Dat is ook wel een beetje mijn probleem ja, ze lijkt wel 40 in die clipquote:Op maandag 15 maart 2021 18:09 schreef Aratanax het volgende:
De 'boodschap' irriteert me. Dat kind is net 18, come on...
IN MIJN RIJMPJE WELquote:
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 maart 2021 18:09 schreef Aratanax het volgende:
De 'boodschap' irriteert me. Dat kind is net 18, come on...
Dat is ook wat ik voelquote:Op dinsdag 16 maart 2021 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Het kwartje is gevallen, dit gaat de winnaar worden
Nu 17% om 17%quote:Op woensdag 17 maart 2021 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze staat denk ik nog voor het eind van de week bovenaan bij de bookies: Nu 16% winstkans tov 18% voor Zwitserland en loopt nog steeds in.
Ik denk dat je er toch aan moet gaan wennen Ceequote:Op donderdag 18 maart 2021 09:01 schreef Cee het volgende:
Paar keer geluisterd nu, erger me nog steeds mateloos aan het toeter-refrein dat all over the place is. Ben nu op het punt dat ik ziedend ga worden als dit wint.
Nope. Babsje Pravi doet een Sobralletje. Ik voel het.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je er toch aan moet gaan wennen Cee
Daar kan ik ook prima mee leven, het is echt fijn dat ik alle kanshebbers ook wel echt kan pruimen en dat het daarnaast ook nog potentieel leuke bestemmingen zijn om er volgend jaar heen te gaanquote:Op donderdag 18 maart 2021 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope. Babsje Pravi doet een Sobralletje. Ik voel het.
Ik heb dat ook wel!quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar kan ik ook prima mee leven, het is echt fijn dat ik alle kanshebbers ook wel echt kan pruimen en dat het daarnaast ook nog potentieel leuke bestemmingen zijn om er volgend jaar heen te gaan
Ik ben wel weer toe aan een vakantie op Malta, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je er toch aan moet gaan wennen Cee
Mag ik mee?quote:Op donderdag 18 maart 2021 11:58 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben wel weer toe aan een vakantie op Malta, eerlijk gezegd.
Belachelijkquote:Op zondag 21 maart 2021 23:44 schreef Nashipeer het volgende:
Niet dat het heel veel zegt natuurlijk maar Malta heeft nu Zwitserland ingehaald en staat op 1 in de odds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |