Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende: IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Ik had er meer van verwacht, maar ben zeker niet teleurgesteld. Ook al klinkt het wat gedateerd, toch klinkt het tussen de rest wel fris. Ik vind hem lekker klinken hoor! Dit gaat zonder moeite naar de finale en terecht.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ok, dit heb ik nog niet veel gehoord dit jaar. Met een goede staging en performance moet dit kunnen opvallen, al wordt hij aan het eind repetetief. Ierland heeft wel het nadeel dat ze in de 1e helft van de halve finale zitten, en dat het nummer niet goed genoeg is om een echt goede startplek af te dwingen. Finale moet alsnog kunnen, misschien zelfs linkerrijtje in de finale.
Ik vind deze prima te pruimen, lang geleden dat Ierland iets stuurde wat me zo kon bekoren op het eerste gehoor... of het kans maakt om ook echt potten te breken weet ik niet maar ik zie dit wel de finale halen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!