan. Een grog kan helpen om er snel bovenop te komen (volgens een collega die 60+ is).quote:Op maandag 10 februari 2020 07:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog steeds verkouden maar verder wel prima
Dudskiequote:
Cinda-oelalalaquote:
Stok-rimineelquote:Op maandag 10 februari 2020 07:54 schreef stokj het volgende:
Hallo allemaal, alles kits achter de rits bij iedereen?
Gibs, fijne werkdag en hoe de slurf rustig hé!quote:Op maandag 10 februari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dudskie
[..]
Cinda-oelalala
[..]
Stok-rimineelFijne dag browski
Die kan ik moeilijk weg gaan tikken op werkquote:Op maandag 10 februari 2020 08:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan. Een grog kan helpen om er snel bovenop te komen (volgens een collega die 60+ is).
Gibquote:Op maandag 10 februari 2020 08:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dudskie
[..]
Cinda-oelalala
[..]
Stok-rimineelFijne dag browski
Was een grog dan?quote:Op maandag 10 februari 2020 08:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig aan doen dan. Een grog kan helpen om er snel bovenop te komen (volgens een collega die 60+ is).
Grog is any of a variety of alcoholic beverages. The word originally referred to a drink made with water and rum, which British Vice admiral Edward Vernon introduced into the naval squadron he commanded in the West Indies on 21 August 1740quote:
Morguh ToTquote:
Ah interessantquote:Op maandag 10 februari 2020 08:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grog is any of a variety of alcoholic beverages. The word originally referred to a drink made with water and rum, which British Vice admiral Edward Vernon introduced into the naval squadron he commanded in the West Indies on 21 August 1740
Ik heb niet zoveel met rum. Dus ik sla over.quote:Op maandag 10 februari 2020 08:25 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh ToT
[..]
Ah interessant
Weekends weer flink grog klappen
Ik ook niet echtquote:Op maandag 10 februari 2020 08:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met rum. Dus ik sla over.
Sowieso drink ik niet zoveel. Cola vind ik ook niet lekker dus een mix daarmee zal ik ook niet blij van wordenquote:Op maandag 10 februari 2020 08:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet echt
Captain Morgan cola af en toe maar daar houdt het wel op.
quote:Op maandag 10 februari 2020 08:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Just say HELLO
HELLO JOE SPIEK WIF DU BRENDWIR TATU TATU
HAHAAGSIEquote:
Veel te druk man! Ik hou het niet meer bij!quote:
Zei Geerd nou ergens dat hij eindelijk ontmaagd was?quote:Op maandag 10 februari 2020 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel te druk man! Ik hou het niet meer bij!
Geen idee. Laatste wat ik ervan heb meegekregen was dat hij een oogje had op een dame die vaker ij het zwembad kwam. Daarna is het me ook ontgaanquote:Op maandag 10 februari 2020 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Zei Geerd nou ergens dat hij eindelijk ontmaagd was?Ik kan het allemaal niet meer volgen!
Had die geen straatverbod tegen hem ingediend?quote:Op maandag 10 februari 2020 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Laatste wat ik ervan heb meegekregen was dat hij een oogje had op een dame die vaker ij het zwembad kwam. Daarna is het me ook ontgaan
Not sure if to laugh or cryquote:Op maandag 10 februari 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Had die geen straatverbod tegen hem ingediend?
quote:Op maandag 10 februari 2020 08:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh en dank u wel natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |