Van Biniam verlies ik met liefdequote:Op zondag 23 februari 2020 12:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen Biniam in Afrika voor mij, gelukkig gaat hij daar alles winnen.
Prognose gaat uit van 352 vs 191 overwinning voor jou, en dat is met medenemen dat Quintana gaat winnen en dat Dennis en Oliveira nog iets in de tijdrit laten zien, zo niet strand ik op rond de 100 punten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ben echt een berg punten bijeen aan het harken zeg![]()
Ze gaan trouwens nodig zijn ook, want Quintana gaat de Var winnen. Mooie strijd wel, hard tegen hard.
Ja, dat is een potentieel verlies met 300 punten ofzo, wat een strontpot.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:29 schreef Mani89 het volgende:
Woestijnclash:
Sam Bennett, Gulio Ciccone, Luka Mezgec, Kelderman
vs.
Lutsenko, Gaudu, Herrada, Dunbar en Barbier.
Wat een wereldloting.@:Dale__Cooper
Hopelijk kan Brambilla verrassen dan maar.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Chernetski in OE AA EE. Strijden voor die 14e plek in het klassement!
Geen topsprinter bij DecoAoreste dus ik lijk zowaar kans te maken.
Cleb zal dat wel over de streep trekken voor jequote:Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef Pistolero het volgende:
Ewan en Visconti tegen Gorka Izagirre, Konrad, Cima, Battaglin in de zandbak.
Maar buiten zijn punten heb ik volgens mij weinig gehaald.quote:
46 dan met P 1 en 3.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar buiten zijn punten heb ik volgens mij weinig gehaald.
Merlier gewonnen en ik heb tot nu toe Tolhoek in de top 15 in Spanje en Porte en Edet die in Frankrijk een klassement gescoord hebben. Als Kung schroeit en Krek een goede tijdrit Voor je rijdt dan kan het spannend worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Merlier flopt wel volledig in deze ronde... Wellicht in de laatste rit dan nog iets.
Ik neem aan dat ik dit verloren heb. Merlier 20 punten en Kung 16 en dan nog paar voor Krek. Dat is veel te dun tegen die 50 van Porte en nog wat voor Tolhoek en Edet.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Merlier gewonnen en ik heb tot nu toe Tolhoek in de top 15 in Spanje en Porte en Edet die in Frankrijk een klassement gescoord hebben. Als Kung schroeit en Krek een goede tijdrit Voor je rijdt dan kan het spannend worden.
Piek je niet te vroeg?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Welke arme jongen is nu ten val gebracht door Het Themateam?
Geen idee, het interesseert me niet zoveel waar ik eindig.quote:
Ach nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee, het interesseert me niet zoveel waar ik eindig.
Waarom moet ik iedere keer zo'n eind scrollen voor aleer ik jouw team tegenkom?quote:
Ik sta 5de ...quote:Op zondag 23 februari 2020 18:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom moet ik iedere keer zo'n eind scrollen voor aleer ik jouw team tegenkom?
Je staat in de volgende ronde ook al achter volgens mij. Dus voorlopig ga je goed.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ga voor de omgekeerde strategie: eerst alle nederlagen, dan alle winsten.
Ik heb nog een troef, maar uitkomen tegen Ackermann en Valverde is niet leuk. Anders moet ik wachten tot de Omloop voor nieuwe puntenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je staat in de volgende ronde ook al achter volgens mij. Dus voorlopig ga je goed.
Ik was toe aan een meevaller na de afgelopen rondesquote:Op zondag 23 februari 2020 18:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel echt kut dat Porte en Edet de zooi voor jou redden
Mijn probleem is dat dit ook pas de eerste ronde was waar ik veel mannetjes had. Ik vind m'n team zo slecht niet, maar volgend jaar toch maar ander plan weerquote:Op zondag 23 februari 2020 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik was toe aan een meevaller na de afgelopen rondes
Yates you can.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het Themateam schroeit voort. @:showtimer
Ik had me een beetje verrekendquote:Op zondag 23 februari 2020 23:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als ik me niet heb verrekend heb ik ronde zeven net aan gewonnen. Ik bedank hiervoor o.a. tijdrijder Colbrelli en klimmer Janse van Rensburg
Rojas heeft een paar puntjes gescoord dus de eerste slag is voor mijquote:Op zondag 23 februari 2020 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Chernetski in OE AA EE. Strijden voor die 14e plek in het klassement!
Geen topsprinter bij DecoAoreste dus ik lijk zowaar kans te maken.
Lekkere score hoor. De op 1 na hoogste na Koffieplanter.quote:
Ik kwam voor Heywoodu uit op 20 punten (19 punten voor Aberasturi, 1 puntje voor Conti).quote:
Ik zeven man, daarbij vier man waar het startnummer eindig op 1quote:Op maandag 24 februari 2020 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb zaterdag 3 renners aan de start bij de Omloop...
...die waarschijnlijk al tevreden zijn met een top 50 plek
Blij dat ik niet tegen jou hoef. Heb volgens mij ook een alleraardigst team aan de start staan met Stybar, Kristoff, Turgis, Moscon en Geniets.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zeven man, daarbij vier man waar het startnummer eindig op 1Herstel moet hier beginnen.
Dan gaan wij de degens kruisenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:00 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb zaterdag 3 renners aan de start bij de Omloop...
...die waarschijnlijk al tevreden zijn met een top 50 plek
Mag ik tegen volgens mij. Loting is echt waar-de-loos dit jaar. Had met wat betere loting echt wel bovenin mee kunnen draaien.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Blij dat ik niet tegen jou hoef. Heb volgens mij ook een alleraardigst team aan de start staan met Stybar, Kristoff, Turgis, Moscon en Geniets.
Valt dat even tegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Als ik me niet heb verrekend heb ik ronde zeven net aan gewonnen. Ik bedank hiervoor o.a. tijdrijder Colbrelli en klimmer Janse van Rensburg
En nog 3 dikke kansen voor Cleb deze week. Daar gaat het doelsaldo en de punten zijn al lang weg.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:02 schreef Pistolero het volgende:
Klep is echt een wereldgozer, die gaat me weer hoogstpersoonlijk een overwinning bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |